Bontottat mezei hirdetőktől pl racingbazáron. Nekem onnan lett benyatank 5-ért és vezérműtengely 10-ért. Boltban 70 és 160 lett volna és tökéletesen megfelel a bontott is.
Haverom 1.4-es F Astrájához megérkezett az új óracsoport. Ezúttal benzines, mert ezelőtt ennél a kocsinál fürödtünk be a diesellel.
Szóval szép fehér számlap, gondoltam jól is fog kinézni. Aztán megláttam, hogy ez a híres-neves 'plazma számlap'.
Három csatlakozó jön belőle, az óracsoport három tagjának külön háttérfényeiért felelnek.
Fő kérdésem, hogy ezekhez honnan tudnék szedni világításfüggő pozitív szálat?
Egyébként a dolog nincs is annyira túlbonyolítva, mint gondoltam: Az eredeti számlap is alatta van. Azon van egy világító lap, azon pedig ez a fehér. Ezen az elmozdítós képen látszik. Lerögzítve sincs, az előlap szorítja a helyére.
Kicsit elhamarkodtam az elöző hozzászólásomat mert kevertem más Opel tipussal (92-től 96-ig volt F Astrám), utána nézve találtam néhány gyári rögzitő elemet itt a kép róla, és akkor tényleg csak fel kell csavarozni.
Meguntam, hogy a Sedan F Astra latyakos-havas időben összehányja az egész hátsó lökhárítót, ezért úgy döntöttem, hogy benevezek egy pár hátsó sárfogó gumira.
Kérdezném a rutinosakat, hogy ez hogy van felfogatva? Át kell lyuggatnom a lököst és fellemezcsavarozni?
Sziasztok! X14NZ motornál mi okozhat olyan problémát, hogy a motor beröffen, majd leáll, néha elindul, majd ha leállítom, akkor megint nem indul, pihenés nem segít jellemzően, van, hogy hidegen nem indul, csak be-be ugrik, majd leáll, gázadás sem változtat rajta. Inkább a próbálkozások száma ami a beindítás sikerességét növeli.
Kis segítség kellene!Reggel lezúztam a tükrömet(Ultrakék2002-es 1,8 C-Veki) füthető,elektromosan állítható.Ha esetleg valaki tudna egyet szóljon,vagy e-mailozzon egyet.Lekötelezne minden segítség!Előre is köszönöm nektek!Számom 06-70-320-4232
A második és a negyedik hibakódod jó, de P00-al nem kezdődhet hibakód! Ha bele akarsz bújni, akkor lehet keresni pl kontakthibát az üzemanyagszivattyú csatijánál, vagy fennakadt, letört, kilyukadt az úszód, de ezeknek semmi értelme mert a műszered meg mér. Fogadd el hogy a motorvezérlő összekeveredett az alacsony tápfesztől. Vagy egy szivezessel töröltess hibakódot és nézd meg hogy előjön-e újból.
Az aksit nem tudom, hogy hány éves lehet mert használtan vettem a kocsit. Lehet azért nem indult mert kint állt a csillagagarázsban :) másfél hétig! Ma inditottam és indult simán! Csak azok a hiba kódok bosszantanak !
P0050 HO2S Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 1) P0500 Vehicle Speed Sensor Malfunction P0070 Ambient Air Temperature Sensor Circuit P0460 Fuel Level Sensor Circuit Malfunction
Akksid milyen állapotban volt? Szerintem nem kellett volna levenni és úgy kellett volna húzatni. Bár ezek a funkció rendellenesség hibák szerintem törlődnek, ha már nem áll fennt a hiba. Legalábbis pár indulás után nézz rá újból szerintem.
Tegnap indítottam volna a kocsit (astar H z14xep 2004-es)és semmi meg sem mozdult, meg valami pityegő hang ment folyamatosan mint mikor megy az elakadás jelző. Na mondom fa...sza megint vékonyabb leszek pár tíz ezressel, kiszálltam és beakartam zárni de semmi a központi zár sem működött, gondoltam aksi probléma lesz. Levettem az egyik aksi sarut, hogy legalább a pityegés szűnjön meg. Szóltam ismerősnek be huzatuk, be is indult megy minden. Gondoltam olvasok egy hiba kódot és ekkor a következő meglepetés fogadott.
Ez normális jelenség huzatás után, néztem kb. 1 hete is de akkor semmi hiba nem volt csak a P0120=Fojtószelep-/pedálhelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség , de ez már meg volt korábban is. Ja és mikor húzatás után elindultam a géppel az üzemanyag jelző kb. 2 percig villogott mint mikor kiakar fogyni a benzin, de a mutató az majdnem fél tankot mutatott, utána megszűnt a villogás. Köszönöm a segítséget előre is.
Urak! Engedjetek meg egy kérdést! OPEL SIGNUM 3.2 V6 Elegance , 2003-as évjárat. Érdemes venni ezt a típust? Mik lehetnek a rejtett hibái, előnyei, hátrányai? Tiptronic váltó meddig bírja általában? Mennyi lehet a váltó felújítása esetleg? Szóval minden érdekel a típussal kapcsolatban, pláne, ha van saját tapasztalat.
Végre-végre vettem a bátorságot, és nekiálltam LEDesíteni a slusszkulcsot. Ha tudom, hogy 5 percet vesz el az életemből (csodálkozással és örvendezéssel együtt :D), akkor talán előbb megcsinálom :)
A végeredmény: Határozott és erős hidegfehér fény. Elmúltak az éjszakai zárkeresgélős-kotorászós idők :) Ennél jobban már csak a távvezérlő oldja meg a problémát, de az majd tavasszal következik.
Kipróbáltam egy sötét szobában, elemlámpának is megállná a helyét :)
Erre van megfelelő javítási technológia, (heli-coil) de ahhoz nem szabad nagyobbra fúrni.Ez az eredeti menetméretet állítja vissza, annál nagyságrendnyivel jobb minőségben. Most már esélyes az olajteknő csere.
Amúgy sajnos nem kell erőltetni, megszakad előbb-utóbb majdnem mind. :-/