Kéthetes korig napi háromszor....lehetőleg ugyanabban az időben...(kecsketej...tehéntej...borjútápszer)....napi egy-két nyerstojást is belekeverhetsz a tejpótlóba, ha tuttira akarsz menni...
Kéthetes kortól....ha már elég erősek, akkor napi kétszer....
Víz mindig legyen....abrak...széna legyen kirakva a 3. héttől...
Eléggé kezdő vagyok úgyhogy ezer kérdés merül fel bennem.Például azt sem tudom ellés után kell e valami "extrát" adni a tejtermelés miatt.Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok.Vettem 2 anyakecskét.Az egyik ellés után elpusztult és a kisgidája megmaradt,de a másik anya nem fogadja el ezért cumisüvegből lesz szoptatva,de nem tudom naponta hányszor és mennyit kellene adni neki.Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Megfigyeltem most gondosan, szép kemény bogyók, nem látok benne semmi nem odavalót. De nem fejlődik, pedig extra adag kaját adok neki. Fokhagymát kap naponta, féreghajtót nem merek neki adni, mert vemhes.
Az a baj,hogy olyant nem biztos,hogy találok:(De olyant keresek kb egy hónapra és az alatt tuti végez,de lehet várok tavaszig és ha kész az új lakhely a baknak veszek egyett a lányoknak se árt ha nőnek.Nem tudom:):)
Az jó Dunaszeg nincs messze...és ez ,hogy működne?aznap kellene oda vinnem amikor nyeheg:)Mert azt sajnos nem tudom megoldani nekem nincs jogsim a férjem meg estig dolgozik és ált csak hétvégén van itthon utánfutó van a szállítás végül is nem gond...ha elmagyarázzátok hogy és miképp kösssem ki. Az nem gond ha fizetni kell a pároztatásért ha sikeres,de nem lennének már nagyon későn meg a kicsik vagy az mindegy?
Én Dunaszegen lakom. Tudom, hol van Vének, mert az egyik haverom ott nem messze gátőr Szőgyén.
Hozzám is elhozhatod őket ha gondolod! Nekem nem kell fizetned semmit, meg már gondolom elég költséged az is , hogy elhozod őket. A bakom az egy R1-es núbi a Krisztától való és nagyon szépen teljesített.