Ha valóban úgy történt, be kell nyúlni az ülőlap meg a hátlap találkozásánál és felfelé meg kell húzni. Ha jól emlékszem ki fog emelkedni, és az elején, 2 oldalt van 1-1 "kampó" ami rögzíti, azt is csak ki kell rántani úgymond. Vissza rakni nehezebb lesz, mert nehezen szokott az eleje bepattanni.
vettem egy 2004es kalos-t. A biztonsági övekkel van gondom. Hátul a bal szélső öv a középső csatba jó, míg a középső a bal oldaliba. Az előző tulaj a gyerekülés miatt (?) cserélte meg. szeretném visszacserélni, hogy öten tudjunk utazni. :) valahogy fel kell hajtani a ülést? vagy hogyan tudok hozzáférni a csatok rögzítéséhez? a csomagtartó felől van két műanyag kampó szerű, azokkal kell valamit, vagy hogy??
Szóval, megy még a vas, igaz voltak változások, egy új motor került bele, eredeti óra állással most 172 ezer körül van, jelenleg családtag használja. Kétszer össze is törték már (még nálam 2011-ben), szerencsére nem nagy sérülések, könnyen javítva lettek. Voltak vészt jósló évek, hónapok, de tovóbbra is kitartok amellet, hogy a rengeteg élmény ami örökre összeköt. És ssosem fogom megbbánni!
Nem hinném, hogy ac állna meg. Vagy alapjárati baja van/folytószelep nem kóser/gyertya-kábelek/falsot szív esetleg, és túl szegény a keverék.
Valamelyik nap csináltunk egy 2001-es Cordobát, ugyan ezt csinálta, hogy hidegen dadogott, rángatott, leállni nem állt le éppen. Ott az alapjáratot egy villanymotor végzi, fogaskerekeken keresztül. Kosz került a fogak közé, bizonyos pozícióban megakadt, és úgy maradt.Kitakarítottam, és hiba eltűnt. Vagy C Corsa szintén. Hidegen rángatta még a szomszéd kocsit is úgy járt. Gyertyák jók, trafó híd jó, folytószelep ki lett takarítva.....nem lett jó. Rákötöttük a gépet, első lambda szonda nem ment. Mint kiderült hölgy tulajdonos, nem nagyon szokták hajtani. Járt alapjáraton egy 15 percet kb, utána 3* le lett tiltatva, köpködött kicsit, majd elindult az első szonda szabályzása, és jó lett. Aznap nem lett tapasztalva a jelenség, de valószínű segített neki a tisztogatás, meg a 2000++++ os fordulatszám.
Azt gondoltam volt pá példa erre a jelenségre. De azért köszi! A szerelő letapadt szelepeket tisztított majd fújta be valamivel. De szerintem az nem normális ha ezt 2 havonta kellene ismételgetni (hozzáteszem shell,omv benzint teszünk bele)
Érdekes,hogy a témában talaltam érdemben hozzászólókat egy másik fórumon(daewoo lanos hideg indítás néven fut itt) többen írták le pont ugyanezt a jelenséget!többféle vélemény,megoldás javaslat van ,meg fogom mutatni a szerelőnek! Nő létemre ilyenkor úgy sajnálom hogy nem értek a ehhez a szakmához mert komolyan mondom magam keresném meg az okát! :)
talán megér egy próbát, hogy odateszed a füled a középső ülésre hátul és meghallgatod a szivattyút. amióta kicseréltem egyszerűen minden jobb lett benzines üzemben, hogy megfelelő a nyomás./most, hogy új van benne jobban húz;csendes és a régi egy picit néha rángatott is előtte mielőtt leégett/ egy próbát megér hallgatózni. ha az a gond jobb időben lépni, mert utána saját "lábán" már nem megy sehova. nehogy úgy járj mint én.
Végleges megoldása a problémádnak az volna ha rászánnád magad és elvinnéd márkaszervizbe mert ott Scan-100-as kiolvasóval az Obd csatin keresztül pontosan meg tudják állapítani a hibát sajnos az univerzális kiolvasok nem mindig írják ki a valós hibát és a szakszerviz se olyan vészes összeg mert itt Vácon 3500ft egy bevizsgálás és gondolom másutt se drágább.
kicsit több mint 1 éve enyém az autó és mindig ugyanazzal a jelenséggel találkozom: 5 fok alatti hőm.a kocsi úgy indul hogy rángatba váltókar,az első kereszteződés után leáll a motor. újra elindul de rángat,alig megy. Többször vittük szerelő azt mondta henger,és tisztítottak valamit. Majd a jelenség újra előjön.nyáron semmi baja nem volt több száz km után is tiptop volt.most itt a hideg és nem lehet vele normálisan elindulni sehova mert döcög.egy idő után ha úgy kapjuk el,bemelegszik aztán megy mint a golyó. Persze a motorcheck hibajel figyel. Gyertyák tavaly ilyenkor lettek cserélve. Egyik szerelő tovább akart menni(gyertyakábel..stb) van annak értelme? Ti hogy látjátok? Tipp? Tapasztalat? Mi lehet ez? Köszi
Szia. Én idén januárban cseréltettem, mert a javított repedés újra megindult. A nagy zöld szélvédős cégnél (Pilkington). Nem volt készleten Kalos üveg, de másnap reggelre meghozták én 8-ra vittem az autót délben már azzal indultam dolgozni. Ha jól emlékszem 15-17 ezer körül volt munkadíjjal együtt, utángyártott, de meg nem mondanád. Még mindig "gyönyörködöm" az "új" szélvédőmben :)
Nem kéderes :) Értem, erre számítottam kb. Nézegettem közben az árakat, 11-14.000 között mocorognak az utángyártottak, amik ugyan úgy zöldes színezettek, fölül a kék csíkkal, mint a gyári + szerelési díj, ami nem írják mennyi. Bontottra 13.000-et találtam, az gyári, de ugye értelem szerűen apró karcok előfordulhatnak rajta. A gyári új közel 60.000.- ... beteg ár.
Szerintem esélytelenek erejével kezdenél neki, ne rossz néven vedd. Ha még kéderes, s nem ragasztott(nem hiszem ,hogy kéderes), akkor is.
Nővéremnek 97-es Ibizába, ami ragasztott már, 22e ft volt a szélvédő+ régi kiszerelés+új beszerelése. Kb 30 perc alatt készvoltak, max 40 úgy, hogy bontani is kell pár dolgot.
A lényeg az, hogy mindegy hogy van rögzítve, célszerszámot igényel a művelet.
Sziasztok! Úgy tűnik, sajnos továbbreped a szélvédőm közepe a két évvel ezelőtti javítás után, úgyhogy valószínű cserére kényszerülök. Ha veszek egy bontott szélvédőt, ki tudom itthon cserélni, vagy csak anyázni fogok? Egyáltalán, mennyi egy bontott, sérülésmentes szélvédő...?
Sikerült túl vagyok rajta. Leginkább a bajonettzár szerű valami okozott gondot, de a wd40 és sűrű portalanítás segített. csak a motort meg a szűrőbetétet cseréltem a szerkezetben, de a legózásban gyerekkoromban is jó voltam...:) Hála az égnek nagyobb volt az ijedtség mint a probléma . Köszi:) üdv
Van egy 2004-es 1.2-es kalos-om . Néha csinál olyat, hogy minden előjel nélkül menet közben leáll. Hibakód kiolvasáskor a vezérmű tengely jeladót írta. Nem tudom lehet-e ez a probléma. A másik hiba egy napja jelentkezett. Egy szerelővel kicseréltettem a vezérmű szíjat. Ehhez kivette a motortartót hogy jobban hozzáférjen. Másnap már induláskor észrevettem ,hogy jobbra húz a kocsi és a kormánnyal ellen kel tartanom kb. 5 fokot. Okozhatja-e a motortartó nem megfelelő visszarakása?
Amint kivetted hátsó ülést, láthatsz egy kis "ketyerét", ami a tank felső részéhez van csatlakoztatva. Az a kis "ketyere" az üzemanyag szivattyú. A csövet ovatósan levenni és ügyelni a visszahelyezésre.
Megadta magát az üzemanyag szivattyú. Az ülést már leszedtem, de hogyan tovább? Service szóba se jöhet, hétvégén kell az autó. Ha valaki már cserélte otthon mennyire macerás? please help me.... :(
no sikerült megoldani a problémát egy akkus csavarozóba fogott hegesztő pálca darabbal, ez átlyukasztotta a hf tömítésből levált darabot, szóval királyság . Össze lett rakva, ki lett próbálva, megy szépen :D
Vélhetően a blokkban van dugulás, sikerült lemérni az olajnyomást, önindítóval forgatva gyertya és vezérlés nélkül 5bar!!, DE a kis lyukon alig csorog felfelé az olaj. Próbáltuk fúvatni levegővel az olaj szűrő helyén, valamelyest javult de még mindig csak csorog van mikor el is áll...
valami ötlet esetleg az ilyen kis járatok pucolására?
Nem ismerem annyira részletesen őket, de egy tipp van. Ahova a talpas szűrő( karter szűrő) fel van csavarozva. Az a rész elvileg levehető a blokk oldaláról, és a főtengely hajtja...talán. Van ahol így van megoldva.