Sziasztok!! Szeptember 21.-én lesz egy kis 407 tali! Aki nincs fent a facebookon azoknak írom ide is!!
Esztergom Bazilikánál találkozó onnan Dobogókő onnan pedig Visegrád ott bobozási lehetőség és várlátogatás! Vacsora pedig a Nagyvillám étterembe!! Akit érdekel az írjon hogy tudjuk hány fővel számoljunk! ( az étterem miatt)
Zolysys! Agárdról? Találkoztunk és meg se koccantottam a lökhárítód? Na mindegy majd legközelebb. kösz a cikk számokat. Ja és még mindig nem írtad meg mit kell bekötni az ajtónál a logo világítás elé, hogy a can ne dühöngjön a kocsiban.
Csak 2-án tudom majd a kocsit vinni normális szerelőhöz ,mivel mindannyian pest környékén vagytok ,addig bütykölgetem meg takarítgatom a kocsit.Még mindig füstöl 1500-2200 fordulatig meg finoman rángat,fap kitakarítva, turbo kitakarítva,egr elvileg falazva legalább is látszik alatta egy alátét lemez, légtömegmérőt kitakarítva ,új olaj+ szürök cserélve.Ma motor tér mosás ,egyenlőre más ötletem nincs ,hibát nem jelez.Esetleg még ha van ötlet mit lehet még házilag megnézni,takarítani .Előre is kösz a tippeket ha van )
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha valakinek volt hasonló problémája.... 407 sw 2.0 Hdi-m van és egyhusztonban jár a hűtőventillátorom, már a garázsban is hidegen, amkior ráadom a gyújtást :( Valami ötlet esetleg??? Előre is köszönöm.
Szeretnék segítséget kérni, ma 150 körül a menetszél lekapta a jobb oldalon a szélvédőoldalán lévő gumis diszszegélyt. Mondhatni a müanyag rögzítő bolhák mint a ropi ugy törtek el. Szóval lehet azokat a patent bolhákat külön venni vagy csak egyben a szegővel. Esetleg cikkszám vagy árat tud valaki? Elöre is kösz
Attól függ, mennyire bonyi a riasztó. Én nemrég helyeztem üzembe vezeték nélküli GSM riasztót 5 zónával, szintén vezeték nélküli eszközökkel (3 mozgás, 1 nyitás és 1 füstérzékelő).
Az elektronika feneketlen bugyraiban azonban nem vagyok jártas, nekem a fi relé semmit nem mond. :)
Nem tétlenkedtem, kicseréltem a turbónyomásszabályzót (Pierburg). Csakhogy nem lett jó:( Ugyanúgy max 8.1 PSi-ig megy fel a nyomás. De ez is csak hidegen (kár, hogy hidegen kell húzatgatnom, de nem bírom ki) melegen 3,7-4,7 a max. A végsebesség továbbra is 150, de addig szívó dízelként sem utolsó. A kollégám Focusa valami hasonló 1,6-os HDI PSA motorral, 17.7 PSI-ig ment föl! Közbe húzott mint állat!
Tisztázzuk. A turbónyomást a motor fordulatán kívül a Wastegate geometria szabályozza csak, ha jól tévedek. Azt meg egy vákumvezérelt kis nyomorék szelep húzgálja. Alaphelyzet, no „gyújtás”, az összekötő fent van. Motor indít, a kis kar az alsó végállásban. Ebből nekem az jön le, hogy nem szorul a geometria. Gázadásnál állóhelyzetben, (persze menetközbe nem látok a motorba), 3000 fölött is csak pár millimétert jön fölfelé. Ha forognak a kerekek, az sok ezer kis szar érzékelő mér, szuszog stb, sztem akkor sem jön föl többet. Tehát arányosan csak annyira ereszti rá a lapátokat amit mérek. Nemtom mikor van a full turbónyomás(az összekötő középállása?). Mi vezérli a nyomás szabályzószelepet? Az ECU nyilván. De az hidegen meg melegen, csak nem ad más parancsot. A nyomásszab szelepen van 3 cső csatlakozó és egy elektromos. Mi tud még bekavarni?
Tudom, hogy megyek majd hozzád, de hadd jáccak még vele. Amíg le nem gurítom a Völgyhídon.