üdv. jó hogy előkerültél, sokk közeli állapotba kerültem. Elment az olaj nyomásom alapjáraton alig 0.5, 100 as tempónál 5 be is csak 1.5-1.7. Ilyenkor mit lehet csinálni? Ill még az van hogy 4 be 50 es tempónál a nyomás mérő, 1.0 ról időnként 2-2.5 re ugrik és azonnal vissza 1.0 ra.
Mit csináljak? Olaj le enged ,motor mosás ( olaj járatok ) szűrő csere friss olaj? Vagy olaj le enged olaj teknő levesz olaj pumpa szét -össze,vagy kidob új pumpa bele,friss olaj stb.
Vagy ....? És mi ez ? kb 60 fokig minden ok, átlag 4 be 50-es tempó mellett,olaj nyomás minimum 2.7-2.8. Aztán minden átmenet nélkül olaj nyomás alig 1, vagy 1.3-1.5.
722.6, ujabb 210-esen sincsen. At lehet mosni valto hutocsoven keresztul, ugy lehet teljesen cserélni. Egyszeru amugy. De akkor 1x liter kell. De kapaszkodj meg: a Mercedes ugy árulta, hogy ezeken soha(!) nem kell cserélni. Aztan csöndben valtoztattak rajta :)
" Wandlerből ha leszedik (ha van leeresztő) több fog kelleni. " ez mi? Már miért ne kéne leszedni, a motorba se a felét cseréled ki........! És ha nincs leeresztő, akkor mi van, nem tudják kitolni....?
Köszönöm szépen Nektek a segítő tanácsokat, megfogadom amiket írtatok, és inkább az egyszerűbb 5-ös automatával szerelt autókat fogok keresni. Nem ragaszkodom a 7G-hez, csak azt hittem, hogy az a jobb a pályára, de köszönöm, hogy helyreraktatok.
Chippelésről szó sem lehet, nekem a gyári értékek is megfelelőek.
Azt viszont nem tudom, hogy kerülnék-e a pályán olyan helyzetbe, ahol a 170 LE nem lenne elég. Igaz, hogy a német pályán mennék vele, de nem szoktam olyan nagyon sietni, az előző autóm (Passat) 130 LE-je is bőven elég volt a dinamikus haladáshoz, szerintem akkor ezzel sem lesz gond...
Van vmi atyai jótanácsotok, amit vásárláskor/keresgéléskor megszívlelhetnék?
Nem egy esetben jártam így (a bevan szorulva pontig) soros 6 CDI-kel...
Kocogtatni nem szabad, ha van rá lehetőség (tudom nem mindig főleg bontásnál) akkor forró motornál hideg vizet az EGR-re.
És még ha van idő, akkor áztatás. Amúgy én rongyal bugyolálom, és csőfogóval kezdek játszani ide-oda+wd40 vagy bármilyen csoda anyagnak kikiáltott hígított olaj.
Bontott EGR szelepet vennének. Két csavar fogja, az kiteker, meg se moccan. WD40 áztatás, kocogtatás, mintha bebetonozták volna. Egy óra szarakodás után letört a füle. Ki kellett volna szednem az egész szívócsonkot, akkor több esélyem van.
Új gyári 130eFt, utángyártott 70eFt.
A tervező, a sima két sík felület közti lapos tömítésnél nyilván hiányzott az iskolából.
Nekem van gyári navi az AMG-ben is, meg a Chrysler 300 C-ben is, mégis inkább a 20.000.- Ft-os Wayteq van agyon használva itthon is, meg külföldön is. Időnként előveszem a Mio P550-est is, csak hogy az akksija rendben legyen.
Szerénységem alkatrészekből rakja össze az autóját,ennél fogva a Mio 520 ablakra cuppantva teljesen megfelel már kb 4-5 éve. Persze megértem miért akarsz gyárit....