Nem érdekelne valakit egy pár éves(4 v 5) neuzer passat bicikli? Az a helyzet hogy ellopták, és egy év után visszaszereztük, csak hát az az idő alatt eléggé lestrapált állapotba került. Közbe én vettem egy másikat, ez meg másfél éve a pincében áll. Kijavítottam amennyire lehet, arany és fekete színű, v-fékek vannak rajta, 21 sebesség, amik rosszak azok a kerekek. Viszont van az is, a mali cobra alap kerekei, amik erre sztem tökéletesen megfelelnének, csak nem lehet fölrakni, mivel kell hozzá egy kazis 7es sor, de utána tutkó lesz. Valakinek kelljen pls, nem adnám drágán, tudom hogy keveset ér, de nekem most kéne a pénz nagyon.ha komolyabban érdekel valakit, írjon. Köszi!
LX'04 hajtóműhöz (M571) vennék 48-as tányért, esetleg a két kisebbet (26 és 38) is, vagy cserélem alig használt 22-32-44-es fogaskerekekre. )Gondolom shimanóék ügyeltek arra, hogy semmi mással ne lehessen passzítani...)
Köszönöm nektek a gyors válaszokat!! Nagyon szépen köszike..mostmár nem kell hülyén kimennem bringázni. ..mire a kerék méretet beprogramoztam...naaa,az sem volt 2 perc :) ehez a kis km/h -hoz külön kis tanfolyam kell..mennyivel egyszerübb az autóé :P ...naaa,mindegy még 1x köszönöm nektek..majd bajom lesz jövök :)
CYREX! ..milyen tipusú?? hmmm! valami..ez van ráírva,hogy ..CATEYE MITY2 ccmt200 ..ennyi van ráírva csak Ez egy régi mérő csak nem használta a haverom és megkaptam tőle,elem le volt merűlve és azért nem tudta elmagyarázni,hogy mi micsoda..ő is rég használta már..
Az Auto arra kell, hogy csak akkor mérjen az óra (menetidőt és átlagot), ha mész a biciklivel. Ha ez nincs bekapcsolva, akkor a mérésé kezdetét és végét neked kell kézzel indítanod az órán.
Köszike szépen a gyors választ :) Te értesz ezekhez a kütyükhöz?? Mert még van egy olyan,hogy be lehet állítani,hogy "AUTO" meg ki lehet ezt a jelet venni...ez szerinted mi lehet?? Ha ezt még megmondod, igérem nem kérdezek több butaságot
Kaptam egy km órát a bringámra és van egy két dolog amit nem tudom,hogy mi. Az a baj,hogy sík hülye vagyok ezekhez a dolgokhoz..ezért is kérem a segitségeteket. Szóval amit nem tudom,hogy mit jelnet az a következő lenne: MXS ODO DST AVS Van amelyikről van sejtésem ,de biztos ami biztos!! Biztos van köztetek valami nagy bringás..lécci segítsetek.
A fék a szokásos, de a hátsó kerékre két V-fék is tehető, ez egy kicsit trükkös bowdenezést igényel. A váltó is a szokásos, csak hosszabb bowden kell. A hajtóműnél lehet egy kis kavarodás mert mert függően attól hogy tiszta jobbos-e a hajtás, lehet hogy bal oldalra is jobboldali hajtókar megy. Ekkor viszont a pedál menete nem stimmel, tehát vagy egy balos pedálba kell jobbos tengely, vagy át kell perselyeztetni a hajtókar menetét.
Hát azért a 100.000Ft annyira nem sok szerintem egy tandemért, lévén ott nagyobb, erősebb a váz, két pár hajókar van, két pár pedál, hosszabb lánc... Meg nem tudom, hogy a fék és váltószerkezetek hogy működnek duplabringánál, de gondolom nem teljesen szokványos. Vagy az? :)
Csepel sárga alu váz, IKE kormány, stucni Continental külsők SUN RHYNO LITE felnik Zoggie agyak XT-fékek Shimano hajtóművek Alivio hátsóváltó SRAM sor, váltókar IKE Race nyergek Avid SD-5 fékkarok Marzocchi Bomber Comp teló Cane Creek integrált fejcsapágy
Irányár: 230ezer. Hívjon akit kicsit is érdekel, az árban biztosan megegyezünk. Rendkívűl sűrgős eladnom külföldi út miatt.
Ide írjatok ha érdekel: pattinka kukac freemail.hu
Örököltem egy Peugeot versenybringát, próbáltam, de nekem túl magas. Te viszont jól jársz vele, mert nagyon jó állapotban van, Raceface Airalloy kormány, de ha kell az eredeti is megvan könyöktámasszal, Shimano váltó, fékek. Legyél te az igazi gazdája! min. 30.000,-Ft, ennyiért sehol nem találsz egy ilyen bringát!
nekem akad egy RST omni villám, ha gondolod. Karcmentes állapotban van, a 10k-s bringába még talán túl jó is... Írj mailt ha érdekel. A féket nem tudom, hogyan lehetne megoldani, de ha érdeklődsz, akkor teszek fel képet és az okosok megmondják :)
Sziasztok, szerintem is fel lehet tenni egy adapterrel, amit kivi említett, itt egy kép hasonlóról. Nekem is ilyen volt a merev villás bicajomon, pont ilyen kormány alatti menetes borzalmat cseréltem le erre, a sárvédőnek kiképzett lukba kellett rögzíteni. adapter
Sőt hátra is létezik megoldás, ha nincs helye a bovdenháznak.