Barát(nő) bemutatásakor a családi vacsoránál mindig kiderül h az vegetáriánus és a család húsimádó, húst-hússal eszik és egy fél disznót felszel minden főétkezéskor.
Az iskolás sporteseményeket és zenés vagy színpadi fellépéseket mindig egymásra szervezik. Így aztán aki mindkettőben részt vesz, választásra vagy villámgyors helyváltoztatásra kényszerül.
Egy nap éjfél felé bekapcsoltam a Universal Channelt ( régebbi Hallmarkot ) na és ott egy olyan mocskosul rossz filmből láttam fél órát hogy arra szó sincs.
A világ természetesen veszélyben volt, ugyanis egy gigantikus GLECCSER szakadt le valahonan és nem ám csak úgy úszkált a vizen, hanem tarolta lefele a felhőkarcolókat. És persze úgy lehűtötte a levegőt, hogy előtte ilyen Holnaputánt idéző (de rohadt rondán meganimált) szupervihar is haladt.
Na amit e fél óra alatt láttam.
Apuka(talán valami tudós?)-anyuka-gyerek menekültek a viharban. Nem tudom miért de mindhárman kb úgy néztek ki mint egy csapatnyi szétivott fejű, drogos. Elképesztően rossz/kellemetlen arcú szinészek voltak főleg a fiú aki konkrétan úgy nézett ki mint egy iskolai tömeggyilkos 1 percel a mészárlás megkezdése előtt. Nem tudom hogy gondolták a castingot, de egyáltalán nem lehetett rokonszenvezni velük.
Szóval mentek az úton arról beszélve hogy micsoda iszonyú károkat okozott vihar. Na konkrétan csak valami gagyi hóeffekt volt bekopírozva, a levegőbr, de útpadkákon talán ha 2-3 centi hó volt. "A vihar olyan sötétséget okoz hogy nem látunk semmit!" - mondta az apuci kétségbeesetten, miközbe közel teljes nyári napfényben vezettek.
A vihar kergette a repülőt.
Belefutottak egy autótorlaszba de az apuci házilag olyan erejű robbanószert barkácsolt hogy a robbanás után egy autó sem volt az úton. Ez azért nem semmi.
A lányukhoz mentek NYC-be és amikor megláttak 3 az út szélén fagyoskodó csávót az apa be akarta engedni őket mire a szétivott arcú anyuka közel 5 kerek percen át patáliázott hogy "Be ne engedjék őket mert hát ők úton vannak és egy percet se veszíthetnek."
A fiú egy 2 perce az út szélén talált rádióval kb 1 percnyi tekergetés után lehallgatta a szupertitkos katonai frekvenciát és így tudta meg hogy a sereg ATOMBOMBÁT akar dobni a gleccserre.
Ilyen és ehhez hasonló kedves kis momentumokkal volt tele ez a fél óra, aztán kikapcsoltam. Kíváncsi vagyok, hogy akkor milyen lehetett az egész film. De leeht hogy inkább nem akarom tudni.
Ez általában vicces filmekben vagy sitcomokban jellemző jobban. De ha valaki meghal akkor KÖTELEZŐ úgy hagyni a szobályát, ahogyan 30 éve elhagyta.
Reggeliknél pedig vagy mindenki csak 1-1 üres piritóst majszol gyomorbajos ábrázattal, vagy pedig olyan mennyiségű kaja van az asztalon, hogy a kedves anyuka valószínűleg minimum 2 órával hamarabb kelt fel, csak hogy mindezt elkészíthesse. Ebédnek is beillene.
Ugye azt már tudjuk, hogy a fiuk egyetemre menése után (bár már saját lakása van a nagyvárosban) ugyanyúgy meghagyják a szobáját, még a könyv is nyitva van az asztalán, por sehol, mert takarítanak, de semmit nem mozdítanak el...
...a másik véglet viszont az, amikor a fiuk egyetemre menése után (mintha sosem térne vissza) azonnal szétdobják a szobáját, és megcsinálják a edzőszobának vagy ilyesmi...
De azért ugye a fürdőhab ott olyan, hogy órákig képes a víz tetjén lebegni, és pont eltakarni a fürdőző női főszereplő bájait, akármennyit is pancsol benne.
Ha valamelyikőtök járt már New York-i magánlakásban :), esetleg megertősíthetné, hogy a fürdőkád tényleg mindig négy csupasz lábon áll a fürdőszoba közepén, avagy csak a könnyebb fényképezés miatt mutatnak ilyeneket.