Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Deh van 2010. december 31.-éig van határidő, ez majd jövőre október-november tájt ismét egy évvel későbbre lesz halasztva, megfelelő típus hiánya miatt.
Nem erre gondoltam, a hurok járat csak egy irányba lenne, mikor a város fele megy a busz. Akkor betér az említett helyekre, gyakorlatban csak azt a csatlakozást kell biztosítani, hogy amíg a városból vissza tér egy busz utána induljon a következő ami a hurok részbe bemegy tehát teszem azt mondjuk a 61-es jelenlegi vonalát tenné meg és utána menne a város fele be. Tehát befele a városba lenne közvetlen eljutás haza fele meg csak 1x kellene átszállnia.
Nem értem. Az én gondolatmenetemből milyen hurokjáratot találtál ki? :)
Esetleg olyan vonal lehetne, hogy Kertváros-Krisztina tér-Árkád-Főpályaudvar-Krisztina tér-Malomvölgyi út és Kertváros-Aidinger János utca-Árkád-Főpályaudvar-Aidinger János utca-Fagyöngy utca. Viszont, ez azt jelentené, hogy kb. másfél órát kéne a sofőröknek egyhuzamban vezetniük és az utastájékoztatást is meg kéne oldani. Probléma lenne a Csontváry utcai megállóval is, ugyanis nem biztos, hogy megoldható lenne a háratok egyenletes eloszlása, ráadásul mindkét irányú megállóból lenne busz a Belvárosba (visszafelé is), tehát nem tudná az utas, hogy melyik irányú megállóba álljon...
Reméltem :-) Egyébként a te gondolat menetedet kicsit tovább gondolva arra jutottam, hogy. 1, Nem kell újabb pihenő, se a 6-nak se a 7-nek. mivel lehetnének hurokban végződő járatok, így megmaradna a kertvárosi decentrum fontossága. 2, Többlet teljesítményt nem okozna. Hisz nem kellene mindegyiknek érintenie ezt a környéket elég lenne minden második járatot elvinni. 3, Lesz közvetlen kapcsolata ezeknek a területeknek a belvárosa.
Én legszívesebben a Malomvölgyi útról indítanám a 6-ost és a Fagyöngy utcából a 7-est, dehát ahhoz még két végállomási tartózkodó kéne és a szép, új decentumnak is alig maradna feladata...
Hidd el, az egész sztori rohadt zavaros... Szerintem az embereket fel kellene idegelni ezzel, hogy fújjoljanak és ez által kénytelenek lennének vissza tenni a 30-ast.
via ironia: Akarsz buszt a Széchenyi térre vagy nem?
Természetesen igen.
A 33-as Ágoston téri terelése (benne is van a nevében) csak átmeneti.
Ja, az más :)
A lényeg: vagy maradjon minden a téren, vagy legalább a 30-as maradjon, mert utobbi az a kisebb rossz, mint ha nem járna arra az.
Én úgy tudtam, hogy az az egyik kikötés, hogy a 30-as nem mehet arra, tekintet nélkül arra, hogy kinek mi lenne jó. Ha lehet választani, akkor lehet, hogy tényleg a 30-ast lenne célszerű továbbra is arra járatni.
Ja, és te meg lefikáztad a Rákóczi úti megállót, hogy messze van a Kossuth térről.
Igen, csak a 32/33 utasainak visszalépés lenne, ha nem a Kossuth tér felé menne a busz, a 36/37-el utazóknak pedig a jelenlegihez képest előrelépés lenne, ha közvetlen eljutásuk lenne a Vásárcsarnokhoz.
"Ezek a változások tudomásom szerint még a régi rendszerben történtek, ahol nem nagyon adtak helyet tiltakozásnak. Amúgy, nem véletlenül kötném össze a 36/37-est a 41/42-essel. Igaz, hogy a Kossuth térre nem lenne közvetlen eljutás, de talán a Vásárcsarnok/Árkád is ér valamit."
Ja, és te meg lefikáztad a Rákóczi úti megállót, hogy messze van a Kossuth térről. Hát az Árkád dél kicsit messzebb van, de én nem kötök bele, nekem az nem sok, az is még jó. Csak legközelebb vigyázz, nehogy megint ellentmondásba kerülj.
Akkor most már csak egy dolgot nem értek. Akarsz buszt a Széchenyi térre vagy nem? A 33-as Ágoston téri terelése (benne is van a nevében) csak átmeneti. Tehát nem marad ott. Ezért miért sok a 300 méter. Ennél közelebb már nem "terelhető" a Kossuth térhez. Viszont nem veszed észre azt az abszurd helyzetet, hogy a főterünk közlekedése 2010-ben - amikor járhatnak arra újra a buszok - kicsit furcsa lesz a 30-as nélkül, mert sokkal nagyobb az utazási igény utobbi helyről oda, mint a Tettyéről. És akkor jössz te a 300 métereddel ami sok. A 30-as utasainak meg még több. Az nem sok?
A lényeg: vagy maradjon minden a téren, vagy legalább a 30-as maradjon, mert utobbi az a kisebb rossz, mint ha nem járna arra az.
via ironia: Ha engedték a lakók, hogy a 30-ast száműzék a térről
Szerintem a többség még nem tudja, hogy véglegesen száműzve lett.
Na azoknak mennyit kell gyalogolni most?
Ezek a változások tudomásom szerint még a régi rendszerben történtek, ahol nem nagyon adtak helyet tiltakozásnak. Amúgy, nem véletlenül kötném össze a 36/37-est a 41/42-essel. Igaz, hogy a Kossuth térre nem lenne közvetlen eljutás, de talán a Vásárcsarnok/Árkád is ér valamit.
Egyébként meg a népszavazás megmondta, hogy nem kell a főtérre a busz.
Mikor volt ilyen népszavazás?
Ezek után milyen ellenállásról mesélsz, arról nem is beszélve, hogy a 33-as új megállója a főpálya felé a Rákóczi úti lesz, ez 300 méterre van a Kossuth tértől
Ez szerintem rengeteg.
A másik. Milyen 10 perces jelenlegi menetidőről van szó???
Kossuth tér-Tettye. De már ez sem jelenlegi, mert nem a Kossuth tér felé mennek a buszok.
Ez is vicces egy sztori. Valakinek kell a busz a térre valakinek nem. Szerintem egyenlő arányban van a két fél így maradhatna is nyugodtan a busz. A Kedves politikusok mikor elektromos járműről beszélnek mire gondolnak? Busz, Troli, Villamos? Utóbbi kettő elég drága kivitelezés lenne így a semmiből. Ha meg az elsőre fáj a foguk, akkor már csak az érdekelne, hogy a városvezetésnek sem az a célja, hogy egységes járműpark legyen? Szerviz háttéról meg ne is beszéljünk.