Keresés

Részletes keresés

Gothpaladinus Creative Commons License 2015.04.29 0 0 49575

Így igaz, de a 4-es metró hivatalos honlapján is megtalálható, elvégre DBR metró Projektigazgatóság a központjuk neve.

Előzmény: Bzmot332 (49574)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 49574

A 4-es metró más néven (Dél-Buda-Rákospalota).

Google első talált egyébként.

Előzmény: tibitrain (49573)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.28 0 0 49573

Mi az a DBR?

Előzmény: Gothpaladinus (49572)
Gothpaladinus Creative Commons License 2015.04.27 0 1 49572

Sziasztok!

 

Hú, te jó ég, mióta nem írtam itt Indán egy karaktert sem... De gondolom a túlnyomó többségetek már úgyis tudja, hogy a FB-s OpenBVE Hungarian Centrum csoportban továbbra is aktívan folytatom BVE-s tevékenységeimet.

 

Mint látjuk, a mi drága jó Tibink nemrégiben nagyon szépen rákapott a Budapest DBR projekt témára, és ahogyan alkot, az bizony nagyon magas színvonalt képez, Bvemetro-magasságokba helyezve a mércét, szóval állítom, hogy érdemes lesz rá várni! :)

 

Én az itteni szünet megkezdése óta nem sokat változtattam az általam megkezdett pályán, habár tegnapelőtt éjjel jó pár órát rászántam, hogy a való életben működő automatikához a szimulátor korlátaihoz képest a lehető legközelebb hozzam az MI általi vezetést. Így tehát ahogy a valóságban is, az ajtók a játékos beavatkozása nélkül nyílnak/záródnak, a vonat az állomásról meginduláskor először csak ~35 km/h-ig gyorsít, majd csak egy kis idő után gyorsít ismét rá a menetrend betartásához szükséges sebességre, az állomásra érkezés előtt pedig le is lassít ~35 km/h-ra, és csak a peron mellé éréskor kezd el ismét fékezni megállásig.

 

A megoldást videóra is vettem a frissített pálya kiadásakor, ha valakit érdekel, itt megnézheti, hogyan is néz ki a gyakorlatban, amit itt leírtam: https://www.youtube.com/watch?v=ey1UUVzsBGs

 

További szép estét kívánok mindenkinek. :)

bvemetro Creative Commons License 2015.04.27 0 0 49571

Hát ez így nem biztos hogy jó, mert hogy a mod-nak két paraméter kell ( Mod[a,b] )

 

Az mod osztója hiányzik a képletből, a kétobjektumos váltakozáshoz meg szerintem amúgyis kell a 2-vel való osztás, így különbözteti meg a páros és páratlan kimenetelt.

 

StateFunction = if[trackdistance < TÁVOLSÁG, floor[mod[time*VALAMI,2]], 0]

Ha a VALAMI-t elhagyjuk a szorzással együtt ( [time,2] ), akkor 1 mp-ként villog.

Ha a VALAMI=2 (azaz [time*2,2] ), akkor 0,5 mp-ként villog.
Ha a VALAMI=4 (azaz [time*4,2] ), akkor 0,25 mp-ként villog, és így tovább. A VALAMI minél nagyobb értéke a villogás sűrűségét növeli.

 

 

Előzmény: Bzmot332 (49568)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.24 0 0 49570

Köszi. Kipróbálom holnap vagy hétfőn.

Előzmény: Bzmot332 (49568)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.24 0 0 49569

Nem minden földalatti pálya. Csak a négyes metró jön be.

Előzmény: HLJ (49566)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 49568

Na, szerintem ez lesz a nyerő változat:

[object]
States = proba.b3d, proba2.b3d
StateFunction = if[trackdistance < TÁVOLSÁG, floor[mod[time*VALAMI]], 0]

 

A TÁVOLSÁG helyére beírod, hány méternél kell közelebb érni, hogy elkezdjen villogni, a VALAMI helyére pedig írsz egy kicsi számot (1-2 körül), ezzel szabályozva, milyen gyorsan villog. A többit értelemszerűen írd át.

 

A feltétel lehet sántít, pályán nem néztem meg, de elvileg jónak kéne lennie.

Előzmény: Bzmot332 (49567)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 49567

Hát nézd. Van olyan változó, ami a vonat és az objektum közötti távot adja meg, szóval...

Előzmény: tibitrain (49563)
HLJ Creative Commons License 2015.04.23 0 0 49566

Úgy látom nagyon bejön neked a föld alatt való építkezés csak ne maradjon abba, mert nagyon jól néz ki a pályád!

Előzmény: tibitrain (49565)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.23 0 0 49565

Na ... frissitsük a topikot...

phontanka Creative Commons License 2015.04.22 0 1 49564

Azt meg lehet oldani, a fénysorompó is úgy készült!

Előzmény: tibitrain (49563)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.22 0 1 49563

Már van ledcsíkom is. Csak azt kéne megoldani hogy a közeledő vonat hatására villogjon.

tibitrain Creative Commons License 2015.04.22 0 0 49562

Egy órás munka...

phontanka Creative Commons License 2015.04.16 0 0 49561

Csináltam egy címkét a Hmmsim kompatibilis pályákhoz a BVE Klubon:

 

http://www.bveklub.hu/cimke/hmmsim/

 

Ezen kívül van még néhány itt:

 

http://1drv.ms/1ojOcBp

Előzmény: Scavi369 (49560)
Scavi369 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 49560

Sziasztok!

 

Megpróbálkoztam a pályakonvertálással, de nálam valami nem stimmel, beállítottam mindent a leírtak szerint, elindítottam, és utána lefagy a program, többszöri nekifutás után is ezt csinálja, ezért szeretnék kérni valamit. Ha valamelyikőtöknek van/vannak Hmmsim-hez konvertált pályátok, kérlek küldjétek el nekem a scaniamad kukac gmail pont com-ra. Az alappályán kívül 3-at sikerült megszereznem: 2-es villamos, MÁV 120a, Sellye-Pécs. 

 

Előre is köszönöm! :)

Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.14 0 0 49559

A tárhely tudtommal fizetős.

Előzmény: tibitrain (49558)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.14 0 0 49558

Miért nem próbálod átadni valakinek az oldalt, és a magazint is? Természetesen ingyen. Talán valakinek lenne kedve tovább vinni.

Előzmény: SD EJC (49557)
SD EJC Creative Commons License 2015.04.13 0 0 49557

Nagy bejelentés a honlapomon: http://sd-ejc.info

Fontos.

HLJ Creative Commons License 2015.04.11 0 0 49556

Ezt nem tudtam, csak furcsa, hogy hmmsimben van olyan funkció ami openBVE-ben igen nagy hiány cikk, nem beszélve a többiről.......

Előzmény: Bzmot332 (49555)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 49555

A Hmmsim inkább a BVE-ből lett tovább fejlesztve. Hiába vannak benne plusz funkciók, alapvetően egy lebutított BVE-ről beszélünk, de még az újabb verzió is kevesebbet tud, mint a PC-s openBVE.

 

Egyébként elég más a kettő, nem hinném, hogy csereszabatosak lennének a funkciók.

Előzmény: HLJ (49554)
HLJ Creative Commons License 2015.04.11 0 0 49554

Néztem a Hmmsimről készült újabb bemutató videót ami nagyon tetszett főleg az AI vonatforgalom miatt. Hmmsim alapvetően ha jól tudom akkor openBVE-ből lett tovább fejlesztve, hogy lehessen játszani táblagépen és különböző telefonokon. Ha Hmmsimben létezik már AI vonatforgalom akkor ezt a funkciót nem lehetne openBVE-be beépíteni? Nagyon nagyot dobna rajta.........

Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 49553

Mivel jó régen nem nyúltam a szilihez, de páran kérték FB-n, úgy döntöttem feltöltöm a szükséges textúrákat az 1001-eshez.

 

http://www.adrive.com/public/38cE3F/V43-1001.rar

 

Csak a textúrák vannak benne. Nem biztos, hogy az összes, bár első ránézésre elégnek kéne lennie.

Scavi369 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 49552

Köszönöm a tippet! :)

Előzmény: phontanka (49551)
phontanka Creative Commons License 2015.04.08 0 0 49551

Igazából át tudod konvertálni magadnak, csak a BVE 2-es metróváltozatot használd.

 

http://www.bveklub.hu/hu/wp-content/uploads/2009/04/Palyak-konvertalasa-Hmmsim-hez.pdf

Előzmény: Scavi369 (49550)
Scavi369 Creative Commons License 2015.04.07 0 0 49550

Sziasztok! :)

 

Korábban játszottam a BVE-vel, aztán múlthéten rátaláltam a Hmmsim-re, aminek nagyon örültem, tettem is bele az elérhető magyar pályák közül, mostmár csak türelemmel kell lennem ami a metrót illeti. *.*

gcs7e7 Creative Commons License 2015.04.05 0 2 49549

Köszi! Fogalmam sincs... :D

___________________________

 

Újdonságok:
- új zárfény/irányjelző textúra
- animált visszapillantó tükrök
- +tetőkoszolás az "A" kocsrészen
- ablakkeretek, ablaküvegek

Előzmény: k.dani96 (49548)
k.dani96 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 49548

Nagyon jól néz ki!! :) Kb. mikorra várható? :)

Előzmény: gcs7e7 (49544)
HLJ Creative Commons License 2015.04.03 0 0 49547

Szerény véleményem szerint ma már elvárható, hogy egy szimulátorhoz legyen egy jól használható editor is. Az igényeimnek megfelelne egy olyan is amit az omsihoz használnak. Lehessen benne talajt formálni akár valós adatok alapján is, könnyen lehessen elhelyezni objektumokat benne és igazából a lényeg ez.

Előzmény: tibitrain (49546)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.03 0 0 49546

Te pontosan milyen editorra gondolsz? Csak terepépitőre vagy komplett pályépitőre? Tudnál olyan képeket vagy esetleg videokat belinkelni, amelyek más játékban vannak, de hasonlóak?

Előzmény: HLJ (49542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!