Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148555

 

 Igen, gyűrűzéskor a hajtókarcsapágyakat sem árt kicserélni. Bár ez inkább szokás, mint szabály.

Előzmény: M.VIII (148553)
zotya88 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148554

Rendben! 

Előzmény: 409 (148552)
M.VIII Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148553

Nem vagyok autószerelő, de ha már szét van szedve...nekem a olaj-víz borulás után megcsinálták, hézagoltak, és ráírták a munkalapra, hogy a hajtókarcsapágyakat cserélni kell. Ha már szét volt szedve, miért nem csinálták meg?

Előzmény: 409 (148547)
409 Creative Commons License 2019.02.22 0 1 148552

 

 Próbáld használni a válasz gombot (balra mutató nyíl az adott poszt fejlécében), sokkal érthetőbb lesz a dialógus.

Előzmény: zotya88 (148551)
zotya88 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148551

Köszönöm!  Intézem hogy mielöbb itt legyen!

409 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148550

Gondolom, márkaspecifikus alkatrészboltban cikkszám alapján.

 

Csavar: 047 105 425

anya: 047 105 427

Előzmény: zotya88 (148549)
zotya88 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148549

Tőcsavar + anyát eddig sehol sem találtam hozzá. " sima csavar az van doszt.  Hol lehetne beszerezni?   A gyürüket is kicseréltem akkor. 

409 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148548

 

 20/40Nm. Félve jegyzem meg, hogy a csavarokat is cserélni kell.  !!

Előzmény: zotya88 (148545)
409 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148547

 

 Kihúzott dugattyút soha nem tesszük vissza a régi gyűrűkkel. Alapszabály.

Előzmény: zotya88 (148546)
zotya88 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148546

Ott volt a boltba ahol rendeltem és mondtam neki hogy az egyik henger felső komp. gyűrüt öcsi valahogy elhajtotta azért veszek csak 1 garnitúrák. Aki rendeli is  jó ismerősöm és valami  gépész egyeteme van. (ha valami nem úgy álna össze mindig szól hogy az úgy nem igazán lenne jó) 

zotya88 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 148545

Megkérdeztem  egyik autószerelő barátomat  nem volt kifogása ellene.  Lenne még egy kérdésem : a hajtókar csavarokat mekkora nyomatékkal kell lehúzni?  Tőcsavar van bent +anya 

Spanos Creative Commons License 2019.02.21 0 0 148544

Hány évesnek tetszik lenni? Én azt hittem, olyan 40-45 között vagy.

Előzmény: www.octinfo.com (148538)
409 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 148543

 

 "...gyűrüket cseréltem  ki egyik dugón"

 

 Ugye ez nem azt jelenti, hogy a többin a régi gyűrű marad???

Előzmény: zotya88 (148542)
zotya88 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 148542

Hali.  Ma minden alkatrész megérkezett este elkezdtem pucolni a hüvelyeket és gyűrüket cseréltem  ki egyik dugón mert öcsi  valahogy mikor bevitte a satupadra elgörbítette az egyik kompressziógyűrüt . Az kérdés hogy, hogy . El nem árulta 😀 nem ba 5000 Ft ja bánta 😂

Syracusa Creative Commons License 2019.02.21 0 0 148541

Ugyanígy, hasábba fogott nullázott órával, a hüvelyeken átlósan, a lapolt részt kihagyva.
Fabián csak végigmértem, elég volt a hf tömítés csere, anno a Felicián kellett egy hüvelyt cserélni, de ott sem volt semmi gond.

Ezeknél még nem is volt többféle tömítés (a tömítésbe lyukasztott jelzések szerinti klf. kiállásokkal) hogy ez belezavarhatna, jónak kellene lennie.

Előzmény: zotya88 (148539)
Spanos Creative Commons License 2019.02.21 0 0 148540

Hú, ezt most nem értem. Úgy kell érteni, hogy a vezető oldali légterelője olyan hatékony, hogy az anyós oldali ablaktörlőre is hatással van?

 

Vagy úgy, hogy a vezető oldali ablaktörlő hosszabb, így azt elemeli az üvegtől, a kicsit meg nem. Ez csak azért jó, mert amit vettem ablaktörlő, az 500/500mm-es.

 

:-/

 

Nekem továbbra sem világos, de felőlem?

Előzmény: Airbag. (148535)
zotya88 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 148539

Köszönöm!   Mérőóráztuk elötte pedig élvonalzót használtunk.   A mérőóra "hasábját  ráfektettük a hüvely re és a blokk széléhez mértük 1 hengernél volt  0.01 eltérés.  Te hogy méred? 

www.octinfo.com Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148538

Nem arra gondoltam, hogy csak ilyen műanyag biszbaszos lapátot láttam, hanem arra, hogy amelyiken van, azon csak a vezetőoldalon van.

Azért nem mai csirke vagyok már, sajnos...

Előzmény: saválló (148534)
Syracusa Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148537

A hüvelykiállásnak 0.07-0.12mm között kell lennie és az eltérés az egyes kiállások között nem lehet több 0.04mm-nél. Utóbbival szokták elbaxni.  Vagy rossz helyen mérnek.
A tiszta felületek és a jó mérőeszközök elegek a pontos méréshez, a hüvelyeket leszorítani a méréshez nem szabad.

Előzmény: zotya88 (148536)
zotya88 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148536

Sziasztok! 

 

Fábia 1.4 8v ame motor ködös 50 kW os  motorral küzdök egy ideje és a segítségeteket kérném.  Úgy indult a dolog hogy öcsi szólt hogy fogy a víz a tartályból egy ideig figyelgettük majd nekiálltam hengerfejezni. Tömítésen meg is volt a nyoma ahol eszegette. Hengerfej ment sikolásra  szelepszár szimering csere  minden megpucol majd összeraktam. Indul megy minden okés... KB 1 hétig mikoris a hidrotőkék elkezdtek kopogni. (már volt vele  ezelött kB fél évvel gondunk de akkor kapott új olajat  meg adalékot aztán jólett). Mondom akkor most csere széttkaptam megint  tőkék ki újak be. Hengerfej most nem lett sikolva mert élvonalzó azt mutatta hogy fasza. De most  megnézem a hüvelykiállást  tudtam is mérni 0.10 et. Összeraktam de már az első melegre járatáskor éreztem hogy mintha nagyobb nyomás lenne a víz rendszerben.  Sajna igazam is lett kB 100 km ert ment és nyomta ki a tartály oldalán lévő szelepen a vizet. Újra széttkaptam  de a hengerfej tömítésen nincs semmi nyom hogy kifújna. Hengerfejet elküldtem nyomáspróbára de minden okés + újra iskolás.   Hüvelyeket is mágnespróbán vizsgáltuk ott is minden okés. Már csak az maradt hogy a hüvelykiállás mégsem volt okés. Megrendeltem a 0.14 es hézagoló kat +0.01 estéket is.  Itt lenne kérdésem, mégpedig az hogy hogyan mérjem ki a kiállásokat.?  Hüvelyeket huzassam le csavarokkal és úgy vagy tegyem helyére őket és úgy simán?  Remélem tudtok segíteni. Előre is köszönöm! 

Airbag. Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148535

hosszabb a vezető oldali,igy a lapátos mikor elindul felfelé a menetszél nem tud alákapni,

mivel a lapát

lefelé szoritja az üvegre.

Előzmény: Spanos (148533)
saválló Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148534

Ezen sincs spoiler mégis mindkét oldali kiválóan töröl, és tartós:

 

 

Előzmény: www.octinfo.com (148532)
Spanos Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148533

Értem én és el is fogadom. De miért? Az anyós ne lásson?

Előzmény: www.octinfo.com (148532)
www.octinfo.com Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148532

Világ életemben csak olyat láttam, amelyen a vezető oldali lapáton volt csak ilyen kis műnyag.

Előzmény: Spanos (148525)
Spanos Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148531

Ezt láttátok már? Érdekes:

 

https://www.youtube.com/watch?v=-lGr3b_dh2o

 

Az a bizbasz asszem a feleségem kocsijánál is lóg (kormányösszekötő gömbfej?). Vajh mennyibe kerül és mennyire nehéz cserélni?

 

Itt pedig a baldahinos tetőkárpit:

 

:D

Előzmény: Spanos (148530)
Spanos Creative Commons License 2019.02.20 0 0 148530

Na, látom leült a fórum, akkor kérdezek, hátha:

 

Másnál is előferül olyan, hogy ha nagyon hideg van (5, de inkább 0 fok alatt), akkor indításkor kb. 2-3mp-ig a motor fordulat 2000-ig felpörög?

 

Rendszeresen tapasztalom, hogy ha hidegben indítok, akkor nem elég, hogy marha hideg a motor, de cserébe ordít is egyet, mint aki nyomja a gázt indításnál. Aztán 2-3 mp után alapjárat, de addig a szívbajt hozza rám.

 

Hibakód nincs, egyszer régen valaki tanácsolt egy olyat, hogy a légtömegmérőt tisztítsam ki féktisztítóval (azóta se csináltam meg).

gytam Creative Commons License 2019.02.16 0 0 148529

Ez az OI mérete is.

Előzmény: saválló (148528)
saválló Creative Commons License 2019.02.16 0 0 148528

530/480 (475?) mm az enyémek.

 

Fabiához vettem (SWF )évjárat, motorkód alapján, nem teszkós.

 

Nagyon jók, tartósak.

 

 

Előzmény: Spanos (148526)
M.VIII Creative Commons License 2019.02.16 0 0 148527

Sz@rt se érnek...én mostanában ócska 600 forintos lapátokat veszek, a Bosch pár hónap után csíkoz, ugrál. Ugyanezt tudja a teszkós is. Valaki egyszer mondta, hogy a szélvédő is lehet ludas az ugrálásban, illetve pontosabban a vezető oldali lapát alulról indulás után az első arasznyi úton csinálja, visszafele nem. Kíváncsi leszek későbbiekben, a szélvédőm haláltusája folyik, elindult egy finom repedés a sarkából, és megállíthatatlan...

Előzmény: Spanos (148526)
Spanos Creative Commons License 2019.02.15 0 0 148526
Előzmény: Spanos (148524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!