Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 217957

Valahol dugulás az üza rendszerben. Esélyes a taknsapka, tankszellőző akár.

Előzmény: ruzi1986 (217946)
Sensitive7 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 217956

cikornical, Capt.IQ229

Köszönöm a segítséget, kipróbálom.

Én zártam rövidre, de nem egyértelmű a folyás, mert ősszel akkor folyamatosan esett, és be is ázott a bowdennél.

Előzmény: Capt.IQ229 (217933)
cam aro Creative Commons License 2024.01.10 -1 0 217955

ralettek kenyszeritve az eu5-6-ra... ami irdatlan fejlesztesi penz lehetett, raadasul ebben a formaban kidobott penz ha az emissziot a vaserctol kezdjuk.. 

 

hat cserebe most torlesztenek.. ha mar van ra kapucska.  

 

amcsit nem tudom. 

..bar elvileg van egy amerikai  menyem.. :o  :D 

 

(fiam szeptemberben nosult icelandon, a holgy amerikai, a fiam itt el mellettem az uk-ban.. 

a fhasz se erti hogy kimitakar.. :D 

=====================

Előzmény: mica-r (217953)
cam aro Creative Commons License 2024.01.10 0 0 217954

fonokom vett egy 2023 oktoberi jaguar suvot. 

full EV. 

ne kerdezd mi, mert nem tudom. (nem is erdekel ,ara meg foleg nem .) 

decemberben kapta meg, mert kert nemi extra felszereltseget. 

 

mult heten szolt, hogy van neki egy (20 fontos ) dash cam-ja.. azt bekellene szerelni. 

oke fonok.. megoldjuk. 

nezegetem a menut. 

hatul moshato/szogben allithato parking kamera.. a touch screenrol vezerelheto.. 

es mas semmi.. 

nezem az elejet.. kozep tukor mellett ott a kamera. 

lehet figyel savelhagyast, koveto kontrolt, stb lohere,  de menuben semmi opcio arra hogy esetleg rogzitse is az esemenyeket. .(2023, sajat wifis auto.) 

 

oke.. tuzzuk fel a dash cam-ot. 

bedrotoztam az egeszet a fejfeletti panelrol, ugy hogy 3 cm lathato drot maradt. 

( nem labteri fuse boxrol , hanem eso szenzorrol taplaltam meg ) 

 

na de keves ido volt, nem tudtam befejezni az este. 

pakoljam vissza a fejpanelt. 

nope. 

why ? 

mert ha megegyszer lekell bontanom ugy megy szet mint a szar a zsebbe.. 

ilyen otvar szar frocsontott panelt en meg nem lattam.. 

 

mindegy. 

menek aludni. 

 

 

Előzmény: cam aro (217952)
mica-r Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217953

Szerény véleményem az, hogy elkurvultak és elszemtelenedtek (stb, tetszés szerint) A gyártók. Főleg Eu és vonzáskörzetében. Amerikai piacon nagyon más a helyzet (kicsit ott is romlik ez-az), legalábbis amit láttam.

Előzmény: cam aro (217952)
cam aro Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217952

20 eves tapasztalattal belenezel egy ujkori motorterbe, kasztniba, (a tobbsegnek itt tobb van. )

es azt mondod, gyerek, itt valami kurvara elvan baszval. 

ez a mernok hulye, az kocsi szar, es csak egyre gyulik a konkret tapasztalat.. 

 

aztan jon ido mikor  rajossz hogy csak a szemleleted nem jo. 

mert mondjuk 20-30 eves a tapasztalatod. .

vagyis nem vagy newschool. 

zoccseges mercin, meg lt wv-n nottel fel.. nem ecobooston.. 

 

minden uj kocsi kibirja (valahogy ) a kotelezo garancia vegeig..

tehat tulkepp, minden auto kivalo.  

ADDIG. 

a tobbit meg kinemszarjale.. 

 

ami szar. 

az a hasznalt auto . :) 

..dehat ez tan' nem veletlen.. ha a gyarto csak az uj eladasban erdekelt.. 

Előzmény: mica-r (217951)
mica-r Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217951

Jójó.

Na ez a tervezési káosz tipikus újkori probléma. Ahogy írod, nincs igazán koordinálva a tervezés. Meg olyan sem sok van, aki tudja mit csinál. A nagy egészre van terv, aztán hogy mész egyre kisebb részegységekre, annál szétesőbb az egész szerintem. Egy motorvezérlőbe is százan belepiszkálnak, külsős bérrabszolgák. Stb...
Régebben itt is meséltem valakinek, hogy Audinak fejleszt egy ismerős, kisüzemi szinten, kisérleti megbízásokat. Volt amikor a huszonéves mérnök leszólt nekik hogy küld egy új tervet valami részegységhez, a változásban azt kéne csak megoldani, hogy az aluöntvényt hegesszék össze a rozsdamentes acéllal :-)

Előzmény: cam aro (217949)
mica-r Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217950

Szerintem nem soros adagoló. De talán még klasszik ac pumpa is van előtte. Szóval lehet hogy végig kéne bogarászni az egész üzemanyag rendszert. Tankban is lehet kígyó-béka...

Ne sorosozzunk, ha kérhetném, az politika  :-)

Előzmény: cam aro (217948)
cam aro Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217949

Melyik kocsi nem indítható lemerült kulcselemmel?  ""

 

erre valaszoltam, nem a jazzra.. 

--------------------------

De szerintem az egy nyomorult spórolás a gyártó részéről.""

 

nyilvan.

.de kozben eszembe jutott a kedvelt fiat kerekdob boritom,  (20cmx20cm ) ami ot csavarbol ot kulcs meret. 

szvsz ekkora faszul  csak ugy lehet tervezni ha minden fazisert mas felel. 

szvsz ..lehet egyszeruen csak nincs a fejlesztesben egy olyan brigad aki mindent at lat, ES mindenre IS  gondol. 

 

..vagy ? 

nyilvan. 

sporolnak is , meg hulyek is hozza. :)

Előzmény: mica-r (217947)
cam aro Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217948

1. valoszinu levegos.

 

bekellene atlatszo csovezni a visszateroket is. 

lehet adagolonal szipakol levegot. 

 

2. ha sehol nincs levego, de meg is ledadog/all melegen.

kopott lehet az adagolo nyomo eleme. * 

 

3.. ido tenyezo. 

lehet nem a melegedesel kapcsolatos, hanem a jart idovel. 

ez esetben tankszellozes, uza szuro, egyeb uza ellatas/mennyisegi hibak. .

 

 

*nem ismerem a tipust, de ha hinni lehet a wikinek akkor az a 2.7 meg perkins motor. 

az meg soros adagolo jellemzoen - kivetel lehet - annal nem valoszinu mind a negy elem egyszerre kopik .

 

(fotel, majd jonnek az 'oregek'  es erre harapni fognak. :) 

Előzmény: ruzi1986 (217946)
mica-r Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217947

Cső egyszerű 20 éves Jazz volt az alapkérdés, fiatalabb drága kocsiknál tényleg kell a villany a kulcsba. De szerintem az egy nyomorult spórolás a gyártó részéről.

 

Előzmény: cam aro (217943)
ruzi1986 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217946

Sziasztok.

Most vettem egy 78as vw lt 35d-t  2.7d és olyan bajom van, hogy indul minuszban mint a kis angyal, jár is gyönyörűen mint egy óra de mikor bemelegedik úgy 8-10 perc után el kezd dadogni (mintha levegős lenne)és aztán leáll. Várok 10 percet és újra tudom indítani majd újabb 8-10 perc múlva megint dadog és leáll.

Vontattam az autót hazáig és beinditottam, hogy legyen servo a kocsin és úgy alapjáraton vontatva kb 50 percet  is ketyeget  mert ugye nehezen melegedett fel de újra leállt.

Mi lehet a gondja?

Köszönöm szépen 

Quattroman Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217945

de ez most kit érdekel?

honda jazz az alany

Előzmény: Törölt nick (217944)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217944

2004ben jött ki az E9x, pontosan most, 2024-ben 20éves a platform.

 

Majd egyszer próbáld ki a kulcsot, működik-e az aksi nélkül.

 

Vagy amelyiknek a kulcsa még elemes (opció és piac függő), és már az újabb titkosított cas3 van benne, az fog-e indulni elem nélkül, csak a kulcs panelt visszatéve a házba.

 

Előzmény: Quattroman (217942)
cam aro Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217943

Melyiken nincs mechanikus nyitási lehetőség? ""

 

olyan van boven.. :/

 

de az legalabb szol idoben hogy akkut kell cserelni. 

..es akkor kicsereljuk. 

es akkor ujra tanul. 

kivulrol. 

Előzmény: mica-r (217937)
Quattroman Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217942

A kulcsokban nem elem van, nem tudod cserélni.

Aksi,  és össze van a kulcsház sütve.

 

nos nekünk, és sok másnak is sikerült.

vásárolható belevaló akksi, az igaz hogy forrasztani kell és a kulcsház sem az a simán szétpattintható.

 

az eszmefuttatásod előtt/közben nem hasított beléd a felismerés, hogy az olvtárs egy húsz éves  autóról kérdezte az infót?

Előzmény: Törölt nick (217939)
balabmw Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217941

Mint a többi felsorolt is! :-)

Előzmény: mica-r (217940)
mica-r Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217940

Az kacat!

Előzmény: Törölt nick (217938)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217939

E93 LCI, már hátul sincs zár, a csomagtartón.

Ajtón már LCI előtti E92 ben sincs, a E90-E91ben még van.

 

A kulcsokban nem elem van, nem tudod cserélni.

Aksi,  és össze van a kulcsház sütve.

 

 

Az induktív csatolás nem tudja az egész kulcsot feléleszteni, csak tölti az aksit a helyén, de ha ugye nincs, vagy tökszar, akkor a kulcs nem éled fel egyáltalán.

 

Akkor sem ha a helyére dugtad, az olvasóba.

 

Előzmény: mica-r (217937)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217938

p38 range rover :D

 

Előzmény: mica-r (217937)
mica-r Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217937

Melyik kocsi nem indítható lemerült kulcselemmel? Immo felismerés van azokban is amelyik keyless belépéses.

Melyiken nincs mechanikus nyitási lehetőség?

Előzmény: Törölt nick (217936)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217936

Olyan 2004-5 körülig van, hogy ez igaz, aztán elkezdték a nyitást is a PCF-be tenni, de még ott sok kulcs tipus valóban indítja elem nélkül is.

 

A kulcsnélküli nyitású, indítású kocsiknál ez már nem teljesen igaz, ott hiába kattintod a helyére, ha beszart az elem (sok esetben aksi) áthúzoptt piros kulécs, és maradsz ahol vagy. Merci és bmw ilyen ,de én gyanítom akkor a népvagon is.

 

De mivel beszállni sem tudsz (nincs mechanikus zár....) ezért ez nem volt a mérnöknek megoldandó feladat, hogyha nincs elem benne, azért még menjen.

 

 

Előzmény: Quattroman (217935)
Quattroman Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217935

az immo chip nem igényel energiát a kulcstól, a gyújtáskapcsoló gallérján elhelyezett olvasótekercs kommunikál a kulcs fejben lévő transzponderrel.

az elem csak a centrál jel kiadásához kell. két külön rendszer bár a kulcsban van mindkettő

Előzmény: kisfo (217932)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217934

Pont mint a bankkártyád.

Igen indukcióval.

Előzmény: kisfo (217932)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217933

Egyik csöcs ledugóz, másikra egy cső. Azt megszív, nyelvvel betapaszt és figyel.

Tuti lukas lesz.

Előzmény: Sensitive7 (217928)
kisfo Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217932

immo kerdes (2004-es Jazz, szerintem ehhez a generalis kerdeshez nem kell pontosabban ...ja: silver storm, azaz szürke ;-)

 

ha a kulcsban az elem lemerült, gondolom immo rendszer akkor is müködik (szívás lenne, ha nem)

 

hogyan ? a kulcs hogyan kap energiat, hogy tudja tudatni az autoval, hogy o.k. ?  indukcioval kap energiat ? "antennan" át ? 

lacipécs Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217931

Be kell menni érte(pont így jártam,fiamnak dec.31-én levette a rendőr a rendszámát és elvette a forgalmit,mert egy elfelejtett bírság miatt kitiltották a forgalomból).

Miután 1-én elutaltam a 39ezret,rögtön automatikusan visszahelyezték a forgalomba.

Majd felhívtak pár nap múlva az okmányból,hogy mehetek a forgalmiért,rendszámért.

Kurva érderkes,hogy se egy ajánlott levél nem jött a kurva rendőröktől,hogy elfelejtettük,se az okmányból...

Küldtek az ügyfélkapumra egy levelet,(nyílván ezt nézegeti az ember karácsony felé) és ezt a levelezőm spam-be rakta....

Előzmény: Paco155 (217916)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217930

99.99% azért kötötték ki, mert folyik.

 

Lehet használni vákuumot, vagy csekély túlnyomást is, egy ilyen egyszerű kézi pumpa tömítetten csatlakoztatva simán megmutatja, mi a helyzet.

 

https://szerszamrendelo.hu/img/27685/G01156_altpic_1/585x585,r/G01156.jpg?time=1697034828

 

Előzmény: Sensitive7 (217929)
Sensitive7 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217929

A kép lemaradt, itt folyott volna ki a víz a radiátorból?

Sensitive7 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 217928

Sziasztok!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy egy kiiktatott fűtőradiátorról - a benenő csövek le vannak húzva és egy alu csővel rövidre vannak zárva - hogyan lehet megállapítani,hogy tényleg lukas-e? Kivenni az nagyon nagy munka, Audi 80. Rákötni nem akarom a csöveket, mert szétfolyik a fagyálló, ha lukas. Előtte vízzel volt átöblítve többször a rendszer, de közben beázott a szélvédő alatt, a motorháztető bowden gumijánál. Kompresszorral nyomjak bele levegőt és valaki figyelje, jön-e ki belül levegő?

Valamilyen nagyon illatos anyagon gondolkodok, amit bent meg lehet érezni de nem árt a hűtő rendszernek.

Így néz ki a vezetőoldali fűtésrendszer alja, lábnál jobb oldalon porosas a téglalap rések, ha folyik a radiátor, itt jön ki a víz vagy máshol?

 

Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!