" Alku nem nagyon van, rendkívül "olcsó" az autó. Na meg egy 5-7 millás autónál ad 40e kedvezményt, az max a lelkünknek jó, látszani nem fog."
Mivel "újautóhiány" van ezért ahogy írod nem kimondottan igyekeznek a márkakereskedések kedvezményekkel csábítani a leendő autóvásárlókat.
Van aki ezt közli is az újautó után érdeklődővel, azaz nincs semmi kedvezmény, ők eltudnak adni új autókat kedvezmények nélkül is, a várakozási lista így is több hónapos, van ahol éves.
Mindezektől függetlenül nem akarásnak nyögés a vége, mert azért létezik még kereskedés vagyis értékesítő amelyik "érzi", hogy az érdeklődőnek "szüksége" van néminemű mégha jelképes kedvezményre, és megadja, szerintem csak akarat kérdése.
Én is onnan rendeltem meg az autót ahol, mégha jelképesen is, de adtak kedvezményt.
Már elnézést, de ha bekattintom a kulcsnélkülit, meg a körkamerát 75-75 ezerért, az nem azt jelenti, hogy kapok egy doboz alkatrészt mellé, vagy a bőrbelső esetében a normál huzatot meg egy bála bőrt...
Úgy veszem át az új autót a szalonban, hogy bele is van szerelve. Country pack esetében ugyanez (vonóhorog, szőnyegek sárvédő leffentyűk).
Valamit vagy félreértettetek, vagy sürgősen másik kereskedés!
Alku nem nagyon van, rendkívül "olcsó" az autó. Na meg egy 5-7 millás autónál ad 40e kedvezményt, az max a lelkünknek jó, látszani nem fog.
Maga a Duster szerintem jól eltalált autó, már a másodikat koptatom. Volt Sandero stepway is, ahhoz képest is minőségi ugrás, egy régi loganhoz gondolom mindenképp.
A körkamera, a kulcsnélküli számomra játék.
A "bőrhatású belső", az ülésfűtés és a digit klíma nekem megérte.
Vonóhorogra meg szükségem van.
Már más is írta, a gumiszőnyeg soha nem tiszta, a szövet meg őrzi a koszt.
A gyári riasztó semmit nem ér, engedd el és vagy szereltess bele valami bazárit fele áron vagy ha komolyan gondolod, akkor valami használhatót, de egyiket se márkaszervizben.
A vonóhorogban azt is megfizeted, hogy nem kell duplán vizsgáztatnod az autót. Az ár egyébként nem teljesen elrugaszkodott.
Alkudni mostanában teljesen felesleges, keresleti piac van, örülj ha adnak autót.
Nekem ilyen motorral felszerelt van, igaz nem gázos, jónak tartom. Városban és országúton használom, autópályát nagyon ritkán használok, de szerintem ott is megállja a helyét.
"A gyári riasztón is gondolkodom mert utcán parkolna az autó, arról mik a tapasztalatok. Attól tartok, hogy elmegyek dolgozni a kocsi meg egész nap kint tutul az utcán. Mennyire jellemző, hogy szél vagy vihar esetén bekapcsol magától? "
Mindig is voltak különbözö típúsú riasztóim, egyikre sem volt jellemző, hogy viharban, szélben megszólaljon magától.
Feltételezem ez beállítás kérdése.
A tartozék árlistán szerepel maga a tartozék bruttó ára, mellette pedig a beszerelési idő, riasztónál pl. 1.8 óra.
Az, hogy egy adott márkaszervíznek mennyi az óradíja az gondolom szalononként eltérő, még ha nem is nagyságrendekkel különböző.
A segítségeteket illetve véleményeteket szeretném kérni. Szeretném lecserélni a 2005 Logan-om egy új Duster-re. Voltam is bent egy szalonban kinéztem a Prestige felszereltséget TCE 100-as benzin-gázos motorral. Azt szeretném kérdezni, hogy mi a véleményetek, erről a motorról, és magáról az kocsiról?
A másik kérdésem az lenne, hogy néztem kiegészítőket, a honlapon megtalálható brossurából, mint pl. a vonóhorog, küszöbvédő, riasztó. Az ott feltüntetett ár tartalmazza a beszerelési díjat is? Kicsit merev volt az eladó a szalonban amikor megpróbáltam picit alkudni, azt mondta, hogy 40 ezer a beszerelési díj + 140.000 a vonóhorog és csak a szerelési díjat tudja elengedni. Szerintem ez nem igaz csak megpróbáltak átverni. Egy gumi szőnyeget ajánlott fel ajándéknak.
A gyári riasztón is gondolkodom mert utcán parkolna az autó, arról mik a tapasztalatok. Attól tartok, hogy elmegyek dolgozni a kocsi meg egész nap kint tutul az utcán. Mennyire jellemző, hogy szél vagy vihar esetén bekapcsol magától?
Hasonló (elesett paripa? 😎) tapasztalat, mindennapos használatban észlelhető jele nem volt, majd nyáron szabadság alatt leállítva egy hétre és nem indított többet, tölteni sem lehetett.
A Stopstart-tól (már írtam) elsősorban azért tartok, mert lámpánál várakozva ugye megáll a motor, olajcsatornákból, kenési pontokon ki- és visszafolyik az olaj. Zöldre vált, az ember gázzal indul, az olajnyomás meg vagy felépül ezalatt, vagy nem. Szerintem nem.
Laikusként azt gondolom, hogy a környezetvédelmi értékeket befolyásolhatja az állandó kikapcs, emiatt kell mindig manuálisan kinyomni.
Két német autómban a gyári akksik 10.5 évet bírtak ki, természetesen mindkét esetben kemyény télen mínuszok eljöttével lettek lecserélve a biztonság kedvéért.
Az akksi élettartamát nagymértékben meghatározza az autó használati módja, nyilvánvaló csak rövidtávokon használt autó akksija sosem fog kibírni 10 évet, de mindjárt más a helyzet olyan autóval amelyik rendszeresen hosszú távokon van használva.
Igen sokan szidták a perionokat, nálam viszont 6 évet birt. A csúcstartó nálam a Ford-ban kapott Motorcraft -nak cimkézett aksi a 9 évével, de nem panaszkodom a tavaly cserélt GM cimkés aksira sem ami napra pontosan az átvétel 7. évfordulóján adtam meg neki a kegyelemdöfést, addig semmi jele a gyengülésnek....kocsival álltunk sorban a covid tesztre, jönnek a papírunkért s közli a szkafanderes fickó hogy 65-en vannak előttünk még, mindenki után beindít, előregurul 1 kocsinyit, leállit, vár... amint levették a tesztet, indítanék, hogy félreálljak, de csak kattog a bendix...
Ezt azért nem tenném. De az igen hasznos volna, ha memorizálná az aktuális állapotát, s újraindítás után úgy folytatná mint a gyújtás levételekor (pl. mint a rádió). Vagy akár egy halk hangjelzés amikor már elkezdi villogtratni az ikont a műszerfalon.
A komrányt szervó nélkül pont hogy minél alacsonyabb a sebesség, annál nehezebb tekerni szóval a szervó hiánya pont alacsony és nem nagyobb sebességnél fontos, főként úgy hogy a Duster kormányműve igencsak túlszervózott működés közben. Nekem még van elég kraft a csuklómban, de a nejemet (akié igazából a Duster) érheti kellemetlen meglepetés a gurulás közben megszűnő szervórásegítéstől, főként hogy mondjuk épp 2 parkoló kocsi közé akar belavírozni hátrafelé gurulva. Van sebességjeladó, kerékfordulat szenzor, stb. a kocsiban, miért nem hasznélja ezen információkat a Stop-Start ?