Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mr.TonyBulldog Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63996

Köszönöm!

Még egy kérdés, esetleg jó hozzá másmilyen motorkódu is??

Előzmény: ha4nz (63995)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63995

Bontottat mezei hirdetőktől pl racingbazáron.  Nekem onnan lett benyatank 5-ért és vezérműtengely 10-ért. Boltban 70 és 160 lett volna és tökéletesen megfelel a bontott is.

Előzmény: Mr.TonyBulldog (63994)
Mr.TonyBulldog Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63994

Sziasztok!

 

Olyan kérdésse fordulok hozátok, hogy hol lehetne vásárolni reális áron Opel Astra G 1.7 CDTI / Z17DTL / -hez fojtószelepet?

A hibakódot sikerült törölni.

Reméllem sokáig nem jön elő, de ha előjön szeretnék felkészölt lenni, hogy honna tudok a legkedvezöbb áron rendelni.

Előre is köszönöm!

Tony

zambogyuric20xe Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63993

Sziasztok

 

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,h van egy c20xe calibrám.

Utolagosan lehet bele tenni turbót?

Mennyivel emelné meg a fogyasztást?

Mekkora nyomáson kell müködtetni?

Nem nagy teljesítmény nővelést szeretnék, csak finoman. Nem kell,h egyből besüljön a motor. 

 

Előre is köszönöm aki segít

Krammer András Creative Commons License 2013.02.13 0 0 63992

Ilyenem van: 63970 Mint pár hozzászólással lejebb!

 

Az még érdekes lehet, hogy sokat állt előtte az autó, és régebben nem csinálta ezt.

Lehet, hogy csak kontakthiba?

A főtengely jeladót hol kell keresni?

Előzmény: ZsoZol B. Good (63984)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63991

Szemed mint a sasé :D
Megnéztem, az Astráé tényleg más, ívesebb az oldala.
Ez meg fel a kocsira:

 

Előzmény: peklit (63986)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63990

Egy újabb kérdésem lenne a harcedzettebbekhez.

Haverom 1.4-es F Astrájához megérkezett az új óracsoport. Ezúttal benzines, mert ezelőtt ennél a kocsinál fürödtünk be a diesellel.


Szóval szép fehér számlap, gondoltam jól is fog kinézni.
Aztán megláttam, hogy ez a híres-neves 'plazma számlap'.

 

Három csatlakozó jön belőle, az óracsoport három tagjának külön háttérfényeiért felelnek.


Fő kérdésem, hogy ezekhez honnan tudnék szedni világításfüggő pozitív szálat?

 

 

Egyébként a dolog nincs is annyira túlbonyolítva, mint gondoltam: Az eredeti számlap is alatta van. Azon van egy világító lap, azon pedig ez a fehér. Ezen az elmozdítós képen látszik.
Lerögzítve sincs, az előlap szorítja a helyére.

Kíváncsi leszek nagyon, hogy hogy fest majd.

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63989

Ez az egyszerűbb út, köszönöm a választ!

Előzmény: peklit (63987)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63988

A kép csak illusztráció volt, de nagyon hasonló az is, amit szereztem.

2 típust figyeltem meg eddig.

 

 

Előzmény: peklit (63986)
peklit Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63987

Kicsit elhamarkodtam az elöző hozzászólásomat mert kevertem  más Opel tipussal (92-től 96-ig volt F Astrám), utána nézve találtam néhány gyári rögzitő elemet itt a kép róla, és akkor tényleg csak fel kell csavarozni.

 

Üdv T.

peklit Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63986

Heló !

 

Ehhez jár még minimum 4 db fekvő u alaku felület kezelt ketté hajtott acél-lemezke amelyek a sárvédő peremhez úgymond oda csípteted a lapátot.

 

Már rég volt Astrám de ha jól emlékszem egy tüskés kárpitbolha is szerefelt a rögzítő elemek között. 

 

Ez képen szerplő lapát biztos hogy az F astrához való ?

 

Üdv. T.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63985)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63985

Meguntam, hogy a Sedan F Astra latyakos-havas időben összehányja az egész hátsó lökhárítót, ezért úgy döntöttem, hogy benevezek egy pár hátsó sárfogó gumira.

Kérdezném a rutinosakat, hogy ez hogy van felfogatva?
Át kell lyuggatnom a lököst és fellemezcsavarozni?

Esetleg van valami buktatója az ötletemnek?

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63984

Az kor nem számít, nekem '96-osban benne van.

Ha a régi fajta lapos, kocka slusszkulcsod van, akkor nincs benne.

Előzmény: Krammer András (63982)
x25xe Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63983
Nekem a főtengely jeladó játéka produkált ilyen tünetet.
Előzmény: Krammer András (63980)
Krammer András Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63982

97-es, szerintem ebben nincs immobiliser.

A kulcsban van a chip, ha van?

Előzmény: 409 (63981)
409 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63981

pl. immo

Előzmény: Krammer András (63980)
Krammer András Creative Commons License 2013.02.11 0 0 63980

Sziasztok!
X14NZ motornál mi okozhat olyan problémát, hogy a motor beröffen, majd leáll, néha elindul, majd ha leállítom, akkor megint nem indul, pihenés nem segít jellemzően, van, hogy hidegen nem indul, csak be-be ugrik, majd leáll, gázadás sem változtat rajta.
Inkább a próbálkozások száma ami a beindítás sikerességét növeli.

vazsi77 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 63979

Üdv Mindenkinek!

 

Kis segítség kellene!Reggel lezúztam a tükrömet(Ultrakék2002-es 1,8 C-Veki) füthető,elektromosan állítható.Ha esetleg valaki tudna egyet szóljon,vagy e-mailozzon egyet.Lekötelezne minden segítség!Előre is köszönöm nektek!Számom 06-70-320-4232 

409 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 63978

"(Bank 2 Sensor 1)"

 

 Háááát, az 1.4-esben elég ritka a második hengersor!  :-D

Előzmény: Miki1985 (63976)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.10 0 0 63977

A második és a negyedik hibakódod jó, de P00-al nem kezdődhet hibakód! Ha bele akarsz bújni, akkor lehet keresni pl kontakthibát az üzemanyagszivattyú csatijánál, vagy fennakadt, letört, kilyukadt az úszód, de ezeknek semmi értelme mert a műszered meg mér. Fogadd el hogy a motorvezérlő összekeveredett az alacsony tápfesztől. Vagy egy szivezessel töröltess hibakódot és nézd meg hogy előjön-e újból.

Miki1985 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 63976

Az aksit nem tudom, hogy hány éves lehet mert használtan vettem a kocsit. Lehet azért nem indult mert kint állt a csillagagarázsban :) másfél hétig! Ma inditottam és indult simán! Csak azok a hiba kódok bosszantanak !

 

P0050 HO2S Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 1)
P0500 Vehicle Speed Sensor Malfunction
P0070 Ambient Air Temperature Sensor Circuit
P0460 Fuel Level Sensor Circuit Malfunction

Előzmény: ha4nz (63975)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.10 0 0 63975

Akksid milyen állapotban volt? Szerintem nem kellett volna levenni és úgy kellett volna húzatni. Bár ezek a funkció rendellenesség hibák szerintem törlődnek, ha már nem áll fennt a hiba. Legalábbis pár indulás után nézz rá újból szerintem.

Előzmény: Miki1985 (63973)
409 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 63974

Ezek ilyenek. Az akku hiba mindenféle UFO tevékenységet képes okozni a H szériában.

Előzmény: Miki1985 (63973)
Miki1985 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 63973

Sziasztok !

 Tegnap indítottam volna a kocsit (astar H z14xep 2004-es)és semmi meg sem mozdult, meg valami pityegő hang ment folyamatosan mint mikor megy az elakadás jelző. Na mondom fa...sza megint vékonyabb leszek pár tíz ezressel, kiszálltam és beakartam zárni de semmi a központi zár sem működött, gondoltam aksi probléma lesz. Levettem az egyik aksi sarut, hogy legalább a pityegés szűnjön meg. Szóltam ismerősnek be huzatuk, be is indult megy minden. Gondoltam olvasok egy hiba kódot és ekkor a következő meglepetés fogadott.  

P0460    =T.a. tartály-jeladó áramkör funkció-rendellenesség
P0500    =Járműsebesség-jeladó funkció-rendellenesség
P0170      =Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség

Ez normális jelenség huzatás után, néztem kb. 1 hete is de akkor semmi hiba nem volt csak a  P0120=Fojtószelep-/pedálhelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség , de ez már meg volt korábban is. Ja és mikor húzatás után elindultam a géppel az üzemanyag jelző kb. 2 percig villogott mint mikor kiakar fogyni a benzin, de a mutató az majdnem fél tankot mutatott, utána megszűnt a villogás.
Köszönöm a segítséget előre is.

cefo Creative Commons License 2013.02.07 0 0 63972

Urak! Engedjetek meg egy kérdést! OPEL SIGNUM 3.2 V6 Elegance , 2003-as évjárat. Érdemes venni ezt a típust? Mik lehetnek a rejtett hibái, előnyei, hátrányai? Tiptronic váltó meddig bírja általában? Mennyi lehet a váltó felújítása esetleg? Szóval minden érdekel a típussal kapcsolatban, pláne, ha van saját tapasztalat.  

 

Előre is hálás köszönet:

cefo

peklit Creative Commons License 2013.02.07 0 0 63971

Heló!

 

Milyen elem fért el egy ilyen kis kulcsfejben  CR1616 -os ?

 

Mindenesetre látványos gratulálok !

 

 

A kulcs tolla csak a képen látszik félrekopottnak vagy a valóságban is olyan?

 

Üdv.:T

Előzmény: ZsoZol B. Good (63970)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.06 0 0 63970

Végre-végre vettem a bátorságot, és nekiálltam LEDesíteni a slusszkulcsot.
Ha tudom, hogy 5 percet vesz el az életemből (csodálkozással és örvendezéssel együtt :D), akkor talán előbb megcsinálom :)

 

 

 

A végeredmény: Határozott és erős hidegfehér fény. Elmúltak az éjszakai zárkeresgélős-kotorászós idők :)
Ennél jobban már csak a távvezérlő oldja meg a problémát, de az majd tavasszal következik.


Kipróbáltam egy sötét szobában, elemlámpának is megállná a helyét :)

 

 

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.06 0 0 63969

Köszönöm a válaszod, ezek szerint nem menthetetlen a dolog.
Így vagy úgy, de orvosolható a probléma.

Előzmény: peklit (63961)
x25xe Creative Commons License 2013.02.06 0 0 63968
Köszi a segítséget,ízzítógyertya baja volt,már boldogan ketyerészik.
Előzmény: kolcsar (63965)
409 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 63967

Erre van megfelelő javítási technológia, (heli-coil) de ahhoz nem szabad nagyobbra fúrni.Ez az eredeti menetméretet állítja vissza, annál nagyságrendnyivel jobb minőségben. Most már esélyes az olajteknő csere.

Amúgy sajnos nem kell erőltetni, megszakad előbb-utóbb majdnem mind. :-/

Előzmény: logi22 (63966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!