Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kékled Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339010

Szia.

Igen.

 

Előzmény: gadoros (339009)
gadoros Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339009

Szia! Ezeket a pólókat te árulod?

Előzmény: kékled (338970)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339008

16coll nem jó?

Előzmény: Dodi1972 (339006)
Zulficar Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339007

 Úgy 60 oldallal ezelőtt van több is. :-)

Előzmény: Dodi1972 (339006)
Dodi1972 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339006

Sziasztok

 

4db 5x112 15coll 6coll széles alufelni (merci) garniturát keresek. Ha van gumi rajt az még jobb.

 

Zulficar Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339005

 üdv. jó hogy előkerültél, sokk közeli állapotba kerültem. Elment az olaj nyomásom alapjáraton alig 0.5, 100 as tempónál 5 be is csak 1.5-1.7. Ilyenkor mit lehet csinálni? Ill még az van hogy 4 be 50 es tempónál a nyomás mérő, 1.0 ról időnként 2-2.5 re ugrik és azonnal vissza 1.0 ra. 

 Mit csináljak? Olaj le enged ,motor mosás ( olaj járatok ) szűrő csere friss olaj?  Vagy olaj le enged olaj teknő levesz olaj pumpa szét -össze,vagy kidob új pumpa bele,friss olaj stb. 

 Vagy ....?  És mi ez ? kb 60 fokig minden ok, átlag 4 be 50-es tempó mellett,olaj nyomás minimum 2.7-2.8. Aztán minden átmenet nélkül olaj nyomás alig 1, vagy 1.3-1.5.   

Előzmény: csabais (339004)
csabais Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339004

Féktisztító a kartermosáshoz, papírtörlő stb!

Előzmény: Zulficar (339003)
Zulficar Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339003

  Kontraszt anyag a Röntgenhez.. :-)

 

Előzmény: Smafu.w126 (338986)
Zulficar Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339002

  :-)

Előzmény: karimax (338982)
Surci126 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339001

Régi Volvoknál sincs leeresztő a Wandleren.

Előzmény: pepetigris (338999)
thosy Creative Commons License 2014.06.11 0 0 339000
722.6, ujabb 210-esen sincsen. At lehet mosni valto hutocsoven keresztul, ugy lehet teljesen cserélni. Egyszeru amugy. De akkor 1x liter kell. De kapaszkodj meg: a Mercedes ugy árulta, hogy ezeken soha(!) nem kell cserélni. Aztan csöndben valtoztattak rajta :)
Előzmény: pepetigris (338999)
pepetigris Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338999

Wandlerből ha leszedik (ha van leeresztő) több fog kelleni. "  ez mi? Már miért ne kéne leszedni, a motorba se a felét cseréled ki........! És ha nincs leeresztő, akkor mi van,  nem tudják kitolni....?

pepetigris Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338998

Automata váltó olaj 4,5 liter????   Akkor az enyémbe miért 8 liter kell? (5 fokozatú)

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338997

Bármelyik értelmes bontóban, vagy a facebúúk tele van merci, többek közt w202 bontásokkal egyéb mercedes csoportokban.

Előzmény: akkorismindegy (338996)
akkorismindegy Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338996

Szép estét mindenkinek!

Olyanban kérnék segítséget,h hol és mennyiért tudok szerezni W202-be hangszórót a bal hátsó ajtóba és a jobb oldali kalaptartóba.....

Válaszotok előre is köszönöm

Attila

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338995

"Azt viszont nem tudom, hogy kerülnék-e a pályán olyan helyzetbe, ahol a 170 LE nem lenne elég"

 

Ha meg nem elég mégsem, kijjebb jössz egy sávot és elengeded azt akivel szemben nem volt elég, majd vissza sorolsz :-)

Előzmény: duend (338994)
duend Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338994

Köszönöm szépen Nektek a segítő tanácsokat, megfogadom amiket írtatok, és inkább az egyszerűbb 5-ös automatával szerelt autókat fogok keresni. Nem ragaszkodom a 7G-hez, csak azt hittem, hogy az a jobb a pályára, de köszönöm, hogy helyreraktatok.

Chippelésről szó sem lehet, nekem a gyári értékek is megfelelőek.

Azt viszont nem tudom, hogy kerülnék-e a pályán olyan helyzetbe, ahol a 170 LE nem lenne elég. Igaz, hogy a német pályán mennék vele, de nem szoktam olyan nagyon sietni, az előző autóm (Passat) 130 LE-je is bőven elég volt a dinamikus haladáshoz, szerintem akkor ezzel sem lesz gond... 

Van vmi atyai jótanácsotok, amit vásárláskor/keresgéléskor megszívlelhetnék?

Üdv.

Endre

Előzmény: karimax (338978)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338993

Nem egy esetben jártam így (a bevan szorulva pontig) soros 6 CDI-kel...

Kocogtatni nem szabad, ha van rá lehetőség (tudom nem mindig főleg bontásnál) akkor forró motornál hideg vizet az EGR-re.

És még ha van idő, akkor áztatás. Amúgy én rongyal bugyolálom, és csőfogóval kezdek játszani ide-oda+wd40 vagy bármilyen csoda anyagnak kikiáltott hígított olaj.

Előzmény: Sprinter CDI (338992)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338992

V6 CDI, mai nap:

 

Bontott EGR szelepet vennének. Két csavar fogja, az kiteker, meg se moccan. WD40 áztatás, kocogtatás, mintha bebetonozták volna. Egy óra szarakodás után letört a füle. Ki kellett volna szednem az egész szívócsonkot, akkor több esélyem van.

 

Új gyári 130eFt, utángyártott 70eFt.

 

A tervező, a sima két sík felület közti lapos tömítésnél nyilván hiányzott az iskolából.

Előzmény: thosy (338977)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338991

Nekem meg a mobilon lévő Igo is tök jól működik, sosem vitt Szegedre Sopron helyett.:-))

Előzmény: Zulficar (338981)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338990

Az Ön által kért szervizt az alábbi áron tudjuk elvégezni:

 

-automataváltó olaj 4,5 liter: 15.750Ft.------Wandlerből ha leszedik (ha van leeresztő) több fog kelleni.


-automataváltó szűrő + tömítés: 4.800Ft.---------Ez viszont elég kevés, főleg, hogy 722.9-es váltód van, és nem szerepel a listában a szintező hüvely.


-motorolaj: 17.600Ft.----------Hány liter?


-olajszűrő: 2.500Ft.------Szerintem rendben.


-légszűrő: 6.000Ft.-----------2db van, elég speckó a V6 CDI, szerintem rendben.


-üzemanyagszűrő: 4.900Ft.------------Szerintem rendben, de ha vízérzékelős a szűrőd akkor túl olcsó.


-pollenszűrő: 3.500Ft.-----------Én ilyen esetben mindig 2 félét írok, miszerint aktívszenes, vagy sima kell?


-csavar az olajteknőhöz (egyszer használatos, 6db): 3.000Ft.-------------Dehogy, 1x használatos....

-munkadíj:  nettó 18.000Ft.-------Ez 22860, kicsit erős!!!


-diagnosztika+segédanyag: nettó 8.000Ft.-------Még mindig a segédanyagokon gondolkodom :-D

Alkatrész áraink bruttó árak.

 

Jó lenne tudni miből milyen márkát kapsz!!

Előzmény: Coldplay001 (338979)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338989

:-))

Előzmény: Smafu.w126 (338986)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338988

"Csak azt a diagnosztika+segédanyagot nem értem...:-)"

 

Beelőztél :-D

Előzmény: Sz.G.E270CDI (338985)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338987

Szerintem az nem a leeresztő csavar. (6db.)

Előzmény: karimax (338983)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338986

"Nem beszélve az olajleeresztő csavar cseréjéről. Ott elég a réz alátétet cserélni, azt meg jobb szűrőkhöz mellékelik."

 

Az szerintem az olajteknő felfogató csavarokra értendő, legalább is nem láttam még 6db leeresztő csavart egy teknőn :D

 

 

Olaj azért drágább, mert részecskeszűrős a kocsi.

Én amúgy nem látom vészesnek az árakat, de a munkadíj nettóban kicsit erős, valamint a diag+segédanyag számomra kicsit érthetetlen...

Milyen segédanyag? Kéztörlő rongy? Áram a konnektorban?

Előzmény: karimax (338983)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338985

Nem rossz ár, mert váltóban is, és motorban is cserélik, ami kell. Csak azt a diagnosztika+segédanyagot nem értem...:-)

Előzmény: Coldplay001 (338979)
karimax Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338983

Háááát ha tudsz jobb áron olajat, meg szűrőket venni........, munkadíjban  is van azért kedvezőbb csapat.

 

Nem beszélve az olajleeresztő csavar cseréjéről. Ott elég a réz alátétet cserélni, azt meg jobb szűrőkhöz mellékelik.

Előzmény: Coldplay001 (338979)
karimax Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338982

Nekem van gyári navi az AMG-ben is, meg a Chrysler 300 C-ben is, mégis inkább a 20.000.- Ft-os Wayteq van agyon használva itthon is, meg külföldön is. Időnként előveszem a Mio P550-est is, csak hogy az akksija rendben legyen.

Előzmény: Zulficar (338981)
Zulficar Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338981

  Szerénységem alkatrészekből rakja össze az autóját,ennél fogva a Mio 520 ablakra cuppantva teljesen megfelel már kb 4-5 éve. Persze megértem miért akarsz gyárit....

Előzmény: soldier1024 (338930)
Coldplay001 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 338979

sziasztok.

 

320 cdi cls-re ezt az arajanlatot kaptuk 60.000 es szervizre. szerintetek ez korrekt?

 

 

 

Az Ön által kért szervizt az alábbi áron tudjuk elvégezni:
-automataváltó olaj 4,5 liter: 15.750Ft.
-automataváltó szűrő + tömítés: 4.800Ft.
-motorolaj: 17.600Ft.
-olajszűrő: 2.500Ft.
-légszűrő: 6.000Ft.
-üzemanyagszűrő: 4.900Ft.
-pollenszűrő: 3.500Ft.
-csavar az olajteknőhöz (egyszer használatos, 6db): 3.000Ft.

-munkadíj:  nettó 18.000Ft.
-diagnosztika+segédanyag: nettó 8.000Ft.

Alkatrész áraink bruttó árak.

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!