Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

blueye Creative Commons License 2018.11.24 0 0 156150

OFF
Nekem a szemem elott lebeg egy behajtani tilos tabla ha eszembe jut az M0 ezen szakasza. En is Erden elek most, minden nap elmegyek az M0 lehajto mellett az M7esen de ha a waze mutatja h epp nincs dugo, akkor sem megyek arra, barmikor kialakul egy pillanat alatt.

Előzmény: BmS1 (156149)
BmS1 Creative Commons License 2018.11.24 0 0 156149

Eszetlen öt, tíz kilométeres, vagy még hosszabb dugók. Az elkerülő utakat is eldugaszolják a környéket ismerő autósok.

 

Mondja már meg valaki hozzáértő ember: miért kell ennek a munkának ilyen baromi hosszú ideig tartani? És az miért van, hogy miközben autók, kamionok ezrei álldogálnak, feleslegesen elégetve az MO-n ácsorogva, húsz métert haladva, megint megállva benzin / gázolaj tonnákat havonta, végre odavergődsz a hosszú sor elejére, szétnézel, és éppen senki sem dolgozik. Azt hiszed, rosszul látsz. Amikor ezt már harmadszor tapasztalod, akkor csak felmerül a kérdés: biztos, hogy nincs ez az egész iszonyatosan elcseszve, úgy ahogy van??

 

üdv

Előzmény: anonym19 (156148)
h i r d e t é s
anonym19 Creative Commons License 2018.11.23 0 0 156148

Szia Mester!

 

Ha ma lövöd a képet lehet hogy rajta lennék.  1,5 órát töltöttem az m0-án.  Ebből az Anna hegyi pihenőtől az m5 lehajtójáig kb 1.3-mat. A borzasztó ebben, hogy 1 hónapja mikor Tiszaújvarosba mentem, akkor is ilyen volt.  Látszólag semmi nem változott,  és ezért fizethetünk útdíjat...

 

Előzmény: BmS1 (156049)
BmS1 Creative Commons License 2018.11.22 0 0 156147

Az elméleti, 100%-os töltöttségű hagyományos "indító akkuk" terheletlen kapocsfeszültsége 12,72 Volt. A gyakorlatban ezt 12,6 Volt körül szokták emlegetni.

 

Az AGM-es akkuknál az elméleti kfesz. 13,0 Volt. Kicsit más a töltési procedúra, részleteiben én sem ismerem.

Előzmény: korzo (156144)
anonym19 Creative Commons License 2018.11.22 0 0 156146

A Varta-t is ha jól tudom a Jászplasztik gyártja. 

Előzmény: korzo (156144)
lorke80 Creative Commons License 2018.11.22 0 0 156145

Sziasztok,

 

Akkucsere után a kilométeróra magasabb értéket mutat, nem 0-ról indul, hanem 50-ről.
Tud valaki rá egyszerű megoldást?

korzo Creative Commons License 2018.11.22 0 0 156144

De az AGM-es akksiknak spéci töltés is kéne ha jól tudom.

 

Kapcsolódó: 11 év után - jobb a békesség alapon, bár a mérhető értékei még elfogadhatóak voltak - lecseréltem a Disco gyári(! Varta) akksiját egy új Banner Professional-ra. Két és fél évet bírt... Most mérgemben kapott egy szép nagy Jászakkut (na jó, valami más van ráírva, állítólag a Jászakku prémium márkája, ilyen MegaSuperPower szintű név, de a Jászakku gyárja), annyit ez is biztosan ki fog bírni.

Viszont ami érdekes volt, és talán gyári hibára utal: a Banner új korától kezdve 15V körül kérte a töltést indítás után, ami pár perc után olyan 14,5V körül stabilizálódott (nem AGM-es volt), miközben a Jászakku 14,5-ről indul, és csupán 13,8V a "nyugalmija". Szóval ki tudja, mi az igazság...

Előzmény: BmS1 (156142)
anonym19 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 156143

Pont ezért kérdeztem,  mert többen írták az exidre hogy alig 2 évet bírt.  

Érdekes ez az élettartam,  egy olyan autónál ahol már csak csekély anyagi ráköltés számít ott a semmilyen akku is pl már 3. - 4. éve teszi a szolgálatot (unixos). 

Előzmény: BmS1 (156142)
BmS1 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 156142

Az Exide AGM vagy akár spirálcellás akkuknak jó az indítóáram értéke.

Varta sem rossz.

Harmadik a Bosch, ha hasonló ársávot nézel.

 

Ne legyenek illúzióid: három, "jobb márkájú" akksinál úgy négy év várható élettartam. Ritka az, amelyik sokkal tovább bírja, de előfordul, hogy még két év is magas léc.

 

üdv

Előzmény: anonym19 (156141)
anonym19 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 156141

Szia BmS!

 

Ha választanod kellene 3 akkumulátor márka közül melyiket választanád?

 

Főbb adatok:

85Ah

800A hidegindítás 

 

 

Márkák:

Exide

Bosch

Varta

 

Kaz3 Creative Commons License 2018.11.18 0 1 156140

Köszönöm a tanácsot. Ma el is vittem lemosatni, és rá kellett döbbennem, hogy mekkora nonszensz egy ennyire jól kitalált, konstruált eszközt ennyiért eladni. Felemeltem az árát, leraktam a garázsba, lesz ami lesz. Ha nem kell senkinek, megtartom.

 

gsis Creative Commons License 2018.11.18 0 0 156139

Először az áron tudsz változtatni, hogy olcsóbb legyen. Átnézve a kínálatot, a kocsid a felső harmadban

" tanyázik" ár alapján.Sajnos a piac már ilyen. Tapasztalat, hogy már kisebb árcsökkentéssel is lehet

aktivizálni az érdeklődőket, akik napi szinten nézik az internetes kínálatot.

Előzmény: Kaz3 (156138)
Kaz3 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 156138

Kaz3 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 156137

Sziasztok,

eladóvá vált a 9-5ösünk. 17 éve van meg, 1999-ben helyezték forgalomba Németországban.

3.0 Literes, autómata váltó, összes extra, nem volt törve, k. felni+lemez felnik, 199.000 Km valóban.

Caak komolytalan vevõjelöltek jelentkeznek, fél éve hirdetjük, kezdem feladni.

Bontatni nem akarom. 460-ért raktuk ki.

Valakinek ötlete?

 

jablonszky Creative Commons License 2018.11.16 0 0 156136

Köszi!

Előzmény: anonym19 (156134)
anonym19 Creative Commons License 2018.11.16 0 0 156135

Helló Gergely93!

 

 

A napokban kétszer is láttalak. :)

 

Viszont van egy olyan érzésem hogy 2-3 hónapja a Szigethy Attila úton a rendőrségnél átköszöntünk egymásnak a lámpánál. :)

Szürke  9-3 kombi, mi éppen tömtük a fejünket...  :-D

anonym19 Creative Commons License 2018.11.16 0 1 156134

Szia!

 

Elvileg nem tisztítható.

Előzmény: jablonszky (156133)
jablonszky Creative Commons License 2018.11.16 0 0 156133

Sziaszto!

A Z19 DTH-s motoroknál lévő légtömegmérő tisztítható e vagy sem?

Hőfilmes (izzóhuzalos) vagy más fajta?

Köszönöm!

anonym19 Creative Commons License 2018.11.15 0 0 156132
Előzmény: KawaBazsy (156130)
CiborUK Creative Commons License 2018.11.15 0 0 156131

Szia, köszönöm,h reagáltál. Nekem 1999-es 1,8t van, tavasszal vettem, eddig csak határtalan boldogságot és örömet okozott :) Ez az 1. hibája az autónak. A nyitható tetővel kapcsolatban kérdeznék valamit, Neked mint régi cabrio tulajnak valószínűleg blőd kérdésnek tűnik, ezért előre elnézést kérek. Neten már sok helyen nézelődtem de nem találtam rá választ, persze az autót is végignéztem. Meg tudnád mondani nekem,h a tető mechanikája csak elektromos vagy elektro-hidraulikus? Ha hidraulikus akkor hol találom az utántöltésre/szintellenőrzésre alkalmas tartályt? A hibajelenség: visszazáráskor utolsó mozzanatként nem közelíti rá a tetőt a szélvédőkeret tetejéhez, így a kézi biztonsági reteszelővel elég sokat kell bajlódni mire beakad és rögzíthető lesz. Pusztán abból gondolom,h hidraulikus a rendszer és ha ez igaz akkor a kevés hidraulika olaj okozhatja ezt a hibát, mert ehhez hasonló hibát produkál egy olyan hidraulika rendszer is amely pl. egy munkagép gémjét mozgatja és kevés olajszintnél a maximális kinyúlás előtt akad meg/akadozik a gém. Kiváncsian várom a válaszodat. 

Előzmény: v_tom (156129)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.11.13 0 0 156130

Így igaz. S pont azért 80%-ig mert felette lassabb töltésre vált a rendszer, s a maradék 20% a több idő (CC/CV ciklus).

Előzmény: BmS1 (156128)
v_tom Creative Commons License 2018.11.13 0 0 156129

2003-as évjáratú 1.8t 1998cc

Előzmény: CiborUK (156127)
BmS1 Creative Commons License 2018.11.13 0 0 156128

Vissza a "30 milliós" töltőre.

 

Otthon nyilván nem opció.

Ha van 16 Amper (miért ne lenne) ha van 3 fázis, akkor  fali töltő, 11kW otthon lazán megy. (HA a járgány is vevő rá, a Nissan Leaf pl. nem.)

Ez 210..... 220e Ft beruházás. Fika. Nem 40 perc, hanem 3-4-5 óra 80%-ig.

Vállalható.

Előzmény: KawaBazsy (156126)
CiborUK Creative Commons License 2018.11.13 0 0 156127

Sziasztok! Keresek olyan fórumtársat akinek Saab 9.3 cabriója van. 

KawaBazsy Creative Commons License 2018.11.12 0 0 156126

No de gyorstölteni sem szabad államdóan.. Minden 3-5. lehet, ha hosszú életű akupakkot akarsz.

Előzmény: korzo (156125)
korzo Creative Commons License 2018.11.12 0 0 156125

Egy barátom elektromos kukásautó fejlesztésében dolgozik (már bőven működik), és ő mondta, hogy ahhoz, hogy 1 óra alatt fel lehessen tölteni, 32milliós villanykiállás kéne.

http://electromega.hu

Előzmény: KawaBazsy (156124)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.11.12 0 0 156124

32 A van ingyen, az elég egy lakásnak..

Előzmény: korzo (156123)
korzo Creative Commons License 2018.11.12 0 0 156123

Meg kell nézni pontosan a számokat - én most csak beblöfföltem -, de az biztos, hogy ha egy gyorstöltőt akarsz betenni, akkor sokmilliós hálózatfejlesztés kell hozzá az EON részéről.

Társasházba tervezésnél el ne felejtsd figyelembe venni, hogy ez a ház igényein _felül_ jelentkezik ;)

Előzmény: KawaBazsy (156122)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.11.12 0 0 156122

Kell hozzá 3 x 100 Amper? S az ilyen drága lenne?? Monnyuk lehet h utána kell nézzek, mert az egyik tanárom ezt javasolta szakdolgozat témának, ha már társasházat építek (házi töltési rendszer beépítése, fajták, stb. :-).

Előzmény: korzo (156118)
anonym19 Creative Commons License 2018.11.12 0 0 156121

+ van 1-2 milla még nálam. Maradhat?- nem fontos visszaadni    : )

Előzmény: BmS1 (156120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!