Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
szerintem van kockázatelemzőjük, aki nagyjából próbálja minimalizálni a felesleges kifizetéseket, miközben azt is elemzi, hogy kinek ajánlatos fizetni.
DWC-ből 0:55-kor kellene visszaérkeznie a gépnek, eddig jó néhány alkalommal 04.00 után landolt. Ez eleve 3+ óra késés, illetve LCA-n nem járna pár eurós keret, amit a gépen levásárolhatnak az utasok a több mint 2 órás késés miatt?
De, amúgy nem is értem, 2 órán túli menetrend változtatás automatikusan lehet törölni, ez három óra, közbenső leszállás. Törölték volna visszakapom a pénz, csendbe maradok, ők újra eladják a jegyet (nyilván lényegesen többért, mint amennyiért én vettem) és mindenki boldog, de hát ha a balhé kell nekik, akkor állok elébe.
Az hogy nem hivatalosan ki van adva az ukáz vezetőség részéről, hogy csak legvégső esetben fizetünk késés esetén vagy akár ilyen esetben is mint jelen eset az szinte biztos, de hogy az egyik alkalmazott ezt így ki is mondja telefonban pont az egyik úgymond "károsultnak" az érdekes. Nyilván nem gondolta át, hogy éppen kivel beszél, esetleg milyen következményei lehetnek a dolognak.
Egyébként gondolom az eljárás ugyanaz mint mikor nem akarnak egy saját hibájukból történt ( mittudomén, mondjuk 5 órás ) késés esetén fizetni, azaz közjegyző, fizetési meghagyás, esetleg ügyvéd is.
Ugye ha első emailre/telefonra vagy akár másodikra fizetnének akkor valószínűleg soha nem olvastuk volna ebben a topikban a közjegyző vagy fizetési meghagyás szavakat:-)
Én amire kíváncsi lennék igazából, hogy egy késés esetén százalékban mennyi utas él kártérítési igénnyel és mennyi lehet aztán ezekből az aki félúton megunja a huzavonát, fenyegetőzést, közjegyzőhöz szaladgálást és hagyja a fenébe az egészet.
Írtam e-mailt várjuk a választ 30 napon belül, ha nemleges lesz, akkor meg a fizetési meghagyás, közben írtam az indexnek is hátha kirakják, mert hiába sokat repültem, de ilyet én még nem basztam...
Wizzair továbbra sem hajlandó törölni a jegyet díjmentesen, úgy hogy benne van a szábályzatukban: "6.5.4. Amennyiben a Wizz Air a Visszaigazoláson feltüntetett útvonalat megváltoztatja, közbenső leszállóhelyet kihagyja, közbenső leszállóhelyet iktat be, vagy az indulási vagy érkezési időpontot a 15.1 pont alapján módosítja, Ön jogosult elállni a szerződéstől, és jogosult a Teljes Viteldíj visszatérítésére." Arra a kérdéshez, hogy akkor a saját szabályzatukhoz sem tartják magukat, az volt a válasz, hogy ő ezt az utasítást kapta a főnökétől... Azért rögzített vonalon ilyet mondani...
Ezt a képet fb-n találtam az egyik repcsis csoportban, az van alatta hogy "pier 1". Lehet ilyen lesz az új fapados váró belseje amit a jövő héten átadnak?
Esetleg vkinek vmi megoldása, hivatkozási alapja vagy vmi. Repültünk volna Dubaiba 4 éves gyerekkel 16-22. A helyzet nem fog megoldódni és lassan a ingyenes lemondható szállást is intézni kéne. A bajunk a hazafele úti ciprusi megállóval van. Így a menetidő több, mint 8 óra egy Wizzair gép fedélzetén, ami hát nem igazán kellemes, plusz éjszaka hajnalban gyerekkel rohadtul nem jó. Szóval töröltetni akartam a jegyet díjmentesen, de nem törlik, mert hogy nem. Esetleg vkinek egy jó ötlete?
Nem kell törölni, ha nem tudsz elutazni akkor egyszerűen nem mész el. A viteldíjat és egyéb díjakat, költségeket nem tudod visszaigényelni, de az utazás dátuma utáni egy hónapban lehetőséged van írásban kérni a kifizetett adótartalom visszatérítését.