Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Máshol kell utast nyerni. Vissza kell nyerni azt az utasmennyiséget amit elveszített a 30-as. Van is rá jó terv :) Most azon gondolkodom, hogy mennyiért lehetne eladni.
Milyen ellenálás? Ha engedték a lakók, hogy a 30-ast száműzék a térről, pedig sokkal többen jártak ezzel a járattal a Kossuth tér környékére, mint a 33-assal, akkor ez csak "apró zörejt" vált ki az emberekből. És akkor még nem is beszéltem a 34, 35, 36 és 37-es járattal a Kossuth térre dolgozni járókról. Na azoknak mennyit kell gyalogolni most? Továbbá a politikusok kinyilvánították, hogy a Széchenyi téren látni sem akarnak buszokat, de azért egy kis időre a szólókat visszaengedik, amig nem jönnek az "elektronikus" járgányok. Na akkor mi lesz a szegény tettyei utasaiddal? Egyébként meg a népszavazás megmondta, hogy nem kell a főtérre a busz. Ezek után milyen ellenállásról mesélsz, arról nem is beszélve, hogy a 33-as új megállója a főpálya felé a Rákóczi úti lesz, ez 300 méterre van a Kossuth tértől, de ha az alagúttól lesétál még előbb is odaér, mint a busz.
A másik. Milyen 10 perces jelenlegi menetidőről van szó???
Na igen, de most még nem itt tartunk, hogy lezárjunk valamit. Én elmondtam, hogy én mit csinálnék, de most még a józan ész határán belül maradva szabadon kell hagyni a parkolóházba való behajtást.
5 percenként Kossuth tér - Dzsámi járatot akar a városvezetés elektromos kisbuszokkal, ingyenesen.
Na épp ez az. Aki Tetyéről a Kossuth térig jár busszal, mert a Belvárosban dolgozik, annak ez a jelenlegi kb. 10 perces menetidő helyett (gyaloglással együtt) kb. 20-25 perc lenne. Szerintem ez már gáz, ezt nem kéne engedni. Remélem, lesz is megfelelő ellenállás a lakosság részéről és nem hagyják magukat.
No figyu, akkor valamit nem értek :-) Lejjebbi hozzászólásokba te kérdőjelezted meg, hogy hogyan fognak a parkolóházba bemenni az autók, mikor felvetettem, hogy az Árkád északi részét zárjuk le teljesen. Akkor most ez hogy is van? E kettő ellent mond egymásnak.
A városvezetés élhetőbb belvárost (értsd Széchenyi teret) akar, ezért nem lesz buszközlekedés a főterünkön. :) (Persze az "elektronikus" buszok kivételek lesznek.)
Hát ha én beszélek nekik, még vagy 8 Audit vesznek :-)) Szekszárdon is, mint Pécsen, és mint mindenhol az országban meg kellene találni azt a réteget akiket rá lehetne venni a közösségi közlekedés használatára. Úgy gondolom Szekszárdon is lehetne találni olyan embereket, akik választanák a buszt, ha el lenne nekik mondva mi változott azóta, hogy ők legutóbb utaztak. Jelenleg nem igazán látok olyan marketinget a TV-be Rádióba, ami azt mondaná az embereknek, hogy közlekedj busszal. Csak, azt hogy ez a vaj, margarin, újság, wécé papír milyen jó és vedd ezt. Szekszárdra ráférne egy a lakosság számára készített propaganda lap, amivel megismertetnék az emberekkel az új rendszert. Úgy gondolom lenne hatása, ha a terjesztés lenne a gond szívesen ingyen megcsinálom.
Na az lenne még a vicces. Én meg is szüntetném :))
Ott van az Alisca utcának a jó járat. A Munkácsy - Fűtőmű egyszerűen nem igényli a buszt. Itt lakik az a réteg, akinek te beszélhetsz, akkor is két BMW-vel fog járni.
Ez igaz, de azért meg kellene nézni, hogy tényleg szükséges-e fenntartani. /Én örülök neki ha van valami s nem kell 1 órát várni a következő buszra, mint 1 éve./ De ha esetleg valahol kellene a nagyobb kapacitás akkor oda át tenni. Viszont az is igaz, ha kiveszed és olyan használja aki bérletes és ezzel jár dolgozni, akkor minden bizonnyal ő el fog pártolni, amit nem szabad hagyni, minden egyes emberért harcolni kell.
Itt esetleg az átforgatáson volt a hangsúly. Az az egy szóló Kertvárosban nem oszt, nem szoroz. Hétvégén valóban vannak járatok délután, amin 4-5 ember utazik. Gazdaságtalan. Ha nem tartod fenn őket, akkor a nyereséges járataidról veszíted el az utast.
Először arról volt szó, hogy a 30-32-33 maradhat, de hétvégén nem ( Ami a legjobb megoldás lett volna). Erre az lett belőle, hogy maradhat a 32-33-as határozatlan ideig pénteken 16:00-ig és onnantól vasárnap 24:00-ig. Majd Hétfő 00:00-tól megint Péntek 16:00-ig.
Kérdéses a 15:40-es és a 15:50-es 32-es :))) Széchenyin megy fel és terelve jön le.
Jobban dominál ilyenkor már az asztalra letett pénz... Minden esetre inkább már a tereléssel érdemes foglalkozni, hogy legalább az normálisan meg legyen oldva, ha már a téren nem mehet busz.
A 30Y egy halott terv volt a kétségbeesés napján. Kerek perec az a célja a városi testületnek, hogy ne legyen buszközlekedés a Széchenyi téren. Ezért nem tettem oda három szmájlit.