Bocsánat, de kínlódom ezzel a képpel. Az eredeti hsz-emben ott volt a kép és a bejegyzés méretét sem kifogásolta au előnézetben, de elküldés után a kép eltűnt...
1981. április 22-én egy arra járó nézelődő magánvéleménye szerint igen nehéz dolga lesz az illetékeseknek a régi Szőke Tiszát elszállítani az újszegedi strandfürdő területéről, ahová az áradás idején került, hiszen azóta kiment alóla a víz.
1981 augusztusában megkezdték a régi Szőke Tisza elbontását a szegedi strandfürdőnél.
A dátum tehát stimmel, és ha a kép, amit most még nem látunk, a Maty-éri pálya avatásának kizárólag csak az idején készült, és nem feltétlenül a helyén, akkor a beazonosítandó hajóroncs akár még a SZŐKE TISZA I. ex TÁNCSICS ex SZENT GELLÉRT is lehet, ami a Hajóregiszter szerint 1978 körül került elbontásra, ezt azonban azóta a frissen digitalizált újságcikkek már megcáfolták.
De hangsúlyozom, fotó nélkül ez nagyon nehéz feladat, szeretnénk látni a képet!
Egy kép, és a rajta látható kabinos hajó (roncs?) megfejtését kérem tőletek. A kép 1981.06.27-én készült Szegeden, a Maty éri evezőspálya avató verseny idején. Azt sem tudni, hogy ez az élő Tisza partja-e vagy sem.
Csaknem 20 ezer hozzászólást írt a német hajós topikban, képben volt minden kabinossal kapcsolatban. Nagyon sok információval segítette a Folyamhajót is.
Isten nyugtassa Steindl kapitány urat! A magyarok barátja volt, ha tudott, mindig segített. Ahhoz az osztrák Közép-európai generációhoz tartozott, mely tisztábban látta a világot.
A lila színű felcsigázott hajót szóval mégiscsak alul lehet múlni.
Más. az American Queennek eltört a farkerék főtengelye. Két Z hajtás azonban megmentette a kirándulást, a napot. Jól látható a két leakasztott óriási hajtókar. (meg szerintem egyébként is szolgálnak titokban :-) )