Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
A városvezetés élhetőbb belvárost (értsd Széchenyi teret) akar, ezért nem lesz buszközlekedés a főterünkön. :) (Persze az "elektronikus" buszok kivételek lesznek.)
Hát ha én beszélek nekik, még vagy 8 Audit vesznek :-)) Szekszárdon is, mint Pécsen, és mint mindenhol az országban meg kellene találni azt a réteget akiket rá lehetne venni a közösségi közlekedés használatára. Úgy gondolom Szekszárdon is lehetne találni olyan embereket, akik választanák a buszt, ha el lenne nekik mondva mi változott azóta, hogy ők legutóbb utaztak. Jelenleg nem igazán látok olyan marketinget a TV-be Rádióba, ami azt mondaná az embereknek, hogy közlekedj busszal. Csak, azt hogy ez a vaj, margarin, újság, wécé papír milyen jó és vedd ezt. Szekszárdra ráférne egy a lakosság számára készített propaganda lap, amivel megismertetnék az emberekkel az új rendszert. Úgy gondolom lenne hatása, ha a terjesztés lenne a gond szívesen ingyen megcsinálom.
Na az lenne még a vicces. Én meg is szüntetném :))
Ott van az Alisca utcának a jó járat. A Munkácsy - Fűtőmű egyszerűen nem igényli a buszt. Itt lakik az a réteg, akinek te beszélhetsz, akkor is két BMW-vel fog járni.
Ez igaz, de azért meg kellene nézni, hogy tényleg szükséges-e fenntartani. /Én örülök neki ha van valami s nem kell 1 órát várni a következő buszra, mint 1 éve./ De ha esetleg valahol kellene a nagyobb kapacitás akkor oda át tenni. Viszont az is igaz, ha kiveszed és olyan használja aki bérletes és ezzel jár dolgozni, akkor minden bizonnyal ő el fog pártolni, amit nem szabad hagyni, minden egyes emberért harcolni kell.
Itt esetleg az átforgatáson volt a hangsúly. Az az egy szóló Kertvárosban nem oszt, nem szoroz. Hétvégén valóban vannak járatok délután, amin 4-5 ember utazik. Gazdaságtalan. Ha nem tartod fenn őket, akkor a nyereséges járataidról veszíted el az utast.
Először arról volt szó, hogy a 30-32-33 maradhat, de hétvégén nem ( Ami a legjobb megoldás lett volna). Erre az lett belőle, hogy maradhat a 32-33-as határozatlan ideig pénteken 16:00-ig és onnantól vasárnap 24:00-ig. Majd Hétfő 00:00-tól megint Péntek 16:00-ig.
Kérdéses a 15:40-es és a 15:50-es 32-es :))) Széchenyin megy fel és terelve jön le.
Jobban dominál ilyenkor már az asztalra letett pénz... Minden esetre inkább már a tereléssel érdemes foglalkozni, hogy legalább az normálisan meg legyen oldva, ha már a téren nem mehet busz.
A 30Y egy halott terv volt a kétségbeesés napján. Kerek perec az a célja a városi testületnek, hogy ne legyen buszközlekedés a Széchenyi téren. Ezért nem tettem oda három szmájlit.
"Abban, hogy csuklóshiány van? Igaz, mostanában nem sokat utazom a reggeli csúcsban,d e az elmúlt években számtalanszor láttam szóló b uszt a 2A-n, 27-esen, de a napokban valamelyik kertvárosi járaton is (nem az 50-esen). A csuklóshiány tényét pedig nekem Pk Zrt.-sek is mondták már."
Ha nyáron Kertvárosban szóló buszt látunk közlekedni, akkor az valószínű nem csuklóshiányt jelent, hanem az igényekhez való igazodást (tehát szándékos), mivel ilyentájt bőven van tartalék csuklós a telepen. Szóló viszont már nem annyira van.
Majd ha lakók megszeretik az új terelt 33-ast és nem akarják a visszahelyezését a térre, akkor akár a polgármesterhez is képesek elmenni. Vajon az mit fog nekik mondani. ("Kell a 30-as Széchenyi térre?!")
Amúgy a 44-nek egy dolog miatt nincsen értelme. A 48-as térről piszok sok a járat a Kórház térre. És persze "sok" az olyan utas, aki ebben a relációban használja, de lesz nekik 2-2A (sőt, van most is). Vesztes: István utca.... Bár mivel kapnak egy sűrű 33-ast, ezért inkább csak nyertesek lesznek. Lehet tényleg ott kellene hagyni a 33-ast és a 30-ast kikényszeríteni a térre.