Keresés

Részletes keresés

HLJ Creative Commons License 2015.06.23 0 0 49628

Biztonsági határjelzőket hol és hogyan kell elhelyezni?

phontanka Creative Commons License 2015.06.20 0 0 49627

Na, azt a villamoshálózatot még én tettem rendbe pár éve. Jó kis pálya.

Előzmény: Gothpaladinus (49620)
HLJ Creative Commons License 2015.06.13 0 0 49626

Ha a hmmsimben lévő új funkciókat be lehetne építeni openBVE-be akkor érdemes lenne jobban villamos vonalat fejleszteni.

Előzmény: Miracle74 (49625)
Miracle74 Creative Commons License 2015.06.12 -1 0 49625

Jó lenne még több ilyen villamosos pálya. Az a baj hogy baromira kevés van.

4014 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 49624

Ezt is köszönöm!

Előzmény: Gothpaladinus (49623)
Gothpaladinus Creative Commons License 2015.06.09 0 0 49623

Na, végre, hosszas keresés után csak sikerült megtalálnom! Itt töltheted tehát le: http://shitman.luky-pat.cz/BVE/trat%c4%9b%20bez%20vlak%c5%af/bvesim-setup-linie10.rar

Előzmény: Gothpaladinus (49622)
Gothpaladinus Creative Commons License 2015.06.09 0 0 49622

Na várjál, ezt benéztem, mégsem Újváros ez, hanem Bréma... Martin Finken a készítője, de a honlapja már vagy 10 éve halott. Most éppen azt keresem, hogy valahol még megtalálható-e a pálya a neten, vagy sem.

Előzmény: 4014 (49621)
4014 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 49621

Köszönöm szépen a segítséged!

Előzmény: Gothpaladinus (49620)
Gothpaladinus Creative Commons License 2015.06.09 0 0 49620

DÜWAG TW6000 BVE Klubon, Neustadt villamoshálózat itt: http://home.arcor.de/tolobs/BVE/BVE_Startseite.htm

Előzmény: 4014 (49619)
4014 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 49619

Sziasztok! Tudna valaki erről a pályáról és a videóban szereplő tw6000-ről valamilyen információval szolgálni, letöltési linket adni?

https://www.youtube.com/watch?v=2vmxJo05cMY

HLJ Creative Commons License 2015.05.25 0 0 49618

Írtam indexes off topikunkba akinek van kedve és tudja a választ válaszoljon!

bveroli Creative Commons License 2015.05.24 0 0 49617

Valami elmúlt, valamik hiányoznak (itt Ferihegy 2 vasúti kiszolgálására is gondolok ;) )

 

https://youtu.be/Z-CSkATqkuQ

HLJ Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49616

Elkészült egy hidam, ebből már könnyedén ki lehet másikat is alakítani.

 

 

T.Tomasz Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49615

update: Fél siker a Bender elindul - csak még nem értem :) -a route viewer nem. Sebaj és köszönöm, ezzel elszórakozok picit

Előzmény: T.Tomasz (49614)
T.Tomasz Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49614

Remélem működik Linux alatt is.

Előzmény: HLJ (49612)
T.Tomasz Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49613

Végső megoldásként arra gondoltam sin mezőt textelek át, és megpróbálom eltüntetni a sin szálak kiálló részeit. De más pályában hogy oldják meg? Azért köszi

Előzmény: Bzmot332 (49611)
HLJ Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49612

Én javasolnám még a  Object Bendert, ami ívhajlításra szolgál talán sikerült kiküszöbölni a problémát. BVEklub honlapjáról le is lehet tölteni openBVE ikonra kattintva.

Előzmény: T.Tomasz (49610)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49611

Tudom, hogy nem megoldás számodra, de akkor is csak a saját modell marad.

Előzmény: T.Tomasz (49610)
T.Tomasz Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49610

Sziasztok

 

Egy kis segítséget, esetleg tippet szeretnék kérni. Mivel én még a BVE 2.6 alá írtam utoljára pályát - a minőséget most ne firtassuk! - megpróbálkoztam Openbve alá is. Elolvastam a BVE Klub és BVE Metróéknál elérhető leírásokat, nagyjából tiszta minden, egészen addig, amíg nem lesz ív a pályán. A pálya textúrát cserélem az ív sugarának megfelelő textúrával, viszont a 0 sin mellett indított ( Mondjuk Rail 2-es ) 2-es sin úttest textúrája kanyarban törik, hézagos, lelátni a talaj alá. Lehet rosszul emlékszem, régen is kockás volt kanyarban az út széle, de nem volt hézagos. A kérdésem: Létezik-e megfelelő parancs, ami elkerülte a figyelmemet, hogy az út ne legyen darabos? Esetleg fellelhető valahol olyan úttest csomag, amiben kanyarobjektumok is vannak? ( A csinálj magadnak nem megoldás! )

Válaszokat, ötleteket előre is köszönöm

 

HLJ Creative Commons License 2015.05.19 0 0 49609

openBVE nagyvasút hév és metróra alkalmas jobban. Lehetne olyan funkciót beleépíteni ami jobban visszaadja a városi forgalmat tehát optimálisabb legyen villamosra?

Tényleg fejlesztőket kérdezvén lesz-e komolyabb fejlesztés idén openBVE-ben ami előre vinné a programot?

HLJ Creative Commons License 2015.05.18 0 0 49608

Köszi mindenkinek a választ. A hidam még nem végleges tudom, hogy kell rá védőkerítés, itt csak az volt a cél, hogy nagyjából jó-e így a felső vezeték és a híd alja közötti távolság.

Előzmény: bvemetro (49607)
bvemetro Creative Commons License 2015.05.18 0 0 49607

Szabályzat:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300103.GKM
1.3.2.2.-től


Konkrét távolságot nem találok, ami nekem a képről egyértelmű, hogy a felüljáró kerítése így nem jó, felsővezeték fölött védőkerítést kell kialakítani. Nézd meg utcaképen pl. a Kőbánya-Kispest fölötti, vagy a Kerepesi út fölötti felüljáró kialakítását.

Előzmény: HLJ (49603)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.05.17 0 0 49606

Hirtelen nem sikerült megtalálnom benne, de itt biztos megtalálod, amit keresel:

 

http://www.bgok.hu/bber/VASUTEPITO_PROJEKTMENEDZSER/Vasuti_felsovezetek/Ronai%20Endre_tananyag.pdf

Előzmény: HLJ (49605)
HLJ Creative Commons License 2015.05.17 0 0 49605

HA jól értem akkor a felső része a feszítőkábel és az alsó meg a munkakábel. A híd alja és a feszítő kábel között 15 centi különbség van.

Előzmény: Bzmot332 (49604)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.05.17 0 0 49604

Ha nagyon szőrszál hasogató lennék, azt mondanám, hogy nem túl előnyös, ha a feszítőkábel hozzáér a hídhoz, mert az ugyanúgy feszültség alatt van, mint a munkakábel (a pontos elnevezéseket elfelejtettem, de remélem érthető).

Előzmény: HLJ (49603)
HLJ Creative Commons License 2015.05.16 0 0 49603

Pár ilyen jellegű képet megnéztem és erre a következtetésre jutottam. Ha jól tudom valamilyen rögzítő kapcsok még vannak a hídnál, de azt nem teszem bele.

 

 

Szerintem ez így elfogadható. Vélemény?

Előzmény: Bzmot332 (49602)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 49602

Biztos van valami (nyilván minimum kell akkora távolság valamennyi ráhagyással, hogy ne üssön át a fesz a vezetékről). De szerintem célravezetőbb, ha keresel a neten valami képet (google), és az alapján saccolsz.

Előzmény: HLJ (49601)
HLJ Creative Commons License 2015.05.14 0 0 49601

Van-e arra szabály, hogy a vasúti híd alsó része a felső vezeték felső részétől hány centire van?

tibitrain Creative Commons License 2015.05.13 0 0 49600

Nem. Már megcsináltam vertex-szel a tetőt. Egy textúra és 16 meshbuilder szakasz. Ugyanazok a vertex pontok, csak mindegyik egy kicsit elforgatva. A fekete részek égbolt színűek lesznek, nem átlátszóak. Az illúzió így remélem ugyanaz lesz. Ha nem akar a program transparentezni, akkor majd forgatni fog meg kezeli a sok vertex pontot. 

Előzmény: Bzmot332 (49599)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 49599

Szerintem első közelítésben érdemes lenne azokat a nagy textúrákat átméretezni (1024*1024-re pl.). Nem számít, ha egy kicsit torzulnak. Ugye itt azt kell szem előtt tartani, hogy mennyire fontos az adott textúra. Ha olyan helyen van, ami a vonatból alig látható, csak ha mászkálsz, szerintem érdemes lebutítani (inkább nézzen i rosszabbul közelről, mint hogy a vezetés rovására menjen).

 

Nem kell egyébként minden transparentes résztől megszabadulni, csak ahol nagyon sok van. Szerintem az állomáson az a pár ilyen cylinder bőven megmaradhat, csak ahol nagyon sok van és meg lehet máshogy is oldani, ott kéne valamit trükközni.

Előzmény: tibitrain (49598)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!