Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13862
Hehe, most tényleg megint beleesel abba a hibába, hogy a márkát hozod el, nem az autót? Az autó kérlek magyar, mert itt gyártják. Kivéve azt, amit japánban gyártanak, de azt meg az EU-ban nem fogsz kapni. Szóval az itthon gyártott javarészt magyar alkatrészből álló autó magyar. De ha a szívét nem itthon gyártják, akkor az Audi sem német, hanem inkább magyar, ezt akarod mondani, ugye?
Előzmény: micsubicsi (13840)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13861

értem én, hogy félted a városodat az autópályától, de hidd el: ennél sokkal bonyolultabb problémákat is meg lehet oldani, csak mérnökökre kell bízni, nem politikusokra... :-))

 

Előzmény: Rooger Preed (13859)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13860
A finomító azért nem gond, mert mire egyáltalán szóba jön az M100, már ceruza elemmel, és napcellával fognak müködni a kocsik, szóval a MOL megy a levesbe a benzinjével, olajával. :-))
Előzmény: Rooger Preed (13859)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13859
Csak az a baj, hogy még mindig nem fogod fel, hogy egy autópálya bezsúfolása a finomító és a település közé irreális. Tudod, nem megy a Google-tervezés csak úgy. Ercsi alatt lenne realitása egy, a vasúttal közös autópálya hídnak.
Előzmény: Törölt nick (13842)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13858

Konkrétan az imprezzára, nekem az van... :)

A justy-ba azért van írva, mert a suzuki swift-el kooperációban készült, konkrétan ugyan az, a suzuki megkapta a 4wd-t, a subaru a motort a kasznival...

Előzmény: alibi-man (13844)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13857
>munkáskörút

Álom, álom, édes álom. :-))
Előzmény: Törölt nick (13855)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13856
Kb 20 km kerülőt jelent. Ha 20-al nagyobb átlagot tudsz menni, már időnél vagy.
Előzmény: micsubicsi (13771)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13855

van benne némi ráció. Különösen abban, hogy már én is gondoltam arra, hogy hamar kevés lesz a 2x3 sáv az MCD-n.

 

a horvátok terveznek hasonlót... (legalábbis van ilyen elképzelésük...) aztán, hogy mikor lesz belőle valami, az más kérdés...

 

mindenesetre 120e/napnál lehet azt mondani, hogy akkor ezt a szakaszt egy új nyomvonallal tehermentesíteni kell...

 

persze az is lehet, hogy a munkáskörút déli szakasza - az M1/M7-M5 között, a csepeli duna hidakkal - is lecsapolna róla vagy 30-40e-et, így inkább ezen kellene dolgozni, de sürgősen...

 

Előzmény: alibi-man (13848)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13854

upsz, itt nem műxik a kopipaszte... :-((

 

na mindegy, itt a link:

 

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=83318452&t=9013571

Előzmény: Törölt nick (13853)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13853

ja, és a képeim is elmásztak rendesen, be is rakom még1x... :-)

 

akkor én kapcsolok egy fotósorozatot a beszámolódhoz... :-)

(31-M3 közötti szakasz)

 

épül a maglódi OSAN! (bár sokan "ósön"-nek mongyák, igen helytelenül... :-))

 

31es felüljáróról dél felé...

 

31es felüljáróról észak felé...

 

nagytarcsa I.csp. sittújrahasznosítás...

 

nagytarcsa I.csp. nyugat felé...

 

nagytarcsa I.csp. nyugat felé erős zoommal...

 

nagytarcsa I.csp. kelet felé: háttérben az M31 csp...

 

nagytarcsa II.csp. észak felé...

 

nagytarcsa II.csp. észak felé, aßimetrische nézőpont...

Előzmény: radio100jozsi (13852)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13852

OFF

Megörültem, hogy ennyi hozzászólás van ba, de utána mélységesen zavar, hogy semmi köze nincs a témához, így én is azt mondom, ezt az autószerelősdit itt be lehetne fejezni. Remélem itt sem kell a módikhoz rohanni, mint azt sajnos a vasutas részen meg kell tenni nem egyszer.

ON

alibi-man Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13851
Ja, hát országúton 80-90-el fogyasztási csúcsókat lehet dönteni. Volt egy Lagunám, 1.6-os benzines, majd 14 mázsa. Országúton 5-5.2 körül fogyaszott. A mostani kocsim városban 12-öt fogyaszt, de csináltam egy lengyel utat, ahol 6.8-ból kijöttem. Merthogy náluk nincs autópálya )mármint amerre én jártam) csak országút.

Szóval ez nem ér! :-))
Előzmény: micsubicsi (13849)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13850
Mármint amikor melózni van. Van mikor 3 hétig is porosodik ott:D
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13849
Ebben tökéletesen igazad van. Apám alatt az Astra 4,6 körül mozog, Pesten lakik ő. Annyit használja, hogy néha lejön ide Tápiószelére, de nagyobb részt Esztergomba jár vele, a cége telephelyén szokta hagyni az Astrát.
Előzmény: alibi-man (13847)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13848
van benne némi ráció. Különösen abban, hogy már én is gondoltam arra, hogy hamar kevés lesz a 2x3 sáv az MCD-n.

Sokan, még a felelős posztokban dolgozók közül is azt gondolják, hogy na, ez most kész, nyugodtan hátra dölhetünk. Pedig az autók csak szaprodnak. Ha igaz az adat, akkor Budapesten minden évben 20 ezer autóval nő a mennyiség.

Ettől függetlenül, szerintem bilibe lóg a kezünk. Én ezt már nem fogom megérni.
Előzmény: Törölt nick (13842)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13847
A "lábban" leglább 30% van, fogyasztás tekintetében. Alattam általában a gyári norma alatt fogyasztanak a kocsik, az apámnál meg norma fölött, vastagon. A Swiftje 8 litert fogyaszt külvárosi forgalomban, ha ő vezeti, ha az anyám, akkor csak 7-et. A kollégám PlLASH-je 10 litert eszik, 1000 ccm-es. 900 méterre lakik a melóhelytől, de nem képes gyalog járni. fel sem melegszik a motorja. A volt nejem férje taxis, kombi Astrával. neki taxi üzemmódban 7.5 a fogyasztás, 1.4-es motorral. A minap taxiba kényszerültem, egy kombi Astrába, volt vagy 10 éves (Főtaxi). Hosszú volt az út keresztúrról a Szentendrei útra, úgy hogy beszélgettünk. A faszinál 9-10 között evett a kocsi. Csakhogy az a fajta vezető volt, amit negatív példaként szoktak tanítani. Intenzív gyorsítás a lámpától, majd erős fékezés a következőnél. Hosszabb szakaszokon nem egyenletes gázzal ment, hanem nagyjából 2-3 másodpercenként kicsit oda-vissza vette a gázt. Van olyan utas, aki erre kényes, és hányingere lesz. Pl. a mostani a nejem.

Meghogy a topiknál maradjunk, attól is függ, ki milyen úton jár, milyen hosszú utakat tesz meg, stb.

Előzmény: micsubicsi (13834)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13846
A Subarut egyébként én is jó autónak tartom, utcai változatot nem igazán ismerem, de a WRC-k azok iszonyat jók. Szerencsére élőben is láttam már menni.
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13845
De látom ti engem nagyon félreértettetek. Suzuki tudtommal japán márka, én az első Suzukis hozzászólásomnál is erre céloztam. És képzeld most mondok 1 példát, igaz nem autós dolog, de van a Nestlé Aquarel ásványvíz, apámék hordták be Varsóból őket és itthon meg átcimkézték hogy made in Kékkút. Most ezzel nem azt akarom mondani, hogy a kocsiknál is ezt teszik, de a Suzuki a szemembe akkor is 1 japán márka marad mégha itt gyártják is, vagy a Subaru.
alibi-man Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13844
OFF

Jah, az jó. A coloradioi haverom nejének van egy Subaru Justy-ja, 4x drive, és kézled, az van bele írva, hogy made in hungary.

Gondolom te az Imprezára, vagy Foresterre gondósz. Állat jók azok a boxer motorok.

ON

Picsán leszünk rúgva, ha sokat offlunk...
Előzmény: cssz74 (13841)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13843
Nem volt baja, szervízkönyves még mindig, szóval folyamat van nézve. 1 Opel előbb lesz presztízs autó mint 1 Suzuki szerintem. De ez az én véleményem.
Előzmény: BoGar (13838)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13842

ennél összetettebb a dolog:

 

az M6-(M7-M1)-M10 szakasz benne van az OTrTben, ennek a funkciója az M0 nyugat kiváltása, de legalábbis tehermentesítése lenne...

 

(persze nem azért, mintha a nyugati szakasz 2x2sávja kevés lenne, hanem azért, hogy a budai hegyekben nem menjen olyan tranzit, ami egy kicsit távolabb is mehetne a várostól úgy, hogy ez nem jelent neki jelentős többlet km-eket...)

 

 

ez én javaslatom, hogy ezt hosszabítsuk meg az M5ig (a 405ös bekapcsolásával az M4ig) egy dunahíddal, mert ezzel lehetne igazán tehermentesíteni az M0D-t...

 

(nehogy azt hidd, hogy az M0D 2x3-ra bővítése sokáig elegendő kapacitást ad:

a 2x3 sáv névleges kapacitása kb. 120.e/nap, azt M0D dunahídon most már majdnem 100e-nál járunk...

szóval már most gondolni kellene erre, mert 10 év múlva megint tele lesz, különösen, ha addig sem épül csepeli híd...)

 

 

Előzmény: cssz74 (13829)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13841
Én speciel a subaru-t... :)
Előzmény: BoGar (13832)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13840
A szíve(motorja) se magyar, de azért hogy megnyugodj a SUZUKI MAGYAR AUTÓ:) A Suzuki véletlen nem japán márka?:)
Előzmény: BoGar (13836)
BoGar Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13839
de nem éppen tartozik a presztízs járművek közé.
Mert aztán az Opel igen, ugye? :DDDDDD
Előzmény: micsubicsi (13837)
BoGar Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13838
Az előző tulajának sem?
Előzmény: micsubicsi (13835)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13837
Persze minőségre a Suzukit én is dicsérem, de nekem van 1 véleményem róla. Persze kinek mi. Én inkább Astrát vennék mint Suzukit, Te meg inkább Suzukit. Elég rossz lenne, ha mindenki ugyanúgy gondolkodna. Persze 1 olyannak aki alsóbb kategóriás autót akar venni bátran ajánlom a Suzukit, vagy idősebb embereknek, de nem éppen tartozik a presztízs járművek közé.
BoGar Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13836
Azért tartjuk magyar autónak a Suzukit, mert az alkatrészek több mint 50%-a magyar beszállítóktól érkezik. (Úgy hallottam, hogy kb. 70%-a.) És Itthon gyártják, nagyrészt itthoni alkatrészekből, akkor mondhatjuk rá, hogy magyar, igen. De nem baj, ha neked más a véleményed, csak ne próbálj meggyőzni minket arról, hogy nem az.
Előzmény: micsubicsi (13817)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13835
Apám az Astrát 2 évesen vette meg, most 5 éves és kuttyabaja sem volt.
Előzmény: BoGar (13833)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13834
Nővéremnek van Suzukija. A jót nem minőségre értettem, hanem teljesítményre. 1.3as Wagon R-je van tesómnak, apámnak 1.4es Astra, fogyasztásba az Astra jön ki jobban:) Jelenleg nincsen kocsim, majd kb 1-2 hónapon belül lesz 1 Ladám, amit majd szépen kipofozunk apámmal, úgy hogy a fogyasztása se legyen 1 állat. Tudom nem mai gyerek a Lada, de első autónak jó az, 1 hét múlva lesz a vizsgám vezetésből.
BoGar Creative Commons License 2008.10.05 0 0 13833
JA, lehet, hogy jobban jön ki egy Astra. De vegyen Astrát az, akinek két anyja van! Én biztos nem veszek Opelt. Az a céges autónk, egy Corsa. 3-4x volt már garanciában cserélve a kormányműve. Ilyen autót mersz te összehasonlítani egy Swift-tel, ami megvan nekem 1,5 éve, és semmi baja sincs?
Előzmény: micsubicsi (13800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!