Minap láttam egy Octavia-n külső(!) méretpontos napfényvédő hálót, ami rá volt húzva ajtó üvegre, harisnya szerűen. Na ilyen kéne nekem a "négyhetes" babánkra :-D
Ma reggel ugye szakadó eső, melóba menet úgy 15 km után sípolás, középső kijelző bepirosodik, hibaüzenet: Battery charge faulty. Később megálltam, leállítottam az autót, felkísértem a feleségem, majd indítás gond nélkül. Mentem úgy 1 km-t, megint a hibaüzenet, erre lekapcsoltam minden lehetséges fogyasztót (világítás, klíma, ventilátor), természetesen a hibaüzenet nem tűnt el. Kicsit később megint meg kellett állnom, utána indítás gond nélkül, nagyjából 5 km-t jöttem melóig, nem jött ismét elő a hibaüzenet. Kérdésem, hogy mivel kezdjem? Akksit (és töltést) méressek, vagy mindjárt kezdjek gyanakodni valami rettenetesre?
Mi az amivel többet tud? Az RT4 jobb felbontása az RT3-hoz képest, az oké. De mi a pontos felbontása a két lcd-nek? Mennyivel jobb és mivel tud többet? Mivel jobb az RNEG a mostanimnál? Rákerestem neten, de külföldi francia oldalakat dobott ki és a franciát nem ebben a formában űzöm jól :D
Sziasztok. nekem a 407 esnél olyan gondom lenne hogy az Economy mod mindig megjelenik a fedélzetin ha a motor nem jár és akkor rádió se megy hogy lehet azt kikapcsolni azt a módot?
Beragadó visszapillantóra is van valami megoldás? Ha egész nap süti a nap, nem nyílik ki teljesen, mikor kizárom az autót. Valami szorul. Ezután ha a gombbal becsukom és megint kinyitom a tükröket, akkor már működik rendesen. Azt már megcsináltam, hogy becsukott állapotban kivettem a torx csavart és befújtam WD40-et, de nem igazán oldotta meg a problémát.