Igazából a használható és még mintának jó alkatrészek miatt osztottam meg, de sokan úgy értelmezték hogy az egész busz eladó, és haza kéne hozni. (alapból csak az üvegek voltak) Sokaktól megkaptam hogy ezért nem éri meg elmenni, (egy 3.5t dobozos meg 80.000Ft üzemanyag, na bumm) de ezek általában azok az emberek akik a szomszéd falunál messzebbre amúgy sem mennének. Olyan is volt aki szerint a gyári üveg szart se ér, mert karcos, és csak az új jó. (fellehet újítani, több üveges is foglalkozik csiszolással és polírozással) Arról persze megfeledkezett hogy 1db egyedi hajlított szélvédő legyártása jelenleg 400€-nál kezdődik. Évekkel ezelőtt az egyik farosnak találkozóra menet betört a szélvédője. Napokig keresgéltek országszerte, akkor bezzeg jó lett volna az eredeti. A lényeg hogy a célomat végül sikerült elérni, a hirdetés gyorsan eljutott azokhoz akiket érdekelhet. 800 megtekintés és kb 1.5 nap után levették a hirdetést, így merem azt remélni hogy olyasvalakihez kerülnek az alkatrészek aki még hasznát veszi.
Elképesztő. Nem kell mindent megmenteni, egyrészt elárasztjuk a "nosztalgiapiacot" ilyenekkel, annyi van már farosból... van amit nem szabad megmenteni.
Elpusztult történelem, Németország. Az üvegek és néhány alkatrész még talán tovább fog élni egy másik buszban. A maradék valószínű hogy a hónap végén megy a vasba.
És ha már Nysa, itt egy szebb napokat látott példány, a Hortobágy területéről. A vicces matrica a műszerfalon tartósabbnak bizonyult, mint az autó maga. :)
Nekem ez a projekt rekedt meg jelenleg, hely hiányában nincs semmi előrehaladás vele. De ehhez is kell majd egy egészséges donor kasztni, mert pl taposólemez ezen már szó szerint nincsen. Mivel Trans, így viszonylag ritkának mondható, nem megy vasba, bár időnként elgondolkodok hogy van-e értelme nekiállni.