IFA-ból nem sok van, azt a párat kibírod szerintem...misem jobb mint amikor okádja ki a füstöt...eszembe jutnak a régi szép idők :D Környezetet szennyezi mint állat, de sokkal kisebb mértékben mint akármelyik gyár kéményei szerintem.
nem ennyi erővel, mert te is pontosan tudod a két kategória közötti mennyiségi különbséget, plusz a veterán kocsikat évente 3x viszik ki a garázsból
az árról meg annyit, hogy nézz utána mennyibe kerül egy 1-es golf
aki ennyit nem tud autóra szánni, az NE üljön autóba. erre lehet azt mondani hogy szemét dolog, de ebben az országban állítólag az oktatás ingyenes, ehhez képest évente és diákonként 10-40k a tankönyv, szóval ez nem a pénzről szól hanem a haladásról, az igényességről, a biztonságról, és természetesen a környezetvédelemről IS
az ifával meg hagyjál mert mindegyikbe rakétát tudnék lőni amikor 40-nel meg budaörs és budakeszi között és a 8 kilométeren nem tudod kielőzni mert akkora a szembeforgalom, ezek még a bicikliseknél is rosszabbak, mert azokat gondolkodás nélkül kielőzöm sávon belül ha olyan útra merészkedik ahol másodpercenként és irányonként 1 autó megy
Ennyi erővel azt is lehetne mondani, hogy miért vannak veterán kocsik? Mér nem zúzzuk be 10 év után az összes autót? Szerintem a környezetkímélést nem az autóknál kéne elkezdeni, hanem a gyáraknál, mert az autók kisebb mértékben szennyeznek, mint a nagy gyárak....
Talán, mert sok embernek csak olyanra telik? Nem mindenkinek telik egyből a jóra. Lada az istenverda mondjuk (persze nem a dígók szakadt Ladájára gondoloK). Ha láttál már VFTS-t menni akkor Te is imádnád a Ladát. Trabant is fa**a, lehet vele csapatni :D IFA az meg mondjuk lehet megeszik annyit, mint 1 normális kamion, de jóvan aaz a parasztnak xD Lényeg, hogy fuvarozzon :D
Az én is hallottam, hogy "egyenesítenek" a hídon, gondolom ez azt jelenti, hogy a szigetnél kicsit kiszélesítik az útpályát, így nagyobb ívben lehet kanyarodni.
Hogyan ellenőrzöd, hogy tuningcélból nem herélték ki a részecskeszűrőt? Hogyan ellenőrzöd, hogy nincs chipelve a kocsi? Hogyan ellenőrzöd, hogy a meghibásodott részecskeszűrőt nem iktatták ki a költséges javítás helyett? Hogyan ellenőrzöd, hogy ki hogyan vezeti a kocsiját? (Finom gyorsításnál jóval kisebb a koromtermelés, mint erőltetett használatnál.) A benzines az mind jöhet, bármilyen állapotú?
A rendszer tényleg kidolgozatlan. Milyen már, hogy az egészségügyi határérték kétszeresénél van riasztás? Mi lenne, ha egy üzemben a CK (csúcskoncentráció) kétszerese felett kéne intézkedni?
Amúgy a dieselekkel kapcsolatban vannak kétségeim, hogy a részecskeszűrő mennyire hatékony. Bár tényleg jó lenne egy olyasfajta adó, amit nem kell a részecskeszűrővel rendelkező autóknak megfizetni.
Na utakra, hidakra stb. visszatérve. Ez tényleg érdekes kérdés közlekedés szempontjából, hogy végül is milyen átalakítások lesznek a Margit hídon? Valamit hallottam, hogy enyhébbek lesznek a kanyarok, de ezt meg hogyan?
MO szivatás készül, úgy tűnik.M5 felé jobbra BUDAPEST------>, egyelőre áthúzva, fölötte piktogrammal a gyáli csomópont (ott lehet majd visszafordulni Bpest felé. Ugyanez előadva az Auchan csomópontja előtt, csak ott Győr---> van kinn, egyelőre szintén áthúzva. Szép műsor lesz....
Egyébként ezt már csak azért is nehéz lenne mérni, mert legtöbbször senki nem tudja, a bicajos mennyivel is megy (km-óra hiánya ugye). Sőt, biciklivel a sebesség hajlamos kevesebbnek tűnni (én aszittem, nekem, a low-cost MTB-mmel, a 30-35 már sci-fi, aztánmeg), autóból meg többnek ("az előbb még sehol sem volt"). :-)
Az egyik tagmondtad keződik "ha"-val. Ez a másik tagmondatra nem érvényes. A te mondatod jelentése: amennyiben ütközök, meghalok. Itt egyetlen feltételes mód az ütközés. Ha ez bekövetkezik, a halál már biztos, hiszen a másik tagmondatod már nincs feltételes módban.