Van egy 307 2.0 Hdi RHY 21 éves motorkodú sedan autom .A P1112 és P0190 hibakodot jelzi. A következő a jelenség:reggel első inditáskor csattogás hallatszik a motorból és ha eléri az üzemi hőmérsékletet a motor akkor a csattogás megszűnik.utána egész nap nem jelentkezik a hiba. Tudnátok segiteni ,h mi az amit ki kellene cserélni? előre is köszönöm
Elnézést, a szürke írásért, a böngésző sötét kinézete másképp jelenítette meg..
Egy problémával kapcsolatban szeretném kérni a segítségeteket. Van egy Peugeot 307 2001-es 2.0 HDI Motorkód: RHY Ez a probléma már több mint tíz éve jelentkezett pár alkalommal és annyira nem volt zavaró. Viszont idén lett cserélve a slusszkulcs nyomtatott áramköre és nagyon sokszor jelentkezik a probléma teljesen véletlenszerű időközönként, pl: 1 hónap akár 2szer vagy 1.5 hónapig semmi. A probléma az hogy nem lehet beindítani a motor: - Ráadom a gyűjtást - Felgyulladnak a ledek a műszerfalon - Várok egy kattanó hangot - Elalszanak a ledek - Majd indítozok, de csak forgat folyamatosan. Ez a nyomtatótáramkör cserét a hivatalos Peugeot márkaszervíz végezte és eddig 3-4 alkalammal lettek kihívva az autóhoz. Minden alkalommal resetelik a számítógépet és utána jó ideig-óráig. (A márka szervíz azt mondta ezzel a hibával együtt kell élni...) Egy maszek ismerősömtől hallottam egy alternatív megoldást, hogy leszedjük az akku sarut várunk náhány percet és egyből indul az autó. De sajnos ez sem egy konkrét megoldás csak ideiglenes... Volt esetleg valakinek hasonló? Esetleg ötlet ezzel a problémával kapcsolatban? Köszi szépen a válszokat előre is Üdv
Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban szeretném kérni a segítségeteket. Van egy Peugeot 307 2001-es 2.0 HDI Motorkód: RHY Ez a probléma már több mint tíz éve jelentkezett pár alkalommal és annyira nem volt zavaró. Viszont idén lett cserélve a slusszkulcs nyomtatott áramköre és nagyon sokszor jelentkezik a probléma teljesen véletlenszerű időközönként, pl: 1 hónap akár 2szer vagy 1.5 hónapig semmi. A probléma az hogy nem lehet beindítani a motor: - Ráadom a gyűjtást - Felgyulladnak a ledek a műszerfalon - Várok egy kattanó hangot - Elalszanak a ledek - Majd indítozok, de csak forgat folyamatosan. Ez a nyomtatótáramkör cserét a hivatalos Peugeot márkaszervíz végezte és eddig 3-4 alkalammal lettek kihívva az autóhoz. Minden alkalommal resetelik a számítógépet és utána jó ideig-óráig. (A márka szervíz azt mondta ezzel a hibával együtt kell élni...) Egy maszek ismerősömtől hallottam egy alternatív megoldást, hogy leszedjük az akku sarut várunk náhány percet és egyből indul az autó. De sajnos ez sem egy konkrét megoldás csak ideiglenes... Volt esetleg valakinek hasonló? Esetleg ötlet ezzel a problémával kapcsolatban? Köszi szépen a válszokat előre is Üdv
Szasztok újra! Zolisys telefonon stopizta a pilácsokat, illetve ő volt az első jelentkező.Meg is nyerte.
Nem volt időm -csak most - idetévedni, ezért csak most a válasz: a váltáska Mitsubishi Eclipse Cross lett, CVT-vel, fullosan.
Még nem sokat mentem vele, de fogyasztás amacsekhez képest "horror". Keskenyebb is, isofix használattal középen semmi hely. Csomagtartó is kisebb. De már csak ritkán utazunk öten, akkor meg ha isofix nélkül rakom be a két unoka ülését, épp elmegy.
Az olajak, a turbó alkatrész, tetősín, 1 db Barum 17' jobb első keréken keveset futott, 300 sebesség indexű guma is maradt kis pénzért a kerékőrök mellett. Minden tételhez adok egy ajándék szett H1-et:)
Továbbra is Gyula-Pest vonalon tudom személyesen kézbesíteni. Ha komolyan kell valakinek, ott volt a számom korábban, inkább azon dumáljuk le.
Rancfelvarrott kombim van amin jelenleg 15os lemez felnik vannak. Az első szeria 15os felnije jó lehet nekem, vagy volt varialas a különböző szériák, kovitelek között???
Megváltam a szeretett verdámtól. Felvarrott SW volt, 2.0 HDi. Együtt éltünk 16 évig, 253 ezer hibátlan Km-ig.
Mivel nem készültem eladásra, illetve cserére, berendeltem még az év elején komplett olajcseréhez mindent. Tehát szűrők: olaj, gázolaj, lég-, pollen (aktív szenes), és mivel cseréltem 60 ezrenként a váltóolajat is, abból is 1 litert. A motorolajat már átvette egy kollégám. Némi kedvezménnyel tehát át tudnám adni az Olajwebshoptól rendelt dolgokat.
Van 2 első lámpám, beködöltek kissé, kb 2 éve újra cseréltem őket. Felesleges, igyen felajánlás. Tökéletesek lennének ezt leszámítva, korábban raktam fel róluk képeket. Van egy csomó H1-es izzóm, Philips, és más márkás, nem gagyi egyik sem. Ezekért is kérnék valamennyit, akinek kiégős, azok lehet, nem csalódnának. A gyáriakat 1x kellett nem rég a Philpsre cserélni. Nekem éjjel-nappal mentek, tehát tartósak. Van a ködlámpához is vagy 2 bontatlan izzóm és néhány H7 is.
Maradt gumiszőnyeg szett és nyári szőnyegszett 1 garnitúra.
Van egy kerékkulcsom, kihúzható nyéllel, ami a mérete alapján sajnos nem jó az újhoz. Ehhez kapcsolódóan van 3 garnitúra kerékőröm is. Az egyik lemezfelnihez jó, a másik kettő könnyűfém felnihez jó, tehát alátétes. Kerékre van továbbá 16" mérethez (205/55) egy bontatlan hóláncom is.
Van továbbá néhány vadonatúj ablaktörlőm is elsők és hátsó is és egy bontatlan gyári alkatrészem egy turbo druck labda.
Van továbbá egy pár alu Lidl-s kereszttartó rudam is, mivel kicsi, így nem tudom használni.
Gyula-Bp vonalon (még ha girbe-gurba is) találkozhatunk, ha van érdeklődő.
70perharminc85venöt7harminc7. A nick alatti mail nem játszik.
Adott egy 307 cc 2.0 16V RFN motorkóddal. A probléma a következő. Hidegindítás után gázadásra fullad az autó. Pöccre indul stabil az alapjárat de gázadásra lehörög és visszadurrog a szívócsőbe. Ha hagyom járni hogy kicsit melegedjen kb 5 percet akkor utána már szinte tökéletes az autó. Trafó gyertyák újak, befecskendező szelepek cserélve. Üzemanyagnyomás stabilan 3,5 bar. EGR szelep vakolva, Fals levegő kizárva. Kompresszió minden hengerben 12,5-13,5 bar között hidegen.
Vízhőfok beszívott levegő hőfok normális MAP szenzor ellenőrizve, fojtószelep próbából másik autóéról cserélve a jelenség ugyanaz. Valakinek valami ötlete esetleg? Már csak a hengerfej hiba merült fel bennem, hogy esetleg kitámasztanak a szelepek hidegen.
Sziasztok. 2001es,5 ajtós 1.6os,16 szelepes,benzines 307esben .ilyen alapon megy a fordulatszám mérés? Jól gondolom hogy elektromos módon és nem spirállal? Olyat szokot csinálni induláskor hideg motornál hogy mintha pillanatokra elvesztené a jelet s ugrál a mutató a 0 és az adott fordulatszám közt. Amikor fékezek visszatér a folyamatos kijelzés. Csak a fordulatmérő teszi ezt a többi kijzés stabilan műxik. Van valahol egy jadó aminek lelazulhatott a csatija? Üzemmelegen nem csinálja.
Azért az a tárcsa már elég kopott, de ha kibírt 220 ezret, akkor az jó. Az utángyártott nem fog annyit bírni. Sima váltónál 150 körül cserélni kell sajna. Mondjuk a szerkezet vagy a csapágy adja meg magát.