Kanyarodásnál elkezdett kattogni a jobb eleje a corsamnak.
Ma hangos recsegések kíséretében nem jött, hiába próbáltuk hívni!:)
A keréknél széttört valami golyóskosárnak kinéző alkatrész, és a féltengely végén a kerb fogazaton van egy csillag alakú valami, amibe a golyóknak kellene lennie. A kérdés az, hogy holnap mit kell megrendelnem ennek a javításához?
A féltengely, az egész hacuka a két csuklóval együtt?
Mi akkor a kerékoldalon lévő rész neve, és mennyibe kerülhet?
G vagy H? fogalmam sincs sajnos mi a kulombseg a ketto kozott :D
csak annyit hogy 3as astra amit 2004 es 2008 kozott gyartottak!
es a 150 lovas dizelt neztem ki magamnak ami arban megfelelo lenne...
pedig tobb helyrol is hallottam hogy vannak olyan tuningok dizelekre,ami noveli a teljesitmenyt,es csokkenti a fogyasztast!
a chip tuning,vagy hogy irjak:) arrol is hallottam hogy noveli a teljesitmenyt es csokkenti a fogyasztast! ahogy olvastam mashol 1 ev garanciat adnak,es 150bol 180 lovasra toljak fel a teljesitmenyt,de nem igazan ertek ezekhez!
csak azt szeretnem,hogy ha kirakom az indexlampat elozeshez,ne keljen izzadnom hogy beleferek e vagy sem :)sokat utazom,es valahogy ha sietek mindig akkor fogok ki jarmuoszlopot,akik nem mernek elozni,vagy epp nagyon raernek,es kepesek 70el docogni az elottuk levo rendszamat bamulva...
lehet megfogadom a tanacsod,es nem tuningolom,elsobseg azert a megbizhatosag!bar mar volt egy 130 lovas kocsim,de annal is meg kellett neznem nagyon mi a helyzet elozes elott...
Szerintem meg inkább tuning helyet olyat vegyél ami alapból jó vagy nagyobb teljesítményű motorral szerelt. Én még nem láttam hosszú távn jól működő tuningot, főleg nem olyat ami növeli a teljesítményt és csökkenti a fogyasztást is egyben. Amúgy mi lenne az áldozat? G vagy H?
Vezérmütengely jeladó az létezik benne mágnesest irnak,és sebeség jeladót külön ir ami gyujtáson kap pozitiv tápot,és az ECU A10-es pontjára megy a jel.Fötengely jeladót azt nem ir semmi. Egyszer régen jártunk úgy magas volt a táp mivel a generátor túl töltött,és az megbolonditota a rendszert!
Nem emlékszem már pontosan ebbe a sebeség jeladó az a váltón van,vagy a müszerfalba,mert akkor is csinál hülyeséget,ha a müszerfalba van,és akilóméter spirál nem hajtja meg!
nem igazan vagyok szakerto az itteni dolgokhoz,csak tanacsra lenne szuksegem!
hamarosan veszek egy 2004-2008 kozotti astra kombit,150 lovasat keresek es majd remelem talalok is ami megfelelo nekem:)
na most a kerdes csupan annyi lenne,hogy szeretnek ra majd valami olcso,de inkabb megbizhato motor tuningot!
mi az ami bevalt dolog es jol mukodik,mi az amit keruljek ?chip tuning az jol mukodo dolog?nem lesz problema ha 100 ezer km-t megyek vele akkor se,mivel a kocsit hosszu tavra vennem,nem szeretem cserelgetni oket,ami jo,azt meg kell tartani :)
meg mennyire leteznek olyan tuningok amiket hallottam,hogy erosebb lett es kevesebb lett a fogyasztas?
Ami, a jelen esetben szereplő, C16NZ motoron nincs...:-/
"Nem szeretnék megbántani senkit de nekem is van listám villogtatásra de nem mindig az a hiba amit villogtat hibaszámra.rendes számítógépes hibaolvasó elsőre megmondja mi a hiba,"
Hány éves vagy királyfi???? :-DD (hogy még hiszel a mesékben....) 1992-es autóról van szó!!!
A 2004-es Z14XEP megjelenésekor volt pl visszahívás rájuk, mert ott a gyárilag megadott értékkel húzták meg a csapágycsészéket, de később beigazolódott hogy kevés volt a nyomaték, mert kicsavarodott és kitépte a csavar a menetet az ellendarabból. Utána meg össszetörtek nyakban a vezérműtengelyek. Valaki megúszta és a márkaszervízben utána kellett csak húzni neki, de volt olyan ismerősöm aki trélerrel vitte vissza a két hónapos autóját hogy tegnap szétesett a szekér és gariban kéne valamit csinálni. A behívóját csak egy hét múlva kapta meg, hogy vigye be az autót...
Tudom a tied más motor, de a jelenség lehet ettől, vagy félrefordult szelephimbától, ha a hidrotőke nem feszítette eléggé. Én is ezt javítottam a sajátomon egy hónapja.
még a főtengely jeladód lehet szar,de ha jó szerelőhöz viszed akkor nem csak számra adja ki a hibakódot,hanem a mellé tartozó hibát. Nem szeretnék megbántani senkit de nekem is van listám villogtatásra de nem mindig az a hiba amit villogtat hibaszámra.rendes számítógépes hibaolvasó elsőre megmondja mi a hiba,kóklerekkel ne foglalkozz!!!
Nézz küröl alkatrészekért, ezért nem éri meg egy új motort venni, ehhez kapsz mindent. Igazából, nem lehet hogy fellazult a csapágycsésze? Akkor el tudom képzelni ezt a berágódást.
Ki kell mérni az osztófej és az ECU közötti kábeleket/csatlakozásokat. Ha ezek jók, akkor nagy valószínűséggel az osztófejben lévő gyújtásmodul döglődik. Ha már 42-es kódot villog.
Ugy került hozzám, hogy a motor meg volt bontva , szelepdekni le volt szerelve , vezérműtengely kiszerelve , a veztengely csapágy része ill a hengrfej ehhez illeszkedő része rommá kopva de olyan 4-5 mm mély berágodás , totál olaj nélkül futott . olaj volt a motorban , főtengely jónak tűnik szemmel nem látszik kopás rajta a csapágycsészékben viszont kis apró kagylós bemarások láthatók , illetve az olajpumpa "fogas"kerekein .
Lenne gy kissebb problémám: a kocsi amiről szó lenne,az egy 92-es asra 1.6 benzin c16nz motorkód. A probléma úgy kezdődött,hogy 1000-1500-as fordulatszám között elkezdett rángatni,betorpant,de nem mindig,először arra gondoltam,hogy koszos benzint tankoltam.
Aztán elkezdett olyat csinálni,hogy 110-es tempónál ami már nem az 1000-1500-as között volt,betorpant,lassult és durrogott,és,mikor nem nyomtam a gázt le is állt a motor,nagynehezen hazajutottam,utána egyszer beindult,azután semmi...
Tegnap hidegen indítás motorchak lámpa kigyulladt,hazáig hasonló tünet,csak durrogás nélkül,meg gyorsitáskor-gázadáskor motorchak lápa elaludt,de torpant a motor,gáz elengdésekor-egy helyzetben való tartásakor motorchak világít és ment "normálisan"
ma reggel indítás motorchak lámpa nem világít és tökéletesen müködik. Kód kiolvasásakor a 42-es hibakódot adott ki. Eddig cserélve lett: ac pumpa,egr-szelep,befecskendező,map-szenzor,üzemanyagszűrő,gyertyák,gyertyakábel,gyújtáselosztó-rotor,új generátor,nemrég volt olaj-olaj-levegő-pollenszürő,haljeladó-kopletten. Innentől kezdve tanácstalan vagyok,hogy még mi baja lehet és már nagyon irrítálló a hiba.
Ha valaki tudna segíteni,hogy mi lehet a probléma,annak nagyon tudnék örülni. :)
Keresnék 2003-as Astra G Coupe 2.2 benya -hoz hengerfelyet , olajpumpát , esetleg tippet motor belő alkatrész beszerzési forráshoz . (hajtókar , nyugvó csapágy , vez lánz vezető , stb ) És vagy komplett motor ?
Ha jól emlékszem azért vett "komplett" másik motort mert például a motorvezérlő computer, generátor,szervó,klima kompresszor, sőt még az önindító is más a c20let-nél mint a c20xe-nél.A fogyasztása ha óvatosan ment vele(bár ezt nehéz volt megálni)akkor olyan 7-8 liter körűl volt.Amikor volt benne egy kis versenyszellem akkor biza fölment akár 15 literre is :).
Köszönöm. Arra is gondoltam,h keresek rá komplettem. Ez a komlett tág fogalom, abban tdsz segíteni,h miket is kellene cserélni?Mennyivel nőne meg a fogyasztás?
Belelehet tenni,persze.Szerintem viszont olcsóbb lehet ha egy gyári turbós motort teszel bele.Nem tudom mibe fájhat az átalakítás de a haver egyszer ugyan ezt tervezte,d emiután utánajárt a dolgoknak jobbnak látta ha egy komplett turbós blokkot vesz a kocsiba.