Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Octi19 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 148588

Ja, hogy fábiába kell, akkor pláne nem olyan drága! (valamiért Superb-hez néztem)

Azért illik megcsinálni mihamarabb, mert kellemetlen, hogy kopog. ...de végül is, te tudod...

Előzmény: Spanos (148587)
Spanos Creative Commons License 2019.03.09 0 0 148587

Ez mennyire sürgős, vagy égető baj? Ősszel megy a kocsi műszakira, ha addig előfordul, akkor sosben lesz meg, amúgy most kivárok. Alig 18 éves az autó, hová sissek? :D

 

Amúgy ma meghajkurásztam a hétvégi autómat.... szeretem a Fabiát, de azért. :D

Octi19 Creative Commons License 2019.03.09 0 1 148586

Nem olyan vészes az! ...és ami lényeg nem is olyan vészesen drága... Fontos, hogy mindkét oldalon cseréld ki és ne csak a csapágyat hanem a szilenteket is!

Előzmény: Spanos (148585)
Spanos Creative Commons License 2019.03.09 0 0 148585

Most elszomorodtam. Ilyet még sosem cseréltettem egy autómon sem. :(

Előzmény: Octi19 (148584)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 148584

Csatlakozom az előttem szólóhoz, ez inkább toronycsapágynak tűnik. Berohadt és nem forog többé, amikor tekered a kormányt, akkor a rugó alja fordul a teteje meg nem, vagy nem annyit és feszül. Egy bizonyos feszítés után meg ugrik és ennek van egy elég komoly hangja és a kormányon is érezhető.

A gömbfej akkor adna hangot amikor elfordul, nem utána! A féltengely meg forgás közben ropog vagy inkább klattyog, és ha egyszer megszólal, akkor az már nem hallgat el...

Előzmény: Spanos (148582)
Syracusa Creative Commons License 2019.03.09 0 1 148583

Ha olyasmi volt, hogy bangggg, az toronycsapágy is lehet, a rugó befeszül és szakaszosan fordul a tovább.

Előzmény: Spanos (148582)
Spanos Creative Commons License 2019.03.09 0 0 148582

Na, hiba van, aki már járt hasonló cipőben, az válaszoljon (értsd: ugyanez volt).

 

Tegnap teljesen, ütközésig balra kitekert kormánynál egy parkolóba akartam beállni. Kb. 2-3 "durranás" szerű hanggal fordult be a kocsi, a kormányon is éreztem, hogy üt. Na, gondoltam, féltengely. :)

 

Aztán kiálltam, megint próbáltam előidézni, nem sikerült. aztán egyszer mégis sikerült, ugyanígy 2-3 kattanás.

 

Szerintem a talpas gömbfejek rosszak, de azok (is) okozhatnak ilyen bajt? A féltengely csukló csere mennyibe kerül anyag árban? :/ 

hubo44 Creative Commons License 2019.03.06 0 0 148581

 Kuldel mailt.

Előzmény: Octi19 (148577)
hubo44 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 148580

Elnezešt mošt nezem hod ez iš hasnalt ast hitem hod uj čak polski utan dartot.

Előzmény: hubo44 (148578)
hubo44 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 148579

Igen.

Előzmény: Octi19 (148577)
hubo44 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 148578

Pasolna de ezert a penzert nem erdemeš haznaltat rakni, utazni štb.

Előzmény: Octi19 (148576)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 148577

Most nézem, elméletileg jó lehet. Tudlak majd hívni? a számod még az ami 3913-ra végződik?

Előzmény: hubo44 (148575)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 148576

Nem tudom, hogy az jó-e, ami nekem kell annak a cikkszáma elvileg 036 253 020 GX

És így néz ki:

http://www.skodahoz.hu/product_info.php?cPath=2_54&products_id=663

Előzmény: hubo44 (148575)
hubo44 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 148575

kat. BXW 2008?

Előzmény: Octi19 (148574)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 148574

...nincs valakinek véletlenül elfekvőben egy felesleges kipufogótorok katalizátorral 1.4 16V (BUD) motorhoz?

123Astra Creative Commons License 2019.03.04 0 0 148573

Sziasztok, van egy Fabia 1.4 MPI kifűzőtt kábelcskorbácsom a motortérbe komplett.  Cikkszám: 047971610M Árban: 5e ft. Akit érdekekel keressen. 30/2-hatvankilenc-4305, Bp XVIII.ker.

zotya88 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 148572

Köszönöm! A héten sort kerítek rá! 

Előzmény: Syracusa (148571)
Syracusa Creative Commons License 2019.03.03 0 0 148571

Alapvetően ki kell olvasni a hibatárolót és el kell végezni némi diagnosztikát. Evvan.

Általában - ha nincs mellette ABS hibajel - a nyomásszenzor hibáját jelzi, de kivillanhat akkor is, ha az ESP/TCS valamelyik működési feltétele nem teljesül (motormenedzsment, féknyomás, ABS jel, szakadt biztosíték miatt időszakosan eltűnő táp vagy jel, stb.).

A nyomásszenzor vagy külön van, ami pár ezres, vagy beépítve az ABS-be, ami pár tízezres.

De előbb diag, addig semmihez sem érdemes nyúlni. Legfeljebb a biztik kiszerelése és ellenőrzése, de ezek mindegyikénél sikítana az ABS is.

Előzmény: zotya88 (148570)
zotya88 Creative Commons License 2019.03.03 0 0 148570

Sziasztok.

 

Fábia 2001 1.4  8v mpi  ame motorkódos autóban a kipörgésgátló  jelzése    ( sárga háromszög benne körbemenő nyíllal) olykor olykor felvillan (pl hosszabb út után megállok egy pirosnál)   olyankor furcsa hangot is hallani a motortérből.  Azóta van ez mióta hengerfejezve volt az autó. Motorral minden rendben!   Mihez kapcsolódhat még ez a jelzés?   Előre is köszönöm! 

hubo44 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 148569

Nem hinem hod ijenel fognak pismogni ajanljak a ujat be rakni. (150€)

Kereš 1ňugot sakit a kit raa tuds beselni.

 

https://eshop.skoda-auto.sk/eshop/sk/b2c/tempomat-pro-fabia-ii-a-roomster--bea700020x

Előzmény: Stefidzsí (148568)
Stefidzsí Creative Commons License 2019.02.27 0 0 148568

Köszönöm! Gyanítottam, hogy valami ilyesmi lehet. De akkor az lesz a legegyszerűbb, ha begurítom a szervizbe. Nekem nincs kedvem/szerszámom bontani a kormányt, meg a többit, amíg eljutok a kábelkötegig. (Meg hát akkor ott a diagnosztikát is rá tudják dugni.)

Előzmény: hubo44 (148565)
hubo44 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 148567

Mondom ma kivačišagbol neki alok ez a tartalek el kesitem.

 

 

Előzmény: 409 (148566)
409 Creative Commons License 2019.02.27 0 0 148566

 

 Érdekes, hogy mindig a piros törik el.  ://

Előzmény: hubo44 (148565)
hubo44 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 148565

It a problem oka. (FII/Roomter)

Előzmény: Stefidzsí (148562)
tarejos Creative Commons License 2019.02.26 0 0 148564

Nekem a Fabia I. csinál néha érdekességet.
Csak és kizárólag esős, nedves utas időben egyenetlen útin/huppanónál időnként/ritkán magától kikapcsol a tempomat, de simán újra bekapcsolható.
Száraz időben még nem jött elő a probléma.
Mondjuk nagyon ritkán jön elő, így eddig nem is foglalkoztam vele.

Előzmény: Stefidzsí (148562)
409 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 148563

 

 Diageszközzel minden funkciója ellenőrizhető. Ez nem az on-line kitalálható eset.

Előzmény: Stefidzsí (148562)
Stefidzsí Creative Commons License 2019.02.26 0 0 148562

Sziasztok!

 

Tempomat "házilagos felélesztésére" van tippetek? Tegnap egyszercsak eldobta magát, meg is lepődtem, mert semmi olyat nem csináltam, amitől ki kellett volna kapcsolnia. De nem foglalkoztam vele, mert utána rögtön vissza tudtam kapcsolni és működött. Ma viszont nem bírtam bekapcsolni egyáltalán. :( (járgány: Fabia II, 2010ből, 1.4 benzin - cggb)

Tempomat karon kikapcs-bekapcs, kocsi leállít-beindít, kuplung és fék pedál visszahúzásokat próbáltam, de nem változtatott a helyzeten. (természetesen 30km/h óra fölött próbáltam)

 

Köszönöm előre is!

Syracusa Creative Commons License 2019.02.24 0 0 148561

Dehogy, nem esnék kétségbe egy 45-50 közötti tavalyin, de annyira nem is sürgős hogy ne várjam meg az ideieket ha szezon előtt még beleférek a rendeléssel, felnire szereléssel.
De egyelőre mintha még nem is lenne raktárkészlet azokból, amiket nézegetnék. És elég sok a pár darabos maradék.

Előzmény: TraguAre (148559)
zotya88 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 148560

Sziasztok! Tegnap délelött sikerült beszerezni a hiányzó gyűrűket + a hajtókar csavarokat  is.  Délután meg is kezdtem az összeszerelést.  Este már szépen duruzsolt a motor. Köszönöm a segítséget! 

TraguAre Creative Commons License 2019.02.24 0 0 148559

Gondolom leginkább attól függ, hogy milyen gyorsan pörög a raktárkészlet. Ennyire fontos a 19-es DOT? 

Előzmény: Syracusa (148558)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!