Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Más: úgy vettem észre, hogy a 44-esen csak néhány utas szokott lenni. Ha tényleg így van (nem biztos, hogy jól vettem észre), akkor biztos, hogy van ennek a vonalnak értelme?
Üdv mindenkinek! PÉCSi tömegközlekedéssel kapcs. kérdezném, hogy pénteki napon, 18óra után hol lehet a városban napijegyet venni? Vagy legalábbis elővételi menetjegyet... Előre is köszönöm a segítséget! (a válasz jöhet E-mailben is)
P a P: Csúcs 7-8perc csúcson kívül 10 perc. Bőven elég a Komlóinak, ha van plusz járat még a Főpályaudvarról a Budai állomásra.
Csúcsban is csak 7-8 perc? Jelenleg kb. 4 perc a követés csúcsban... :)
A Főpályáról a Budaira pedig maradna a 43-as, nem?
Abból viszont nem tudom mekkora probléma lenne, hogy ha a Komlóiról nem menne a Főpályára közvetlen járat.
Erre már én is gondoltam, mert sokan laknak Meszesen, de szerintem ez még belefér.
A menetrendi midő 40 perc. Ez persze nem felel meg a valóságnak, csak egy köztes. Völgyidőben 37 perc, csúcsban 42 perc. Ez sajnos ilyen. Szerintem nem Fehérhegy és a Hősök tere között fogja összeszedni a késést, sőt, talán még be is tud valamennyit hozni. Ugyanez igaz a Fehérhegy-Szabolcsfalu szakaszra is (persze, ez csak az én véleményem).
Szerintem nagyobb lesz a völgyidő javára, csúcsba meg még a 45 perc is kevés lehet majd. Ehhez jó lenen tudni, hogy a 2-esek mennyit szoktak késni egy tanítási napon.
A menetrendi midő 40 perc. Ez persze nem felel meg a valóságnak, csak egy köztes. Völgyidőben 37 perc, csúcsban 42 perc. Ez sajnos ilyen. Bár még lehet nagyobb a különbség is.
Off:Hogy azt is mi a .... a városközpontba tették, azt még azok sem tudják akik lenyúlták a pénzt érte. De ha már meg lesz építve, akkor akik a térre kapnának engedélyt a behajtásra, azok mehetnek a parkolóházba parkolni.:On
Basszus..nem tudok egyszerűen válaszolni egy hsz-re! Így itt írom meg. (via ironia, 98) Köszönöm az adatot, az ABE-375 pedig nekem is idegen rendszám, de ezt találtam csak az általam említett JLZ előző rendszámára. Ha van valami ehhez hasonló rendszámú Ikarus 260.32-es, ami 1987 terméke, akkor vegyük úgy, hogy arra gondoltam. Érdeklődni szeretnék ezenkívül még a BY 45-41, 43, 49, 50, 60 felől.
Kösz az adatokat! ABE-375-nek nincs valami elírt változata a Pannonnál? Pl. ABF-375, ABE-357, AEB-375, stb. Mert azt megkérdezném az ABE-375 helyett (mondjuk én is csodálkozom, mert szerintem nem pannonos rendszám, de ezt találtam JLZ-950 előző rendszámára). Emellett szeretnék még BY 45-43, 49 és 50 felől érdeklődni.
"De én csak a helyközi buszokra engedném fel a városi bérletes utasokat, mert a távolsági járatokon zsúfoltság lehetne emiatt."
Ezért írtam, hogy környéki járatokra. :-) Távolságira semmi kép nem engedném fel őket. Max. 40-50 km-es sávon belül utazókra gondolok elsősorban. pl. Komló, de egy Pécsváradit Bonyhádnál tovább menő Pannonos buszra már nem engedném fel ezzel a bérlettel.
Attila0929: Ennyire nem ismerem a komlói buszok kihasználtságát. :-) Szerintem annyira nem zsúfolt, hogy azt a "hatalmas" forgalmú Árpádtetőt ne bírná el :)
Egy ötletem viszont mindenképp lenne, ehhez mondjuk egy megállapodásnak kellene létre jönnie a PK Zrt és a Pannon Volán között.
Jó ötletnek tűnik :)
De én csak a helyközi buszokra engedném fel a városi bérletes utasokat, mert a távolsági járatokon zsúfoltság lehetne emiatt.
Ennyire nem ismerem a komlói buszok kihasználtságát. :-) Egy ötletem viszont mindenképp lenne, ehhez mondjuk egy megállapodásnak kellene létre jönnie a PK Zrt és a Pannon Volán között. A lényege annyi lenne, hogy ugyan drágább bérletet kell venni az utasnak, de használni lehetne mind a PK Zrt, mind a Pannon Volán járművein. Ez pl tökéletes lenne az Árpádtetőieknek, de szerintem még sok-sok embernek, legfőképp a bejárósoknak. Így azonos útvonalon közlekedő helyi és környéki járatokat jobb el lehetne osztani és optimálisabb lenne a kihasználtságuk is.
Ez elég kézenfekvőnek tűnik és én is gondoltam már rá. Az árpádtetői buszt továbbra is feleslegesnek tartom, mert így nem lehet ütemes fordákat tervezni. Anélkül pedig szerintem nem lesz optimális a járműkihasználás. Árpádtetőnek pedig ott van a komlói busz.
Abban, hogy csuklóshiány van? Igaz, mostanában nem sokat utazom a reggeli csúcsban,d e az elmúlt években számtalanszor láttam szóló b uszt a 2A-n, 27-esen, de a napokban valamelyik kertvárosi járaton is (nem az 50-esen). A csuklóshiány tényét pedig nekem Pk Zrt.-sek is mondták már.
23-0 nekünk.
Nekünk? Miért, ki az a nekünk?
Ellenben én biztosan befejeztem az itteni részvételt, neked mondhat az ember bármit, nem vagy képes sem elfogadni, legtöbbször úgy látszik, felfogni sem.
Egyetlen olyan példát mondj erről a topikról, amikor valamely észérvedet nem fogadtam el és nem is írtam rá ellenérvet!
A saját észrevételeidet reprezentatív felmérésnek veszed, de amint valaki más ellenpéldát hoz fel, az biztosan kiragadott példa.
Ne haragudj, de ez csúsztatás. Eddig csak a Budai-48-as tér menetidőkre mondtam, hogy kiragadott példa. Annyit pedig talán mondhatok, hogy a 14-es busszal kapcsolatos "felméréseim" reprezentatívnak minősülnek. A legtöbb vonalra ez nem igaz - el is fogadom az észérveket, például azt, hogy a 2/21/31A-ra csúcson kívül tényleg elég lenne a 7-8 perces követés.
A topik indításával pedig az volt a célom, hogy újra legyen Pécs közlekedésének és egyúttal az egész Dél-Dunántúlnak egy topikja. Sajnos az előzményeket nem ismerem és nem tudom, hogy miért törölték az eredeti pécsi topikot, aztán azt is, amelyet Te nyitottál.
Ellenben én biztosan befejeztem az itteni részvételt, neked mondhat az ember bármit, nem vagy képes sem elfogadni, legtöbbször úgy látszik, felfogni sem. A saját észrevételeidet reprezentatív felmérésnek veszed, de amint valaki más ellenpéldát hoz fel, az biztosan kiragadott példa. Akkor az, akkor tervezd csak a pécsiek ezreit megmozdító 42+36-ot továbbra is............
Ha már annyira ragaszkodva van az összekötéshez, akkor a 2A és a 31A-t érdemesebb össze kötni?. 31A-nak kimarad a Főpályaudvar, a A2 meg a 2-es számot cserélne. Az a napi 9 31-es járat meg megmaradhat, ahhoz nem kell hozzá nyúlni. Így már a Hősök tere-Urán kapcsolat lenne meg. így jobban lehetne hangolni egymásra, a 2-2A-21 járatokat. A Hősök teréig a menetidő ~35-36 perc lenne.