Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2017.04.05 0 0 409

Bocsánat: ... NEM arra gondoltam ... 

:-)

Előzmény: atompyka (407)
adrozoo Creative Commons License 2017.04.05 0 0 408

Köszi.

Előzmény: atompyka (407)
atompyka Creative Commons License 2017.04.05 0 0 407

Ott van az, API van előtte. Nekem egy olyan Magnatecet hoz az autódra, ami CF-es (jobb, mint a cd). De arra gondoltam, hogy castrolt vegyél feltétlenül, kiindulási alapnak jó. 

 

Nem, a spirálra nincs, enyém óra is random csapkod régóta. 

Előzmény: adrozoo (406)
adrozoo Creative Commons License 2017.04.04 0 0 406

Szia!

 

Köszi.
-Magam is a Castrol (bár városi legendák szerint mostanában hamisítják) és a Mobil1 között vacilálok. A talált Castrol olaj adatlapjáról sem derül ki, hogy az "CD" minőségű-e vagy sem. Hol derül ki?

-Igen az előmelegítő a napi használatnál érdekes. Elég rossz érzés volt a hidegekben beindítani és végigkaristolni azt a pár kilométert a munkaterületig. Ez így jobb!

-A km spirál-jelenségre nincs ötlet?

 

 

Üdv.: Z

Előzmény: atompyka (405)
atompyka Creative Commons License 2017.04.04 0 0 405

Szia! 

 

A motorolajat nézd meg a castrol.hu keresőjében, de igen, a viszkozitás mellett az is fontos, hogy legalább cd legyen a minőség. 

Az előmelegítőn nagyon gondolkodtam én is, de annyira ritkàn használom, hogy nem lett

Előzmény: adrozoo (404)
adrozoo Creative Commons License 2017.04.03 0 0 404

Sziasztok!
Segítséget kérek a '98-as 4x4 dízelhez kb.300e km:

- Milyen motorolajat öntsek bele? A kezelési könyv 165.oldala írja a környezeti viszonyok szerinti lehetőségeket, de mit jelent az, hogy "for service cd" minőség. Az szerepel a kiszerelésen?

  Melyik márka lehet jó? Nincs állandó szerelő, mert 1-2 évente máshol lakom és dolgozom az országban. Mindegyik a sajátját dicsőíti és fikázza a másikat.

- Ahogy melegszik az idő és napközben magasabb a kocsi általános üzemi hőmérséklete, (jellemzően napi 5-15 hosszabb megállással használom) egyre jobban "ugrál" a sebességmérő. Reggel hűvösben folyamatosan jelzi az aktuális sebességet, majd ahogy melegszik az idő, egyre inkább ugrál kb. 56-60km/h-ig, utána megint kisimul. Majd este, megint hűvösben nincs ilyen jelenség. A utángyártott sprál van benne, de eddig nem volt ilyen. Próbáltam a spirált szárazon, zsírral, olajokkal befűzve, valamint a sebváltónál is lazábbra, szorosabbra állítani a becsatlakozás hollandiját. Egyik sem segít.

 

Végül, nem reklámként: még a nagy hidegek előtt beleszereltetem egy DEFA motor előmelegítőt. Nagyon bevált! Kár, hogy éveket gondolkoztam rajta. A hidegekben gyakorlatilag nulla izzítási idővel indult a motor. Korábban -10 alatt bizony 2szer is izzítottam, hogy ne nagyon köhécseljen. (kb 1 éves gyertyák vannak benne).

 

 

Köszi előre is a segítséget és a figyelmet.

 

További jó utat: Zoltán

 

adrozoo Creative Commons License 2017.01.30 0 0 403

Szia!

Az én emilem publikus, arra lehetne írni, de mindegy is, mert én 4x4-es autót keresek.
Köszönettel a válaszért.
Z

Előzmény: Ferenc .. (402)
Ferenc .. Creative Commons License 2017.01.28 0 0 402

azt még tudni kell az autó legalább 15éve áll nemtudom hogy tudunk privátba beszélni írd meg aztán megoldjuk szia!

Előzmény: adrozoo (400)
Ferenc .. Creative Commons License 2017.01.28 0 0 401

Az autóról 2literes benzines nem 4x4es a csomagtérben van még egy sor ülés bár a forgalmija szerint 3 személlyes a vezetőfülkében a kárpit kicsit elengedte magát meglógott a csomagtérben is de gondolom vissza lehet ragasztani ennyi idő után a kerekek csak féélig engedtek le ha kinyitod az ajtaját még az újj szagát lehet érezni fényképet nem nagyon tudok róla készíteni mert bent van a garázsban esetleg a hátuljáról ja az autó szeged környékén van ha tudok még segítek

reméllem kicsit többet tudtál meg az autóról szia!

Előzmény: BalnaNew (398)
adrozoo Creative Commons License 2017.01.27 0 0 400

Szia!

 

Érdekel az autó, tudunk beszélni privátban?

 

Köszi

Előzmény: Ferenc .. (397)
BalnaNew Creative Commons License 2017.01.11 0 0 399

Koszonom szepen a valaszt. Esetleg egy jo megbizhato szerelot tudsz ajanlani aki ismeri a tipust. 

 

Koszi megegyszer.

 

balint

Előzmény: atompyka (391)
BalnaNew Creative Commons License 2017.01.11 0 0 398

Köszönöm szépen a válaszokat nagyon hasznosak voltak. Még mindig nincs meg az auto mert nem nagyon talalom a megfelelot de ha meglesz lehet hogy ismet zaklatlak titeket kerdesekkel. 

 

koszi megegyszer. 

 

UI Ferenc van valami info meg az autorol 4x4 es meg tudod esetleg mutatni.

 

Köszi

Ferenc .. Creative Commons License 2017.01.07 0 0 397

Szevasztok!

Kérném a segítségeteket nekem van egy mitsubisi l300 as benzines autóm örökségből de elszeretném adni az autó 1995 ben vásárolt garázsban tartott az autó futott 56 km szine fehér kérlek benneteket aki tud valamit segítsen.előre is köszönöm.

Thiba Creative Commons License 2016.12.24 0 0 396

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy menyibe kerül(het) egy komplett 2.5 TD motor egy l300-ba? 

atompyka Creative Commons License 2016.11.27 0 0 395

Ennyi maradt az autóból reggelre a nyóckerben? :-)

 

Jól érzem, hogy ezekre már nincs szükséged? :-)

2.0 vagy 2.4 benzinesé a diffi? Vagy ugyanaz?

Mit hogyé' adsz s hol?

Előzmény: spooner (394)
spooner Creative Commons License 2016.11.27 0 0 394

Van egy-két apróságom még hozzá. Egy pár ajtóteleszkóp, egy axiálcsukló jó állapotban, első kardán, és egy első diffi 4,625-ös áttétellel (benzinesben az van), talán még egy kilométerspirál és egy hűtő is...

Előzmény: atompyka (393)
atompyka Creative Commons License 2016.11.24 0 0 393

Kipufogó volt vagy tizenpárezer a Bárdinál :-)

 

Nekem a 31-es gumihoz is vágni kellett, pedig keskeny (7.5r16).

Snorkelt kapni valahol itthon (nem, mintha nagyon vízbe merném vinni, mivel benzines)?

Előzmény: spooner (392)
spooner Creative Commons License 2016.11.24 0 0 392

Üdv!

 

Kiegészłítőket ne nagyon keress itthon nem fogsz találni hozzá! Snorkel létezik elvileg, de Delica néven keress képeket róla a Google-ban. A többi kiegészítő legyártós...:( De legalább egyedit lehet kialakítani belőle.

 

A kocsihoz alkatrész egyre kevesebb van. Néhány dolog megyezezik a régi kocka pajero-val (hátsó diffi hídtok nélkül, kapcsolható kerékagy, nagyrészt a motor, meg egy-két cullang) a többi természetesen vagy kicsit, vagy nagyon eltér tőle. 

A kocsi terepjáró képessége nem rossz, sőt! A súlyelosztása nagyon jó (hátsó kardán nagyon rövid), a motor-váltó hátra van tolva, ebből kifolyólag jól boldogul terepen. Jól pakolható, a 8 személyes kivitel igen sok téren kihasználható.

 

Viszont! A motor mivel pajero kb annyit is bír mint egy pajero. A váltó már nem ilyen strapabíró szerkezet sajnos. A régi pajero-k aluházas megoldását rakták bele átalakítva, így nem csereszavatos, viszont gyenge. Gyakori vontatásokat el kell vele felejteni. Egy út alkalmával nekem elfogyott minden sebesség a 4. fokozatot kivéve. Két fogaskerék ledarálta egymást... És nagyon drága egy váltó bele, zokszó nélkül 150-200 ezer között kell gondolkodni, ha kimegy. A lengőkarok szilentjei se gyakoriak, de drágák, és elfáradósak. A kormánymű csak ehhez jó, és az se olcsó ha kell bele. A hátsó ajtó kilincsének eltörése típushiba, a gyári kilincs 42eFt!!! és csak egy darab műanyag az egész, bontva a világon sincs, vagy csak arany áron ajtóval együtt!!!

Önhordó tehát maximum 31-es gumi fér el alatta, vagy európai méretben 265/75 15. Ennél magasabb gumi beleér elöl a karosszériába. Laprugó főlapja csak L300-hoz való jó bele, az L200 és régi pajero cserélhető egymással, ez persze nem, mert nyújtott rugószem van benne, és egyedi alakú szilent... Tank hajlamos kilyukadni, de van hozzá utángyártott 50e körül. Kipufogó még utángyártva se olcsó! kb ennyi jut eszembe, ha kérdés van még állok elébe...:)

Előzmény: BalnaNew (390)
atompyka Creative Commons License 2016.11.24 0 0 391

Szia!

 

A diffizár biztos? Az enyémben "csak" valamiféle önzáróság van.

 

Saját tapasztalatom az, hogy ami nem egyezik meg az L200-zal vagy a Pajeroval, vagy nem "általános" alkatrész, azzal baj van, bár eddig még mindig sikerült mindent megoldani, de a másik két terepes Mitsuhoz klasszisokkal jobb az ellátottság, ofród-kiegészítők terén meg pláne. A legtöbb ofródos netbót típuskeresőjében nem is találni L300-at, csak L200-at és Pajerot (ami erősen szenyaság, mert az L200 sem "echte" terepjáró, csak sokkal több van belőle, mint  az L300-ból... )

 

Személyes vélemények jönnek: nem rossz terepjáró, bár kicsit borulékony (de koránt sem annyira, mint amit bent érezni), de gyorsan terepen nem lehet vele autózni a tengelytáv+magasság miatt (nekem rövidem van). Ilyen szempontból egy L200 vagy hosszú Pajero száguldó luxuslimó a buszhoz képest.

Cserébe nagyon jól pakolható. :-)

Állítólag az első futóműve kevesebbet bír, mint a Pajeroé.

Ja, és a lábam előtt nincs semmi, csak a műa. lökhárító, ez engem néha kicsit frusztrál....

Előzmény: BalnaNew (390)
BalnaNew Creative Commons License 2016.11.24 0 0 390

Szaiasztok. 

 

Én még teljesen új vagyok az Off-roadban, most jött el az idő és lehetőség hogy megvegyem az első automat. Hosszú és rövid turákra akarom használni és hosszas keresgélés után az L300 4WD re esett a választás mert kapcsolható 4kerék felező és Diferenciál zár is van benne. A kérdésem az volna hogy milyen hozzá az alkatrész és offroad kiegészitők ellátása és hol tudok hozzá jutni ezekhez. Van e esetleg jó ötletetek megbízható szervizre és bármilyen tanácsotok vagy meglátásotok. Mire figyeljek a vásárlásnál átalakításnál Stb. 

 

Elöre is koszonom mindenkinek. 

Balna

atompyka Creative Commons License 2016.11.15 0 0 389

Szívesen, hátha összejön... :-)

Előzmény: L300lali (388)
L300lali Creative Commons License 2016.11.14 0 0 388

Köszönöm szépen, na igy már el tudok indulni :)

atompyka Creative Commons License 2016.11.14 0 0 387

Előzmény: L300lali (385)
L300lali Creative Commons License 2016.11.07 0 0 386

Szia!  www.szervokormany.hu   Bp XXI ker Ady Endre u  Én csináltattam náluk kormányművet, nem volt gond.

Előzmény: Miklós Udvarnagyi (384)
L300lali Creative Commons License 2016.11.07 0 0 385

Sziasztok!  Valaki csinált már kuplung főhenger cserét?  Ki kell venni a müszerfalat? Hogy csináltátok?  Köszi.  D. L.

Miklós Udvarnagyi Creative Commons License 2016.10.09 0 0 384

Pesten van olyan szaki ismerős aki nem húz le korrekt... az első hiba megjelent kormányműből csöpög az olaj. Gondolom szilent ment el de lehet fel kell teljesen újítani 92 L300 4WD 2.5TD.

Miklós Udvarnagyi Creative Commons License 2016.10.09 0 0 383

Valakinek nincs szép ajtógarnitúrája... akár egész bódé is érdekel 5 ajtós long . 06707756320

Miklós Udvarnagyi Creative Commons License 2016.09.26 0 0 382

Köszönöm... már látom az első kerékívnél van nekem a bibi... karosszériás kezére rácsapnék aki csinálta.

Előzmény: atompyka (381)
atompyka Creative Commons License 2016.09.23 0 0 381

Így hirtelen ezek a képeim vannak.

Úgy emlékszem, csak a hátulját vágtuk, de nem vagyok benne biztos, régen volt, már azt sem tudom, ki csinálta (két esélyes jelöltem van). :-)

Előzmény: Miklós Udvarnagyi (380)
Miklós Udvarnagyi Creative Commons License 2016.09.22 0 0 380

Köszönöm! ha tudsz segíteni vágás témájában vagy van képed sokat segítenél.

 

Előzmény: atompyka (379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!