Szeptember 26-án nyílik a Petőfi Csarnokban a Nemzetközi Vasútmodell Kiállítás. Itt a Ganz Gyári makettgyűjtemény több tagjával együtt "ő" is látható lesz!
Ha a másoláson fénymásolást értesz, abban korlátlanul tudok segíteni és szívesen is teszem. Ha szükség van a segítségemre mail-ben jelezzétek. Szkennelni is tudok, ha kell.
Megkerültek a VTA kecskeméti várótermi kiállításából eltűnt dokumentumok, emlékek.
A tettes maga vitte vissza. Nem topictárs az illető.
Sajnos az anyag a szakszerűtlen csomagolástól és szállítástól megsérült, de másolható és szkennelhető. Józsiéknak erre most nincs lehetőségük, aki segítséget tud nyújtani keresse meg őket!
Hali, Legújabb információm szerint használják is őket teherszállításra, legközelebb biztosan az őszi répaszállításkor fognak közlekedni. SZeptember-októbertől pedig a nagyállomásra járnak be a LiLo szerelvények is, a régit felhagyják, pedig műemlék! Már csak egy-két új kocsit kell átépíteni 2-áramneműre, hogy az ÖBB vonalain és feszültségével is tudjon közlekedni.
Ma hivott fel Nagy Józsi, hogy a jól sikerült Kecskeméti Kisvasúti Nap sajnálatos lopással zárult. A különvonat visszaérkezése után és az esti zárás között a Kisvasúti Állomás várótermében berendezett kiállítás anyagának nagy része eltünt (magyarul: ellopták) Ezek pótolhatatlan fotóanyagok, fotópályázati anyagok, meghivók, oklevelek, archiv képek, dokumentációk voltak.
Nagy Józsi kérése, hogy ha valakinek van fotója a kiállitásról, az eltünt anyag dokumentálásának segitésére nekem, vagy neki juttassuk el!
Ezenkivül ha valahol felbukkan az anyagból valami, feltétlenül jelezzük, hátha nyomára lehet bukkanni.
Jó estét, remélem zavarok! Ezek a képek ma érkeztek Malajziából. Fotó (C) Tim Light. Az első három kép 1985-ös, Bukit Limah -ban készült. Negyedik kép szintén 1985, Szingapúrban. Az utsó három dátuma nem ismert. A szerző szerint a járművek még megvannak.
Még Celldömölk egyik büszkesége. Pénteken ismét megy egy kicsit. Ma megkezdődtek az előkészületek. Üzemanyag, hűtővíz feltöltés, vízfolyások megszüntetése. Takarítás stb......
Talán ki kell mondani, nincs, nem is volt külső ellenség - sokkal inkább a saját bokánkat rusdostuk ki minden lehetséges alkalommal.
Én pont ezekért a tanulságokért nézem a Ganzot, a régmúlt Ganzokat, lesem és keresem, hogy mi is az az innováció, mi is az az innovációs központ. Hogyan áll mögötte a kereskedelem, a marketing, a megrendelő? Miért, mikor és hogyan jön létre a száguldás - és hogyan hal el? Mi ebből a tanulság?
Történetesen építészeti/urbanisztikai munka miatt jártuk végig a Kőbányai úti telepet 2000-ben. Sok emberrel beszéltünk, sok mindent láttunk. Én, a vasútbarát, GanzMávag-mániás, akkor jöttem rá, hogy innen bizony soha többet nem rendelnék árut.
Nem jó érzés egybe vetni a GanzMávag pusztulását azzal, hogy, Prágában Seimens metrók készülnek, az Ikarus végelhalását a Karosa/Renault történettel és a Rába traktorok és a Zetorok számát egy EU-agrár tiltakozó menetben.
Sokféle véleményem van minderről, és NEM OFF, mert épp a topic téma hozza elő.
Igen. Legalább ez megmaradt. De ez néha kevés. Ilyet tenni egy nagy múltu járműgyárral, mint a Ganz (Ikarus, Csepel, stb) ilyet is csak nálunk lehet. :-(((((((((((((((((