Egy éve vettünk egy Boxert. 2012-es, 2.2-es motor. Egy fél évre elkezdett füstölni. Elvittük szerelőhöz, részecske szűrővel volt baj. Míg ez kiderült ès eljutottunk a kiiktatáshoz, elment egy kis idő meg 400 ezrünk. Majd 4 ezer km múlva kigyulladt az olaj lámpa. megnövekedett az olajszint. Elvittük szerelőhöz és kiderült, már hozzá nyúltak a motorhoz. Motor csere kell. Kiszámolva 2 milliót kell rákölteni. 2 lehetőségünk van. Vagy 1 millióért elviszi valaki és 2,6-ért lecserélnénk egy Fiat Ducato 3.0 JTD 160 le 2011-es évjáratú autóra, vagy felújítjuk. 400 ezer km van a Ducatoban. De új vezérlés, új vízpumpa, stb... Ki mit javasolna? Milyen ez 3.0-as Fiat? Sehol se találok róla semmi infót.
2010-es Jumper. Szélességjelző biztosítékot ha mozog az autó kiveri. Álló helyzetben semmi gond. Az összes szélességjelző lámpát és vezetékét, a raktérben a kábelezését, a biztosítéktáblához vezető kábelköteget mindent hiába rángatok, nem produkálja a zárlatot álló helyben járó, pörgetett motornál sem. Csak ha mozog a kaszni. Mindenhol lekövettem már a vezetékezést, de az utastérben az ülések alatt nem tudtam, ahhoz ki kéne venni az üléseket, és felvenni a burkolatot. Sok jumpert, boxert stb látok szélességjelző nélkül futni, gondoltam találkozott már valaki hasonlóval? Vagy esetleg tudja e valaki, hogy az ülések alatt miként néz ki a kábelezés, mert még valahol lennie kell egy kötésnek.
2004. 2.3jtd.dukatom van. Napokban muszály voltam 1-es ben hegyet mászatni vele de óvatosan, bekapcsolt a hűtőventillátor de a víz hőmérséklet mutató középállásban volt. Sajnos azóta is otda ugrik fel ha hideg ha meleg a motor. Nosza, vettem bele hőgombát. Beépítettem, T csatlakozója gyári tehát nem tudom másként rátenni, de mindíg világít a piros forrásjelző és a mutató meg sem mozdul.
Ha polaritást cserélek akkorMost az a jelenség, hogy hideg-meleg motornál középen áll ugyanúgy, a piros elalszik. Tehát nem jó! Van valakinek valami 5lete erre a problémára?
pfff, idokozben leinformaltuk es 950.000-ezer is volt 2019 ev elejen, es az egr szelep ott log kikotve.
csak azt nem ertjuk, hogy mutat 950.000-et a kaü mikor elvileg 400e km utan fordul vagy nem mutat semmit. Ebben a konkret darabban most csak vonalakat mutat km helyett.
Ilyen futásteljesítménynél (is) leginkább a vezetője számít, nem a km-számlálója.Ha nem gányolták, és rendesen szervizelték, elmehet akár még egyszer annyit is. Én a tulaj/sofőr gondosságát próbálnám kideríteni először. Igénytelen embernek igénytelen (rosszul karbantartott ) az autója is.
2009-es ducato 2.3 120le maxi-t neztem 600e km-el. Az lenne a kerdes, hogy mennyit mennek el ezek a motorok, illetve mennyibe kerul durvan a teljes felujitasa. Koszonom elore a valaszokat.
Van egy Peugeot Boxer 2.8 HDI 2005-ös évjáratú gépem. Km óra nem mér és a napi számláló sem. A jeladó ki lett cserélve, de így sem mér. Van-e valakinek ötlete, hogy hol keressem a hibát? Ha gyújtásra teszem, akkor a mutatók beállnak pozícióba. Előre is köszönöm a segítséget!
Haza vontattuk, Bosh-diagnosztika semmilyen hibát nem ír, egyedül annyit, hogy alacsony az olajnyomás. Mint korábban írtam, az olaj fekete, nem gázolaj szagú.
Csakis a magasnyomású pumpa tud a motorba gázolajat juttatni,bár hihetetlen h nem jelezte volna ezt egy check engine lámpával. Viszont abban a motorban van elég olaj,ahhoz szerintem 2-3 liter gázolajat is hozzá lehetne önteni és továbbbra is lenne olajnyomás. Nem kerek ez a történet
A fagyálló elfogyott a tartályból? Ha azt mondod nem buborékol bele,akkor gondolom kell lennie fagyállónak a tartályban,viszont ha nem ürült le a tartály,akkor mi került az olajba?
Egyébként honnan kerülne bele gázolaj, porlasztó hiba miatt? Azt gondolom előtte érezni lehetett volna, de lehet f@sz volt a sofőr. Ha diagnosztikával kezdjük, annak valamit "mondani" kellene, persze megszagolgatom az olajat is.
Még én nem láttam az autót, mert tőlünk 150 km-re robbant le, hétfőn hozzuk haza. Kérdeztem a sofőrt az előzményekről, azt mondta semmi előjele /füstölés, rángatás, erőtlenség / nem volt.
Urak! Valakinek valami ötlete: 2013-as 2,2-es boxer 130 LE 185 ezer km-el, megszaporodott a motorban az olaj /fagyálló van benne/ , hogy kerülhetett bele, nincs gyilkolva! Világít folyamatosan az olajnyomás piros lámpája, haza vontattuk. A kiegyenlítő tartályba nem bugyborékol. Hol kezdjem a hiba keresést?
2009-es 2.3 120 lovas Ducatom van, és beindítás után nem sokkal el kezd ugrálni az alapjárat. Menet közben semmi gond, még a fogyasztás sem nőtt meg, nem is füstöl. "Rádugáskor" azt írja, hogy nincs hiba.
Az a 2,2es Puma egy nagyon jó motor,mondhatni kiforrot konstrukció,mondeokban a 2,0 és a régi transitokban a 2,0 változat a világból kimegy,van pár ismerős körökben ami bőven 1 000 000feett van,bontatlan motorral.A gond a köritéssel van,porlasztók,vizpumpa,egr,turbó,gyári olajcsere intervallum..... egy rakás dolog van ami hiba esetén kinyirja a motort. kb 300000 kilóméterenként kell láncot cserélni és akkor kimegy a világból is. De mivel a fenteb leirt alkatrészek nélkül nem sok hasznát veszed,kerüld el. Ha mégis rászánod magad,akkor 4 új porlasztóval kezdj,függetlenül attól h a régiek jók vagy nem. am a kedvenc motorom,az 1,6 tdci psa szemét után ez a legkelendőbb,1000€ ért viszik mint a cukrot. :)
Már egy éve szívok egy 2015-ös Ducato 2.3 Mjet-tel! Random módon dobja a check engine lámpát a P0697 hibakóddal. Persze mindig 100-200 km-re otthonról. Van OBD2 kiolvasóm, a világ végén persze kiütöm a hibát, hogy menjen az autó, de van hogy ezt meg kell tennem 20x
Persze mire egy szervizbe mennék, naná hogy ott nem jön elő a hiba! Gyújtsam fel?
Sziasztok segítséget szeretnék kérni hátha valaki tud segíteni 2010 3.0 116kw Citroen jumper amikor elíndítom és megyek vele lomha erőtlen , menet közben leveszem a gyújtást majd ráadom újra utánna megy mint a golyó :) 2000 fordulaton tartva sebeség fokozattól független rángat az autó majd kis idő után megint erőtlen lesz , de nem rángat légtömegmérő csere comonrail jelado csere folyót szelep csere egr tisztítva egr vezérlőszelep csere részecskeszűrő regenerálva turbó westgate működik nem geos a turbó . és nem javul valaki ha tudna segíteni az jó lenne 😊 kelőre is köszönöm
Az állandó elektronikai és üzemanyagrendszer problémákat nem lehet karbantartani. A 2.2-es Boxerek,Jumperek kecsektetően olcsóbbak,mint a 2,3-as Ducatok,de nem véletlenül,jobbára az állandó szivástól próbálnak megszabadulni.A 2,3-as Ducatok sem hibátlanok,de normális minőségű üzemanyaggal járatva és nem a barom 30000km-es,hanem használati módtól függően 15000,max 20000km-es karbantartással sokáig szolgálnak fele annyi meghibásodással,mint a 2,2-esek.Szánj rá egy kicsit többet,vegyél inkább 2,3-as Ducatot,de előtte azt is nézesd meg valakivel,aki ért hozzá,mert egy elhanyagolt darab azokból is tud nagy szÍvást okozni.
Akkora Ívben kerüld el,amekkorában teheted! Egy betegágy,persze lesznek rögtön lesznek majd,akiknek hibátlanul működik hosszú ideje,őket hÍvják kivételnek...:-)