Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.19 0 0 226
Néhány kép Leninről:








Előzmény: Törölt nick (225)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.19 0 0 225
Na végre megérkezett Lenin a tesztbusz. Csak a csuklós jött. Szép hosszú.
Előzmény: Törölt nick (224)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.18 0 0 224
na igen, csak most az egyszer ne legyen "Jó szerencse" :)
Előzmény: Törölt nick (223)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.18 0 0 223
Itt a válasz a kérdésre.
Figyelemre méltó amit a "bácsi" mond a távol-keleti típusok beszerzéséről.
Előzmény: Törölt nick (218)
JUV-053 Creative Commons License 2009.08.18 0 0 222
Köszönöm !
Előzmény: Törölt nick (221)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.18 0 0 221
http://komlo.hu/docs/eloterjesztesek/090423eloterjesztes07.doc

Letöltöd és a 12-13. oldal. Friss állománylista.
Előzmény: JUV-053 (219)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.18 0 0 220
Régi listát már találtam, de keresek neked újat. Nem ígérem.
Előzmény: JUV-053 (219)
JUV-053 Creative Commons License 2009.08.18 0 0 219

Üdv!

 

Tudv valaki nekem Komló helyi lístát írni állományba vétellel és megjegyzéssel?

 

Előre is köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 218
Vicceskedünk, vicceskedünk?
Előzmény: Törölt nick (217)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 217
Jó szerencsét hozzá ;)
Előzmény: Törölt nick (216)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 216
Azért ez nem ilyen egyszerű, te is tudod...
Előzmény: Törölt nick (215)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.17 0 0 215
Deh van 2010. december 31.-éig van határidő, ez majd jövőre október-november tájt ismét egy évvel későbbre lesz halasztva, megfelelő típus hiánya miatt.
Előzmény: ego2 (214)
ego2 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 214
Pécsi új busz beszerzéssel kapcsolatban semmi hír? Megállt a dolog?
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 213
És honnan lesz erre km?
:))
Előzmény: Törölt nick (211)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 212
Na jó ez kipihent fejjel kicsit, hülye elképzelés volt :) Mit lehetne még alakítani, ha az egész rendszert nézzük és nem csak 1-2 vonalat?
Előzmény: Törölt nick (211)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 211
Nem erre gondoltam, a hurok járat csak egy irányba lenne, mikor a város fele megy a busz. Akkor betér az említett helyekre, gyakorlatban csak azt a csatlakozást kell biztosítani, hogy amíg a városból vissza tér egy busz utána induljon a következő ami a hurok részbe bemegy tehát teszem azt mondjuk a 61-es jelenlegi vonalát tenné meg és utána menne a város fele be.
Tehát befele a városba lenne közvetlen eljutás haza fele meg csak 1x kellene átszállnia.
Előzmény: D55 (210)
D55 Creative Commons License 2009.08.14 0 0 210

Nem értem. Az én gondolatmenetemből milyen hurokjáratot találtál ki? :)

 

Esetleg olyan vonal lehetne, hogy Kertváros-Krisztina tér-Árkád-Főpályaudvar-Krisztina tér-Malomvölgyi út és Kertváros-Aidinger János utca-Árkád-Főpályaudvar-Aidinger János utca-Fagyöngy utca. Viszont, ez azt jelentené, hogy kb. másfél órát kéne a sofőröknek egyhuzamban vezetniük és az utastájékoztatást is meg kéne oldani. Probléma lenne a Csontváry utcai megállóval is, ugyanis nem biztos, hogy megoldható lenne a háratok egyenletes eloszlása, ráadásul mindkét irányú megállóból lenne busz a Belvárosba (visszafelé is), tehát nem tudná az utas, hogy melyik irányú megállóba álljon...

Előzmény: Törölt nick (209)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 209
Reméltem :-)
Egyébként a te gondolat menetedet kicsit tovább gondolva arra jutottam, hogy.
1, Nem kell újabb pihenő, se a 6-nak se a 7-nek. mivel lehetnének hurokban végződő járatok, így megmaradna a kertvárosi decentrum fontossága.
2, Többlet teljesítményt nem okozna. Hisz nem kellene mindegyiknek érintenie ezt a környéket elég lenne minden második járatot elvinni.
3, Lesz közvetlen kapcsolata ezeknek a területeknek a belvárosa.
Előzmény: D55 (208)
D55 Creative Commons License 2009.08.14 0 0 208

Jó vicc :)

Előzmény: Törölt nick (207)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 207
Össze kötni őket, s egész nap 63-as közlekedjen :-))
Előzmény: D55 (206)
D55 Creative Commons License 2009.08.14 0 0 206

Mit akarsz a 61-62-vel? :)

 

Én legszívesebben a Malomvölgyi útról indítanám a 6-ost és a Fagyöngy utcából a 7-est, dehát ahhoz még két végállomási tartózkodó kéne és a szép, új decentumnak is alig maradna feladata...

Előzmény: Törölt nick (205)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.13 0 0 205
Semmi más téma?

61-62?
D55 Creative Commons License 2009.08.13 0 0 204

OFF
Mail ment.

ON

Előzmény: Törölt nick (203)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 203
Hidd el, az egész sztori rohadt zavaros... Szerintem az embereket fel kellene idegelni ezzel, hogy fújjoljanak és ez által kénytelenek lennének vissza tenni a 30-ast.
Előzmény: D55 (202)
D55 Creative Commons License 2009.08.12 0 0 202

via ironia: Akarsz buszt a Széchenyi térre vagy nem?

Természetesen igen.

 

A 33-as Ágoston téri terelése (benne is van a nevében) csak átmeneti.

Ja, az más :)

 

A lényeg: vagy maradjon minden a téren, vagy legalább a 30-as maradjon, mert utobbi az a kisebb rossz, mint ha nem járna arra az.

Én úgy tudtam, hogy az az egyik kikötés, hogy a 30-as nem mehet arra, tekintet nélkül arra, hogy kinek mi lenne jó. Ha lehet választani, akkor lehet, hogy tényleg a 30-ast lenne célszerű továbbra is arra járatni.

 

Ja, és te meg lefikáztad a Rákóczi úti megállót, hogy messze van a Kossuth térről.

Igen, csak a 32/33 utasainak visszalépés lenne, ha nem a Kossuth tér felé menne a busz, a 36/37-el utazóknak pedig a jelenlegihez képest előrelépés lenne, ha közvetlen eljutásuk lenne a Vásárcsarnokhoz.

Előzmény: Törölt nick (200)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 201
"Ezek a változások tudomásom szerint még a régi rendszerben történtek, ahol nem nagyon adtak helyet tiltakozásnak. Amúgy, nem véletlenül kötném össze a 36/37-est a 41/42-essel. Igaz, hogy a Kossuth térre nem lenne közvetlen eljutás, de talán a Vásárcsarnok/Árkád is ér valamit."

Ja, és te meg lefikáztad a Rákóczi úti megállót, hogy messze van a Kossuth térről. Hát az Árkád dél kicsit messzebb van, de én nem kötök bele, nekem az nem sok, az is még jó. Csak legközelebb vigyázz, nehogy megint ellentmondásba kerülj.
Előzmény: D55 (199)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 200
Akkor most már csak egy dolgot nem értek. Akarsz buszt a Széchenyi térre vagy nem? A 33-as Ágoston téri terelése (benne is van a nevében) csak átmeneti. Tehát nem marad ott. Ezért miért sok a 300 méter. Ennél közelebb már nem "terelhető" a Kossuth térhez. Viszont nem veszed észre azt az abszurd helyzetet, hogy a főterünk közlekedése 2010-ben - amikor járhatnak arra újra a buszok - kicsit furcsa lesz a 30-as nélkül, mert sokkal nagyobb az utazási igény utobbi helyről oda, mint a Tettyéről. És akkor jössz te a 300 métereddel ami sok. A 30-as utasainak meg még több. Az nem sok?

A lényeg: vagy maradjon minden a téren, vagy legalább a 30-as maradjon, mert utobbi az a kisebb rossz, mint ha nem járna arra az.
Előzmény: D55 (199)
D55 Creative Commons License 2009.08.12 0 0 199

via ironia: Ha engedték a lakók, hogy a 30-ast száműzék a térről

Szerintem a többség még nem tudja, hogy véglegesen száműzve lett.

 

Na azoknak mennyit kell gyalogolni most?

Ezek a változások tudomásom szerint még a régi rendszerben történtek, ahol nem nagyon adtak helyet tiltakozásnak. Amúgy, nem véletlenül kötném össze a 36/37-est a 41/42-essel. Igaz, hogy a Kossuth térre nem lenne közvetlen eljutás, de talán a Vásárcsarnok/Árkád is ér valamit.

 

Egyébként meg a népszavazás megmondta, hogy nem kell a főtérre a busz.

Mikor volt ilyen népszavazás?

 

Ezek után milyen ellenállásról mesélsz, arról nem is beszélve, hogy a 33-as új megállója a főpálya felé a Rákóczi úti lesz, ez 300 méterre van a Kossuth tértől

Ez szerintem rengeteg.

 

A másik. Milyen 10 perces jelenlegi menetidőről van szó???

Kossuth tér-Tettye. De már ez sem jelenlegi, mert nem a Kossuth tér felé mennek a buszok.

Előzmény: Törölt nick (194)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 198
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 197
Ez is vicces egy sztori. Valakinek kell a busz a térre valakinek nem. Szerintem egyenlő arányban van a két fél így maradhatna is nyugodtan a busz.
A Kedves politikusok mikor elektromos járműről beszélnek mire gondolnak? Busz, Troli, Villamos?
Utóbbi kettő elég drága kivitelezés lenne így a semmiből. Ha meg az elsőre fáj a foguk, akkor már csak az érdekelne, hogy a városvezetésnek sem az a célja, hogy egységes járműpark legyen? Szerviz háttéról meg ne is beszéljünk.
Előzmény: Törölt nick (194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!