Nem lenne sztrájk ha a munkáltató értelmes ajánlatot tett volna. Mit csinálnál ha a DB-hez hasonlóan 6napos sztrájkot tartanának? Amúgy sem itt kell panaszkodni hanem a nagyon megmondó "főnöknél"...
Nem. Ami nincs rajta a listán, az sztrájk miatt nem maradhat ki. A tájékoztató jelleg arra vonatkozik, hogy a listán szereplő járatoknál mondhatja azt a vezér, hogy nem viszi el, mert sztrájk, de nem is tilos elindulni.
Plusz nem is túl életszerű, hogy a megszokott induláshoz időzítve útra kelvén a város más pontjáról, még azt is böngészgessem, elindul-e valójában a járat.
Az csak "tájékoztató jellegű", valójában a listában nem említett járat is kimaradhat, lévén "a járművezető ott és akkor, maga dönti el, akar-e csatlakozni a sztrájkhoz".
- 275: a tervhez képest hosszabb útvonalon, mindkét csabai állomást érinti és felmegy a Piski utcai óvodáig
- 298: módosul a tervek szerint Éjszakai:
- 980: marad
- 908: meghosszabbódik: Cinkotai buszgarázs - Városközpont- Rákosliget - Tóalmás utca (de lesz kifelé 908A betétjárat Városközpontig, illetve CIkotai buszgarázsig)
Sziasztok, ha off akkor bocsi. Kecskeméten van egy tanuló Ikarus 415-ös busz, és ezt a buszt már 2. alkalommal látom Kecskemét utcáin. Esetleg nem tudja valaki, hogy mikor, hol, merre fog közlekedni? Előre is köszönöm!
Még szerencse, hogy nem youtube videók alapján döntik el, melyik járat közlekedjen és miként. Vannak rajtuk utasok, a Keletiből induló vonatokon (S80) rendszeresen hallani, ahogy utasok telefonálnak, ha késve indul a vonat, hogy ugye megvárja őket a busz (válasz: igen). Csúcsban összegyűlik rajtuk annyi utas, hogy érdemes legyen járatni őket (30 percenként járnak, tehát nem ez a négy járat fogja bedönteni a költségvetést).
Nyílván a kerületi önkrmányzat is beleteszi a maga részét néhány ilyen kis lokális vonal közlekedésébe.
Egyébként olyan területeket tárnak fel, ahol legrosszabb esetben 20 perc is lehet gyalog a legközelebbi buszmegálló. Ezek a mikrobuszos játok hasznosak és közkedveltek arrafelé.
Valószínű, hogy ők sem a laptáblákról tájékozódnak. Vagy rosszul van kiadva nekik, vagy sehogy - és miután hétvégén nappal elsőajtóznak, eszükbe se jut, hogy éjjel nem kéne.
Tényleg. Csak a logo-t néztem, az apróbetűt nem olvastam el. Szerintem nem annyira egyszerű értelmezni, mert senki nem fogja kisilabizálni. Igaz a jármű homlokfalán rajta van. Ha viszont a csuklóson nem kell, akkor a Volán sofőr nem kérheti, de szerintem tényleg vagy az van, hogy nekik sincs fogalmuk se, hogy mi a teendőjük, vagy egyszerűen nem akarják felengedni a csöveseket.
Tök értelmetlen az egész. Ugyanazt kéne csinálni, mint a nappaliaknál: a Rákóczi és a Thököly úton összajtós, a többi részen elsőajtós minden járat. Az M3 feletti tengelyen+923 ugyanígy a Nagykörúton belül legyen összajtós. Vagy ha ellenőrizni akarnak, hozzák vissza a sárgamellényeseket, szegényeket, éjjelre.