Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Capt.IQ229 Creative Commons License 2023.10.28 0 0 216693

Ezért állt volna le az I30-as?

Előzmény: majkel (216691)
Hyuing-II Creative Commons License 2023.10.28 0 0 216692

Tisztelt Kollégák!    Valaki ismeri e már közelről  a KIA  CEED   1.6 CRDI   2021   MILD HYBRID  tipusú autókat?    Autó cserén töröm a fejem  Koreait cserélném Koreai-ra.  Elrettentő hiba lehetőségek érdekelnének ha van ilyen. 

majkel Creative Commons License 2023.10.28 0 0 216691

C3 szívó oldal, sztem 75k után ennyi olaj mindegyikben van, PCV rendben.   

Előzmény: cam aro (216689)
cobra46 Creative Commons License 2023.10.28 0 0 216690

Sziasztok!

 

Ssangyong Rexton 2.7cdi 2004.

 

5 Db Izzitógyertyátt kellene kicserélnünk...., aki már cserélt REXTON -n izzitógyertyát , volna kedves megosztani velünk konkrét tapasztalatát --leirását  eme müveletnek???

 

Köszönjük előre is!!!!

cam aro Creative Commons License 2023.10.27 0 3 216689

a minusz ertekeles mellett felsorolhattad volna  a lehetosegeket is..

(csak hogy sulya is legyen az ertekelesednek.. ) 

 

 

...arra mar nem volt erod ...

velemenyezni igen.. 

jo ejt asshole. 

====================

Előzmény: cam aro (216687)
Quattroman Creative Commons License 2023.10.24 0 0 216688

így jelzi hogy szervizbe szeretne menni

Előzmény: Csekker0 (216683)
cam aro Creative Commons License 2023.10.24 -2 3 216687

szerintem nem is erdemes. 

nem tud vele mit kezdeni. 

Előzmény: Paco155 (216686)
Paco155 Creative Commons License 2023.10.24 0 0 216686

Ebből így semmit nem lehet mondani. Esetleg hozzáértő látta már?

Előzmény: Csekker0 (216683)
Paco155 Creative Commons License 2023.10.24 0 0 216685

Nem tudhatjuk. Lehet, hogy csak az alapjárati megkerülő szelep/motoros pillangó  (nem tom mi ebben az autóban a módszer) rosszalkodik.  

Előzmény: negeiv (216684)
negeiv Creative Commons License 2023.10.24 -1 0 216684

töntetetted

Előzmény: Csekker0 (216683)
Csekker0 Creative Commons License 2023.10.24 0 0 216683

Sziasztok.Hyundai i30 2010 1.4B Ma vezetés közben piros lámpánál leállt az autóm.Sokadik indításra újra beindult. Alapjáraton le akar állni így folyamtosan magas fordulaton kell tartani hogy lenne álljon. Mi lehet a hiba. Van valakinek esetleg ötlete, hogy mi történhetett?

cam aro Creative Commons License 2023.10.23 0 0 216682

..azert elotte megneztem volna. 

varazsolni nem tudok, csak googles kereses TIPP volt. 

=============

Előzmény: hayabusa123 (216681)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216681

Megrendeltem a tömitkészletet

Előzmény: cam aro (216680)
cam aro Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216680

 google. 

szivosor tomites.. ""

 

the gasket that seals between the inlet manifold and the head ..

Előzmény: hayabusa123 (216678)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216679

Kolegák ezt vártam El,ötleteket,segitséget,megkaptam, köszönöm 👍🥰

Előzmény: cam aro (216677)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216678

Mindenkép most az jön,le a szelepfedél.uj tömies és proba👍

Előzmény: cam aro (216677)
cam aro Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216677

nem tudom mi okozza, de magas kartergaznak tunik. 

 

amit tennek. 

dugnak egy nyomasmerot az olajpalca helyere *, es elkezdenem lekotozgetni a 

a szuszogokat..

ha turbo, ha kopas, ha kipuff, annak a nyomasnak valahol elkell vesznie. 

ergo.. valahol vagy tulnagy a karter betap nyomas.. vagy kicsi az elvezetes. 

 * 1bar alattit. 

----

 

 google. 

szivosor tomites.. 

 

Then - a eureka moment - while cleaning up the various bits and pieces looking for clues I noticed something odd about the gasket that seals between the inlet manifold and the head (metal inner with rubber moulded top and bottom faces). The rubber had separated from the metal on port no 3 - check top face of head where it mates and, low and behold - could see where the boost had been leaking - so, when engine was under load and turbo boosting, pressure was escaping from the joint, pressurising the whole engine cavity, crankcase, etc - and blowing all my precious Mobil 1 straight out the top breather - and where does it go from there? - into the turbo inlet pipe, making it look like the turbo seals have failed!!!!

 

https://www.renaultforums.co.uk/threads/help-lag-ii-2-2-dci-crankcase-under-pressure.39656/

 

 

Előzmény: hayabusa123 (216659)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216676

Vizcsoveket,kötömrá a hozott komplett motorral vzetékek,szivocsobe,gazolajcso,kipufogót,az most lekotve

Előzmény: hayabusa123 (216674)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216675

Ezen semmi,de ha a turbo lenne a ludas az olajat is kéne fossa ki valahol.?

Előzmény: mica-r (216673)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216674

Azt csak cserével tudom tesztelnie?van ugye3 turbo itt most az eredeti és a két donor motoron,az eredetinek volt hangja de még tolta az autót ,rakjam fel?

Előzmény: Quattroman (216672)
mica-r Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216673

Nincs valami külső kartergáz szabályzó, vagy valami hasonló? Amit átraksz és vándorol vele a hiba? 

Előzmény: hayabusa123 (216671)
Quattroman Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216672

turbó?  az fel tudja fújni a motort az olajvisszatérő csövön keresztül

Előzmény: hayabusa123 (216671)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216671

Ez a motor mûködött az espacéban,család használta,

Előzmény: mica-r (216668)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216670
Előzmény: mica-r (216668)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216669
Előzmény: mica-r (216668)
mica-r Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216668

Nincs kép róla? Én nem tudom milyen dugózásról van szó

Előzmény: hayabusa123 (216666)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216667

Az a szivás Minden probauton elhadja a dugót az autó és ûjat kell belerakni,lassan elfogy európából a dugó

Előzmény: mica-r (216665)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216666

Azon vagyok most,már mint ,le van véve ,vagy is félre van téve a flexicsö az autó katalizátorától,az ami a motoron van avval jött a motor ,az elözö motor is ami azon volt,most is kinyomta a dugot,hallani a turbó sûvîtését ,azt mondod vegyem le a katot mi a motoron van is? Kiprobálni persze ki lehet azt is ,de az a másik autoban is jól mûködött.

Előzmény: mica-r (216665)
mica-r Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216665

Én még soha nem javítottam ilyen motortt szerencsére, de az a kérdésem, hogy miért nem mész kat nélkül próbakört, ha az a gyanús?

Előzmény: hayabusa123 (216663)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 216664

Az elôzö motoron amikor elkezdte kilökni a dugót,beragasztottuk,erösen akkor a fötengelyszimeringet tolta ki,azt is bragasztottuk,akkor vezszijnál,tolta ki a szimeringet,ennél a blokknál,nem kezdjûk eljátszani ugyanezt

Előzmény: Quattroman (216661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!