ralettek kenyszeritve az eu5-6-ra... ami irdatlan fejlesztesi penz lehetett, raadasul ebben a formaban kidobott penz ha az emissziot a vaserctol kezdjuk..
hat cserebe most torlesztenek.. ha mar van ra kapucska.
amcsit nem tudom.
..bar elvileg van egy amerikai menyem.. :o :D
(fiam szeptemberben nosult icelandon, a holgy amerikai, a fiam itt el mellettem az uk-ban..
ne kerdezd mi, mert nem tudom. (nem is erdekel ,ara meg foleg nem .)
decemberben kapta meg, mert kert nemi extra felszereltseget.
mult heten szolt, hogy van neki egy (20 fontos ) dash cam-ja.. azt bekellene szerelni.
oke fonok.. megoldjuk.
nezegetem a menut.
hatul moshato/szogben allithato parking kamera.. a touch screenrol vezerelheto..
es mas semmi..
nezem az elejet.. kozep tukor mellett ott a kamera.
lehet figyel savelhagyast, koveto kontrolt, stb lohere, de menuben semmi opcio arra hogy esetleg rogzitse is az esemenyeket. .(2023, sajat wifis auto.)
oke.. tuzzuk fel a dash cam-ot.
bedrotoztam az egeszet a fejfeletti panelrol, ugy hogy 3 cm lathato drot maradt.
( nem labteri fuse boxrol , hanem eso szenzorrol taplaltam meg )
na de keves ido volt, nem tudtam befejezni az este.
pakoljam vissza a fejpanelt.
nope.
why ?
mert ha megegyszer lekell bontanom ugy megy szet mint a szar a zsebbe..
ilyen otvar szar frocsontott panelt en meg nem lattam..
Szerény véleményem az, hogy elkurvultak és elszemtelenedtek (stb, tetszés szerint) A gyártók. Főleg Eu és vonzáskörzetében. Amerikai piacon nagyon más a helyzet (kicsit ott is romlik ez-az), legalábbis amit láttam.
Na ez a tervezési káosz tipikus újkori probléma. Ahogy írod, nincs igazán koordinálva a tervezés. Meg olyan sem sok van, aki tudja mit csinál. A nagy egészre van terv, aztán hogy mész egyre kisebb részegységekre, annál szétesőbb az egész szerintem. Egy motorvezérlőbe is százan belepiszkálnak, külsős bérrabszolgák. Stb... Régebben itt is meséltem valakinek, hogy Audinak fejleszt egy ismerős, kisüzemi szinten, kisérleti megbízásokat. Volt amikor a huszonéves mérnök leszólt nekik hogy küld egy új tervet valami részegységhez, a változásban azt kéne csak megoldani, hogy az aluöntvényt hegesszék össze a rozsdamentes acéllal :-)
Szerintem nem soros adagoló. De talán még klasszik ac pumpa is van előtte. Szóval lehet hogy végig kéne bogarászni az egész üzemanyag rendszert. Tankban is lehet kígyó-béka...
Cső egyszerű 20 éves Jazz volt az alapkérdés, fiatalabb drága kocsiknál tényleg kell a villany a kulcsba. De szerintem az egy nyomorult spórolás a gyártó részéről.
Most vettem egy 78as vw lt 35d-t 2.7d és olyan bajom van, hogy indul minuszban mint a kis angyal, jár is gyönyörűen mint egy óra de mikor bemelegedik úgy 8-10 perc után el kezd dadogni (mintha levegős lenne)és aztán leáll. Várok 10 percet és újra tudom indítani majd újabb 8-10 perc múlva megint dadog és leáll.
Vontattam az autót hazáig és beinditottam, hogy legyen servo a kocsin és úgy alapjáraton vontatva kb 50 percet is ketyeget mert ugye nehezen melegedett fel de újra leállt.
2004ben jött ki az E9x, pontosan most, 2024-ben 20éves a platform.
Majd egyszer próbáld ki a kulcsot, működik-e az aksi nélkül.
Vagy amelyiknek a kulcsa még elemes (opció és piac függő), és már az újabb titkosított cas3 van benne, az fog-e indulni elem nélkül, csak a kulcs panelt visszatéve a házba.
Ajtón már LCI előtti E92 ben sincs, a E90-E91ben még van.
A kulcsokban nem elem van, nem tudod cserélni.
Aksi, és össze van a kulcsház sütve.
Az induktív csatolás nem tudja az egész kulcsot feléleszteni, csak tölti az aksit a helyén, de ha ugye nincs, vagy tökszar, akkor a kulcs nem éled fel egyáltalán.
Olyan 2004-5 körülig van, hogy ez igaz, aztán elkezdték a nyitást is a PCF-be tenni, de még ott sok kulcs tipus valóban indítja elem nélkül is.
A kulcsnélküli nyitású, indítású kocsiknál ez már nem teljesen igaz, ott hiába kattintod a helyére, ha beszart az elem (sok esetben aksi) áthúzoptt piros kulécs, és maradsz ahol vagy. Merci és bmw ilyen ,de én gyanítom akkor a népvagon is.
De mivel beszállni sem tudsz (nincs mechanikus zár....) ezért ez nem volt a mérnöknek megoldandó feladat, hogyha nincs elem benne, azért még menjen.
Be kell menni érte(pont így jártam,fiamnak dec.31-én levette a rendőr a rendszámát és elvette a forgalmit,mert egy elfelejtett bírság miatt kitiltották a forgalomból).
Miután 1-én elutaltam a 39ezret,rögtön automatikusan visszahelyezték a forgalomba.
Majd felhívtak pár nap múlva az okmányból,hogy mehetek a forgalmiért,rendszámért.
Kurva érderkes,hogy se egy ajánlott levél nem jött a kurva rendőröktől,hogy elfelejtettük,se az okmányból...
Küldtek az ügyfélkapumra egy levelet,(nyílván ezt nézegeti az ember karácsony felé) és ezt a levelezőm spam-be rakta....
Azt szeretném kérdezni, hogy egy kiiktatott fűtőradiátorról - a benenő csövek le vannak húzva és egy alu csővel rövidre vannak zárva - hogyan lehet megállapítani,hogy tényleg lukas-e? Kivenni az nagyon nagy munka, Audi 80. Rákötni nem akarom a csöveket, mert szétfolyik a fagyálló, ha lukas. Előtte vízzel volt átöblítve többször a rendszer, de közben beázott a szélvédő alatt, a motorháztető bowden gumijánál. Kompresszorral nyomjak bele levegőt és valaki figyelje, jön-e ki belül levegő?
Valamilyen nagyon illatos anyagon gondolkodok, amit bent meg lehet érezni de nem árt a hűtő rendszernek.
Így néz ki a vezetőoldali fűtésrendszer alja, lábnál jobb oldalon porosas a téglalap rések, ha folyik a radiátor, itt jön ki a víz vagy máshol?