Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56603
10 pont!!!! :-)))))))))
Előzmény: Hamster (56601)
Hamster Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56602
(Tudtam, hogy elszúrom... Az utolsó linknek természetesen ennek kellett volna lennie.)
Előzmény: Hamster (56601)
Hamster Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56601
Abszurdnagy OFF:
Sokakkal ellentétben én nem értek a vasutakhoz, ezért megmutatom, hogy mi jött le nekem az elmúlt hetek nagy, Milkabika körüli (tényleg arról volt szó?) vitáiból.

Tehát - a MÁV-nak sokkal jobban menne, ha:

Kattints ide!
A telefonközpontokat nem az csinálná, aki csinálja, hanem az, aki a Nohabokat csinálta.


Kattints ide!
Eleve, hogy jönnek az európai cégek, hogy telefonnal foglalkozzanak? Az amerikai gépgyáraknak kellene azokat is gyártani!


Kattints ide!
De főleg arra lenne szükség, hogy más elektronikai cégek is labdába rúghassanak a MÁV mozdonyainak kiválasztásánál!


Ja, és a félreértések elkerülése végett: ";-)))"

Captain Thomas Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56600
Nagy helló Mindenkinek!

Egy hete nem voltam netközelben, de azért igyekeszem majd elolvasni a termést.
Ami konkrétan idegesít, az múlt vasárnap történt a füstiben. Olvastam, hogy Orient expressz meg minden, no akkor ezt nem hagyom ki, fel is kerekedtem. Nem voltam még 1x-sem, gondoltam, most "egy füst" alatt megnézem a látványosságokat. Már odafele is jól szórakoztam, mert kihalt a 14-es villamos és gyalogolhattam vagy 6 megállót. Mire odértem, odaért a tömeg is, de azért bementem ha már idáig eljöttem. Vettem fotózási engedélyt is, bár a kutya se kérte. Az OE-t nem néztem meg belülről, mert igen hosszú sorok vártak bebocsátásra. Körbejártam a parkot is, nem hiszem, hogy bármi újat tudnék mondani. Aztán észrevettem, hogy egy NOHAB van messze a szerelvény elején. Rögtön arra gondoltam, hogy a 001-es és el is indultam előre, hátha legalább csinálhatok egy jó képet. 2-3 vagonnal a mozdony után egy szekuritis ember posztolt, gondoltam azért, hogy ne feszegessenek le cuccokat az OE-ről. Mivel elég normálisnak látszott, ezért köszöntem neki és udvariasan megkérdeztem, hogy lefotózhatom-e a szerelvény elején álló mozdonyt. Erre azt találja mondani, hogy nem; de azért megkérdezi, hogy miért akarom lefotózni. (Na, vajon? Biztos utálom a mozdonyokat) Tájékoztatom, hogy a szerelvény elején a 001-es NOHAB van. Erre azt válaszolta, "a fűtőházban van három NOHAB is, miért pont a 001-es kell nekem, AMÚGY SEM KÜLÖNBÖZNEK EZEK SEMMIBEN". Kifejtem neki, hogy ez egyáltalán NEM így van. De csak azért sem enged előre mert akkor meglátják a többiek és ők is odajönnek. Nem értem. Ezek szerint azért állítanak ki dolgokat, hogy ne fotózhassuk le; meg a sok vasútbarát komoly kockázatot jelent mindenre és ezért be kell vetni a szekuritit, nehogy fosztogatás vagy tömegverekedés törjön ki. Már látom, ahogy a gyerekes családapák ostromolják a mozdonyokat, hogy tönkretegyék / összetapogassák / kárt okozzanak bennük. Ezért aztán ha valaki belógna fotózni, legközelebb már a készenléti rendőrséget is kirendelnék és a kordont is minimum 400m-re húzzák ki, mert még a végén valaki képet csinál a kiálított mozdonyról... De csoda történik: a fazon azt mondja, onnan elölről fotózhatok, ha körbe megyek ott a gazban a régi szénrakodó alatt. Na, alig győztem hálálkodni és tisztességes kerülővel elkezdem megközelíteni az áhított célt (nehogy a tömeg észrevegyen! Mert akkor mindenki odarohan ám!). Éppen mustráltam, hol kisebb a gaz az átkelésre, amikor egy újabb!!! szekuritis jön ki a mozdony mögül, hogy mit kavarok én itt. Mondom, beszéltem a kollégával egy kép és itt sem vagyok. Erre ordít a másik, hogy a "kordon mögül!". Hátranézek, a mozdony és kordon közti távolság van vag 20 méter. Onnan amúgy sem látszana semmi, de ráadásnak a szénrakodó is betakar. És akkor úgy döntöttem, hogy tehetnek egy szívességet... Elsétáltam, persze gondolkodtam extrém megoldásokon (csakazértis berohanok stb.), de hagytam a fenébe, nem vagyok én ilyen.
Kedves biztonsági Személyzet! Ezúton fogadják gratulációmat! Sikerült megóvniuk a szerelvény mozdonyát "halálos" fényképezőgépem elől! Biztos nagyon nehéz lehet távoltartani a "fenyegetést" jelentő vasútbarátokat, de látom sikerrel ellátják ezt a feladatot!
Bocs ha hosszú lettem volna, de ez egyszerűen abszurdum.

nohab Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56599
1. Én is tudok NOHAB-osat küldeni, ha divi még nem küldött!

2. Itt porosodik a Laer Norsk 1-2 :-))

Előzmény: chrta (56583)
dyz Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56598
"Csak a belföldire vonatkozik. Ugyanúgy, mint pl. az IC-pótjegy visszatérítés is."
Ezt is az utas szívja meg. Mert neki aztán tök mindegy, hogy hol a végállomása a vonatnak. Neki ugyanúgy és ugyanannyiért kell IC pótjegyet vennie. Aztán lehet, hogy csak utólag derül ki, hogy legjobb szándéka ellenére is vétett a szabályok ellen.

Én soha nem dohányoztam, de mégis kérdem: fontos ezt az "újonnan bevezetett" dohányzásos dolgokat erőltetni? A világon mindenütt vannak dohányzó és nem dohányzó szakaszok a vonatokon, miért pont ebben kell újítanunk?
Előzmény: István Gyuri (56596)
osfan Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56597
GRG:
Szerintem valamelyik nagyüzemben készülhettek.
A Dácsia és a Gokart zöld festésű ugyan, de már nem "bilizománcos" tábla van rajtuk ergo mostanában készülhetett a kép. Erre utalnak az eltolható oldalfalú vagonok, meg a kínai tollkabát a (valószínűleg) biztonsági őrön. Szerintem.
István Gyuri Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56596
Tudtommal dohányozni csak egy 2.osztályban lehet, vagy a nemzetközire ez nem vonatkozik?
Csak a belföldire vonatkozik. Ugyanúgy, mint pl. az IC-pótjegy visszatérítés is.
(Ezek szerint, ha a GYSEV minden IC-je nk-i IC lesz Bécsújhelyig, akkor neki már nem kell foglalkoznia az IC-pótjegy visszatérítéssel.)
Igen érdekes a szituáció a korábban már előjött IC606-ossal péntekenként, amikoris Debrecenig erősítésként megy vele a Csárdás 3 db 2. osztályú kocsija. Ezekben van dohányzós rész is, ilyenkor hogyan felel meg a MÁV a nemdohnyzók törvényének?? Mert azokba a kocsirészekbe, ahol dohányoztak Prágától kezdve, oda nem ILLIK nemdohányosokat ültetni.

Egyébként én tapasztaltam pont ezen a vonaton, hogy mindenki másképp tudja. Ebből egyenesen következik, hogy az utasok kiröhögi a vasutasokat, és ott dohányzik, ahol jólesik...
Tegnap újra összefutottam főellenőrökkel. Velük együtt már 6 főellenőr és megannyi jegyvizsgáló sem tudja PONTOSAN, hogy hol lehet és hol nem..

OFF Carpy! Elpasszoltam a zalalövői képet a "másik" címedre ON

Előzmény: dyz (56594)
dyz Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56595
Láttam mdbz képeit a megboldogult 49-es vonalról. Vérlázító... Miért kell elpusztítani mindazt, amit elődeink felépítettek? Tavaly jártam arra vonatpótló busszal. Akkor is az volt a benyomásom, hogy ráférne arra a térségre a vasút...
Lehet, hogy oda kellene költöztetni, aki a megszüntetésről döntött? :)
dyz Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56594
"tegnap este hatkor már csak 1. osztály dohányzó hely lett volna"
Tudtommal dohányozni csak egy 2.osztályban lehet, vagy a nemzetközire ez nem vonatkozik?
Egyébként én tapasztaltam pont ezen a vonaton, hogy mindenki másképp tudja. Ebből egyenesen következik, hogy az utasok kiröhögi a vasutasokat, és ott dohányzik, ahol jólesik...

Más. Tudja valaki mi az oka annak, hogy a Keleti úgy néz ki, ahogy? Nem tudom felfogni, hogy a MÁV legfontosabb pályaudvarát hanyagolja el a legjobban. Gondolok itt az évek (évtizek) óta palánkkal való körbekerítésre, a félig üres bazársorra a 6. vágánynál, hogy az aluljáróról már ne is beszéljünk.

De említhetném Kelenföldet is. Más városokban (pl. Bécs) fontos átszállópályaudvar lehetne, nálunk meg egyszerűen budi az egész állomásépület, jobb érzésű utas messze elkerüli.
Előzmény: division by zero (56579)
hmsoft Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56593
etwg,

"ismerös a fájdalmad, a végtisztulásnak azonban ez az ára..."

Ha ez a végtisztulás lenne, nem sajnálnám rá az áldozatot. De attól tartok, ez nem a végtisztulás, még csak nem is tisztulás. Ez csupán egy újabb alkalom arra, hogy egyes székekben ülő egyes emberek már megint megetessék a pénzcsapok őrzőit, hogy micsoda jó átszervezés lesz itt, és abból mi minden jó keletkezik. A pénzcsapok őrzői pedig megeszik a dolgot, mert ugyan mi motiválná őket abban, hogy "önszabályozó" megoldást találjanak? (Mint amit pl. írtál: az üzletág üzemeltetésének átadása piaci körülmények között működő üzemeltetőnek.) Na igaz, a bili egyszer ki szokott borulni, és akkor megvan a motiváció. De ez még nem az az állapot, ez nem más, mint a székek további őrzése, amihez látványos "lufi-projektek" társulnak a "mutassuk fel, hogy uraljuk a dolgokat, és még kezdeményezők is vagyunk" jegyében.

hm

Előzmény: etwg (56592)
etwg Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56592
Szia hm

ismerös a fájdalmad, a végtisztulásnak azonban ez az ára. Fel kell osztani, pontosan meghatározni, hogy minek mi az ára, kinek mennyi kölcsön (és ami még rosszabb behajthatatlan "bevétel") van a tarsojában, majd pedig találni valakit, aki még ilyen feltételek mellett is hajlando átvenni, tovább üzemeltetni, igaz, hogy most már nem az adofizetök pénzén.

Azok a milliárdocskák szvsz még mindíg elenyészöek ahhoz képest amit egy "jol möködö, politikailag is korrekt managment" napok alatt eltud tüntetetni a MÁV szimboluma alatt. (:-))

Előzmény: hmsoft (56587)
Carpy Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56591
Szia foldim :-)

Nekem sajnos nem jon le a tar. El tudnad kuldeni mailben a zalalovoi legifelvetelt?
szemetlada kukac yahoo.com

Előzmény: kktt (56588)
Carpy Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56590
off

a cégnél minkenkinek egyentelefonja van, és persze mindenki felkapja a másik telefonját, mert azt hiszi, a sajátja. :(
valami helyes kis oplogót keresnék, ami egyértelműen jelzi: az én telefonom!

Vannak egyszerubb megoldasok is:
-Lehet ra eltero szinu elolapot tenni (csak ne sargat),
-Be lehet allitani eltero csengohangot (mondjuk valamelyik James Bond film zenejet),
-Neadjisten egy rozsaszin masnit kotni az antennajara.
:-)))

Előzmény: chrta (56583)
Carpy Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56589

A MÁV igazgatósága kedden a vasúttársaság teljes átszervezéséről döntött

Ezt mar hallottuk, szinte minden evben. Annyi kulonbseggel, hogy maskor hetfon, szerdan, vagy csutortokon dontottek ilyesmirol. (Penteken biztosan nem, hetvegen meg plane nem.)

Az igazgatósági határozat értelmében a MÁV Rt. négy külön üzletágra válik a jövő év elejétől.

Kiraly, ilyen meg ugysem volt. Koppintjuk a Volanokat? :-P

A MÁV-nak 80-100 milliárd forintos többlettámogatásra van szüksége évente a talpraálláshoz.

80 milliardos TOBBLETtamogatasra. A szokasos 150-200-on felul. Apropenz.... Ja, es mindez csak arra, hogy a jelenleg fekvo MAV talpraalljon. En inkabb azt mondom: Foldet ra.

Előzmény: István Gyuri (56584)
kktt Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56588
Sziasztok!

Régebben volt szó Zalalövőről. (Régi ill. új állomás, stb.) Most került a kezembe egy könyv ebben van egy viszonylag jó légifelvétel a város(ka)központról.

Más: a műsorújság szerint holnap az M1-en 13.00 Kántor - Az elveszett vonat. Emlékeim szerint egész érdekes helyeken "veszik el" a vonat. :-)

hmsoft Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56587
Érdekesek ezek a MÁV-átszervezések.
Legújabban tehát felnégyelik, mint egykor egy renitens vezért. Nagyon jó. Az nem jó, hogy minden soronkövetkező átszervezésről szóló hír végén az áll, hogy mennyi többlettámogatással jár mindez. Tehát fizessek egy csomó pénzt (elvonások formájában) azért, hogy lehessen felezni meg felnégyelni meg kielégíteni meg ejtőernyőzni. Esetleg közlik azt is, hogy a többlettámogatás az egy befektetés, és majd a cég úgy fog hasítani, mint még soha, és úgy megtérül a befektetésem, hogy még. Mikor? Hát természetesen jövőre.
(OFF Azért, hogy ne legyek igazságtalan, hozzáteszem: rezgaras meg etwg Airbus-a, Eurofighter-je ugyanez a kategória - állambácsi szórja az alattvalók pénzét hülyeségre, lenyúlásokra. Remélhetőleg nem lesz ez mindig így... ON)

hm

Előzmény: István Gyuri (56584)
Fecóka Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56586
"különböző vonatos-villamosos-buszos oplogót, tudnátok segíteni címekben, vagy, hogy hogyan lehet hozzájuk jutni? "
Mivel westeles vagy, ezert a www.777sms.hu oldalt javaslom. Onnan a logókat, majd azt hiszem a téma szerinti keresés közlekedést kell választani (nem emlékszem pontosan, bocs)
Fecó
Előzmény: chrta (56583)
division by zero Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56585
Nohabosat tudok küldeni. Küldj mailban telefonszámot, ha kell...
Előzmény: chrta (56583)
István Gyuri Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56584
Origo-hír:

Évi 80 milliárd többlettámogatást kér a MÁV

A MÁV igazgatósága kedden a vasúttársaság teljes átszervezéséről döntött, és átalakítaná az állami finanszírozást is - írja csütörtöki számában a Népszabadság. Az igazgatósági határozat értelmében a MÁV Rt. négy külön üzletágra válik a jövő év elejétől. A MÁV-nak 80-100 milliárd forintos többlettámogatásra van szüksége évente a talpraálláshoz.

A Népszabadság értesülései szerint 2003. január 1-jétől a vasúti pályák kezelése, az áru- és személyszállítás, illetve a gépészet önálló részlegként működne, és a négy terület irányítása és finanszírozása is teljesen elkülönülne egymástól.

Az átszervezésekkel együtt a MÁV állami finanszírozását is gyökeresen átalakítanák, ami ugyancsak a jövő év első napjától lépne életbe. Az igazgatóság szerint az állami finanszírozás átalakítása MÁV-on kívül azonban a Pénzügyminisztériumon is múlik. Becslések szerint a teljes átalakuláshoz és pénzügyi helyzet helyreállításához évi 80-100 milliárd forintos többlettámogatásra volna szüksége a vasúttársaságnak. A Népszabadság információi szerint egyébként erről már meg is kezdődtek az egyeztetések a MÁV és a pénzügyi tárca között.

(Üzleti Negyed)

chrta Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56583
verőfényeset!

rég jártam már erre.. :))

helpet kérnék..
a cégnél minkenkinek egyentelefonja van, és persze mindenki felkapja a másik telefonját, mert azt hiszi, a sajátja. :(
valami helyes kis oplogót keresnék, ami egyértelműen jelzi: az én telefonom!
néhány topictagnál láttam különböző vonatos-villamosos-buszos oplogót, tudnátok segíteni címekben, vagy, hogy hogyan lehet hozzájuk jutni?

köszönöm..
üdv. K.

ziu-682 Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56582
Sziasztok!
Most éppen nem egy vonatozási élményemet, henam valami mást akarok megosztani veletek:
Tegnap jöttem biciklivel a Rómairól az újpesti vasúti híd felé.
Zajt hallok a hídról, felnézek, és látom hogy valami nagy mozdony vontat normál kocsikat. (nem BzMot volt.) Azátn egyszercsak leesett, hogy az az Orient Express. Aztán az utaskocsik vontattak egy gőzmozdonyt, az meg többi utaskocsit.

Aztt már olvastam hogy régebben megjött a Füstibe, de akkor meg mit megy tegnap budáról pestre?

etwg Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56581
A gyerköchöz gratulálok, a többi meg természetesen rendben van.

(Kösz a pluszpontot)

Előzmény: GEORGIE (56580)
GEORGIE Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56580
Szia etwg,

OFF:

ez hozzászólásod most + pontot ér!!!!:))))

Nem járt itt senki sem a topicból (pedig sokakat már hívtam, de nem elegen jöttek)és én is kihagytam a párkányi bulizást, mert nyakig vagyok a melóval + egy zöldmezős beruházás miatt elvágták a fő informatikai vonalainkat:-((((

Légy türelemmel, a válaszomat majd 1-2 nap, de lehet, hogy csak 1-2 hét múlva kapod meg. Addigra talán a 2. gyerköcöm is megszületik.

ON:

Előzmény: etwg (56557)
division by zero Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56579
"Számít. Pénteken a vonat végén 4 Avmz(?) van erősítésként Miskolcig (2. osztályúként). "
Ehhez képest tegnap este hatkor már csak 1. osztály dohányzó hely lett volna, a pénteki vonatra...
Az erősítéssel együtt fogytak el a helyek? Vagy még nincs benne az erősítés a programban? Ez utóbbi esetben mikor kerül bele a rendszerbe, mikor lehet megpróbálni újra jegyet venni?
(Mennyi a büntetés helyjegy nélkül?)
Előzmény: István Gyuri (56553)
V42 515 Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56578
Ez így korrekt, köszönet érte marslakónak; remélem, pozitív lesz a tapasztalat, és senki nem fogja akadályozni a vonatot bérlő csoportot! Mutassunk pozitív példát!
Előzmény: marslakó (56567)
rg7 Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56577
Ez A Fradis szabvány....
Már tettem említést ez ügybe, de süket fülekre találtam.
Talán egyszer DGKum-et rájuk kellene szabadítani:)
Előzmény: koller andor (56562)
V43 1177 Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56576
Jó reggelt mindenkinek!

Ifjúindy!

Tényleg nem szívderítő, de köszönöm, hogy kikerested. No és Bárdos Iminek is köszönöm.

Üdv
Krisztián

Előzmény: Ifjuindy (56558)
Grg Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56575
Sziasztok!

Most találtam a Mercurion az új képek között, tud valaki erről bővebbet?

Grg Creative Commons License 2002.09.05 0 0 56574
István Gyuri: "Pénteken a vonat végén 4 Avmz(?) van erősítésként Miskolcig (2. osztályúként)."

Az utóbbi időben én Bpm-eket láttam erősitésként.

Előzmény: István Gyuri (56553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!