Szia! Ha padon néztétek feltételezem hogy a lengőkar szilentek a kormányösszekötő gömbfej és a gömbcsukló jó. Lehet a féltengely, kerékagy csapágy vagy toronycsapágy. Más már nagyon nem maradt :). Bár én a féltengely csuklóra gondolnék.
Sziasztok ! Peugeot 106 1.5 D . Valami kopog , ill kattan az első futóműnél . Főleg kanyarodàskor . Padon néztük , semmi nem lóg . Mégis mi adhatja ezt a hangot ???
Sziasztok! 1.4d nél a kuplung benyomásakor nyöszörgő hangot lehet hallani. A kinyomó villától hallom. Ja és nehezebben is lehet a kuplung pedált benyomni és akadozik is. Már megevett egy kuplung bowdent. 2014 márciusában lett kuplungozva és azóta 40ekm et mentem. A villa alá befujtam wd40 et és adtam neki műszerolajat is de semmi. Köszi a segítségeket!!!
Sziasztok ! A gyújtàskapcsolót elforditom , de utàna nem jőn vissza a kulcs . Valami rugó tőrhetett el benne ??? Lehet javítani , vagy csere ? Köszi a vàlaszokat !
99-es évjárató 954cm3-es benzinmotorral szerelt gépem műszerfalán a sebességmérő teljesen önálló életet él. Van amikor jól működik, van amikor semmit sem hajlandó tudatni velem az aktuális sebességmérő. Néha menet közben egyik pillanatról a másikra 0-ra esik a mutató. Aztán a következő pillanatban, vagy pár kilométerrel távolabb ismét jókedvűen táncol a mutató. Mi a nyavalya baja lehet ?
Még mielőtt felmerülne, a "mahináció "gyanúja: nem volt bontva a műszeregység, nem volt vissza tekerve, s más egyéb csalafintaság sem történt vele az elmúlt tíz évben. Valami elektromos érintkezési hiba lehet? A segítséget előre is köszi.
Komplett rudacskákat lehet kapni, tudtommal műanyag betétet bele nem.
Utángyártottban van ilyesmi pl. a Bárdi-nál, de elég gyatra minőségűek, rövid életűek.
Ha még kapható gyári, azzal jobban járnál - igaz, drágább is.
Vagy elmész egy ilyen kötésekkel foglalkozó céghez és veszel rugóbiztosításos fejeket és csinálsz hozzá megfelelő méretű menetes rudat és örök életű lesz a rudazatod.
Nagy mázlival lehet, hogy megúszható, de igen kicsi az esély rá. Láttam már olyat is, hogy úgy tűnt megúszta, de későbbi szétszedésnél kiderült, hogy 2 szelep csak megsérült egy hajszálnyit.
Kézzel (valamilyen szerszámmal persze) át kell forgatni a motort többször az új vezérműszíj felrakása után, ahogy írták gyertyák nélkül. Ha nem akadozik, szépen átfordul, mérni kell kompressziót rajta.
Ha mindenhol rendben vannak az értékek, akkor talán mázlid volt. :-)
Peugeot 106. 1999-es.TU9MCDZ motorral.Tudja Valaki,hogy vezérmű szíj szakadáskor,elérheti e a dugó a szelepeket?Vannak olyan autók ahol ezt kiküszöbölték.Nem tudom a 106-os ilyen e?Köszönöm....előre is.
Sziasztok ! Peugeot 106 1.5 D 1999 évjàrat . Milyen klímakompresszor lehet rajta ? Vagy milyen szíjtàrcsa csapàgy való bele . Nincs rajta semmi íràs , vagy szàm . Köszi !