Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ken_Block Creative Commons License 2014.12.03 0 0 12811

Üdv.

 

Ha valóban úgy történt, be kell nyúlni az ülőlap meg a hátlap találkozásánál és felfelé meg kell húzni. Ha jól emlékszem ki fog emelkedni, és az elején, 2 oldalt van 1-1 "kampó" ami rögzíti, azt is csak ki kell rántani úgymond. Vissza rakni nehezebb lesz, mert nehezen szokott az eleje bepattanni.

Előzmény: peterfaxo (12810)
peterfaxo Creative Commons License 2014.12.03 0 0 12810

Sziasztok!

 

vettem egy 2004es kalos-t. A biztonsági övekkel van gondom. Hátul a bal szélső öv a középső csatba jó, míg a középső a bal oldaliba. Az előző tulaj a gyerekülés miatt (?) cserélte meg. szeretném visszacserélni, hogy öten tudjunk utazni. :) valahogy fel kell hajtani a ülést? vagy hogyan tudok hozzáférni a csatok rögzítéséhez? a csomagtartó felől van két műanyag kampó szerű, azokkal kell valamit, vagy hogy?? 

emiliensson Creative Commons License 2014.12.01 0 0 12809

Szóval, megy még a vas, igaz voltak változások, egy új motor került bele, eredeti óra állással most 172 ezer körül van, jelenleg családtag használja. Kétszer össze is törték már (még nálam 2011-ben), szerencsére nem nagy sérülések, könnyen javítva lettek. Voltak vészt jósló évek, hónapok, de tovóbbra is kitartok amellet, hogy a rengeteg élmény ami örökre összeköt. És ssosem fogom megbbánni!

Előzmény: emiliensson (12808)
emiliensson Creative Commons License 2014.11.30 0 0 12808

Azt a hét meg a nyolcát 8 éve ezt mondtam? :) Teszek fel majd 1 képet, hogy tartom a tétet! ;)

Előzmény: emilien47 (5602)
Ken_Block Creative Commons License 2014.11.29 0 0 12807

Nem hinném, hogy ac állna meg. Vagy alapjárati baja van/folytószelep nem kóser/gyertya-kábelek/falsot szív esetleg, és túl szegény a keverék.

 

Valamelyik nap csináltunk egy 2001-es Cordobát, ugyan ezt csinálta, hogy hidegen dadogott, rángatott, leállni nem állt le éppen. Ott az alapjáratot egy villanymotor végzi, fogaskerekeken keresztül. Kosz került a fogak közé, bizonyos pozícióban megakadt, és úgy maradt.Kitakarítottam, és hiba eltűnt. Vagy C Corsa szintén. Hidegen rángatta még a szomszéd kocsit is úgy járt. Gyertyák jók, trafó híd jó, folytószelep ki lett takarítva.....nem lett jó. Rákötöttük a gépet, első lambda szonda nem ment. Mint kiderült hölgy tulajdonos, nem nagyon szokták hajtani. Járt alapjáraton egy 15 percet kb, utána 3* le lett tiltatva, köpködött kicsit, majd elindult az első szonda szabályzása, és jó lett. Aznap nem lett tapasztalva a jelenség, de valószínű segített neki a tisztogatás, meg a 2000++++ os fordulatszám.

Előzmény: almaata66 (12805)
knellu Creative Commons License 2014.11.29 0 0 12806

Azt gondoltam volt pá példa erre a jelenségre. De azért köszi! A szerelő letapadt szelepeket tisztított majd fújta be valamivel. De szerintem az nem normális ha ezt 2 havonta kellene ismételgetni (hozzáteszem shell,omv benzint teszünk bele) 

Érdekes,hogy a témában talaltam érdemben hozzászólókat egy másik fórumon(daewoo lanos hideg indítás néven fut itt) többen írták le pont ugyanezt a jelenséget!többféle vélemény,megoldás javaslat van ,meg fogom mutatni a szerelőnek! Nő létemre ilyenkor úgy sajnálom hogy nem értek a ehhez a szakmához mert komolyan mondom magam keresném meg az okát! :)

almaata66 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 12805

talán megér egy próbát, hogy odateszed a füled a középső ülésre hátul és meghallgatod a szivattyút. amióta kicseréltem egyszerűen minden jobb lett benzines üzemben, hogy megfelelő a nyomás./most, hogy új van benne jobban húz;csendes és a régi egy picit néha rángatott is előtte mielőtt leégett/ egy próbát megér hallgatózni.  ha az a gond jobb időben lépni, mert utána saját "lábán" már nem megy sehova. nehogy úgy járj mint én. 

Előzmény: knellu (12802)
Ken_Block Creative Commons License 2014.11.29 0 0 12804

Lehet gyújtás baja, folytószelep, gyertya, lambda-szonda bármi kb.

Hibakód olvasás mikor él a tünet meg fogja mutatni, vagy rá mutat az irányra.

 

Amúgy nem kell szakszervíz az olvasáshoz. Mega Macs vagy bármelyik Bosch KTS hibaolvasó elvégzi ugyan azt. 

kalos1 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 12803

Végleges megoldása a problémádnak az volna ha rászánnád magad és elvinnéd márkaszervizbe mert ott Scan-100-as kiolvasóval az Obd csatin keresztül pontosan meg tudják állapítani a hibát sajnos az univerzális kiolvasok nem mindig írják ki a valós hibát és a szakszerviz se olyan vészes összeg mert itt Vácon 3500ft egy bevizsgálás és gondolom másutt se drágább.

knellu Creative Commons License 2014.11.28 0 0 12802

Sziasztok!

kalos 1.4 16v sx 2003 -as tulaj vagyok.

kicsit több mint 1 éve enyém az autó és mindig ugyanazzal a jelenséggel találkozom: 5 fok alatti hőm.a kocsi úgy indul hogy rángatba váltókar,az első kereszteződés után leáll a motor. újra elindul de rángat,alig megy. Többször vittük szerelő azt mondta henger,és tisztítottak valamit. Majd a jelenség újra előjön.nyáron semmi baja nem volt több száz km után is tiptop volt.most itt a hideg és nem lehet vele normálisan elindulni sehova mert döcög.egy idő után ha úgy kapjuk el,bemelegszik aztán megy mint a golyó. Persze a motorcheck hibajel figyel. Gyertyák tavaly ilyenkor lettek cserélve. Egyik szerelő tovább akart menni(gyertyakábel..stb) van annak értelme? Ti hogy látjátok? Tipp? Tapasztalat? Mi lehet ez? Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.24 0 0 12801

Szia. 
Én idén januárban cseréltettem, mert a javított repedés újra megindult. A nagy zöld szélvédős cégnél (Pilkington). Nem volt készleten Kalos üveg, de másnap reggelre meghozták én 8-ra vittem az autót délben már azzal indultam dolgozni. Ha jól emlékszem 15-17 ezer körül volt munkadíjjal együtt, utángyártott, de meg nem mondanád. Még mindig "gyönyörködöm" az "új" szélvédőmben :)   

Előzmény: wector81 (12798)
Ken_Block Creative Commons License 2014.11.23 0 0 12800

Mi kérdeztünk 2 szélvédőst is, igaz nővéremnek volt 1-2 mélyebb is. Egyikük azt mondta, hogy olcsóbb mint cserélni, de nem biztos a javulás. 

Aki cserélte a szélvédőt, kérdeztem tőle, azt mondta, hogy meg lehet csinálni, csak nem hosszan tartó, meg csak az üveg kárára megy az is.

Előzmény: DelSonar (12799)
DelSonar Creative Commons License 2014.11.23 0 0 12799

Apropó, szélvédő... Egy polírozás mennyit számít az apró karcok eltüntetésében? Érdemes-e egyáltalán foglalkozni vele?

wector81 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 12798

Nem kéderes :) Értem, erre számítottam kb. Nézegettem közben az árakat, 11-14.000 között mocorognak az utángyártottak, amik ugyan úgy zöldes színezettek, fölül a kék csíkkal, mint a gyári + szerelési díj, ami nem írják mennyi. Bontottra 13.000-et találtam, az gyári, de ugye értelem szerűen apró karcok előfordulhatnak rajta. A gyári új közel 60.000.- ... beteg ár.

Előzmény: Ken_Block (12796)
pity68 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 12797

Két éve 13 ezerért, új után gyártottat, az árban a csere is benn volt.4 óra múlva mehettem az autóért.

Szerintem e körüli áron nem érdemes otthon anyázni :) .

Előzmény: wector81 (12795)
Ken_Block Creative Commons License 2014.11.22 0 0 12796

Szerintem esélytelenek erejével kezdenél neki, ne rossz néven vedd. Ha még kéderes, s nem ragasztott(nem hiszem ,hogy kéderes), akkor is.

Nővéremnek 97-es Ibizába, ami ragasztott már, 22e ft volt a szélvédő+ régi kiszerelés+új beszerelése. Kb 30 perc alatt készvoltak, max 40 úgy, hogy bontani is kell pár dolgot.

 

A lényeg az, hogy mindegy hogy van rögzítve, célszerszámot igényel a művelet.

Előzmény: wector81 (12795)
wector81 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 12795

Sziasztok! Úgy tűnik, sajnos továbbreped a szélvédőm közepe a két évvel ezelőtti javítás után, úgyhogy valószínű cserére kényszerülök. Ha veszek egy bontott szélvédőt, ki tudom itthon cserélni, vagy csak anyázni fogok? Egyáltalán, mennyi egy bontott, sérülésmentes szélvédő...?

almaata66 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 12794

Sikerült túl vagyok rajta. Leginkább a bajonettzár szerű valami okozott gondot, de a wd40 és sűrű portalanítás segített. csak a motort meg a szűrőbetétet cseréltem a szerkezetben, de a legózásban gyerekkoromban is jó voltam...:) Hála az égnek nagyobb volt az ijedtség mint a probléma . Köszi:)  üdv 

Előzmény: wolf1126 (12792)
tibor0629 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 12793

Sziasztok!

Van egy 2004-es 1.2-es kalos-om . Néha csinál olyat, hogy minden előjel nélkül menet közben leáll. Hibakód kiolvasáskor a vezérmű tengely jeladót írta. Nem tudom lehet-e ez a probléma. A másik hiba egy napja jelentkezett. Egy szerelővel kicseréltettem a vezérmű szíjat. Ehhez kivette a motortartót hogy jobban hozzáférjen. Másnap már induláskor észrevettem ,hogy jobbra húz a kocsi és a kormánnyal ellen kel tartanom kb. 5 fokot. Okozhatja-e a motortartó nem megfelelő visszarakása?

Válaszotokat előre is köszönöm!

wolf1126 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 12792

Amint kivetted hátsó ülést, láthatsz egy kis "ketyerét", ami a tank felső részéhez van csatlakoztatva. Az a kis "ketyere" az üzemanyag szivattyú. A csövet ovatósan levenni és ügyelni a visszahelyezésre.

almaata66 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 12791

Megadta magát az üzemanyag szivattyú. Az ülést már leszedtem, de hogyan tovább? Service szóba se jöhet, hétvégén kell az autó. Ha valaki már cserélte otthon mennyire macerás? please help me.... :(

Ken_Block Creative Commons License 2014.11.17 0 0 12790

Az a lényeg, hogy meg lett akkor.

Előzmény: Wombi zr400 (12788)
kalos1 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 12789

Wector kolega nem kaptad meg az e-mailt vagy változott a programod ha nem gond lécci jelez vissza.

Wombi zr400 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 12788

no sikerült megoldani a problémát egy akkus csavarozóba fogott hegesztő pálca darabbal, ez átlyukasztotta a hf tömítésből levált darabot, szóval királyság . Össze lett rakva, ki lett próbálva, megy szépen :D

Előzmény: Ken_Block (12786)
Ken_Block Creative Commons License 2014.11.02 0 0 12787

Lehet bejutott kis méretű falevél, és azt "susogtatja" a ventilátor. 

Sokszor ez szokott lenni.

Előzmény: Relaxvideo (12783)
Ken_Block Creative Commons License 2014.11.02 0 0 12786

Valahogy éreztem ,hogy tömődés lesz...

 

Őszinte legyek, nem találkoztam még ilyesféle hibával. Sajnos nem tudok semmi értékelhetőt hozzátenni....

Előzmény: Wombi zr400 (12785)
Wombi zr400 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 12785

Újabb fejlemény!

Vélhetően a blokkban van dugulás, sikerült lemérni az olajnyomást, önindítóval forgatva gyertya és vezérlés nélkül 5bar!!, DE a kis lyukon alig csorog felfelé az olaj. Próbáltuk fúvatni levegővel az olaj szűrő helyén, valamelyest javult de még mindig csak csorog van mikor el is áll...

valami ötlet esetleg az ilyen kis járatok pucolására?

Előzmény: Ken_Block (12782)
Ken_Block Creative Commons License 2014.11.02 0 0 12784

Bocs, most láttam valamelyik nap, hogy írtál emailt is.

Ritkán nézegetem azt a címemet, mert másikat használok már.

Megváltoztattam arra, most már ha írsz időben fogok tudni válaszolni. :)

Előzmény: wector81 (12746)
Relaxvideo Creative Commons License 2014.11.02 0 0 12783

Pár napja a szellőztető 2-es sebességen magas, susogó hangot ad. Merre keressem a hibát?

Mintha valami el lenne tömődve, be lenne szorulva.. 1-es sebességen nincs hangja.

Pollenszűrő 2 hónapja lett cserélve.

Ken_Block Creative Commons License 2014.11.01 0 0 12782

Nem ismerem annyira részletesen őket, de egy tipp van. Ahova a talpas szűrő( karter szűrő) fel van csavarozva. Az a rész elvileg levehető a blokk oldaláról, és a főtengely hajtja...talán. Van ahol így van megoldva.

Előzmény: Wombi zr400 (12781)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!