Keresés

Részletes keresés

asciimo Creative Commons License 2003.05.27 0 0 64
Attol meg nyugodtan lehetne OTP bankautomata valahol!

Előzmény: hajnali vadliba (63)
hajnali vadliba Creative Commons License 2003.05.26 0 0 63
Alvó város Újpalota.
Előzmény: zakka (62)
zakka Creative Commons License 2003.05.26 0 0 62
Nono, haladjunk kis lépésekkel. :-) Először "kérjünk" egész nap közlekedő 173-ast.

Érdekes, de csak a közlekedésről esik szó a topikban. Csak ez a probléma Újpalotán? Aztán belegondoltam: annyira hozzászoktam, hogy bármit is szeretnék csinálni, Újpalotán kívül kell megvalósítanom, hogy így TÉNYLEG alig van problémám Újpalotával. (Ide is alkalmazható a már említett "nincs probléma a szénnel" idézet...).

De azért felvetek még néhány dolgot:
- nincs OTP automata a vásárcsarnok közelében (ezért nem fogok a Pólusba járni, inkább valahol útközben, a belvárosban oldom meg a pénzfelvételt, ha szükséges);
- a Nyírpalota utcai posta amióta létezik, kicsi és túlzsúfolt;

Most hirtelen ennyi jut eszembe.

Előzmény: asciimo (61)
asciimo Creative Commons License 2003.05.26 0 0 61
Ez igy van!
Metrot Ujpalotanak!
Legalabb a lakasunk erteke emelkedne!

Előzmény: zakka (60)
zakka Creative Commons License 2003.05.26 0 0 60
asciimo, Biovadász
Nem irigylem a budaiaktól a piros hetest meg a metrót! Elismerem, igenis szükség van rájuk. De nem csak ott, itt is! Nekik van metrójuk, van piros hetesük. Nekünk meg van egy időnként járó 173-asunk. Ugyanúgy fizetünk adót, ugyanúgy veszünk bérletet, mint a "szerencsésebb" helyen lakók! Nekünk mégsem jut se metró, se normális gyorsjárat. Remélem, mi nem vagyunk másodrendű állampolgárok...
asciimo Creative Commons License 2003.05.26 0 0 59
ez igaz. eleg durva lenne ott egy betonfal.
Előzmény: zakka (52)
asciimo Creative Commons License 2003.05.26 0 0 58
hat igen, en ott mindig a jardan mentem, a paros oldalon, egy kicsivel messzebb az uttesttol.
Előzmény: zakka (54)
asciimo Creative Commons License 2003.05.26 0 0 57
jo, en se sajnalom oket. Csak elmondtam, hogy mivel ervel a BKV. A masik, hogy a piros hetesnek van egy tulso vege is, ahol ugyanugy lehetne hosszabbitani, de ami a fontosabb, hogy a ritkulas ezt a lakotelepet(Kelenföld) is erintene. Jo, nem lakik ott senkim, meg sokak szerint "hülye Budaiak", de mondjuk kis empatiaval megertenem a tiltakozast.
Előzmény: zakka (55)
Biovadász Creative Commons License 2003.05.24 0 0 56
Nono, mi is elhagyjuk Újpalota határait és így is nehéz néha felférni azokra a piros járatokra, hát még ha ritkítva lenne. :)
Előzmény: zakka (55)
zakka Creative Commons License 2003.05.24 0 0 55
de akkor ritkulna a surusege a belvarosban is
Jaj de sajnálnám a belvárosiakat. Nekik legalább VAN állandóan járó piros hetesük. Meg rengeteg más járművük is, pl. metrójuk.
Előzmény: asciimo (45)
zakka Creative Commons License 2003.05.24 0 0 54
Bringás szemmel a legszörnyűbb a Nyírpalota a Késmárk-Apolló utcától a Zsókavárig... Pfff.
Előzmény: asciimo (41)
zakka Creative Commons License 2003.05.24 0 0 53
Alapvetően nem. Nem tudnám hol tárolni a bringát, meg egyébként is. :-) Volt, hogy próbából elmentem bringával, és 45 perc alatt ott voltam, szemben a BKV-s átlag 1 óra 10 perccel.
Előzmény: asciimo (40)
zakka Creative Commons License 2003.05.24 0 0 52
Félreérthető voltam: kéregvasútra gondoltam, azaz éppen a felszín alatt. Nem szeretnék Pillangó utcát a Nyírpalotából és a Drégelyvárból. :-)
Előzmény: asciimo (39)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 51
Amikor gimibe jartam, minden nap a Hungarianal vartam a 73-ast hazafele.(akkor meg volt 73E, ami ott nem allt meg)
Azt jatszottam, szamoltam hany piros es hany fekete 7 es megy el, amig jon egy piros73as. Volt ugy, hogy valamelyik 4:2-re "nyert". Ami azt jelentette, hogy osszesen 6busz volt, aminel csalodni kellett, hogy "ez se az enyem".
Persze ezek az ures piros7esek a Ferenciek terenel, azert rendesen meg vannak tomve.

A palotabusz tenyleg jo, foleg nyugdijasoknak, akiknek meg idejuk is van korozgetni a XV. keruletben..

Előzmény: nagypapi (48)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 50
Ja, es en meg emlekszem erre a fekete 73-asra. Jajj de egy szornyu jarat volt.

a mostani piros73 meg a Bositol kifele egyertelmuen fekete, mert ennel nem lehetne tobb megallot letesiteni...

Előzmény: Gabus (49)
Gabus Creative Commons License 2003.05.23 0 0 49
A piros 73-as előzménye, hogy valaha nagyon régen volt még fekete 73-as. Ez csak a Bosnyák térig járt. Majd megszüntették és lett helyette a piros 73-as, ami megy tovább a Keleti-ig, a piros 7-es megállóiban megállva (kiv. Róna u.)
A Bositól kifelé már valóban nem "piros jellemzőkkel" közlekedik.
173-as mehetne szerintem is teljes menetidőben.
Előzmény: nagypapi (48)
nagypapi Creative Commons License 2003.05.23 0 0 48
Nem tudom, mi a helyzet manapság, de mikor én jártam át naponta a városon a 173-assal, bizony-bizony a Molnár V utcánál sokszor márcsak igen nehezen tudtak felszállni a jónépek.
A Thököly-n és a Rákóczin viszont egymást érték a piros hetesek.
Ha csúcsidőn kívül és hétvégeken a 73-asokat ritkítanák, és néhány 173-ast is bevennének (mondjuk néhány plusz megállással (pl. Miskolci út, Szerencs u.), az nem kerülne plusz költségekbe, és csak keveseknek (pl. az amúgy a Cinkotai útnál leszállók) okozna kisebb problémát, mivel a 73-as Újpalota felé igencsak elveszti piros jellegét, szinte minden fánál megáll. Ja, és ha pl. ezeket a ritkább 173-asokat kivinnék a pólusig, akkor a pólusbuszt meg lehetne szűntetni. Amúgy elég idegesítő volt, mikor a reggeli csúcsforgalomban ezredmagammal a 173-asra várva a megálló előtt elhúzott egy töküres csuklós Pólusbusz.

Apropó, mi van a Palotabusszal? Anno mentünk vele egy kört, csak az volt a baj, hogy vhol kinn van a végállomása, ahol állt fél órát. Amúgy jó ötlet.

Előzmény: asciimo (45)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 47
Oda jartam edzeni egy rovidke 3 evet...

De amugy amikor 12 evesen megkaptam a hiper-modern BMX bringamat, akkor bejartam Ujpalotat keresztul kasul. Meg Ujpalota tulso vegen lako lanynak udvaroltam 4 evig, es sokat jarkaltam gyalog oda , meg vissza..

Előzmény: flashman (46)
flashman Creative Commons License 2003.05.23 0 0 46
Igen. :)) Latom ismeros vagy arrafele. :)
Előzmény: asciimo (43)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 45
Szia!

kektura überall!

Szerintem is jobb Ujpalota mint Csepel, Kobanya, Havanna, bar azert pl az utobbinal jobbnak lenni valljuk be nem kunszt. Meg ha kikapcsolom az elfogultsagot, akkor is jobbnak latom Ujpalotat a Rakoskerszturi lakotelepnel, es Ujpest egyes reszeinel is. Ujpesten van metro, ennyivel jobbak a korulmenyek, es ha legalabb a Bosnyakig jonne a 4-es, mar az is sokat konnyitene..

Nem kerulne sokba a piros hetesek tovabbkuldese, de akkor ritkulna a surusege a belvarosban is. Vagy tobb buszt+sofort kellene beallitani, az meg mar sokba kerulne.

Előzmény: nagypapi (44)
nagypapi Creative Commons License 2003.05.23 0 0 44
3 évig (98-01) laktam kis családommal a Páskomparkban, 10 emeletesben. Eleinte húzódoztam a panellakóteleptől (belvárosi bárházban nőttem fel), de egész jól hozzászoktam. Persze megtapasztaltam a panel minden hátrányát a beázástól kezdve a szomszédok üvültözéséig, ami különösen éjjel olyan, mintha a másik szobában zajlana.

Szóval Újpalota szvsz jobb, mint a magyar panellakótelepek átlaga, különösen Csepelnél, Havannánál, Kőbányánál, bár, mondom, nincs nagy tapasztalatom, lehet, hogy csak viszonylag szerencsés helyen választottunk lakást. Mindenesetre aránylag csendes volt az a rész, és egész elviselhető a közlekedés a város felé (már amikor éppen nem volt bedugulva a Thököly). A metró biztos jót tenne, a József A ltp. is akkor lett felkapott, mikor megépült a Nagyvárad tér - Köki. De ha egyszer építenek is Metrót, szerencsésebb (persze drágább is) lenne kéregvasútként (mint Nagyvárad tér - Határ út között) megépíteni. Elég furcsán nézne ki egy betonkerítéssel ellátott pálya a Nyírpalota út mentén…

Épp mikor odakerültem indult el a piros 173-as, ami szinte az első pillanattól jól kihasznált járat (talán részben a régi 73E-t is pótolta), kár, hogy csak csúcsidőben közlekedik, pedig szerintem napközben és hétvégén is lenne rá igény. Nem is kerülne sokba a BKV-nak néhány vereshetest továbbszalajtani a Bosnyáktól, az utasok jelentős része úgyis arról száll át a 73-asra.

asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 43
es kozel az AST Fitnesshez?
Előzmény: flashman (42)
flashman Creative Commons License 2003.05.23 0 0 42
Hat igen, kritikan aluli most az index. :(

A korakas parkban lakom a kis 3 emeletesek egyikeben, kozel a Puloshoz es meg kozelebb az Asiahoz. :)

Előzmény: asciimo (31)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 41
"megfogja a száguldozni kívánókat"

Azt megteszi az uton levo katyu-sorozat...
:(

Előzmény: zakka (33)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 40
De ezek szerint nem bringaval jarsz.
Előzmény: zakka (32)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 39
Marmint a Dregelyvar utcatol a Nyirpalotan vegig gondoltad a felszini dolgot, nem? Mert a Molnar Viktor utcanal hol?
Előzmény: zakka (34)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 38
Errol egy Müncheni közlkedesugyi illetekes nyilatkozata jut eszembe.
-Miert nincs zold hullam a lampaknal a varosban?
-Van.

Előzmény: zakka (35)
asciimo Creative Commons License 2003.05.23 0 0 37
akkor ezt akar Rejtö Jenö kerekparutnak is elnevezhetjuk...
Előzmény: Gabus (36)
Gabus Creative Commons License 2003.05.23 0 0 36
Akkor én most elárulom a tuti infót! Mármint kerékpárút ügyben.
Szóval, vadiúj kerékpárút van (felfestve) a főpostánál (talán éppen Fő utca??? - utcanevekkel még hadilábon állok).
Na de azt már ne kérdezze senki, hogy honnan - hová vezet ez a kerékpárút!
zakka Creative Commons License 2003.05.22 0 0 35
Még 1-2 éve volt egy ún. lakossági tájékoztató fórum (kinek van ideje elmenni ilyenekre?), amiről a Városházi Naplóban is beszámoltak. Az egyik Illetékes Fejes kb. úgy nyilatkozott, hogy "a kerékpáros közlekedés a XV. kerületben megoldott.". Hahaha. Erről Hofi jut eszembe: Van probléma a szénnel? Nincs. Szén.
Előzmény: asciimo (27)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!