Keresés

Részletes keresés

kioritzecho Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34401

Milyen gépre szeretnéd?

 

Előzmény: belteczki85 (34399)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34400

A damilvastagság nem fordulatszám, hanem elsősorban teljesítmény függvénye. A vastagabbal kevesebbet is pörög, mert a 3-as jobban megfogja a motort. És ha adott egy erős motor, még az sem minden, mert a vastagabb damil nagyobb nyomatékot igényel, a nagyobb nyomatékhoz, megfelelő erőátvitel is kell. Erős motor, vastag damil kinyírja a gyengébb szöghajtást, damilfejet.

Előzmény: belteczki85 (34399)
belteczki85 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34399

10500-as motorfordulathoz 3mm-es damilt fel lehet rakni, vagy inkább a 2,7 mm-es?

Előre is köszi

 

ponyvalegény72 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34398

én innen rendeltem a héten, a fórumon többen használják:http://fukaszadamil.hu/

Előzmény: belteczki85 (34397)
belteczki85 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34397

Valakinek van véleménye a grassmaster 2,7mm-es damilról. Vagy tudtok ajánlani valamilyen más jól bevált damil márkát? Előre is köszönöm. üdv

kioritzecho Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34396

Csinos!  A szórásvédője is más mint a réginek?

Előzmény: Fuxtec halottnick (34395)
Fuxtec halottnick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34395

Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34394

Végül is igen.

Előzmény: Rahed Lee (34393)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34393

Arra gondolsz, hogy azért van zsugorkötéssel az FS 36, mert anno ezt szokták meg a germánok még a siklócsapágyas érában?

Előzmény: Gypsy56. (34392)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34392

Feltételezem abban, hogy mást írtam. :-))))

Azt próbáltam meg leírni, hogy SZERINTEM ez azért lehet, mert a klasszikus móccer ez volt.

Előzmény: Rahed Lee (34390)
ponyvalegény72 Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34391

tegnap megjött a damil a fűkaszámhoz,hány métert szoktatok feltekerni a damilfejre?

Fuxtec kasza, twister kör alakú 2,4mm damil.

Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34390

Értem amit mondasz, de miben is más attól amit én írtam? :-))

Előzmény: Gypsy56. (34388)
leo.nyeg Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34389

Köszi szépen, megpróbálom. Majd beszámolok az eredményről :)

Előzmény: Rahed Lee (34387)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34388

Lehet, hogy hülyeséget írok, ez elő szokott fordulni, de régen a tűgörgő nélküli perselyes motoroknál ez a szerelés volt a divat. Talán azért, hogy a dugóban ne tudjon megforogni a csapszeg. A hajtókar acél, a persely bronz, a csapszeg szintén acél. Ezek közül tutira az alu dugó a legpuhább.

Előzmény: Rahed Lee (34387)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34387

Én gázforrasztóval szoktam ilyeneket melegíteni, vagy sütőben. Addig kell melegíteni, amíg ki nem tudod ütni a csapszeget. Megolvasztani biztosan nem fogja a gázforrasztó sem. Összerakásnál ugyanez a technika, csak akkor  a csapszeget előtte rakd be a mélyhűtőbe egy éjszakára. Dugót melegíteni, csapszeget hűteni, így könnyen belemegy. Így jó szoros lesz az illesztés, anélkül, hogy roncsolódna a a puhább alu felület. És, hogy később se legyen vele gond, fogadd meg Zil fórumtárs tanácsát és miután kihűlt, egy pontozóval célszerű felkoppintgatni a csapszeg mellett a furatot, így nem tud megmozdulni.

 

Mi a szarért nem tudtak egy rendes zegergyűrűt rakni bele...

Előzmény: leo.nyeg (34385)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34386

Én egy olyat vettem tán 3 éve, ami akkor volt felújítva. ÚJ hengerrel, dugóval, főtengellyel (meg új tank, felújított váltó, kuplung, stb. ) Azóta túl sokat sajnos nem ment, mert kevés olyan meló volt, amire érdemes volt használni. Kb 50-60 óra van benne. A baromi súlya miatt nehéz vinni melóra, ezért inkább másik, könnyebben mobilizálható eszközt használok, de olyannak, aki otthon a saját cuccát, vagy egy fix nagy területet vág vele szerintem nagyon megfelel. Biztosan hiper a te négyütemű masinád, de én elég csökönyös vagyok. A kétütemű nem érzékeny a dombra, nem kell foglalkozni szelepekkel, vezérléssel, olajjal. Nekem ideális gép arra, hogy ne szereljem, csak használjam. Hogy cserébe többet fogyaszt? Hát, így jártam.

Előzmény: Törölt nick (34384)
leo.nyeg Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34385

Köszönöm a segítséget.

Nem látok semmi más sérülést, a dugó, a gyűrű, a hengerfal ép. Lehet, hogy valóban csak elfáradt az anyag, nem mai gép.

Tegnap szereztem egy üzemképtelen fs36 -ot, 2500,- forintér. Ma szétkapom, meglátom milyen. Ha ebben jó a hajtókar, akkor átcserélném. Szeretném az eredeti dugót meghagyni. Ezt a melegítős csapszeg kipréselést részletezné egy kicsit Valaki? Mivel, mennyire kell (lehet) melegíteni?

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34384

Csak eddig amit láttam, vagy hallottam róla nagy kék füstöt eregetett maga után. Miénk is igaz már rongyá volt kopva az egész motor, de kb vagy 10 szervizesnél volt már és sose tudták megcsinálni. 
Motorja most jó helyen van, lent a garázsba beállítva az egyik sarokba. Eladó ha kell valakinek :)

Előzmény: Törölt nick (34383)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34383

Dehogy is... :D

Előzmény: kioritzecho (34382)
kioritzecho Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34382

Te komolyan gondolod?

Előzmény: Törölt nick (34381)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 34381

Lehet az kellene. Mnnyit volt használva? Volt már fúrva a henger?

Előzmény: Gypsy56. (34380)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34380

Akkor az enyém nagyon elromolhatott, mert csak addig füstöl KICSIT, amíg bemelegszik. Azt mondod vigyem szerelőhöz?

Előzmény: Törölt nick (34379)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34379

Percse, csak megfulladsz tőle olyan füstje van. Bár mifelénk azt szokták mondani, hogy az mf70 addig jó amíg füstöl... sok fejfájást okozott már nekem.

Előzmény: TOMTITOM (34377)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34378

Így van. :-)

Előzmény: TOMTITOM (34377)
TOMTITOM Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34377

remélem megrendelik a munkát akkor be ruházok egy reszt sokszor jobb lenne mint a fűnyírókat nyuzni egyébként pont jó hogy két ütemű nem sok gép van  ami rézsűt tud nyírni.

Előzmény: Gypsy56. (34373)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34376

"Egészségedre" ;)

Előzmény: Gypsy56. (34375)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34375

Aha. Sok sikert hozzá. Nekem marad a kétütemű ...

Előzmény: Törölt nick (34374)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34374

Dobd le róla a motort, semmit se érő 2T konstrukció... Pár hónapja rakattam rá én is 6.5-es 4 üteműt, ég és föld a kettő. Hidegen első rántás, fele-harmad annyi benzin. 

Ma alternáltam épp vele, elég dombos területet, B40B-vel szerintem még mindig kint lennék, annyival gyorsabban végeztem ezzel. Azért 140 cm-t visz egyszerre és csak sétálsz utána. :) Jó dolog az már fix.

Előzmény: Gypsy56. (34373)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34373

Nekem tényleg van. Van hozzá egy alternáló, meg egy szárzúzó. Szerintem egy jó gép, a bajom egyedül a karbival  gyűlik meg minden tavasszal. Akkor szét kell szedni, és pucolni. Az alternálóval tán kétszer használtam, a szárzúzója jó.

Előzmény: TOMTITOM (34372)
TOMTITOM Creative Commons License 2014.08.28 0 0 34372

szia Gypsy !

 

ha jól emlékszem neked van mf 70  milyen gép meg bizható v nem lehet vennék egyet alternáló adapterrel vagy a fűnyírója jobb az ilyen munkákhoz mint amit le írtam két napja ha esetleg eljutok a vételhez mikre figyeljek oda ja alkatrész van hozzá elöre is köszi tom

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!