Keresés

Részletes keresés

drdoktor Creative Commons License 2009.01.16 0 0 1637
Előzmény: sincsavar 1.1 (1634)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1636
http://www.nif.hu/multimedia/gallery/737

A NIF-es képeken a Mezőtúr-Gyoma átépítésről vannak friss képek, benne sok kép a mezőtúri, és gyomai hidakról.

A Hármas-Körös híd esetében lehet szőrnyűlködni a hídfás pályaátvezetésen egy állítólagos 160 km/h-ra átépített pályán.

M.VIII Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1635
H(é)ves jeges:
sincsavar 1.1 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1634

Nagyon formás, arányos szerkezet volt ez a régi déli összekötő, ezt a képet a ferencvárosi szennyvízátemelő telep főépületében találtam róla (eredetiben ritka jó minőségű).

d6342 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 1633

Üdvözletem!

 

Ajánlom figyelembe a www.maps.google.com oldalt. Frissitve lett Budapest műholdas térképe, éppen a nagy át-alakítás is látszik.

 

d6342

radio100jozsi Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1632

Még nem említettem (aki esetleg nem nézte még meg), hogy a www.vasutihid.hu oldalon a Duna galéria frissült, a már itt is említett Újpesti-híd új képeivel, valamint felkerükl új hídként a hozzá való itörténeti smertetővel a Komáromi-híd is. Ezzel párhuzamosan az itt található közúti hídról is kerültek felvételek elhelyezésre a Közúti hidak albumban.

 

Valamint egy nemrég beindított új dolgot is jelzek, azaz interaktivítás jegyében az eddigi űrlapküldő oldalt kétirányúvá tettem, azaz a kérdésekre, véleményekre a válasz is megtalálható a részemről. Továbbra is jó nézelődést!

écsapa Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1631

"Az őrház meg megérne egy olyan kis múzeumot, mint a párkány-esztergomi Valéria híd őrháza a magyar oldalon."

 

Ahogy én tudom, felmerült ez az ötlet, anyag is lenne hozzá bőven, de elakadt annál a kérdésnél, hogy ki, hogyan, miből őrizze, illetve őrzés nélkül hány napig állna?

A külső tatarozásnak is voltak ellenzői, hasonló indokok miatt, sőt az elbontás is felmerült!

Sajnos -a tapasztalatok alapján- ezek súlyos szempontok!

Előzmény: Törölt nick (1628)
écsapa Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1630

Szintén "A pontosítás kedvéért"...

 

Nem írtam ,hogy nem lehet!

De nagy minuszokban az acél "csodákra képes"

Ezért szoktak pl. sátrat építeni és abban fűteni, ha már...

 

A többi információd nagyon érdekes! Köszönöm! :)

Előzmény: vetreszka (1627)
drdoktor Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1629
> A pontosítás kedvéért, -10fokban is lehetne hegeszteni!

lehet, hogyne, fűtött helyiségben.
Előzmény: vetreszka (1627)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1628
Na, örülök, hogy sikerült kiprovokálnom ennyi hasznos hozzászólást. :) Egyik oldalon sincs járda még. Vannak olyan szakaszok, ahol még járdaszerkezet sincs. Az őrház meg megérne egy olyan kis múzeumot, mint a párkány-esztergomi Valéria híd őrháza a magyar oldalon. Az sem nagyobb.
vetreszka Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1627

   A pontosítás kedvéért, -10fokban is lehetne hegeszteni!

   Az északi kerékpárutat Dec 15-ig át kellett volna adni (át van adva?)

   A kivitelezést végző cég hónapok óta nem fizette az alvállalkozókat,ezért

   a legtöbbjük levonult. Ezért áll a munka.

   Elöbb utóbb biztos lesznek új balekok azok majd befejezik.

Előzmény: écsapa (1625)
écsapa Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1626

Az Őrház felújítása (kivülről) biztosan meg lesz, amint az időjárás engedi!!!

Ez "ziher" !!!  :D

Előzmény: Törölt nick (1623)
écsapa Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1625

"Télen nem lehet mázolni," ...

 

továbbá: falat vakolni, tetőt szigetelni, járdát betonozni, aszfaltozni, és hát -10 Co-ban a hegesztés sem lesz "egy életre szóló"! :)))

Előzmény: Nógrádkövesd (1624)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1623
Bocs, csak szeretném némileg felhozni a topikot.
"Csend és nyugalom a hídnál Újpestnél." Az biztos. :-/ Az öbölhidat úgy félbehagyták, mintha el sem kezdték volna. Még a sátorszerkezetet is leszerelték róla. Félig van zöldre festve. A nagyhíd messze sincs kész. (Nem értek a szakkifejezésekhez, de pl. a "fődarabok" közti hagasztések sincsenek még lefestve.) A félszigeti szakaszhoz hozzá sem nyúltak. Járda? Korlát? Őrház?! Lépcsők??!! Semmi. Sejtem, hogy a vasúti pálya a MÁV-é a gyalogosjárda meg az Újpesti Önkormányzaté, de azért... Vajon az őrház (romja) kinek a tulajdona?
Előzmény: radio100jozsi (1622)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1622

Ma Duna hídtúráztam, és közben meglestem a Vág sarló alakú hídját is Komáromnál, ennek a történetét nem szabad kifelejteni majd, mint már korábban itt írtam.

 

De akkor inkább amit előzetesben készítettem fotókat:

 

 

 

Csend és nyugalom a hídnál Újpestnél.

 

 

Próbálkozás, nem nagyon szoktam ezt a műfajt csinálni.

 

 

 

Művészkedésfélécske.

 

 

 

Komáromi vasúti híd a Duna bal partjáról.

Gondolataimban az járt a fejemben, hogy mi lehetett itt 100 éve, amikor zajlott az első híd építése ezen a helyen.

 

 

 

Innen jobb a rálátás a hídra, mint a jobb partól, csak a napállás nem igazán jó, bár szerintem nyáron késő délután már jó lehet ez is.

sincsavar 1.1 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 1621
A mellényes úr csak az innenső járdán térdepelve dolgozik. Egyébként szépen haladnak, de ahogy láttam, még foghíjas a járda mindkét oldalon, esetleg triálos vénájú, adrealinkedvelő bringások már tesztelhetik, de a kispolszkis terhelési próbára még szerintem várni kell:)
Előzmény: Törölt nick (1618)
Sínpótló Creative Commons License 2008.12.27 0 0 1619
Lehet rajta kerékpározni, de csak láthatósági mellényben, sárga védősisakban, és egy hegesztőtrafó, vagy legalább egy villáskulcs legyen a kezedben! :-)))))
Előzmény: Törölt nick (1618)
Zolcsi67 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 1617

A klip csodálatos.....

 

Temesvári koncert, Daczi Zsolt gitáros temetése....

 

ON

Előzmény: Törölt nick (1616)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.17 0 0 1616
Valószínűleg a régi Újpesti vasúti híd, persze nem a Grand Canyon felett... :)
Előzmény: Airbus A320 (1615)
Airbus A320 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 1615

Csak érdekesség képen. Ebben a Bikini klipben 2:33-tól melyik K elemű híd látható???

http://www.youtube.com/watch?v=wXrMCJm2WWs&feature=related

sincsavar 1.1 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 1614

Ami késik nem múlik, ma én is meglátogattam az új hidat.

 

 

 

drnyulas Creative Commons License 2008.12.12 0 0 1613
Köszönöm, és reménykedem.
És meglesz a 80-as sebesség is?
Előzmény: Törölt nick (1611)
drnyulas Creative Commons License 2008.12.12 0 0 1612
"Ki tudja pontosan megmondani, mikor ér véget a 10 km/órás vágányzár a hídon?"

Tudtommal a "mikor" kérdőszó időre és nem okra vonatkozik.
Előzmény: Törölt nick (1608)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.12 0 0 1611
ha minden jól megy, hétfőtől mehet a 60, de ha visszajönnek a munkások, lesz még kolátozás, de csak 40-es
Előzmény: drnyulas (1607)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.12 0 0 1610
Szerintem ennek oka lehet még, hogy ilyenkor már nem lehet mázolni. Anno a rétszilai hídnál mondták a repedt hossztartó cserénél, hogy 10-15 fok alatt nem lehet mázolni már a hídon.
Előzmény: blzs (1609)
blzs Creative Commons License 2008.12.12 0 0 1609
Ha jól láttam az öböl ági oldalon nem dolgoznak vagy ha igen akkor már nem nagy intenzitással.
A kép pont egy hónapja készült, akkor javában ment a meló.



Törölt nick Creative Commons License 2008.12.12 0 0 1608
Nemcsak. ;) A kérdés az is volt, hogy miért _nem_.
Előzmény: drnyulas (1607)
drnyulas Creative Commons License 2008.12.11 0 0 1607
Ez volt a kérdés:Meddig?
Előzmény: pista88 (1606)
pista88 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1606
20 km/órás lasssúmenet van, még építik.
drnyulas Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1605
Ki tudja pontosan megmondani, mikor ér véget a 10 km/órás vágányzár a hídon?
Köszönettel.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!