A vasúti személykocsi és a vontatójármű /mozdony/ kettő különböző dolog. Ahhoz, hogy szolgáltatni tudjunk mind a kettőre szükség van. egyik a másikat nem helyettesíti.
A favágó elmegy az erdőbe fát vágni, de a fejszének csak a nyelét vitte....
Majd azt hozza - esetleg - más ...
A személykocsik állapota miatt, sokan más közlekedési eszközt választanak a MÁV helyett! Közmunkások takaríthatnák a kocsikat.
Io-ba csak a zsúfoltság elkerülésért érdemes jegyet váltani. Ezt nem tudtad?
Drága mozdony (hogy mindenkinek tetszen!) helyett inkább, még több kocsit kellet volna felújítani.
Az EC-n jöjjön be a végállomásig a külföldi társaság mozdonya!
Más
A topic elején (1999) össze lett szedve a mozdonyok elnevezései. Ha valaki egy névvel illette a mozdonytípust annak oka volt! Ezen kár vitatkozni! Mindenki úgy hívja, ahogy tetszik.
...Ettől viszont nekem lett jó napom!:-))
gfeca... Valószínűleg mazohista vagy, mert annak ellenére, hogy péntek van, nem mentél el másfél órával az után, hogy bejöttél, hanem még 14 óra 30-kor is itt voltál. (Majdnem azt írtam, hogy a munkahelyeden, de azt a két kifejezést, hogy "munka", meg "dolgozni", úgysem ismered. Vagy félted a helyedet az átszervezések miatt?:-))
Az az érdekes, hogy a Székesfehérvárról Veszprémbe közlekedő vonatot nagyon jól lehet látni messziről. Ha Veszprémből jött volna, akkor a töltés miatt nem láthatott volna semmit a sofőr. Mondjuk fénysorompó van ott, sorompórúd nincs abban a kereszteződésben, ráadásul a Borszéki útnak igen kicsi a forgalma...
Újabb gépkocsi ütközött vonattal Székesfehérváron pénteken délelőtt, alig két és félórával azután, hogy a város másik vasúti átjárójában hasonló baleset történt. R. Szabó Ágnes, a Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense elmondta, hogy ezúttal három ember sérült meg, kettejük állapota súlyos. Az eddigi vizsgálatok szerint mindkét baleset azért következett be, mert a gépjárművek vezetői figyelmen kívül hagyták a fénysorompó tilos jelzését, és a sínekre hajtottak. Az első baleset nem sokkal nyolc óra után történt a szárazréti átjáróban, amikor egy Ford Transit ütközött össze az arra haladó személyvonattal, amelynek utasai nem sérültek meg. A szerelvény mintegy száz méteren tolta maga előtt az oldalára borult furgont, mire meg tudott állni. A jármű vezetőjét, egy dunaújvárosi férfit életveszélyes sérülésekkel szállítottak kórházba.
Ahol van a vonaton poggyaszkocsi (raadasul altalaban az 1.osztaly kozeleben szokott lenni), ott ez megoldhato, ha megbizol a poggyaszos szemelyzetben. Ha kerekparszallito kocsi van, nos akkor vagy otthagyod es nezed a hult helyet a celallomason, vagy ott maradsz orizni, es berohad a s@gged a masodosztalyon.
Ehhez kacsolodoan: Miert nem lehet kinyitni a
kerekparszallitokban az ablakokat (mar ahol van)?
Valaha fog még dolgozni? Vagy viszik szobornak a Füstibe?
Valszeg fog, először megpróbálják kipucolni (halkan jegyzem meg, hogy mindig nagyon anyázok a pánikszerű azonnali szétvágás ellen. és lám, a 120-as szétvágott dinamója most milyen jól jönne)...
Persze. Ha nekiállsz kollektort csiszolni, akkor fog.
(Carszkojeszelói túlélőkönyvben láttam ehhez célszerszámokat, bár azok DC vontatómotorokhoz lettek kitalálva, de végülis majdnem mindegy. Képzelj el egy féktuskóhoz hasonló (csak persze kisebb) alkalmatosságot fából - vagyis az egyik oldalán homorú, a másikon domború, és a domború oldalának a közepén van egy dudor, hogy meg tudd fogni. A homorú felére mindenféle csiszolóvásznak helyezhetők fel. Ezután a célszerszámot vedd a kézbe, és a kollektoron folyamatosan haladva körbe-körbe, egyenletesen (!) csiszolgasd le az összeégett réteget, miközben a rézpor nagyját belélegzed - biztosan nagyon egészséges. Mindezt persze akkor, ha még olyan állapotban van az a kollektor, hogy ezt érdemes megtenni...)
>Ha valakinek a hülyesége miatt ártatlan utasok is meghalnak a balesetben, akkor az illetőt feltámasztanám, és megmutatnám neki, mit művelt... Nem inkább az utasokat kéne? :)))
> a 113-as körtüzes ... Ilyen számmal mi más lehetne, mint körtüzes?? :)))
Persze, hogy az, de aki szándékosan, és a tilosban várakozó sort megelőzve ugrik ki a vonat elé, arra mit mondjak?
Ha egyedül ült a kocsiban, akkor fenntartom a véleményemet. Ha valakinek a hülyesége miatt ártatlan utasok is meghalnak a balesetben, akkor az illetőt feltámasztanám, és megmutatnám neki, mit művelt...
Az a baj, hogy ilyen helyzetben más hibájából nem tanulnak, a sajátjukból meg már nem tudnak tanulni.
"Erre már csak a régi mondást tudom mondani: aki hülye, haljon meg!"
OFF
Stimmel, de nincs joga úgy meghalni, hogy közben feltart másokat, sérüléseket okoz nem különösebben olcsó tárgyakban (pl. vasúti jármű, útátjáró berendezései) stb. Ha eldöntötte, hogy nincs tovább, ásson magának egy gödröt azt' feküdjön bele. Ha mégsem döntötte el, akkor pedig akciójátékokat otthon játsszon.
Nem tudom, csak én érzem, hogy az utóbbi hetekben megszaporodtak a közút-vasút találkozások, vagy tényleg így van?
ON
"a pirosan villogó fénysorompónál már két autó várakozott, ám ezeket a furgon megelőzte és ráhajtott a sínekre"
Erre már csak a régi mondást tudom mondani: aki hülye, haljon meg!
Viszont ezáltal szerzett egy jó napot DGKUm-nek, akinek ki kellett szállnia a helyszínre...Ettől viszont nekem lett jó napom!:-))
"a pirosan villogó fénysorompónál már két autó várakozott, ám ezeket a furgon megelőzte és ráhajtott a sínekre"
Erre már csak a régi mondást tudom mondani: aki hülye, haljon meg!
Személyvonattal ütközött egy kisteherautó péntek reggel Székesfehérváron, a kocsi vezetője életveszélyes sérüléseket szenvedett. A furgon a sorompó tilos jelzése ellenére hajtott a sínekre - nyilatkozta Pavelcze László, a városi tűzoltóság szóvivője. A vizsgálat eddigi adatai szerint a pirosan villogó fénysorompónál már két autó várakozott, ám ezeket a furgon megelőzte és ráhajtott a sínekre - mondta el az MTI-nek R. Szabó Ágnes, a Fejér megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője. A vonat utasai közül senki sem sérült meg.