Köszi Peti. Közben megtaláltam a választ a kérdésemre. Van egy akkumlátor szükségüzemi töltéskapcsoló, amely bekapcsolt állapotban is tölti az aksit, akkor is, ha a vezérlés ki van kapcsolva. Nagyon jó kis villamos ez, egyre inkább rájövök:)
Féloff: Tegnap a szépre megcsinált 4031 18-ason. Párja érdekes módon talán 4272, de ez nem biztos, lényeg, hogy elég érdekes párosítás volt. Vezér a megállókat és átszállási kapcsolatokat is rendesen mondó úr volt. :o)
A szedő 4 alsó karja közül kettőben (a kép tanulsága szerint a B vég felé esőkben) van egy-egy törőelem. Ha ezek elnyíródnak, akkor a szedő azon oldala lefekszik. Ez is szépen látszik a képen. Azt nem tudom, hogy a lehúzórúd az első vagy a hátsó tengelyre van kötve, ha a hátsóra, akkor nem történik semmi, ha az elsőre, akkor esetleg megpróbálja a két első kart a lehúzott állapotba állítani. Mivel keresztbe is kapott pofont a szerkezet, ezért ez biztos nem sikerült volna.
A vezetőnek esetleg nincs járműszerelési gyakorlata. A vezetőnek esetleg nincs fizikai ereje hozzá. A vezetőnek esetleg nincs munkásruhája. A vezetőnek esetleg nincs képzettsége. A vezetőnek esetleg nincs létrája. A vezetőnek egyébként meg nincs jogosultsága.
teganp az 56-oson 4126 szedőtörést szenvedett, ráadásul pont a visszafogóváltón hüvösvölygybebn. elöször jött egy vonalmüszakos, az felmászott a tetejére egy kötéllel, lekötötte a szedőt, majd egy Schörling meg egy Csepel is megjelent. végül hátsószedővel elment