Nem a nyomatékon van a hangsúly, hanem a roppantógyűrűn amit összehúz a kereszt mögött, és annak függvényében illeszkedik a kúpkerék és a tányérkerék. Érdemes lelazítás előtt összejelölni az anyát az agyal, pl egy hidegvágóval összevonalazni a kettőt.
Annyit húzhatsz túl az összerakásnál, hogy a biztosító holker fölé kerüljön egy kis sértetlen rész az anyából, mert ugye azért mikor készen van nem árt a biztosítót vissza verni :)
Az hogy hogyan húzom meg, és hogy mennyire, az még a jövő titka, de ha bárki tisztában van a difi csavarjainak meghúzási nyomatékaival (tengelyek felől is) akkor persze szívesen fogadom az információt:) amúgy egy C250-es 96 os merciről van szó.
Külön anya van. Ha ellent is tartottatok neki akkor marad egy jó NAGY légkulcs mint megoldás. Szerintem a gumisoké is kevés ehhez. Max olyanhoz vidd el aki kamiont is szerel. Rendes jobb menetes.
Igen bocsánat urak azt akartam kérdezni, hogy nem véletlenül balmenetes-e csak benéztem, a helyzet az hogy ketten küzdöttünk rajta de úgy se nagyon adta meg magát. Még arra is gondoltunk hogy az a háromszög-karima (így hívják) és az anya egy alkatrészként van felszerelve, és nem a karimát kéne rögzíteni, de ez nem tűnt hitelesnek. Vagy mégis?
Egyébként nem vagyok benne biztos, hogy megéri ennyit beleölni gyári naviba. Manapság egy mezei igo mindent kenterbe ver és már a sarki kocsmában a kólához is adnak navit. :D :D :D Na jó még nem....
Sziasztok! van itt nekem egy Merci difi, de sehogysem tudom leerőszakolni róla ezt az anyát. Nem tudjátok, nincs valami speckó módszer, esetleg melegíteni kellene, vagy jobbmenetes? Üdv.