Van egy Castelgarden TC 102-s (Agro Hydro Limited Edition) traktorom!
A fűgyűjtőhöz érdekelne egy működő Castelgarden Fűgyűjtő Gáznyomó rugó 18564600/0, valamint az arra való Castelgarden Retesz Belső 18399000/0 és Castelgarden Retesz Külső Zárócsapszeg 18270200/0
Akinek lenne esetleg és megválna tőle, az kérem jelezze felém! Előre is köszönöm!
Sziasztok! A legkisebb Husqvarna traktorrol (TC 138) van van valakinek tapasztalata / velemenye? Kozel 2000 m2 sik teruletre kellene, de mivel nem vagyunk allandoan ott, tavasszal elofordul 20-30 cm magassag is 1-2 alkalommal. Lagyszaru, fu es gyomok vegyesen. Jelenleg egy Subaru motoros , onjaro Ryobi teszi a dolgat, ami jo szaraz funel, a magasat is elviszi oldalt kodobva (felfogassal), de amint vizes a fu gyorsan eltomodik. Es kozel egy ora a nyiras , a traktorral realis hogy megfelezodik az ido?
Ha dobozban, lezsírozva töltötte, érdekel. 1000 plusz üzemórával már kevésbé csábító. A kettő között pedig állapot és ár függvényében érdekes is lehet.
Állapottól függően, ha az fr 825 gyári akkor 100-120 körül, a makita meg 150ezer körül, ha szép állapotban van.
Ennyiért raknám ki ha az enyém lenne, de ha azt nézzük hogy a kawashima párja az oleo mac sp 126 230 ezer ft lett, akkor kevésnek tűnhet. Mire gondoltál?
Nem lapul valakinél egy használt, de jó állapotú honda motoros fűnyíró elfekvőben? Haldoklik a 8éves gamagarden, és valami minőségibb darabot szeretnék.
(Érdekesség, hogy a loncin motor még mindig szépen indul, és teszi a dolgát, de a kar házhoz való rögzítése és a kerekek magasságállítója megadta magát)
Nem találtam olyan villáskulcsot, ami "fogja", kinyírni meg nem akartam... Pedig lett volna kedvem ;-) Úgyhogy sajnos a ki tudja, hány éve benne lévő olajjal melóztam egy kicsit (most kapta a gépet valami ismerőstől, sok éve nem használták)
Van valakinek ötlete, hogy honnan lehet OLCSÓN ;-) beszerezni?
"Korábban az alapolajok minősége és az adalék technológia fejletlensége miatt bizonyos olajok az alacsony viszkozitási indexük miatt nem voltak képesek egyszerre megfelelni egy hideg- és egy meleg oldali viszkozitási fokozat által támasztott követelményeknek. Ezek az olajok csak egy viszkozitási osztályba voltak besorolhatók – ezért hívták őket egyfokozatú olajoknak (pl. SAE 30). Egyfokozatú, vagy monograde motorolajok az SAE J 300 szerint: 10W, 20W, 40, 50 stb. Ezek az évszaktól függően alkalmazható motorolaj osztályok voltak. Főleg a múltban használták őket – mára már elavult termékek."