A kalapácsos ember kiagyalásakor senkire sem gondoltam. Életemben másodszor fordult elő, hogy véletlenül és akaratlanul ráillik valakire, amit mondtam, vagy írtam.
Egyébként én is úgy látom, hogy nem nagyon van kedvük másoknak az ilyen jellegű baromkodáshoz. Valahogy olyan rossz kedvűek az emberek. Nekem nagyon hiányzik a Ludas Matyi. Jó viccet is ritkán hallani.
DGKUm, szegény, azt hiszi, hogyha kitiltja a témát az anyatopicból, megússza az átszervezést :)))
(Gfeca, megemlíthetnéd neki, csak úgy óvatosan, szőrmentén, hogy mintha róla írnának az Átszervezzük topicban! Ha még írna is ide, jó vicc lenne! :))) )
Aus:
Kösz a felhomályosítást. Akkor már abszolúte lemaradtam. Én még a Pályagazdálkodási Főnökségnél tartottam. Tudod, arra gondolok, amit még azelőtt, magyarul, pályafenntartásnak hívtak.
Megjegyzem, hogy a saját munkahelyemen sem tudom / akarom követni az átnevezések sorát. Úgy gondolom, hogy a tényleges tevékenység megváltoztatása nélküli névcsere csak magánérdekeket szolgál.
Zu:
"A PGF pedig a Pénzgazdálkodási Főosztály..."
Nem baj, azt is átszervezzük. Van egy vizipólós haverom, tehát átcsoportosítjuk őket a Szőnyi útra.(eddig csak adósságban úsztak, ezután vízben is fognak)
Más.
Délelőtt volt a nagyvizit. A főorvos úr különböző színű cédulákat ragasztgatott az ágyakra. A nővérke azt mondta, hogy ezután nem a nyolcaska leszek, hanem a 505520670181-eske. Őt pedig szólítsam csak egyszerüen főintézőnek.
Na, gyorsan abbahagyom, mert közeleg az a mérges ember a hosszúnyelű kalapácsával.
Elgondolkoztam a kérdésen. Jelenleg mi zavarja a legjobban a MÁV vezetésének hatékony működését? A válasz egyértelmű: a vasút! Tehát a személyszállítást, árufuvarozást, pályafenntartást, gépészetet le kell választani a MÁV-ról. Kísérletképpen javaslom az amúgy is vállalkozó suellemű Pécsi Igazgatóságot kijelölni a projekt végrehajtására, amelynek első lépése lenne a 47, 60, 61, 62, 64-es vasútvonalak átadása a Volánnak. Természetesen ennek első lépése az igazgatósági létszám felemelése lenne a projekt propagálása céljából.
Elöször is a Gépészeti Igazgatóságot be kell olvasztani a MÁV Kórház betegszállító csoportjába.
Továbbá a PGF-eket átkeresztelni / átcsillagozni Pályaművelési Teamnak (PT)! Ez a legsürgősebb, mert biztos helyről értesültem arról, hogy az EU illetékesei (egy belga utcaseprő mondta) ezt várják tőlünk. Az új egyenruha tervezésére tendert írnak ki. A nevezés alapfeltétele, hogy a cég neve ior-ra végződjön és francia útlevele legyen a cég managmentjének.
A többit majd holnap írom, mert most abba kell hagynom, mondta az ápoló úr.