320 cdi cls-re ezt az arajanlatot kaptuk 60.000 es szervizre. szerintetek ez korrekt?
Az Ön által kért szervizt az alábbi áron tudjuk elvégezni: -automataváltó olaj 4,5 liter: 15.750Ft. Neked 9.5 liter olaj kell !! -automataváltó szűrő + tömítés: 4.800Ft. Ennyiért silány minőséget kapsz. -motorolaj: 17.600Ft. Mb 229.51 minősítés? -olajszűrő: 2.500Ft. Vegyél bele jobb minőséget, vagy gyárit. -légszűrő: 6.000Ft. Van belőle jobbos, balos szerintem a minőségi kicsit drágább. -üzemanyagszűrő: 4.900Ft. Gyárit vegyél hozzá, mert drága a porlasztó!!! -pollenszűrő: 3.500Ft. -csavar az olajteknőhöz (egyszer használatos, 6db): 3.000Ft. Cseréld.
Annyi van benne, elég az , de viszont a 7G csavarjai egy spec ötvözet, azért cserélik mert szokott törni, de nem akkor mikor összerakod, hanem mikor elmegy vele haza:-)))
" 4 be 50 es tempónál a nyomás mérő, 1.0 ról időnként 2-2.5 re ugrik és azonnal vissza 1.0 ra. "
Nem tudom milyen autód van, de a w201, és w124-nél az olajgomba meghibásodáskor van ilyen tünet. Mielőtt az olajteknőt babrálod, mérj egy olajnyomást egy mechanikus nyomásmérővel.
üdv. jó hogy előkerültél, sokk közeli állapotba kerültem. Elment az olaj nyomásom alapjáraton alig 0.5, 100 as tempónál 5 be is csak 1.5-1.7. Ilyenkor mit lehet csinálni? Ill még az van hogy 4 be 50 es tempónál a nyomás mérő, 1.0 ról időnként 2-2.5 re ugrik és azonnal vissza 1.0 ra.
Mit csináljak? Olaj le enged ,motor mosás ( olaj járatok ) szűrő csere friss olaj? Vagy olaj le enged olaj teknő levesz olaj pumpa szét -össze,vagy kidob új pumpa bele,friss olaj stb.
Vagy ....? És mi ez ? kb 60 fokig minden ok, átlag 4 be 50-es tempó mellett,olaj nyomás minimum 2.7-2.8. Aztán minden átmenet nélkül olaj nyomás alig 1, vagy 1.3-1.5.