én se akarok komolyan verekedni...
meg vagy 20-30 céget se akarok állandóan hivogatni...
tényleg, be lehetne perelni őket emiatt? milyen paragrafus alapján?
és nem mondanák azt, hogy ők nem is dobáltak be ilyet, én szereztem valahonnan máshonnan?
Nem gondolom, hogy szerencsétlen nyári munkás diákot kellene elővenni miatta.
A szórólapon rajta van cím, az újságokban ott van az imresszum.
Egyszer elmagyaráztam a Pannon GSM-nek, hogy hogy ne szórakozzanak velem. Vagy ötven szórócédulát nyomtak be a postaládámba. Elmondtam a az illetékesnek, hogy vagy ért a szóból, vagy nagyon gazdag leszek, mert beperelem és garantáltan meg fogom nyerni. Mindezt persze udvariasan, de határozottan.
A pali majd lenyelte a szemüvegét, de megértette. Azóta nincs PGSM hulladék a postámban.
valahol a Széna tér környékén egy utcában láttam egy jó megoldást: a házak zárva vannak, a kapuban egy "szorólapok, raklámújságok ide" felírat mutatja a kéretlen küldemények helyét: egy "hulladékpapir" felíratú gyüjtőkonténer...
Szerintem a szórólapoknak viszonylag könnyen véget lehetne vetni.
Ki kell írni a lápcsőházban, hogy a postaláda magántulajdon és a postáson, valamint a tulajdonoson kívül senki nem használhatja. És pont.
Nem tudom, mennyire működne, talán érdemes kipróbálni.
és a lentebb emlitett postaládába dobált reklámújság, szorólap rengeteg az tényleges környezetszennyezés, és még nem is recycled papirra készülnek, tehár sok-sok fát kell kivágni azért, hogy az embereknek legyen mit a kukába dobálni...
A várost elrondító óriás plakátok vizuális szennyezéséről nem is beszélve...
"Persze ez az ellenállás a reklámok iránt talán lecsökkenne, ha reklámmanagerek megpróbálnának olyan dolgokat kitalálni, amik szórakoztatóak, mert a csaj akinek a legjobb barátnője a tőrlőkendő volt még két-három éve, az nagyon nem jött be :))))) "
Bőven elég lenne, ha csak igazat mondanának. Mert az ún. költői túlzások immáron átcsaptak hazudozásba, megtévesztésbe.
Nos itt vagyok világmegváltó ötletemmel: Ne nézz tévét :) Én is minimalizálom a napi TV szintemet annyira, hogy egyedül napi egy Babylon5-ot vagyok hajlandó megnézni este 7-8-ig és ennyi ideig ki lehet bírni a reklámokat is :)
Ha meg mindenképpen jó filmet akarok, akkor meg bővítem a videokollekciómat (ami nem túl nagy, de megteszi)
Egyébként én sem állhatom a reklámokat, de gondolj bele, hogy milyen jók tudnak lenni amikor pl a mellékhelységet kell az embernek igénybe venni, vagy hozni kell egy csomag chipset a kifogyott helyett :)
Ne csak a rossz oldalát nézzétek a dolgoknak :)
Persze ez az ellenállás a reklámok iránt talán lecsökkenne, ha reklámmanagerek megpróbálnának olyan dolgokat kitalálni, amik szórakoztatóak, mert a csaj akinek a legjobb barátnője a tőrlőkendő volt még két-három éve, az nagyon nem jött be :)))))
Ilyen kütyüre már én is gondoltam...
Addig is marad az "analóg" módszer: a család távirányítót bitorló tagjának feladata 0.1 s-en belül lelőni a reklámot...
Erre én is gondoltam már. De mivel az adott tévé csatorna ellenérdekelt, biztosan gátat vetne az automatikus felismerésnek.
Viszont, a hangerőszintet megemelik a reklámok alatt - nyilván nem véletlenül, hanem tök szándékosan. Ezt talán lehetne figyelni.
Valamint a filmek és reklámok közt a színbalanszban óriási különbség van. Talán ezt is lehetne érzékelni.
Csak egy ilyen kütyüt kellene kifejleszteni/üzembe helyezni, aztán az Interneten keresztül értesülhetnek a többiek is.
NaNe:
Ez teljesen felesleges.
Eszreveheted, hogy amikor reklam megy, akkor nincs kinnt az ado logoja a jobb felso sarokban, amugy pedig mindig kinnt van.
Kb. ennyi.
Erre lehetne valami figyelomechanizmust epiteni (tv-tunerrel pl.)
Én márpedig betét nélkül nem élhetek, nehogy már a Gizinek lökhajtásos legyen, nekem meg ne!
Akkor már inkább tényleg a sok szemét prospektust az erdők miatt.
És attól a több kilónyi szeméttől, amit a postaládába dobálnak (a valódiba), hogyan lehetne megszabadulni? Hány fát kell hetenként kivágni ehhez a sok szeméthez???
Tele van a hócipőm a reklámokkal.
Viszonylag keveset nézek tévét, de ha erre szánom magam, akkor nincs kedvem negyed órán keresztül ócsak reklámokat nézni.
Még ha haszna volna, akkor talán rendben is volna a dolog, de nyilvánvaló hazugságokkal próbálják megetetni a T. tévénézőt.
Ezért javaslom, szervezzünk Reklám Elhárító Szolgálatot.
A dolog úgy nézne ki, hogy kellene egy szerver, ahol egy háttérben futó szervíz jelezné, hogy mely adón van 'hasznos' és nézhető adás és melyiken reklám, illetve mikor van vége az adott csatornán a reklámnak. Ezt a szolgáltatást egy HTML oldalon keresztül lehetne használni minden TAsztalosnak.