P-ből D -be ne rántson ,se akkor ha piros lámpa után elindulsz.Meg ha mész egy hosszú autópályát terhelve és utána a "forró"olajjal ne rantson ( rúgjon ) .
Akkor azt nem értem mert egyszer sikerült beállítani a magyar nyelvet, de minden indításnál kérdezte hogy vissza akarom e állítani angolra aztán néhányszor nem nyomtam semmit meg volt egy diagom ott ki is jelezte a kalibrácios fájl és a nyelvi hibát. Én hülye rámentem a javításra és azóta nem lehet visszaállítani a magyar hangot.
Van egy olyan problémám, hogy diag után elveszett a magyar hang. A középső kijelzőn szerepel, de hiába jelölöm ki nem történik semmi. Hol mit kellene állítani, hogy újra beszéljen magyarul mirascriptel vagy diaggal? rt6 2.86 van rajta.
163 LE 2 literes HDI kézi váltóval meglepően jól megy ,autómatával lomha nem érezni a 163 lovat meg úgy sokat is eszik kézivel egy svájc-Magyar etapot 5.3 -al lehoztam vegyesben ,autómatával ez inkább 7 liter város 8-9 liter .
A motor kiváló ,regenerálást nem veszed észre ,adalékot használ ami kb 160-200 ezer km-nél kifogy akkor újra kell tölteni és el megy megint ennyit .
1.6 THP meg olyan amilyen ,ha olyat veszel akkor azzal vállalod amit hallani róla ,mert minden igaz és bekövetkezhet .
Ahogy nézem a Peugeot-s topikok közül, még talán ez pörög a legjobban, ezért ha nem gond, kérdeznék.
Látókörömbe került egy típus, amit 2010-11-12-ben 1,6 THP 156, 200 és 2,0 HDI 163 motorokkal látok, hogy árulnak.
1,6 THP 156-ról már olvastam, hogy a vezérléssel lehetnek gondok. A többiről nem hallottam semmit. Van valami buktató?
Amúgy a hirdetett autókban 50-90E km van (ha igaz). Ezeknél a HDI-knél a regenerálás mennyire macerás ill. kb milyen időközönként lehet számítani rá normál esetben? Jelenleg egy Passatom van, 2,0 TDI, ennek a regenerálása teljesen vállalható. Esetleg, ha valaki használt ilyen is-olyan is?
2010-től fut a tipus szóval 12éves aligha tud lenni :) amúgy az automata váltóra, hátsó főtengelyszimering olajfolyására, aztán nyilván általánosságban mint minden használt autónál, előélet, működő valós extrákra, próbálj vele minél többet menni, hidegen, melegen, ha lehet vidd el tapasztalt szervizeshez, itt ha vissza olvasol találsz ajánlatokat kikhez érdemes. Nekem még csk pár hónapja van hosszabb távú tapasztalatom nincs még vele, de eddig elégedett vagyok vele.
Ha jól össze van rakva ami lehet több száz ezer Ft is, utána 10 ezres olajcserével azért működik 50 ezer km et el szokott menni hiba nélkül, sajnos ez egy ipari hulladék!
Figyelj reggelj a facebook-on az 508-as csoportba és keresd Szilva Tamást,ez a motor egy katasztrófa ,üzemanyag szivattyú,befecskendezők,lekokszolódik,valakinek 50 ezer km alatt 2 X lett vezérlés cserélve ,mert a lánc nyúlik ,átugrik onnantól minden tönkre megy .
Kevesen értenek hozzá ,de mindegyik Szilva Tamásnál köt ki és mennek oda tréleren hogy már túl vannak egy két Műhelyen ahol feladták.
Segítséget szeretnék kérni, gondoltam itt is megpróbálom.
Van egy 2012-es évjáratú 1,6-os benzines 508 SW-m. Tavaly kezdődtek a gondok. Indítás után erőtlen volt az autó, alig ment. Az M0 péceli emelkedőn max 90-ig tudott gyorsulni. Aztán menet közben ez egyszerre csak megszűnt. Semmi hibaüzenet nem volt a kijelzőn. Ilyen még előfordult vagy háromszor. Aztán külföldön sajnos elrepedt a hűtővíz termosztát háza. Ezt ott szervizben cserélték (szerintem ez független hiba lehet). Aztán egy pár hétig nem volt probléma. Majd a motorhiba egy másodpercre felvillant és a jelzés rögtön el is tűnt a kijelzőről. Az autónak semmi baját nem éreztem. Ezt el kezdte egyre többször művelni. Elmentem szervizbe, több hibát is olvastak. Nincs kommunikáció a BSI-vel, gyújtás hiba, turbóhűtő szivattyú, ezekre emlékszem. Komplett gyertyasort és trafókat cseréltek. Törölték a hibát és jó volt az autó. Két hét múlva ismét a pillanatnyi hibajel és el is tűnő motorhiba. Ismét sűrűsödtek. Ismét szerviz, ismét ezek a hibák. Tanácstalan a szerviz, törölték a hibát, az autó jól működött. Pár nap és ismét jöttek a kis motorhiba bevillanások amik azonnal el is tűntek. Ez annyira sűrűn már, hogy néha akár néhány másodpercenként, gyakorlatilag egymást érték a jelzések, de mindig el is tűntek. Aztán egyik reggel indítást követően kicsit rázkódva indult és rögtön maxon pörgette a hűtőventilátort, reggel 7'C volt. Aznap nem mertem használni. Délután szerviz és mire oda értem a ventilátor is normál helyzetbe került. Hibaolvasás, nincs kommunikáció a BSI-vel, gyújtás hiba, 1 vagy több henger kimaradás, turbóhűtő szivattyú, túl dús keverék, stb. Szóval rengeteg hiba. Újra hibalista törlés. Nagyon jó és lelkiismeretes a tulajdonos és szervizvezető itt ahova járok, nem kókler. Arra gondoltak elektromos hiba lehet talán, valami autvillamosságihoz kellene mennem, esetleg kontakthiba lehet vagy talán a kompjúterem adta meg magát. De végül is az lenne jó ha márkaszervizben is megnézetném. Pénteken törölték a hibákat, vasárnap már újra jelentkezett a csipogás. Az egyik indításnál rángatott a motor és erőtlen volt az autó, nem mertem használni. Hétfőn rendesen indult be is mentem egy márkaszervizbe időpontot egyeztetni de sajnos csak június 5.-re kaptam. Addigra traileren végzem attól félek. Tudom, hogy kicsi rá az esély de talán valakinek volt már hasonló problémás vagy van esetleg ötlete. Mindennek örülnék. Ma már ismét sűrűn villan be a motorhiba (rögtön el is tűnik).
Fél évvel ezelőtt a Gyulainál volt egy pont ilyen bézs belső fehér automata 1.6. Kipróbáltam. Na az aztán!!! Üvölt a motor és nem történik semmi. Aki ezt a motort beleerőltette az 508-ba az perverz. A MINI-be jó. Ha nem lenne annyi konstrukciós hiba. De 508-ba......Felejtős. 240 Nm, az is 4000-nél...... Ugyan! Ja, és a fogyasztás! Benzintemető. Óvakodj tőle!
Van valakinek tapasztalata? 508 hibrid, 2012 májusi gép. 2.0 liter. Engine fault Stop. Meg sem mozdul. Egy nappal korábban folyamatosan égett a fék lámpa, aztán hirtelen megjavult, de reggel nem indult el. Óriási piros hibajel. Elektromos zavar lehet, vagy valami komoly? Köszi szépen!