Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
Gyöször Creative Commons License 2023.02.23 0 0 4819

Van valami colortest nevű "üveggyertyám", a rendes gyertya helyére tekerve látszódik az égés színe a hengerben, karburáláshoz találták ki.

Előzmény: Lonesome Rider (4817)
Gyöször Creative Commons License 2023.02.23 0 0 4818

Igen, ahogy megy a szikra a kábelben az teljesen lesötétített garázsban látszódott. Villogtak a kábelek.

Előzmény: Lonesome Rider (4816)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.22 0 0 4817

Gyertyapipa létezik ilyenben.

Előzmény: Lonesome Rider (4816)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.22 0 0 4816

Sötétben a kipufcső is világít ha megfelelően be van melegítve a motor:) Te a villogó gyertyakábelre gondolsz talán?

Előzmény: Gyöször (4815)
Gyöször Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4815

Nézetek már gyertyakábelt vaksötétben? Van amelyikben látszik ahogy megy a feszkó. Dupla szilikonos Lada kábelben láttam meg egyszer a garázsban. Le akartam videózni, de kicsi a fénye, régi cuccokkal nem lehetett. Egyszer kedvem szottyan megpróbálom újra modernebb cuccokkal.

Előzmény: KVX300 (4814)
KVX300 Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4814

Így biztos ki lehet szűrni a zavarokat! :DDDDDD

Előzmény: Lonesome Rider (4813)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4813

Most találtam.

Biztos ami biztos!

 

Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4812

Így igaz.

Ez egy külön hobbi amit nagyon kevesen vállalnak közöttünk is.Joci pld nagyon ott van ebben a témában de persze rengeteg anyag kell és a végeredmény rövid lesz.

 

 

KVX300 Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4811

Jó ez a drónozás, csak ami önmozgó és jó képet csinál, az elég drága. Szerintem elég időigényes 1-1 pár másodperces snitt elkészítése, úgyhogy csak ráérős túrázók élnek ezzel a lehetőséggel.

Előzmény: Lonesome Rider (4810)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4810

Igen ,ez a divat most.De egyetértek veled.

Előzmény: Kelcsiapu (4809)
Kelcsiapu Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4809

 

 

😊 Félelmetesen jó ez a dróntechnika, hogy egyedül motorozol, és mégis szinte egy mozifilmet tudsz készíteni.......... 😊

 

 

Előzmény: Lonesome Rider (4808)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4808

AKawa (is!) egy nagyon jó motor véleményem szerint.Amcsiban azért ritkán fut sokáig bármi is ami hibádzik valamiért.

Pld Chacon is egy ilyet választott anno...

https://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc&ab_channel=AlexChacon  ...kedvencem a kis film...

 

 

..és nemrégiben szintén...

 

https://www.youtube.com/watch?v=CEqBGOuo5Es&ab_channel=AlexChacon

Előzmény: KVX300 (4806)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.21 0 0 4807

Már megijedtem:))

Előzmény: KVX300 (4806)
KVX300 Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4806

Csak a réginek a történetét írtam meg. A Kawa mellé nem hiányzik most másik motor.

Előzmény: Lonesome Rider (4804)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4805
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4804

Vettél egy 650-est???

Előzmény: KVX300 (4803)
KVX300 Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4803

Ehhez hasonló motor manapság is elkelne a piacon, de a gyártók nem preferálják a 250-500 cm3 közötti kategóriát (van néhány, de nem ez a jellemző). Én egy DR350SE-t nézegettem nagyon, de azért a pénzért 650RSE lett belőle, ami kb ugyanolyan nehéz, cserébe sokkal nyomatékosabb és erősebb.

Előzmény: Fortaleza/Brasil (4791)
KVX300 Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4802

Úgy tudom az EURO normák miatt nem lehet Európában forgalmazni az új KLR-t. Amúgy tetszetős a paripa, de a tesztek szerint elég vérszegény a 44 LE a 220 Kg-os tömegéhez. Ez már csak megjelenésében a régi KLR. A 44 LE nem zavarna, de a tömege már annál inkább. Nincs is már új 1 hengeres ebben a kategóriában, inkább csak a kisebbekben: CRF300 és társai. Mondjuk azok legalább könnyűek, olyan 145-160 kg-ból megállnak (feltankolva).

Előzmény: Lonesome Rider (4800)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4801

BMW GS.

Nekem ez a típus így égett bele az agyamba az említett Motorad lapjaiból:

Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4800

Tanultam ma is valamit a háromkerekűekről.

 

Öreg motor kontra fiatalabb GS.

 

Erről az jut eszembe hogy néhány éve ,talán egy külső gumi vétele miatt)betévedtünk Zolival egy dunántúli kis faluba.Ott az eladónak az udvaron állott egy régi Pancsi vagy Danuvia.Én illedelmesen odabiccentettem hogy"a jó öreg moci"..Mire a fickó:..jó ,igen de tul.képen nem jó semmire.Kezdve azzal hogy a motorja egy gyenge valami,korszerűtlen..a futóműve pedig kifejezetten szar..."

Nos a Pancsi is az a keteg ami Magyar és ragaszkodunk hozzá,de tulajdonképen igazán használni nem lehet.

Na jó gurul,de a maiakhoz vagyunk szokva és a faék már nagyon szokatlan.

 

Viszont én a sáska és a régi 600as között igazán csak a blokkján éreztem hogy nagy lenne a difi.Ott is a rezgésen(nincs annyi)és a végsebességen.Az indulás pld kifejezetten szokatlan vele mert nincs nyomaték.

Amúgy nekem hibátlan volt az a motor a maga egyszerűségében.

 

 

KLR.

Ritka és érdekes motor.Megosztó.Akinek "új"KLR meg nem Európa számára készül már.Mintha megosztották volna a földrészeket a gyártók.

Előzmény: tcaoe (4799)
tcaoe Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4799

Az orrnehéz szerintem jó. Az X9 kivételével minden kétkerekű robogónak könnyű az eleje, és ez különösen csúszós úton nagy hátrány kanyarban és fékezéskor is.

Ha vigyázol rá, akkor nem hisztis az első rész, de meg kell nézni már vételkor, hogy rendben van-e.

Amúgy a Tricity is tudja azt a biztonságot, a komfort sokkal gyengébb, de cserében meg egyszerűbb. Meg hát igen, ha azt nézzük, hogy csak elég fiatalok vannak, akkor többe is kerül. A többi ilyen az jellemzően szemét. Az MP3 és a Tricity futóműve is olyan, hogy nem érzed, hogy több kereke van, nagyon okos rendszerek. Egyébként az MP3 Yourbanból van olyan 125-ös amiben nincs reteszelés, az valamivel könnyebb is, mint a nagyobb testű. Azzal nem szokott baj lenni. De abból itthon egyet láttam belőle összesen, és Szlovákiába adtam el.:)

 

 

A kétszelepes GS-ek meg olyanok, hogy érdekesek, nekem még szépek is, de menni nem annyira jó velük. Míg a legrégebbi négyszelepesek is jól használhatóak a mai világban is, azok nem annyira. Az áruk viszont a képességeikhez képest az égben van. Most sem helyem, sem időm nincs ilyen projektekre, de ha lesz, akkor az egy A vagy B KLR 650 lesz, lehetőleg egy Tengai.

Előzmény: Lonesome Rider (4798)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4798

 

mp3.

 

Orrnehéz...na erre nem is gondoltam. A sok gond az elajével...erre sem gondoltam.Bár sejtettem hogy ugye nem két teló meg a kerék van ,így a hibalista is hosszú lehet.

A Yamaha háromkerekűje szerintem egyszerűbb konstrukció az Olasz motornál,de viszont drágább is.Meg van még néhány gyártó aki készít ilyen tricikliket.

Előzmény: tcaoe (4796)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4797

Szép GS kollekció!

Régire nem fáj a fogad?Az ős GS 800/1000???

Én nagyon bírnék egyet de számomra elérhetetlen.A 80' Évek Motorad lapja (még megvannak!)szarrá rongyosra nézegetve nálam.Akkor még ugye más  nem nagyon publikált nálunk ilyeneket.Akkor voltak újak ezek.GS,KLR,XL,Elefant?DR,XT,stb stb...

Előzmény: tcaoe (4796)
tcaoe Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4796

Jó.:) De el lehet vele esni azért. Viszont ha ráfutsz egy jégfoltra pl. fékezés közben, akkor nem esel azonnal pofára, mint kb. minden robogóval. Vagy nyálkás úton nem kell majdnem állva matekolni, hogy hogy keresztezd a villamossínt. És mivel nagy súly van elöl, sokkal jobban viselkedik, mint bármilyen robogó, amik eléggé farnehezek szoktak lenni, inkább a fara tör ki, amit nekem könnyebb kezelni. A szélessége ugyanaz, mint a Vespa GTS-é, szóval az sincs, hogy nem férsz el az autók között.

De az MP3 nagyon nem sóálló, én állandóan fújkáltam őket különböző korróziógátló cuccokkal, mert amúgy egy tél alatt eléggé összerohad az eleje, különösen a kimerevítés fékjei (három van, két kis rúd alul, meg egy nagy negyedtárcsa felül. Ha az alsók berohadnak, akkor nem merevíti ki magát rendesen és állandóan pozícióhibát dobál, plusz az olaj is szivárog a rendszerből) és a rugóstagok meg a lengőkarok.

 

A kedvenc az R1100R, de ezt használom a legkevesebbet. Van még R1150GS, R1200ST, meg most lett egy R1200GS. Aztán meglátom, hogy melyik marad (ST biztosan, mert azt ha megveszed, azzal fognak eltemetni, hiába nagyon jó motor.:))

Előzmény: Lonesome Rider (4794)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4795

A te mocid volt külsőre az egyik leg"ápoltabb"darab a bandában az biztos.

Most mi van vele?Tudod kinél van?Robi a kezdeti nagy szerelemben csak megvált tőle..

Előzmény: ales40 (4786)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4794

Én meg mostanában kattantam rá erre.Nyáron ,nem is tudom,talán nem hiányozna.Viszont ,mivel én télen is motorozom,így piszkál a 3 kerék.Vajon milyen lehet??

:)

A125 röl csak hallottam hogy elég vérszegény.200 feletti  kg azért már sok a kb 13-15 LE-hez.

Tegnap a feleségemmel kerültünk egyet a Beo-val. Az megy elég szépen pedig meg volt súlyozva rendesen a max töltettel:)).

 

Tehát bömcsiket nyúzol.? Milyeneket is?

Előzmény: tcaoe (4792)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4793

Amikor megismertelek (kb mikor is ??..2004-2005?)nos akkor emléxem olvastam a történeted erről meg az 1VJ-ről.

Brazília messze van:)A fotókon lévő soványka embert meg nem lehetett azonosítani:))

 

Jól vagy haver?Neked meg van még az öreg Africa?

Előzmény: Fortaleza/Brasil (4791)
tcaoe Creative Commons License 2023.02.20 0 0 4792

Régóta olvasgatlak amúgy titeket, mint a kevés élő topik egyikét, meg mindig szerettem ezeket a motorokat, anno KLR-rel kezdtem a nagymotoros "karrieremet" de másnál kötöttem ki a végén (nemrég adtam el az utolsó egyhengeresemet, most már csak boxerek vannak).

 

Volt pár MP3-mam már, én a legjobbnak tartom rossz időben. Meg egyébként is egy kényelmes dolog. De a 125-öt csak próbáltam, azért egy olyan is 210 kiló, az nagyon nem a normál 125-ösök tempóját tudja. A legjobb motorja amúgy szerintem a 300-as, az jár a legszebben, eszi a legkevesebbet, meg valamivel jobban megy, mint a 250.

Előzmény: Lonesome Rider (4785)
Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2023.02.19 0 0 4791

Az első motorom volt (Honda - XLX350R)

Előzmény: Lonesome Rider (4788)
Kelcsiapu Creative Commons License 2023.02.18 0 0 4790

 

Persze az idegen fotót nem engedte feltenni a rendszer.......... no mindegy.........

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!