A Bárdinál van több fajta 1.6-2.0 tonnás, kivágós, meg nem kivágós is. Ha a Lajtától nyugatabbra is akarsz vele menni, akkor mindenképpen levehetős legyen.
Beszélni fogok velük, mert a weboldaluk szerint csak 1100/1400kg-ot tudnak a Skoda horgok. A Passat B5 meg 1600kg-os... (Ha nincs meg az 1600 -akár kivágós módon is- nincs értelme a bulinak.) Remélem segítenek rajtam!
Mondjuk az "időpont...megvár...felszerel" részből a várakozást szeretném minimalizálni, ill. az adásvételig letudni. Az autót addig nem tudom mozgatni; utána ketyeg az átírás, amit meg a horog miatti műszakival kéne letudni. A felszerelés a legkisebb probléma. ;)
Rövidesen sűrűbben szeretnék jelentkezni Nálatok, ugyanis Superb vásárlás küszöbén állok.
A konkrét autót elsősorban azért választottam, hogy elhúzza a trélerre szoruló faros Skodáimat; de persze nincs rajta vonóhorog. Így az lenne az első dolgom, hogy egy fix, vagy csavarosan bontható horgot rakjak rá (az excenteres-kivehető horog "csak" 1600 kg-os). Az alkatrészt szeretném beszerezni már az adás-vétel idejére, hogy a papírmunkán majd egy lendülettel átjussak. Veterános hajlamaim miatt nagyon nem szeretném lökhárító fűrészeléssel kezedeni az ismerkedést.
Nézelődtem a neten a vonóhorgos helyeken; van ahol kiírták, hogy kell-e kivágni a lökhárítót. Ezután a biztonság kedvéért telefonon is érdeklődtem a kivágás ügyben, de csak egy határozott "Nem tudom."-ig jutottam.
Ezért szertném zaklatni a Tisztelt Közösséget:
- Tudnátok-e gyártót, típusszámot megadni 2000kg-os vonóhoroghoz, aminél BIZTOSAN NEM KELL kivágni a lökhárítót az installáláshoz egy 2002-es autón. Nem baj, ha nem a 80ezres tartományból...
A zöregszem dolog nem ehez kapcsolódik, de sajnos minden percben érvényes.
Nem tetszik nekem sem igazán az S2 hátulja, de nagyon rossznak sem mondom, tudok olyat mondnai ami tetszik (A6, A7), és egy csomó másikat (bizony) ami randább az S2-nél, de sokkal. Számomra, neked meg nem, ettől szubjektív a szubjektív.
De legalább stílusban egyben van, míg a faceliftről ezt nem tudom elmondani. Ívek találkoznak szögletes formákkal, vonalak ami nem vezetnek sehova, nem furnak össze semmivel, úgy az elején, mint a hátulján. Ok, új stíluselemeket kell nyomni meg minden, csak ez is kb olyan mint amikor az O2 megkapta a cicaszemet, ami önmagában nem is rossz (elsőre fájt, nem is vettem meg), de az sem illik össze igazán az autó sok egyéb részével.
Vannak részek a hátulján amik jók (az elején egy olyan pontot sem találtam amit szeretnék az enyémen látni), pl a lökhátító a régin is jól mutatna. Nem olyan nagyon rossz az új sem, de nem is nagyon jó, ennyi.
Elnézést kívánok, ha nem ugyanaz és ugyanúgy tetszik nekem mint másnak, még akkor is, ha a mások vannak többen.
(tudok még egy pár embert aki kép alapján szintén, khm, nem lett szerelmes bele)
Na jó, még 2 negatívum eszembe jutott, de annak a gyakorlatban semmi hátrányát nem éreztem:
- hossz, kontra keresztmotor. (Már ha ez negatívum. Nekem az)
-egyszerűbb első futómű (már ha ez negatívum)
Én az SI és SII között nem éreztem semmi ilyen negatívumot, csak azt, hogy csendesebb, jobban megy, kevesebbet eszik, jobb a használata, praktikusabb stb. stb.
Egyedül az ülés volt kényelmetlenebb.
Tehát a fejlődés egyértelmű jeleit tapasztaltam.
Olyan korszakot említesz amikor még... (felsoroltad)
Szerintem meg ma is így van, tehát nem látom annak a korszaknak a végét.
Ráadásul összességében javult minden...