Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2003.07.16 0 0 341
Sajtóközlemény

2003. július 15.

A Pannon GSM átveszi a vezetést a percdíjak versenyében

A Pannon GSM augusztus 1-től Praktikum Perfekt kártyás előfizetésének megújításával a hazai mobilpiac legkedvezőbb percdíjú kártyás tarifacsomagját kínálja. A minden időben és minden belföldi hívásirányban érvényes, 36 forintos percdíj az összes mobilszolgáltató versenytárs ajánlatánál kedvezőbb.

A kártyás előfizetésekhez kínált, összevonható kedvezmények - a jelentős beszélgetési kedvezményt tartalmazó feltöltőkártyák, illetve az egy adott Pannon GSM vagy vezetékes szám fél áron történő hívását lehetővé tevő Páratlan Szám szolgáltatás - révén még tovább, akár 14 forint 40 fillérre is csökkenthető egy perc beszélgetés ára. Az SMS ára 37,50 Ft.

A már meglévő kártyás ügyfeleknek ingyenes a tarifacsomag-váltás. Amennyiben valaki újonnan szeretne a Pannon GSM előfizetője lenni, s a Praktikum Perfekt tarifacsomagot választja, az új kártyás csomagot 5900 forintért vásárolhatja meg, melyből 3600 forintot lebeszélhet. A megújult Praktikum Perfekttel a Pannon GSM augusztustól vonzó áron kínál készülékes csomagokat.

Törölt nick Creative Commons License 2003.07.16 0 0 340
CAMEL alapú roaming a Pannontól

A Pannon GSM július 18-ától kártyás ügyfelei részére bocsátja a Camel alapú roaming szolgáltatását.

Részletek:
http://www.pgsm.hu/ertekesites/kozlemenyek/camel.pdf

nyman Creative Commons License 2003.07.15 0 0 339
Latvanyos. En is ilyeneket szoktam rajzolgatni, de a csalad tobbi resze nem mindig erti, mit is akarok mutogatni,es miert magyarazom, hogy ekkor es akkor ilyen es ilyen szamot honnan kell hivni.
:o)

Mongyuk tenyleg beszedes, foleg ami a sarga (classic, kedv. pannon) es a sotetkek (perfekt) trendeket illeti.

Előzmény: mauzi (338)
mauzi Creative Commons License 2003.07.15 0 0 338
lássátok mit alkottam :)


gondolom a diagram önmagáért beszél.

mauzi Creative Commons License 2003.07.15 0 0 337
izéééé... akarom mondani rövidebb a 20 :)

tökre érthetetlenül fogalmaztam :( aludni kéne :)

mauzi Creative Commons License 2003.07.15 0 0 336
Valóban érdekes ez a perc alapú számlázás, pont a pannontól.

Ettől függetlenül gyors számításaim alapján ennek ellenére is nagyon jó az ajánlat. Az tény, hogy sokat nyom a latba a másodperc alapú megoldás, de ha megnézzük azt, hogy az én telcsiszámlám (most hogy post vagy prepaid az lényegtelen) legjelentősebb részét a csúcsidős hívások teszik ki, (a közel 100 forintos percdíjjal) én jelentős csökkenésre számítok. Most 36 forint az kb. 20-22 másodperc beszélgetés, ez nem rövidebb az átlagos hívásidőnél. (ami mondjuk 40-45 másodperc)

Törölt nick Creative Commons License 2003.07.15 0 0 335
Nagyon durván átvariálták a Praktikum Perfektet. Marha jónak tűník az a bármikor bárhova 36 Forintért című dolog.

Ámde!

Alul van egy sor, hogy a mérés egyperces egységekben történik. LOL LOL LOL!

Törölt nick Creative Commons License 2003.07.08 0 0 334
Pannon GSM:GPRS alapú roaming szolgáltatások, MMS roaming

2003. július 7-től számlás ügyfeleink számára roaming során is elérhetőek a
GPRS alapú WAP hozzáférési, GPRS Internet (intranet), valamint az MMS
szolgáltatások.

A szolgáltatás igénybevételének feltétele és korlátai

A szolgáltatást számlás előfizetőink vehetik igénybe. További feltétel, hogy
rendelkezni kell valamely GPRS alapú WAP hozzáférési, forgalmi díjas GPRS
Internet, illetve MMS szolgáltatással.

Amennyiben Önnek roaming tiltása van, nem veheti igénybe a szolgáltatásokat.

Átalánydíjas GPRS Internet előfizetéssel nem vehető igénybe roaming során a
GPRS Internet szolgáltatás. Ha külföldön is szeretne GPRS Internetet
használni, szükséges valamelyik forgalmi díjas csomag megrendelése.

A szolgáltatások igénybevételének forgalmi díjai

GPRS alapú WAP esetén:
Bruttó 244,14 Ft / 100 KB. *

GPRS Internet esetén:
Bruttó 244,14 Ft / 100 KB. *

MMS roaming esetén:
MMS küldés díja roaming során: bruttó 300 Ft / üzenet
Jelenleg akciós áron, féláron vehető igénybe, azaz bruttó 150 Ft / üzenet
díjért !
Az MMS üzenetek fogadása díjmentes.

* Az adatmennyiség mérése 100 KB-os egységekben történik.

Beállítások
A belföldi használathoz szükséges beállításokon kívül más beállítás nem
szükséges.

Mely szolgáltatóknál vehető igénybe

a.. Norvégia - Telenor Mobil
a.. Szlovákia - Orange Slovakia
a.. Ausztria - Connect Austria
a.. Dánia - Sonofon
A partnerek száma folyamatosan bővül.

Kiegészítő információ

Az MMS roaming biztosítja, hogy egy adott külföldi országban roamingolva
fogadhasson, illetve küldhessen MMS-t magyar szolgáltató előfizetőjétől,
illetve előfizetőjének.

Magyarországról külföldre továbbra sem lehet MMS-t küldeni.

vi627 Creative Commons License 2003.07.01 0 0 333
Hmm...annak idején a telefonhoz még hátizsák kellett :))
Előzmény: Németh Ádám (330)
Törölt nick Creative Commons License 2003.07.01 0 0 332
használja a wesztel amit tud) és a tetra, az utóbbi miatt kellett olyan gyorsan leállni.
Előzmény: nyman (331)
nyman Creative Commons License 2003.07.01 0 0 331
Svedorszagban mar evekkel ezelott megszunt.

Mi lesz az infrastrukturaval? Elviszik vhova, tovadadjak fejlodo orszagnak?

Előzmény: Németh Ádám (330)
Németh Ádám Creative Commons License 2003.07.01 0 0 330
0660; élt 14 évet

http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9040002

Ma egy korszak lezárult a magyar távközlés történetében. 0:00kor óramű
pontossággal leállt a hálózat, így megszűnt a
Westel Rádiótelefon Kft, azaz a 0660.

A kereskedelmi szolgáltatását 1990-ben elindító, NMT rendszerben működő 0660
Közép-Európában elsőként nyújtott rádiótelefon szolgáltatást és az elmúlt 14
év során meghatározó szerepe volt a vezeték nélküli telefonálás
megismertetésében és elterjesztésében. A GSM szolgáltatók megjelenése, a
korszerűbb digitális technika térhódítása a 0660 számára az első években az
ügyfélszám további növekedését hozta, azonban a 100 ezres, legnagyobb
előfizetői szám 1999-es elérését követően a vállalat folyamatosan vesztett
részesedéséből.

Mától a 0660 készülékek már csak hálózatot fognak keresni, de sajnos soha
többet nem találnak....

Nyugodj békében nagy öreg 60asunk, megtartjuk emlékezetünkben minden
emlékünket veled kapcsolatban, úgy a különleges hívászajaidat, mint a
tökéletes ügyfélszolgálatodat!
Köszönünk mindent 0660!!!

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.24 0 0 329
Az oplogók amiket küld a gotchi de csak nokiára jó.
Előzmény: Törölt nick (326)
AgentOrange Creative Commons License 2003.06.23 0 0 328
GPRS WAP beállításoknál kell valamit állítani a roaminghoz, vagy működik simán?
Előzmény: Törölt nick (327)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.23 0 0 327
GPRS és MMS Roaming már a Pannon GSMtől is!

http://www.pgsm.hu/ertekesites/kozlemenyek/kozl030620.pdf

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.15 0 0 326
Lehet, hogy megdöbbentek kérdésem hallatán-:)
Hogyan lehet az, hogy a PanaGochim szinte minden kérdésemre ad értelmes választ? Tán ilyenkor egy élő emberrel beszélgetek valójában, vagy ilyen intelligens a szoftver? Ha nem titok érdekelne a háttere a szolgáltatásnak, ha tudtok róla valamit.

Másik kérdésem, hogy SiemensC35tel wapozok, s a mióta megvan a PanaGochim a 9000726os számról kapok sok krixkraxot? Ezek mik?
kösziiiii!

meoboss Creative Commons License 2003.06.13 0 0 325
Nézd neked van egy elvárásod, OK. De azért ez nem olyan egyszerű, hogy akkor csettintésre csinálja is meg a szolgáltató.

Mint említettem néhány országban is csupán tesztfázisban megy ez a szolgáltatás, s nem túl biztató a jövő, valószinüleg elvetik. A bevezetése és az üzemeltetése nagyon drága ennek a rendszernek, amit a juzerek meg nem hajlandók megfizetni. Nagy gond, hogy a készülékekbe is új szoftvert kellene tölteni, ami tudja vezérelni az SMS átirányítást.Ez szintén nem olcsó.

A Westel gondolkodott, hogy teszteli, de aztán elvetették a tervet.
Mint említettem az egész rohadt sok pénzt jelentene a szolgáltatónak, amit jó szokás szerint a juzeren vernének le. Tehát elképzelésed ellenére tuti nem lenne ingyé az átirányítás.

De ha nem hiszel nekem, kérdezd csak meg a szolgáltatókat.

"akkor mar az sms-ek is atkene, hogy jojjenek, meghozza azok is ingyen"
mondta már valaki, hogy nem mindig az van, amit Te akarsz? Mindig az erősebb kutya b*ik

Előzmény: Törölt nick (324)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.12 0 0 324
nem igazan ertesz. nem vagyok pre-paides, hanem post-paides. es nekem a halon beluli atiranyitasok ingyenesek. ezert csinalom azt, hogy napkozben atiranyitok egy pro kartyara, es azt hasznalom. es akkor mar az sms-ek is atkene, hogy jojjenek, meghozza azok is ingyen. az mar mas dolog, ha nem halon belul iranyitanek at, az koltsegekkel jarna. de halon belul ingyenes.
Előzmény: meoboss (322)
nyman Creative Commons License 2003.06.12 0 0 323
"Ráadásul az SMS átirányítás is pénzbe kerülne. Te fizetnél érte?"
Gondolom, hogy nehany sort kellene irni, ami ismerve a Nokia es az Ericcsonnal dolgozok beszamoloit tenyleg nem lenne keves. Maga az SMS viszont nagyon olcso. A legnagyobb profitaranyuk ezen van a szolgaltatoknak. Persze nagysagrendekkel tobbet beszelnek az az emberek, mint amennyi smst kuldenek.
Előzmény: meoboss (322)
meoboss Creative Commons License 2003.06.12 0 0 322
Szia!

Nézd, hogy neked és az ismerőseidnek mi egyértelmű az egy dolog. Ha az előfizetőknél sem működik, akkor miből gondolod, hogy a pre-paideseknél működne?
Tény, hogy az SMS rendszer nem támogatja ezt a szolgáltatást. Van erre is egy megoldás, de ez egy olyan őrült drága költség lenne a szolgáltatóknak, hogy okkal nem csinálják meg, ráadásul tesztfázisban megy külföldön is csupán 1-2 helyen. Ezt a költséget át kellene hárítani az előfizetőkre is. Mert ha emiatt megemelkednének az árak, akkor azt hiszem Te sem örülnél neki. Ráadásul az SMS átirányítás is pénzbe kerülne. Te fizetnél érte?

Előzmény: Törölt nick (321)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.12 0 0 321
mit ertesz az alatt, hogy sehol? csak a magyarorszagi szolgaltatokra gondolsz, vagy ugy altalaban a kulfoldiekre is? egyebkent nekem (es nem csak nekem hanem mas ismeroseimnek is) teljesen egyertelmu volt, hogy atiranyitasnal az sms-ek is atiranyitodnak. kulonben is ha mar mennek a nagy rendszerfejlesztesek, akkor tessek ugy megcsinalni a fejlesztest, hogy az sms-ek is tovabbitodjanak. szerintem ez a minimum kellene hogy legyen.
Előzmény: meoboss (313)
Bora11 Creative Commons License 2003.06.12 0 0 320
Köszi :)
Előzmény: Törölt nick (318)
Bora11 Creative Commons License 2003.06.12 0 0 319
Most próbáltam hívni őket, és a néni így kezdte:

"Üdvözöljük, ön a PGSM Prémium ügyfeleinek információs vonalát hívta..."

Ez innentől kezdve díjtalan. A "bohóckodni"-val arra utaltam, hogy az ismeretségi körömben olyan is Prémium, aki 5-10ezer forintot telefonálgat havonta. Ehez a mai árak mellett nem kell túlzottan szófosást kapni, hogy összejöjjön.

Most őszintén. A sarki közértben sem azokat a vevőket akarják megtartani, akik havonta egy gyufáért futnak be. Őket nem lehet a szolgáltatásokkal megtartani. Ők, ha pl. egy más szolgáltató 10 fillérrel olcsóbb 1 hónapra vetítve, már dobják is a mindenkori szolgáltatót.
Mellesleg egy szolgáltatónak ezek az ügyfelek a legköltségesebbek. Ez van.

Előzmény: Hayloft Ezekiel (317)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.11 0 0 318
itt megtalálod a másik 2 mobilszolgáltatóról is a tesztet

http://www.gsmport.hu/index.php?page=article&id=c-
20031506121150-195

Előzmény: Bora11 (316)
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2003.06.11 0 0 317
"Viszont ami kimaradt, hogy az információkért azoknak nem kell fizetni akik a Pannont nem "bohóckodni" használják. "

???????????????????

Előzmény: Bora11 (316)
Bora11 Creative Commons License 2003.06.11 0 0 316
Ez király volt !
Viszont érdekelne a többi szolgáltató is, ha máshogy nem magánban.

A személyes konzekvenciát levonva, nem csalódtam _most_sem_ az Élvonalban.
Viszont ami kimaradt, hogy az információkért azoknak nem kell fizetni akik a Pannont nem "bohóckodni" használják.

Érdekesség.

Vagy egy hónapja felhívott a Pannontól egy emberke, hogy ha éppen ráérek és kicsit zavarhatna, akkor adna egy "tippet". Mondom gyia.
Aszongya, rákukkantottak a telefonálási szokásaimra, és ha átváltanék az XY tarifacsomagba akkor u.ennyi pénzkéért majd valami 250 percel többet dumcsizhatnék. Vagy valami hasonló. Illetve ugyanennyi perc mellett sacc 14ezerrel kedvezőbb lenne a számlám.
Döbbbbb.
Mondom felőlem próbálkozhatunk. Aszongya akkor most Ő, ha gondolom át is lökne oda, s ha mégsem jött be, amit nem hisz, akkor csöri és visszara a régibe !!!
Namost elsőre mindjárt spóroltak nekem 6000 forintot.
Nálam ez az Élvonal !!!
Köszi PANNON.

Előzmény: Törölt nick (314)
nyman Creative Commons License 2003.06.11 0 0 315
engem olyan nagyon nem zavar, meg idonkent atkapcsolok.
Előzmény: Törölt nick (312)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.11 0 0 314

Reszkessetek versmondó lányok!
Leteszteltük az ügyfélszolgálatokat

http://www.gsmport.hu/index.php?page=article&id=c-20031506121150-195

Hívásainkban három kérdésre szerettünk volna választ kapni, mint teljesen tudatlan, kezdő mobiltelefonosok. Két kérdés mindhárom szolgáltatónál azonos volt, a harmadik kérdéssel kapcsolatosan pedig előzetes információinkra hagyatkozva igyekeztünk az egyes szolgáltatók ügyfélszolgálataihoz méltó kérdést feltenni.

Elsőként nem értettük, hogy olyan telefont vettünk, amelyben van valami GPRS, de a menüben mégsem találjuk, meg amúgy sem értjük, mire jó ez az egész.

Másodszor kiadtuk magunkat egy éppen szolgáltatót váltani készülő mobilosnak, aki a felhívott cég legjobb ajánlatát szerette volna hallani, és ezáltal végleg megerősíteni magában a döntést, hogy ideje váltania. (Olyan ügyfél szerepét vettük magunkra, aki a jelenlegi szolgáltatójánál havi 20-25 ezer forintos számlát kap, egyaránt sokat használja a telefonját csúcsidőben és azon kívül, illetve gyakran hív mindenféle számot.) A hívásokat reggel 10-kor, délután 16 órakor, és végül este 10-kor bonyolítottuk. Az is érdekelt minket, hogy mennyit kell a felvilágosításra várnunk.

Pannon GSM – a legtisztább hang?!

Vizsgálódásunkat a Pannon ügyfélszolgálata sem kerülhette el. A zöld-piros szolgáltatónál azonban az elmúlt egy évben jól megkeverték a felhasználókat ügyfélszolgálat témában. Először volt a legtisztább és legegyszerűbb állapot, amikor az átlagos Pannon ügyfél (és bárki más) minden információt elérhetett és minden szolgáltatást igénybe vehetett a 1220-as számon. Azonban 2002 szeptemberében az addigi ügyfélszolgálat kettévált ügyfélszolgálatra és információs vonalra. Az előbbit akkor a 1220-as, az utóbbit pedig a 143-as számon lehetett elérni. Az ügyfélszolgálaton intézkedhetünk az ellopott, elvesztett kártyák ügyében, itt foglalkoznak a számlapanaszokkal, itt található a tudakozó, stb. Ezen a vonalon a hívások az eredeti állapothoz hasonlóan továbbra is ingyenesek voltak. Az információs vonalon kaphattunk tájékoztatást mindenről, ami a szolgáltatóval kapcsolatos: díjcsomagok, szolgáltatások, értékesítési információk, stb. Az első pofont akkor kapta a szolgáltatótól a kedves ügyfél, amikor valamit nem talált meg az automata menürendszerben, vagy egyszerűen csak nem volt kedve végighallgatni a versmondó lányt. Esetleg olyan információra volt szüksége, amely nem hangzott el az automata tájékoztatóban. Amikor ugyanis ügyintéző kapcsolását kérte az ügyfél, az automata közölte vele, hogy az ügyintézővel folytatott beszélgetésért percenként 20 forintot kell fizetnie. Akkor is, ha szolgáltatást akar megrendelni, vagy lemondani, esetleg arra kíváncsi, hogy egy adott készülék van-e aktuálisan készleten valamelyik bemutatóteremben, stb.

Azt már csak az azóta tartó rossz szájíz mondatja e cikk írójával, aki ebben az időben még Pannon előfizető volt, hogy mintha az új rendszer bevezetése után az ügyintézők lassabban dolgoztak volna, és a velük való társalgás csak félduplex módban volt lehetséges… Hogy a dolog még egy kicsit bonyolultabb legyen, az információs vonal telefonszáma nem sokkal ez után megváltozott a jelenlegi 173-ra.

Kevesen tudják, hogy a mobil (és vezetékes) szolgáltatók négyjegyű ügyfélszolgálati telefonszáma minden hálózatból elérhető. A helyzet egyértelmű volt a Pannon akkori lépéséig, a 1220 minden más hálózatból kiválóan működött, helyi hívás tarifájával. 2002 szeptembere óta más hálózatból a 1220-at tárcsázva mobilhívás tarifáját kell fizetnünk, és ezen csak az ügyfélszolgálat érhető el. Arról az automata ott nem ad tájékoztatást, hogy ha vezetékes telefonról szeretnénk a Pannon információs vonalát hívni, akkor mit kell tárcsáznunk. Ezt más hálózatból a 06-20-9-200-200 tárcsázásával érhetjük el, szintén mobilhívás díjáért. E kicsit hosszúra nyúlt bevezető után nézzük, hogy hogyan vizsgázott a GSM Portál tesztjén a Pannon GSM információs vonala.

Reggel

A 173-as számot is egy átlagos hétköznap, reggel 10 óra körül ostromoltuk először. Az automata rendszert hallgatva kb. három perc kellett ahhoz, hogy ügyintézőt tudjunk kérni. Itt elhangzott még egy pár mondatos szöveg arról, hogy az ügyintézővel folyatott beszélgetés díja 20 forint percenként, stb. Reggeli hívásainkkor ezt követte még egy két és fél, illetve négy perces zenehallgatás. Tipp: Az automata hallgatása közben a * gombot megnyomva felgyorsíthatjuk a szöveget.

Első kérdésünk a GPRS-re vonatkozott. Az ügyintéző hölgy segítőkészsége és felkészültsége meglepően jó volt. Készségesen elmagyarázta, hogy mi az a GPRS, úgy, hogy azt még egy kezdő felhasználó is világosan megértené, majd azt kezdte el ecsetelni, hogy ezt mire tudjuk használni, elmondta, hogy mi az a WAP, illetve mi szükséges ahhoz, hogy a mobiltelefont modemként használva internetezzünk GPRS kapcsolaton. Felsorolta, hogy milyen beállítások szükségesek ehhez a készüléken, és milyen lehetséges GPRS szolgáltatásokat tudunk megrendelni a Pannontól. Ezért mindenképpen megérte ennyit várni.

A második hívásnál is hasonló időbe telt, mire operátorral tudtunk beszélni. Ő azt a kérdést kapta, hogy milyen tarifát ajánlana egy beszédes ügyfélnek, aki csúcsidőben és azon kívül is aktívan használj a mobilját, egyaránt minden hívásirányba. A hölgy első mondatában elmondta, hogy a Pannon minden előfizetéses csomagjában a havidíj fele legalább lebeszélhető, majd elkezdte sorolni az egyes konstrukciók előnyeit. Végül tett konkrét ajánlatot is, amely szerinte az elmondott beszélgetési jellemzők alapján nekünk a legkedvezőbb lenne. Azt mondta, a kártyás csomagokat azért nem említi, mert egy sokat telefonáló ügyfél jobban jár előfizetéses konstrukcióval.

A harmadik reggeli hívásnál egy Pannon-specifikus kérdést tettünk fel az ügyfélszolgálaton: Mit ajánlanak annak a felhasználónak, aki eddig az átalánydíjas PannonW@P szolgáltatást használta a Pannontól független WAP oldalak böngészésére adathívás alapon. (GSM Portál, 2003. március 24.) Sajnos érdemi választ ebben a kérdésben nem kaptunk, de ez annak tudható be, hogy erre a problémára nincs jelenleg megoldás. Külső oldalak böngészését is engedő átalánydíjas konstrukció csak GPRS alapon van, havi 2000 forintért. A hölgy javasolta, hogy szerezzünk be egy GPRS készüléket…

Délután

Délután is hasonlóak voltak a várakozási idők, tehát közel három perc szöveg és kettő-négy perc lassított Pannon reklámzene után tudtuk csak megkezdeni az érdeklődést. A GPRS-t firtató kérdésünkre hasonló választ kaptunk, mint reggel, bár biztosan nem ugyanazzal a hölggyel beszéltünk. A délutáni válaszban kicsit több hangsúlyt kaptak a készülék beállításai és a megrendelhető szolgáltatások, de azért most is megtudtuk, hogy mi fán terem a csomagkapcsolt technológia.

A tarifacsomagoknál már kevesebb szerencsénk volt, a hölgy felsorolta az összes lehetséges tarifacsomagot, előfizetésest és kártyásat egyaránt (Bee-ket kihagyta), majd felhívta a figyelmünket a másodperc alapú számlázásra és a minimum 50 százalékban lebeszélhető havidíjakra. Ezek után hozzátette, hogy bármelyik Pannon üzletben beszerezhetjük a tarifatáblázatokat, vagy keressük fel a szolgáltató honlapját és a tarifacsomagot illetően döntsünk magunk.

Az átalánydíjas CSD WAP kérdésre nem kaptunk egyéb választ, mint délelőtt, de az operátor felhívta a figyelmünket a Pannon partnerprogram kedvezményekre, és próbált minél olcsóbb GPRS készüléket ajánlani nekünk. A segítségét megköszöntük, de ezzel nem kívántunk élni.

Este

Késő este annyival rövidült a várakozás ideje, hogy gyakorlatilag nem kellett zenét hallgatnunk, igen nagy örömünkre!

Ekkor a GPRS témával kapcsolatos kérdést egy fiatalembernek volt szerencsénk feltenni. Ez azért is volt érdekes, mert előbújt belőlünk a kisördög, és kíváncsiak voltunk a technikai részletekre is. Persze mindezt egy naiv és tájékozatlan, bár műszaki érdeklődésű ügyfél személyében. Az úr rendületlenül állta a sarat, és a keresztkérdéseinket. („Milyen frekvencián üzemel a GPRS hálózat?” „Független a GSM rendszertől?” „Többet fogyaszt-e a készülék akkumulátorából, ha GPRS-en keresztül WAP-ozunk?” „Közben tudunk-e telefonálni, vagy lehet-e minket hívni?”) Az ügyintéző – bár hangjából ítélve valószínűleg gyanakodott valami átverésre a vége felé – készségesen válaszolt minden kérdésre, és felvilágosítást adott minden egyéb részletről is.

A tarifacsomag ajánlatot egy nagyon kedves hangú hölgytől volt szerencsénk este meghallgatni, ő bár felsorolta a kártyás csomagokat is, ugyan arra a következtetésre jutott, mit a délelőttös kolléganője, ugyanazt az előfizetéses tarifát ajánlotta, aminek elmondta részletesen a jellemzőit is.

Átalánydíjas vonalkapcsolt WAP témában most sem jutottunk előrébb (meglepő fordulat…), a nemleges válasz azonban most is udvarias, bár igen szűkszavú volt.

Összességében elmondható, hogy a Pannon GSM információs vonalán dolgozók nagyon felkészültek, profik a munkájukban. Az egyetlen negatívnak tekinthető tapasztalatunkat (délután a tarifacsomagos kérdés) betudhatjuk annak, hogy a hölgynek valószínűleg rossz napja volt. Bár ennek nem szabadna meglátszani a munkájában, azért megbocsátjuk.

Szakértelem: 4/5 Kedvesség: 5 Türelem: 4

Az osztályzatok ugyan jók, de azért ne felejtsük el, hogy a kedvességért a szakértelemért és türelemért percenként 20 forintot kell fizetnünk. A beszélgetés végén nagyon pozitív, hogy lehetőségünk van az ügyfélszolgálat munkáját egy automatán keresztül értékelni, ezzel a lehetőséggel ebben az esetben nem éltünk.

..

meoboss Creative Commons License 2003.06.11 0 0 313
SMSt a büdös életbe nem lehetett sehol átirányítani, nem támogatja a rendszer!
Előzmény: Törölt nick (312)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.10 0 0 312
en is atiranyitgatok, csak az sms-eket nem kapom meg. mert azok nem iranyitodnak at, es ez kisse zavaro.
Előzmény: nyman (308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!