Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
A Szenyezs nem látszott, mert bent volt a föld alatt. Amit azon a fotón látni lehet, az a 104. ezred harcálláspontja, köré telepítve egy rádiótechnikai század Kabina-66 komplexummal felszerelve, valamit kissé távolabb egy - egy RH és egy URH adóház.
Jah, a munkácsi se rossz. Valaha az is olyan volt mint a sevastopoli (Dnepr típusú), de átépítették modernebb Daryal típusúra (még több áramot zabál). Az észteknél nem volt ilyen, a letteknél (Skrunda-nál) zúztak szét egy félkész Daryalt.
Viszont én azt az úthálózatot kerestem, ami a Vegánál az indítóállványok, az RPC-k és egyéb elemek között van. Az indítóállványok ilyen elrendezésénél É-ÉNy-ra még kellene lenni valaminek. A Vegánál az indítóállványoktól 1 kilométerre nagyon jelentős dolgok vannak, de itt nincs semmi.
Ha hasonló,korai előjelző rendszerhez tartozó radarkomplexumot szeretnél látni,nem is kell ilyen messzire menni,csak Záhonytól kb.60km-re,s jól megnézheted az építése idején,s azóta is "tésztagyár"ként elnevezett monstrumot Munkács mellett.Ez a kettő maradt az ukránoknál,de az orosznak dolgozik most is,volt még azt hiszem az észteknél is,de azt felrobbantották..
Van ott úthálózat, csak más mint amit eddig láttunk. Körsugarak helyett a kör kerületén vannak összekötve a tüzelőállások. A kör közepe táján pedig látszanak a kabinok helyei. Mindenesetre elhagyottnak tűnik, a gazda keresztül szántott rajta már a traktorjával. Talán ezt már leváltotta vhol egy S-300.
Ha tudsz időt szakítani, menj el Kecelre. Jelenleg ott van az egyetlen telepített PV kabin, ami alaposan teli van tápvonallal. Mozgás közben ugyan azt sem látod, de a tápvonalak útját, rögzítését és egyebeit megfigyelheted. Az a baj, hogy aki ezeket a képeket csinálta, nem gondolt a mi kérdéseinkre.
Sehogy. Nézd meg a képet a 750-ben. A kabinból, illetve egy átkapcsolóból kijön, eljut egy olyan csatlakozóig, ami némi forgást tesz lehetővé. (90 fok) Addig a tápvonal a rácsszerkezetbe mereven rögzítve van. A csatlakozó (lassú forgáspontok) után már magához az antennához van rögzítve mereven, tehát ott sem mozog, illetve az antennával együtt mozdul.
Ha nincs ilyen végzettséget, akkor nehéz is. A lényeg, hogy egy elektomágneses jelet el kell vezetned valahova. Vmi lehetetlen helyre. Ez pl. egy TV adás esetén egy koaxiális kábellel is megtehető. A lokátor technikában viszont vagy az üzemeltetési frekvencia, vagy (és) a továbbítandó teljesítmány miatt már csak az u.n. csőtápvonalak alkalmasak. Az elv ugyan az, mint a koax esetén. Ezek általában téglalap alakú "csövek". A belsejük polírozva van, és rézzel vagy arannyal bevonva. Jellemzően túlnyomás alatt vannak, hogy a környezeti behatást (párásodás) kizárják. A tápvonal geometriai méreteit a továbbitandó elektomágneses jel frekvenciája és rezgési módusa határozza meg.
De egy villamosmérnök biztosan többet tud.
(Bocsi, de már lassan 25 éve, hogy nem foglalkoztam az elmélettel.)
Nem tudom, akkor lenne-e lelkiereje fényképezni a pilótának, ha az az indítás ellene irányul. Szerintem nem. Akkor amit csak lehet, megtesz, leborít, és menekül a fenébe. Mert bár ezek a rakéták nem voltak mindenhatók, de meglógni nem volt olyan egyszerű előlük. Alsó kép. Szegény F-4
Ha Te MIG-et üzemeltettél, akkor biztosan akad olyan kolléga Kecskeméten, aki fedélzeti lokátort üzemeltet. Ott is ilyen tápvonal van, csak az a kisebb hullámhossz miatt kisebb méretű.