Keresés

Részletes keresés

cssz74 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13955
Na ez a sorrend számomra is jó, gondolom az M6,M31,M0(51-M5) azért nem szerepel, mert folyamatban vannak...
Előzmény: Törölt nick (13952)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13954
Még a rangsorolás is jó szerintem, de M86-ot azért a 4. 5. helyre azért beraknám.
Előzmény: Törölt nick (13952)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13953

Azt nem értem, hogy ha a holdra is képes az ember leszállni...

 

ööö... monnyuk inkább, hogy képes VOLT.

 

az amcsik most min. 15 évre saccolnak egy holdprogramot...

(nem mintha menni akarnának, van most épp elég bajuk... :-((

Előzmény: alibi-man (13950)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13952

AZ a bajom vele, hogy nagy a hossza, híd is kell rá jócskán, így baromi drága, és fontosabb, olcsóbb dolgokra sem fussa, a futná, akkor ez sem zavarna.

 

én elsősorban még csak arról beszéltem, hogy be kéne rakni az OTrTbe...

 

a prioritás más kérdés, azon megint jókat lehet vitázni... :-))

 

szerintem:

1. M0D 2x3

2. M4 a határig

3. M43 makóig

4. M10 esztergomig

5. M0 bezárás

6. M85 győr-csorna

7. M80 szfv-veszprém

(értelemszerűen ahol a forgalom még nem igényli a 2x2-őt, ott csak félpályán...)

 

a fentieknél  a sorrendnek nincs is nagy jelentősége, mert ezek mind extra sürgősek...

 

ezek után/mellett elsősorban a meglévő főutak tuningolására kellene koncentrálni: elkerülők és nyomvonalkorrekciók, ill. teljes felújítás...

 

az M0D tehermentesítése miatt kellene az albertfalvai híd...

 

ha az sem segít, akkor jöhet az M100 ütemezetten... (M5-M6, M6-M7, M7-M1, M1-M10)

 

az M6 meg majd akkor kellene csak, ha a 6os úton 20e felett van az ÁNF, hogy legyen fogalmuk arról milyen az, amikor le van xarva egy régió... :-(((

Előzmény: cssz74 (13947)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13951
Jah, meg ők az utakat is normális rétegbe csinálják. A TV-be volt pár napja, már nem tudom melyik út Pesten, 1 rétegbe csinálták és 1 év múlva már szét is ment :S
Előzmény: alibi-man (13949)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13950
Azt nem értem, hogy ha a holdra is képes az ember leszállni, akkor mijafaszér nem tudunk egy rohadt aknatetőt rendesen megcsinálni? Mi ebben a kunszt?
Előzmény: hotrod25 (13945)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13949
De, látni. Csak ritkábban. És náluk is sok uton besüllyedt az aknatető.
Előzmény: micsubicsi (13946)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13948
Pontosan arról szólt a dolog, hogy szerintünk sok nyomvonal nem ideális...azért mert elkezdték, attól az még lehet szar.
Előzmény: Rooger Preed (13894)
cssz74 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13947

A párhuzamosságnál azért nem mindegy, hogy 10 vagy 50 km...

Ne tettesd a hülyét, ismerlek! :) AZ a bajom vele, hogy nagy a hossza, híd is kell rá jócskán, így baromi drága, és fontosabb, olcsóbb dolgokra sem fussa, a futná, akkor ez sem zavarna.

Előzmény: Törölt nick (13897)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13946
Pl Németországba ilyet nem látni :D Díjaznám ha ittse így csinálnák, de a végén hazaáruló leszek, úgyhogy dícsérem ahogy a képen csinálják :)
Előzmény: hotrod25 (13945)
hotrod25 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13945

 

 

http://homar.blog.hu/2008/10/07/lajharok_a_rakparton

 

Készül az új rakpart, a szokásos hazai módon: lassan, de sz@rul. Komolyan, ezeknél előírás, hogy egy vadi új csatorna fedlapjait pontosan a keréknyomba kell tervezni? Borítékolom, hogy átadás után fél év múlva megbillen a fedő a tgk-k miatt, majd a javítás 1 hónapig tart óriási dugókkal fűszerezve. Ezt eljátszák vagy 3*, aztán valahogy összekelapálják, de nyugodtan közlekedni rajta már sosem lehet:((

 

attus germanicus Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13944
Szerbia egész békés Ukrajnához képest, Ukrajnát elkerüli, akinek egy csöpp esze is van, még ha kerülő, akkor is. Ukrajnában a rablóknál csak egy rosszabb dolog van, ha rendőrrel találkozol.
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13943
1ébként van még1 kamionos rokonom, őt csak azért nem izgatja a szerb, ukrán fuvarok meg a szibériai mert túlméretessel jár, nincs mit lelopni:D meg van kísérőkocsi is:D Ponyvás kamionokat a divat megállítani. Amit írtam példát is ott a kamiont megtalálták a gps miatt, de az árunak már a nyomát sem találták. A srác is aszondta ő többet ukránba nem megy, adjnak neki inkább spanyol vagy német fuvart.
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13942
Ukrajnába sem hiába mennek konvojba a kamionosok. Mert ha van valami akkor a másik még talán tud segítséget hívni.
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13941
Megkockáztathatja, hogy nem áll meg, csak kitudja hogy túrja le őket, 1 golyóval a fejébe vagy anélkül...:S
Előzmény: Törölt nick (13940)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13940

hú, ez húúzós... 

 

(azt nem lehet, hogy letúrja őket az útról? vagy túl sok akciófilmet néztem? :-))

 

akkó mán értem miért tokajon keresztül mennek a balti államokba., mikor ukrajnán át rövidebb lenne, ás a kárpátokat sem kéne 2x meghágni... :-((

Előzmény: micsubicsi (13939)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13939
Át, csak vigyázni kell nehogy menet közbe kiálljanak eléd 1 fegyverrel :D Ukránba is ugyan ez van, csak Ukrán az még Szerbiánál is veszélyesebb. Apám 1ik ismerőse elé ott is kiáltak fegyverrel azt ellopták a kamiont a csávót meg kikötözték 1 fához.
alibi-man Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13938
Nekem mindig úgy jön ki a lépés, hogy ott kell tankolnom. Igaz, ponyvám nincs... :-)
Előzmény: Törölt nick (13937)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13937

Szerbia az veszélyes 1 ország. Gondolom azért. Nem állhatsz meg akárhol, mert 1ből felvágják a ponyvát.

 

viszont nem is nagy (kicsit összement a hepciáskodásba... :-)) egy szuszra át lehet rajt dzsavelni, nem?

Előzmény: micsubicsi (13935)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13936

Mondom határ (magyar-román, ha nem ment volna elsőre), meg Makó között.

 

látom nem vagy ismerős szöged környékén, de segítek: makó után még van két falu a 6árig, azoknak rossz M43 nélkül... :-))

 

Te Laci, ha erre jársz, istenuccse elviszlek arrafele, hogy ne írjál már ekkora baromságokat.

 

elég ha mondasz egy számot... de hiteles legyen ám, nem csak adhas... :-))

 

gyk. M1-M7 közti rész, M8 vonalán.

 

lehet, hogy meg fogsz lepődni, de az M1-M7 között NEM terveznek M8at...

többek között ez a fő probléma vele: nem tehermentesíti az M0D-t a LEGERŐSEBB tranzitirányban...

 

(ill. olvastam egy M5-M8-M6-M11-M1 útvonali elképzelést a IVes korridorra... ebben önállóan lenne tranzitfunkciója az M8 M5-M6 közötti szakaszának, kár, hogy 50km-rel hosszabb az M5-M0-M1 útvonalnál...)

 

 

Ezt bármire el lehet játszani; veszel valamilyen értelmes útszakaszt, oszt kettévágod, na a felének jó eséllyel a világon semmi értelme nem lesz...

 

nemegészen:

 

mivel az ország településszerkezete erősen budapest központú (bp+agglo kb. az ország 3ada), és ebből adódóan a legerősebb forgalmi irányok bp-sugarasak, ezért a sugárirányú főutak melletti ap. nyújtóztatás BÁRMILYEN ütemezéssel azonnal műxik...

(ha csak 10km-t nyújtanak egy pályán, azt is azonnal használni kezdik, nem kell a határig megépíteni, hogy használható legyen...)

 

Előzmény: ghosty9 (13934)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13935
Szerbia az veszélyes 1 ország. Gondolom azért. Nem állhatsz meg akárhol, mert 1ből felvágják a ponyvát.
Előzmény: Törölt nick (13930)
ghosty9 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13934
"mert az M43 a 43as utat használókon, meg az átkelési szakaszok mellett lakókon segít..."

Mondom határ (magyar-román, ha nem ment volna elsőre), meg Makó között.

"bár első lépcsőben lehet, hogy elegendő félpályán kiépíteni..."

Te Laci, ha erre jársz, istenuccse elviszlek arrafele, hogy ne írjál már ekkora baromságokat.

"ja, értem.
ha hirtelen építünk még 200km pályát"

gyk. M1-M7 közti rész, M8 vonalán. 200km, meg Graz, az hát.

"esetleg mi lenne, ha olyan építenénk, aminek AZONNAL van értelme?"

Ezt bármire el lehet játszani; veszel valamilyen értelmes útszakaszt, oszt kettévágod, na a felének jó eséllyel a világon semmi értelme nem lesz (vagy csak nagyon marginális). Tán ezért is van az, hogy úthálózatban érdemes gondolkodni, amin belül egy-egy út önmagában, hátizé.

Bár már látom, nem M43-ról kellett volna példát hoznom, hanem az M4-ről, hátha akkor leesik valami.
Előzmény: Törölt nick (13933)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13933

Nem akarok nagyon belefolyni, de ez olyan kérdés, mint hogy miféle tranzitirányon segít az M43 határ-Makó közti szakasza? Csak mert önmagában nyilván nem sokon.

 

nem, egyáltalán nem olyan, mert az M43 a 43as utat használókon, meg az átkelési szakaszok mellett lakókon segít...

bár első lépcsőben lehet, hogy elegendő félpályán kiépíteni...

 

(Ugyanígy, M8 az M7-en túl is vive, akkor már hirtelen az M5-M7 is felértékelődik.)

 

ja, értem.

ha hirtelen építünk még 200km pályát (de merre is? graz felé? oda meg minek?), akkorennek a szakasznak is lesz értelme...

 

esetleg mi lenne, ha olyan építenénk, aminek AZONNAL van értelme?

 

Előzmény: ghosty9 (13931)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13932

M6 érdi szakasz, forgalmi prognózis: 33e/nap

http://www.hirszerzo.hu/cikk.dugo_vagy_mennyorszag_kozlekedes_az_m6-os_atadasa_utan.81590.html

 

az eddigi tapasztaltok fényében kicsit túlzónak tűnik...

ghosty9 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13931
"de az eredeti kérdés az volt, hogy milyen tranzitirányon segít az M8 M7-M5 közötti szakasza?"

Nem akarok nagyon belefolyni, de ez olyan kérdés, mint hogy miféle tranzitirányon segít az M43 határ-Makó közti szakasza? Csak mert önmagában nyilván nem sokon.

(Ugyanígy, M8 az M7-en túl is vive, akkor már hirtelen az M5-M7 is felértékelődik.)
Előzmény: Törölt nick (13930)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13930

Jó persze, ha dél-németbe mennek vagy olaszba akkor természetes, hogy nem erre jönnek...

 

délnémetbe miért nem?

a térképre nézve kézenfekvő az M5-M0-M1-A1-münchen útvonal...

 

de az eredeti kérdés az volt, hogy milyen tranzitirányon segít az M8 M7-M5 közötti szakasza?

 

nekem a román-olasz viszonylat tűnik ilyennek, ami használhatná a belgrád-zágráb páylát is...

Előzmény: micsubicsi (13927)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13929
Lehetséges :D
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13928

a "ladás srác" helyett jobb lett volna az "ezeröcsi"...

(jobban passzolna a micsubicsihez... :-))

Előzmény: Ladás srác (13925)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13927
Ha pl Dán-ba mennek akkor a bolgárok, törökök Nagylaknál bejönnek, rá az M5, M0, M1, M15 és fel Pozsony, Stupava, Kuty, Breclav, Brno, Prága, Breitenau-nál át németbe és arra Drezda fele mennek fel. Ha pl Lengyelbe mennek akkor is rajtunk keresztül jönnek. Magyarország eléggé nagy tranzit az ő szempontjukból. Itt minálunk is kerül fordul mennek el török konvojok:D Magyarország a tranzittal mindig is büszkélkedhetett. Jó persze, ha dél-németbe mennek vagy olaszba akkor természetes, hogy nem erre jönnek. De egyébként ugyen ez vonatkozik az iraki meg iráni kamionokra is, az M0-son elég sok szokott lenni belőlük:)
Előzmény: Törölt nick (13918)
micsubicsi Creative Commons License 2008.10.07 0 0 13926
De asszem vissza engedtek már.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!