Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 158
Nincs értelme. Meg is szűnik. Lesz helyette a Kálvária utcán (ráadásul két irányú közlekedéssel) a 33-as, amely részben majd helyettesíti a 44-est.
Előzmény: D55 (157)
D55 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 157

Akkor több szmájlit tessék használni :)

 

Más: úgy vettem észre, hogy a 44-esen csak néhány utas szokott lenni. Ha tényleg így van (nem biztos, hogy jól vettem észre), akkor biztos, hogy van ennek a vonalnak értelme?

Előzmény: Törölt nick (155)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 156
Erre gondoltál: ABE-735->BY45-50 Ik-260.32 1987-es
BY45-41 nem tudom
BY45-43->ANS-650 Ik-260.32 1987-es
BY45-49->BX34-12->BPT-432 Ik-260.32 1987-es
BY45-60->BPT-443 Ik-260.32 1987-es
Előzmény: BPO-105 (137)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 155
Csak viccelek.
Előzmény: D55 (154)
D55 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 154

P a P: Nem tudtad, hogy megváltozik szeptember 1-től? :)

Csak annyiban, hogy visszaáll a téli menetrend, nem?

Vonalhálózat Szeptember 1-től: István-akna - Hősök tere - Budai állomás - Árkád - Uránváros - Szentkút

Ne haragudj, de ez elég homályos megfogalmazás. Miről van szó? És mi ez? Egy új vonal?

10350cm3 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 153
Üdv mindenkinek!
PÉCSi tömegközlekedéssel kapcs. kérdezném, hogy pénteki napon, 18óra után hol lehet a városban napijegyet venni? Vagy legalábbis elővételi menetjegyet...
Előre is köszönöm a segítséget! (a válasz jöhet E-mailben is)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 152
Vonalhálózat Szeptember 1-től:

István-akna - Hősök tere - Budai állomás - Árkád - Uránváros - Szentkút
Előzmény: Törölt nick (151)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 151
Nem tudtad, hogy megváltozik szeptember 1-től? :)

Ötletelgetés szinten mozog a dolog. Még nincsen semmi konkrét.
Előzmény: D55 (150)
D55 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 150
És ezek milyen tervek? Ötletelgetés, hivatalos terv, vagy tulajdonképpen micsoda?
Előzmény: Törölt nick (149)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 149
Reggeli csúcsban a 4,6 helyett 5 perc. A délutáni csúcsban 7-8 perc. Viszont sűrítve a Budai-állomásig.
Előzmény: D55 (148)
D55 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 148

P a P: Csúcs 7-8perc csúcson kívül 10 perc. Bőven elég a Komlóinak, ha van plusz járat még a Főpályaudvarról a Budai állomásra.

Csúcsban is csak 7-8 perc? Jelenleg kb. 4 perc a követés csúcsban... :)

 

A Főpályáról a Budaira pedig maradna a 43-as, nem?

 

Abból viszont nem tudom mekkora probléma lenne, hogy ha a Komlóiról nem menne a Főpályára közvetlen járat.

Erre már én is gondoltam, mert sokan laknak Meszesen, de szerintem ez még belefér.

 

A menetrendi midő 40 perc. Ez persze nem felel meg a valóságnak, csak egy köztes. Völgyidőben 37 perc, csúcsban 42 perc. Ez sajnos ilyen.
Szerintem nem Fehérhegy és a Hősök tere között fogja összeszedni a késést, sőt, talán még be is tud valamennyit hozni. Ugyanez igaz a Fehérhegy-Szabolcsfalu szakaszra is (persze, ez csak az én véleményem).

Előzmény: Törölt nick (140)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 147
Ajánlom, hogy ne legyen több 42 percnél....
Előzmény: Törölt nick (146)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 146
Szerintem nagyobb lesz a völgyidő javára, csúcsba meg még a 45 perc is kevés lehet majd. Ehhez jó lenen tudni, hogy a 2-esek mennyit szoktak késni egy tanítási napon.
Előzmény: Törölt nick (145)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 145
A menetrendi midő 40 perc. Ez persze nem felel meg a valóságnak, csak egy köztes. Völgyidőben 37 perc, csúcsban 42 perc. Ez sajnos ilyen.
Bár még lehet nagyobb a különbség is.
Előzmény: Törölt nick (144)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 144
Kicsit soknak tartom, főleg ha az egész napra ezt a menetidőt akarnák alkalmazni, akkor már jó lenne a 40 perc.
Előzmény: Törölt nick (143)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 143
Legfrissebb szerzett adataim szerint 42 perc csúcsban.
Előzmény: Törölt nick (142)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 142
Ilyen téren kellene tovább gondolkodni? Menetidőt csak saccoltam nem néztem utána, de úgy gondolom ennyiből meg lehetne oldani.
Előzmény: Törölt nick (139)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 141
Gondolni nem elég, ki kell dolgozni.

Abból viszont nem tudom mekkora probléma lenne, hogy ha a Komlóiról nem menne a Főpályára közvetlen járat.
Előzmény: D55 (132)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 140
2-21-31A

Csúcs 7-8perc csúcson kívül 10 perc. Bőven elég a Komlóinak, ha van plusz járat még a Főpályaudvarról a Budai állomásra.

haladunk, haladunk. Lesz ebből még gyerek.
Előzmény: D55 (131)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 139
Kezded kapizsgálni. Végre vannak érdemi hozzászólások. Bár a menetidőt szűkre vetted.
Előzmény: Törölt nick (129)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 138
Off:Hogy azt is mi a .... a városközpontba tették, azt még azok sem tudják akik lenyúlták a pénzt érte. De ha már meg lesz építve, akkor akik a térre kapnának engedélyt a behajtásra, azok mehetnek a parkolóházba parkolni.:On
Előzmény: Törölt nick (121)
BPO-105 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 137
Basszus..nem tudok egyszerűen válaszolni egy hsz-re! Így itt írom meg. (via ironia, 98)
Köszönöm az adatot, az ABE-375 pedig nekem is idegen rendszám, de ezt találtam csak az általam említett JLZ előző rendszámára. Ha van valami ehhez hasonló rendszámú Ikarus 260.32-es, ami 1987 terméke, akkor vegyük úgy, hogy arra gondoltam. Érdeklődni szeretnék ezenkívül még a BY 45-41, 43, 49, 50, 60 felől.
BPO-105 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 136
Kösz az adatokat!
ABE-375-nek nincs valami elírt változata a Pannonnál? Pl. ABF-375, ABE-357, AEB-375, stb. Mert azt megkérdezném az ABE-375 helyett (mondjuk én is csodálkozom, mert szerintem nem pannonos rendszám, de ezt találtam JLZ-950 előző rendszámára). Emellett szeretnék még BY 45-43, 49 és 50 felől érdeklődni.
Előzmény: Törölt nick (98)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 135
"De én csak a helyközi buszokra engedném fel a városi bérletes utasokat, mert a távolsági járatokon zsúfoltság lehetne emiatt."

Ezért írtam, hogy környéki járatokra. :-) Távolságira semmi kép nem engedném fel őket. Max. 40-50 km-es sávon belül utazókra gondolok elsősorban. pl. Komló, de egy Pécsváradit Bonyhádnál tovább menő Pannonos buszra már nem engedném fel ezzel a bérlettel.
Előzmény: D55 (134)
D55 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 134

Attila0929: Ennyire nem ismerem a komlói buszok kihasználtságát. :-)
Szerintem annyira  nem zsúfolt, hogy azt a "hatalmas" forgalmú Árpádtetőt ne bírná el :)

 

Egy ötletem viszont mindenképp lenne, ehhez mondjuk egy megállapodásnak kellene létre jönnie a PK Zrt és a Pannon Volán között.

Jó ötletnek tűnik :)

De én csak a helyközi buszokra engedném fel a városi bérletes utasokat, mert a távolsági járatokon zsúfoltság lehetne emiatt.

Előzmény: Törölt nick (133)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 133
Ennyire nem ismerem a komlói buszok kihasználtságát. :-)
Egy ötletem viszont mindenképp lenne, ehhez mondjuk egy megállapodásnak kellene létre jönnie a PK Zrt és a Pannon Volán között. A lényege annyi lenne, hogy ugyan drágább bérletet kell venni az utasnak, de használni lehetne mind a PK Zrt, mind a Pannon Volán járművein. Ez pl tökéletes lenne az Árpádtetőieknek, de szerintem még sok-sok embernek, legfőképp a bejárósoknak. Így azonos útvonalon közlekedő helyi és környéki járatokat jobb el lehetne osztani és optimálisabb lenne a kihasználtságuk is.
Előzmény: D55 (132)
D55 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 132

Ez elég kézenfekvőnek tűnik és én is gondoltam már rá. Az árpádtetői buszt továbbra is feleslegesnek tartom, mert így nem lehet ütemes fordákat tervezni. Anélkül pedig szerintem nem lesz optimális a járműkihasználás. Árpádtetőnek pedig ott van a komlói busz.

Előzmény: Törölt nick (129)
D55 Creative Commons License 2009.08.10 0 0 131

OFF

hungeri: Ó, nagyon is tévedsz.

Abban, hogy csuklóshiány van? Igaz, mostanában nem sokat utazom a reggeli csúcsban,d e az elmúlt években számtalanszor láttam szóló b uszt a 2A-n, 27-esen, de a napokban valamelyik kertvárosi járaton is (nem az 50-esen). A csuklóshiány tényét pedig nekem Pk Zrt.-sek is mondták már.

 

23-0 nekünk.

Nekünk? Miért, ki az a nekünk?

 

Ellenben én biztosan befejeztem az itteni részvételt, neked mondhat az ember bármit, nem vagy képes sem elfogadni, legtöbbször úgy látszik, felfogni sem.

Egyetlen olyan példát mondj erről a topikról, amikor valamely észérvedet nem fogadtam el és nem is írtam rá ellenérvet!

 

A saját észrevételeidet reprezentatív felmérésnek veszed, de amint valaki más ellenpéldát hoz fel, az biztosan kiragadott példa.

Ne haragudj, de ez csúsztatás. Eddig csak a Budai-48-as tér menetidőkre mondtam, hogy kiragadott példa. Annyit pedig talán mondhatok, hogy a 14-es busszal kapcsolatos "felméréseim" reprezentatívnak minősülnek. A legtöbb vonalra ez nem igaz - el is fogadom az észérveket, például azt, hogy a 2/21/31A-ra csúcson kívül tényleg elég lenne a 7-8 perces követés.

 

A topik indításával pedig az volt a célom, hogy újra legyen Pécs közlekedésének és egyúttal az egész Dél-Dunántúlnak egy topikja. Sajnos az előzményeket nem ismerem és nem tudom, hogy miért törölték az eredeti pécsi topikot, aztán azt is, amelyet Te nyitottál.

ON

Előzmény: hungeri (130)
hungeri Creative Commons License 2009.08.10 0 0 130
"úgy is csuklóshiány van"

Ó, nagyon is tévedsz. 23-0 nekünk.

Ellenben én biztosan befejeztem az itteni részvételt, neked mondhat az ember bármit, nem vagy képes sem elfogadni, legtöbbször úgy látszik, felfogni sem. A saját észrevételeidet reprezentatív felmérésnek veszed, de amint valaki más ellenpéldát hoz fel, az biztosan kiragadott példa. Akkor az, akkor tervezd csak a pécsiek ezreit megmozdító 42+36-ot továbbra is............
Előzmény: D55 (128)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 129
Ha már annyira ragaszkodva van az összekötéshez, akkor a 2A és a 31A-t érdemesebb össze kötni?.
31A-nak kimarad a Főpályaudvar, a A2 meg a 2-es számot cserélne. Az a napi 9 31-es járat meg megmaradhat, ahhoz nem kell hozzá nyúlni. Így már a Hősök tere-Urán kapcsolat lenne meg. így jobban lehetne hangolni egymásra, a 2-2A-21 járatokat. A Hősök teréig a menetidő ~35-36 perc lenne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!