Keresés

Részletes keresés

DGKUm Creative Commons License 2002.08.26 0 0 55894
Ki (mi) fogja átkapcsolni? Mert ha a Kispesti szolgálattevő...
Ma az OVSZ I. rész szerint nem tervezhető pályaszinti keresztezés nagyvasúti 25 kV-os és más (villamos, trolibusz, stb.) felsővezeték esetében. Egyébként technikailag az ilyen keresztezések megfelelő kialakítása, átkapcsolása kivitelezhető, gépesíthető (vannak külországi példák), tehát nem a királyvágányon még ma is létező, teljesen kéziműködtetésű átkapcsoló és biztosítási rendszerben kell(ene) gondolkodni (az OVSZ-nek sem).
Előzmény: moszkvicsslusszkullcs (55803)
Törölt nick Creative Commons License 2002.08.26 0 0 55893
Igen, miért? A kód bejött, működött rendesen?
Előzmény: Törölt nick (55876)
István Gyuri Creative Commons License 2002.08.26 0 0 55892
OFF
Mopi! Mail ment a számmal.
ON
Előzmény: Mopi (55889)
kod Creative Commons License 2002.08.26 0 0 55891
"...ezeket a vonatokat célszerű lenne "átlós" vonatként közlekedtetni... De lássuk be: nem akarásnak..."
Hozzászólásaid alapján jól informáltnak tűnsz, ezért csodálkozom, hogy ez a véleményed. Az átlós vonatokat S.... úr (a három közül legalább kettő) nem kedveli, másrészt kocsigazdálkodás szempontjából nem kedvezőek a hosszú vonatok. (Ezzel kapcsolatban én speciel örülnék, ha egy szerelvényem naponta 800 km-t fut, másrészt a hegyesi oldalban is előfordul miskolci szerelvény, meg a miskolciban is nagykanizsai, de ez csak egy vélemény...) A pu-i technológia szempontjából lényegesen kedvezőbbek az átlósok, egyetlen komoly érv, ami igaz, a késés általában halmozódik, emellett pedig normális csatlakozás sincs, így pl. a 699 helyett egyetlen viszonylag normális lehetőség a 6007 Zuglóig, majd a Keletiből a Slovan. Ezzel kifújt. Namármost Debrecenen túl is laknak emberek...
Előzmény: DrTr (55831)
kod Creative Commons License 2002.08.26 0 0 55890
"...legalább a tolvajtanya Ferencvárost kikerülnék."

Ez egy ex-ferencvárositól igen durván hangzik...

Előzmény: Vaskalap kartárs (55763)
Mopi Creative Commons License 2002.08.26 0 0 55889
Nem tudja valaki Czabus mobilszámát?
Előzmény: Bárdos Imre (55865)
Törölt nick Creative Commons License 2002.08.26 0 0 55888
Ma a 9702 tapolcai vonatot az M62 302 fogja vinni Sv-től.

55808 nyomdász: Van ott egy ismerősöm, eredendően dégi.
Ő csakis B. J. lehet.

sssey Creative Commons License 2002.08.26 0 0 55887
Üdv Mindenkinek!

gyurmosz:

Az ICR 616-tal elég sokszor találkozom és szerintem is kong az ürességtől. Debrecenig ha 50-60 fő utazik, akkor sokat mondok és volt rá példa, hogy Nyíregyházára csak 3-an utaztak vele.
A ICR 619-en sem hiszem, hogy sokkal jobb a helyzet.
Egyébként biztos, hogy az ICR-rel találkoztál? A 602, 604, 608, 609, 605 és 603-as IC-k is Rapid kocsikkal járnak.

Szerintem a MÁV befürdött ezzel és azért, hogy ezt ne kelljen beismernie a menetrendtervezetben mindkét irányban megszüntet egy-egy vonatot, hogy a szegény utasnak ne legyen más alternativája...

Erminavet:

A menetrendtervezet szerint a mostani ICR sikerén felbuzdulva beállítanak még egy pár ICR-t dél körüli indulással, megszüntetve egy-egy mostani IC-t. Így Te is kipróbálhatod.

jokepu, István Gyuri:

Az IC-k Zalabér-Batyki megállásával kapcsolatban legyen igazatok, bár én azt hallottam, hogy a "nagytiszteletű" V. úr kijelentette, hogy NEM, és ha politikai nyomásra mégis, akkor inkább megszünteti a zalai IC-ket...

nyomdász Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55886
Azt hiszem az 1965-ös hivatalos belföldi és nemzetközi menetrend.
Fehérvári vagy, úgy veszem ki a beírásaidból. Gyere el szept. 21-én a túrára, s megbeszélhetjük. Csak annyit mondj a szervezőknek, hogy a 65-ös menetrendet keresed, tudni fogják. Ja és ha jössz, ne egyet, hanem legalább 10 indulót is hozz magaddal.
Van egy ismerősöm, ott mozdonyvezető Szfváron, eredendően dégi.
Előzmény: V43 1177 (55859)
Captain Thomas Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55885

Köszi!
Előzmény: jokepu (55861)
gyurmosz Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55884
Nyár elején láttam néhányszor, még iskolaidőben, illetve volt, hogy a barátnőm ezzel a vonattal jött, akkor is voltak jópáran. Holnap úgyis megyek Nyíregyre, ha tudom, majd megnézem, mi a helyzet :-)
Előzmény: gfeca (55873)
v43 2281 Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55883
Igen,M62 057.Ezzel jöttem haza 7402-vel csabáról gyulára!Nagyon régen nem utaztam szergejes vonattal.Bicerénél kezdett el igazán gyorsulni,nagy élmény volt!
Előzmény: V42 515 (55878)
V42 515 Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55882
Most jött meg a gyulai sebes, szintén szergejjel!!!
DrTr Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55881
Hát erről van szó. A központi metró-áttszállóhelytől - ami ugyebár tekinthető a város egyik központjának - a Nyugati 2, a Keleti 3, a Déli 4 megálló. Vagyis minimális a különbség.
Ha pedig nagyon kötözködni akarok, akkor a Keletinél van a legmesszebb a metrólejárat a pályaudvarhoz képest :)
Előzmény: Törölt nick (55879)
DrTr Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55880
Haraso! I will be there!
Előzmény: V42 515 (55878)
Törölt nick Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55879
Dunántúlra az IC-k többsége a Déliből indul, ezzel is spórolva 8-10 percet a Keletihez képest.

Csakhogy a Délibe ki is kell jutni pl. metróval, villamossal, stb. Ezt is beleszámítva nem lesz hamarabb otthon a T. utas, csak 15 perccel kevesebbet ül a vonaton, a különbséget más járművön végigüli/végigállja/átszáll.

Ne felejtsük el, hogy ez csak arra az utasra vonatkozik, akinek a Keletihez közelebb van dolga (vagy lakik), mint a Délihez.

Előzmény: rm40 (55868)
V42 515 Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55878
Talán a jövő héten végre lesz időm megírni az aug 8-10 közötti vonatozás részleteit, + az azóta látottakat (ez részben érinti a kocsitémát, részben a mátraballai sorompós esetet); a fotók mindenesetre megtekinthetők lesznek Szegeden, a Bociban csütörtökön du 5-től.

Más: ma 712/753 V43 1344 volt (FC); 7717/7712 (Arad-Szeged-Arad) M62 057!!!

Előzmény: DrTr (55877)
DrTr Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55877
Értem, mire célzol. Nem is irigylem azt az illetőt, aki ezt a feladatot magáénak tudhatja, de szép munka mindezeket összehozni. Mint ahogy ezt korábban írtad, a lényeg a megfelelő forduló kialakítása.
Előzmény: gfeca (55871)
Törölt nick Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55876
OFF
Matiz, Gfeca!
Az a három lemez megy majd be, amit DGKUm hazaszállított és most itt vannak a gép mellett?
ON
Előzmény: gfeca (55872)
maczko Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55875
Sziasztok!
Elfogytak a 80-as évek videói.
Ezen alkalomból készítettem egy oldalt amelyikről lehet szavazni, hogy mit akartok újra látni.
További tudnivalók az oldalon!
A videok oldalon a 1999. május 9-i Közlekedési klub által szervezett Púpos-Nohab kirándulás videói láthatók!
A Videok2 oldalól továbbra is az orosz motorkocsi tölthető le.
Aki tudja, adja tovább, mert elég kicsi az oldal látogatottsága (napi 8-10 felhasználó).
Erre az oldalra fog később felkerülni a vsútmodellem videója, illetve a 2000-ben hatvanban volt mozdonybemutatóra való besorozás-rendezési videói.
Maczko
maczko Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55874
Szia!
Lovasberény és Fehérvár között legtöbbször Eas kocsin rönkfát láttam szállítani a papirok szerint egy Csákvári üzembe.
Illetve onnan a hulladékfát tüzifának szállítját el.
Továbbá volt ott tárolási célból (Fals) Gabona szállító kocsi.
És valójában van ott magtároló is az állomás szomszédságában.
Előzmény: nyomdász (55853)
gfeca Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55873
Korábban láttam párszor az ICR-t, a reggeliek kb 50%-osak voltak, a délutániak tele.

Ez igencsak meglep. Ritka alkalmakat foghattál ki, mert amikor én néztem, akkor max. 30-40-%os volt az esti, de előfordult az is, hogy összesen 12-en utaztak rajta és ebbe már a személyzetet is beleszámoltam...

gfeca

Előzmény: gyurmosz (55855)
gfeca Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55872
Thx, de most megint hallgathatom DGKUm öndicsőítését arról, hogy mennyit tesz értem...:-)

gfeca

Előzmény: Törölt nick (55867)
gfeca Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55871
Üdv Mindenkinek!

de minden kocsi a MÁV-é, attól függetlenül, hogy a kocsi közepén alulra Miskolc, Pécs, Szeged vagy Szombathely legyen írva.

Ez valahol igaz, de - lásd még a témában tett korábbi hozzászólásom- a rendszerben ha gubanc van nem a MÁV-ot akasztják, vagy viszik adott esetben börtönbe( és ez nem vicc ), hanem azt polgárt aki a kocsin megadott helyen felel azért.... És ez a felelősség nemcsak a műszaki állapotra terjed ki, hanem kőkeményen az un. költség gazdál(garázdál)kodásra is.( Sőt mostanában sajna ez lesz a No.1 szempont)

gfeca

Előzmény: DrTr (55863)
v43 2281 Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55870
Ezúton közlöm a Tisztelt Topictagokkal,hogy anyagi nehézségeim miatt kénytelen vagyok megválni a saját Nohab-könyvemtől is!
Irányár 6000ft.Ha valakit érdekel e-mailben lehet jelentkezni!
ÜDV!
erminavet Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55869
Kkalmi (55751)!

Hozzászólásod elejét köszönöm, a végével egyetértek.
ti

Előzmény: kkalmi (55829)
rm40 Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55868
Dunántúlra az IC-k többsége a Déliből indul, ezzel is spórolva 8-10 percet a Keletihez képest.

Csakhogy a Délibe ki is kell jutni pl. metróval, villamossal, stb. Ezt is beleszámítva nem lesz hamarabb otthon a T. utas, csak 15 perccel kevesebbet ül a vonaton, a különbséget más járművön végigüli/végigállja/átszáll.

Előzmény: DrTr (55863)
Törölt nick Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55867
OFF: Gfeca, a lemezek úton vannak, +egy ráadás lemez, ha gond van a telepítéssel hétfőn 8-tól 8-ig a már megadott számon elérhető vagyok :)
ON
Előzmény: gfeca (55851)
kkalmi Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55866
A megszüntetés nem igaz, mert a rekultiváció költsége túl magas lett volna.
Ha jól emlékszem, ez lett volna az első felszámolásra (hivatalosan, rekultuivációval, stb...) kerülő vonal.
A MÁV mai gazdasági helyzetében azonban erre nem fog (tud) költeni, így a felszámolásra ítélt vonalak egyelőre maradnak, kivéve a Solt - Dunaföldvár szakaszt, (annak az eltüntetése valakiknek biztos, hogy nagyon érdekében állt).
Egyébként a 2000-es reformkoncepcióban a következő vonalak felszámolása volt tervezve:
Enying - Dombóvár
Pécsvárad - Véménd
Lovasberény - Felcsút
Dunaföldvár - Solt

Előzmény: rg7 (55856)
Bárdos Imre Creative Commons License 2002.08.25 0 0 55865
Czabus gépe lehalt, talán kedden lesz talpra állítva, ezért nem tud válaszolni
Előzmény: Mopi (55864)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!